Pereiti prie turinio

Mynde

VIP nariai
  • Pranešimai

    1.954
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

Mynde Pranešimai

  1. Matau, kad visiškai nesupratai manęs. Aš ir nesiūlau pačiam užsimti popierizmu :)

     

    Mynde tu pats ir trini mano pranešimus ir įspėjimus kali? :) Nieko sau :) Na tiek to, aš neįsižeidžiu. Bet noriu dar tau atsakyti:

     

    a) Neužsidarysiu, nes man teko puikus laikas dirbti (ir dar dirbu) su puikiais žmonėmis, kurie yra ne vienus ir ne du metus dirbantys interneto rinkoje ir per ne vienus metus aš daug ko išmokau ir daug ko pasisėmiau (dar semiuosi) iš jų - kaip daryti sėkmingą verslą. Būtent todėl ir žinau, kaip be papildomų ir nereikalingų problemų kūrimosi - organizuoti verslą. Tikiuosi, kad ir man pasiseks.

     

    Niekas nežino kaip vykdyti verslą be papildomų problemų. Esmė tame kaip tu į tas problemas reaguosi ir kaip operatyviai ir lanksčiai sugebėsi jas spręsti. O čia jau yra tavo žinių, patirties bei komandos patikrinimas.

     

    p.s. Aš neturiu tokios galios trinti pranešimus ir dėti įspėjimus. Tai daro moderatoriai ir administratoriai. O jei jie taip daro, tai vertėtų susimąstyti, ką darai blogai :)

  2. Truputėlį ne į temą:

     

    Nesuprantu kas čia visiems pasidarė? Gal ne ta mėnulio fazė, kad jau ne pirmoje temoje puola vieni kitus. Taigi normalus klausimas, jei neturite, ką pasakyti, tai išvis nesikiškite. O mūsų Kopustinukas tai tikriausiai bus metų žniuoniu išrinktas, nes jis iš kelių žodžių supranta, kur kas kokiame garaže kokią produkciją gamina. Pavydėtinas sugebėjimas :D

     

    O dabar į temą :) Jeigu veikiate jau 5 metus ir rezultatai vis prastėja, tai pirmiausia patarčiau pasisamdyti gerą konsultantą ar kokią agentūrą, kuri atliktų tų 5 metų veiklos auditą. Tada pamatytumėte kokias klaidas padarėte per tą laiką ir būtų lengva padaryti išvadas, ko jums trūksta. Tai nebūtinai gali būti reklamos trūkumas. Nes galite pirkti reklamą kiek norite, bet jei tos pačios problemos kartosis, tai visos tos reklamos poveikis bus trumpalaikis, o po kurio laiko vėl grįšite į pradinę padėtį.

  3.  

    a) Nepatiko tonas ir noriu ir sakau. Susirinkome čia vardan tikslų, o ne pavarymų "ne laikas jums pradėti verslą, jei nemokat buhalterijos" - be to, kad tai įžeidinėjimas užslėptas, o dargi ir visiška nesamonė. Verslui pradėti nereikia jokių buhalterinių ir "organizavimo" (taip buvo pavadinta paieška Google) žinių. Svarbu pelninga idėja - visa kita smulkmenos ir formalumai, kurie vykdomi "vardan tos Lietuvos".

     

    Oi, vyruti, su tokiu mąstymu tu taip greitai užsidarysi, kad net nespėsi suprasti, kas atsitiko :) Gera idėja yra gal kokie 5% lygininant su tuo kiek reikia įdėti darbo, sukaupti žinių ir sugadinti nervų norint viską išvysti į pelningą verslą. Sakai nereikia buhalterinių žinių? O tai kaip tu žadi šifruoti finansines ataskaitas, balansus ir pan? Ar tau visiškai vienodai, kas vyksta su finansais tavo įmonėje?

    Sakai, nereikai organizavimo žinių? Tuomet gali savo įdėtą darbą dar padvigubinti, nes be gerų organizavimo žinių viską darysi pats, o jei nemokšiškai suorganizuosi visą įmonės veiklą, tai dar ir didelių nuostolių turėsi dėl neefektyvumo.

     

    Tad, nereikia dėstyti čia tokių dalykų vos tik užregistravus įmonę, kuri dar net pilnai neveikia.

  4. Mano nuomonė, Startup'o kūrėjo tikslas yra pakeisti pasaulį, tai yra padaryti jį šiek tiek lengvesnį ar geresnį. O toliau jau viskas pagal galimybės, jei neturi savo finansavimo - tai ieškotis investuotojo. Jei turi finansavimą - tai tikslas gali būti parduoti pačio produkto licenciją ar patentą arba kaip minėjai parduoti savo produktą kuo didesniam žmonių kiekiui už kuo didesnę sumą.

     

    Na tuomet nieko čia ypatingo nėra, kaip ir minėjo anksčiau, tai yra verslo forma ir viskas.

  5. Šią knygą esu perskaitęs nuo pradžių iki galo. Labai patiko, kad smulkiai papasakoja viską kaip raumenys dirbą ir kaip jie turi būti treniruojami. Tai turėtų žinoti kiekvienas prieš pradėdamas bet kokias treniruotes. Knygoje labai daug pratimų, todėl nesunku prisitaikyt kiekvienam pagal individualius poreikius. Sudarytos programos tiek pradedantiems, tiek pažengusiems, tiek su svoriais, tiek be svorių. Geriau perskaitykit šią knygą ir pamirškit visokius Air Alert.

    Vertical_Jump_Bible.pdf

  6. Žmonės IŠMANANTYS ką kalba, tokių nesąmonių nerašytų! Air Alert programoje naudojame treniruočių "principai" yra IŠGALVOTI ir su realybe nieko bendro neturi.

     

    Tai yra kojų raumenų IŠTVERMĖS gerinimo programa, itin apkraunanti sąnarius ir padidinanti traumų tikimybę, su šuolio gerinimu neturinti nieko bendra. Apie šią programą yra tik dviejų tipų atsiliepimai: 1)šuolis padidėjo; 2)susigadinau kelienius.

     

    Iki tol nesportavusiam ar jaunesnio amžiaus sportininkui atliekant bet kokį krūvį ar bet kokią programą, šuolis visada natūraliai padidėja vien nuo tokio pobūdžio pratimų. Tačiau, kas po viso to sugeba išlikti be traumų, yra laimės kūdikiai!

     

    Tokius krūvius atlikti 11 metų žaidėjams rekomenduojantis šio straipsnio autorius turėtų būti užbanintas šio forumo moderatorių ar administratorių. Deja, ir tai nėra nieko blogo, jie nėra fizinio rengimo treneriai ar šios srities specialistai ir to nesupranta. Tačiau aš, kaip atletinio rengimo trenerio išsilavinimą turintis žmogus, šito pro akis praleisti negaliu!

     

    Kas man gali paaiškinti, kaip atliekant 1200 šuolių, gali pagerėti vienkartinis maksimalus judesys (šuolis)? Ar 100 metrų sprinteris, gali tapti greitesnis, treniruodamasis maratonui? Jeigu gerinsi ištvermė, ją ir gerinsi, jeigu gerinsi šuolį, jį ir gerinsi. O dabar siūloma gerinti šuolį treniruojant ištvermę!

     

    Man net plaukai šiurpsta įsivaizdavus 11-12 vaikinuką, užsivedusį, prisižiūrėjusį reklamų ir prisiskaičiusį forume šitų nesąmonių, atlikinėjantį šiuos krūvius!

     

    Tie kas rašo, kad ši programa jums padėjo, galiu pasakyti tik du dalykus: 1) sveikinu, kad pavyko išvengti nelaimės ir 2) įsivaizduokit kiek jūsų šuolis būtų padidėjęs, jeigu būtumėt atlikę tinkamai paruoštą ir subalansuotą treniruočių programą!

     

    Čia ne jokia reklama, ar kas, bet kas norit SAUGIOS, moksliniais principais paremtos ir tikrai veiksmingos treniruočių programos, mielai galit parašyti man el. laišką ir aš jums tokią parekomenduosiu! [email protected]

     

    O kodėl tos programos negalite parekomenduoti dabar šiame forume? Kodėl būtinai reikia į jus kreiptis el paštu?

  7. Ne apie Facebook puslapį žmogus kalba, o apie komentarus arba postus. Galbūt nori kažkur ką nors laimėti :) Dažnai skelbiami konkursai pvz. kieno komentaras surinks daugiausiai "Patinka" tas ir laimi.

     

    Tada atsiprašau, nes nesupratau klausimo. Tuomet Fiverr pats tas tokiems dalykams :) Tik reikia būti atsargiam, kad kokiam lietuvių rengiamame konkurse nebūtų taip, kad visi paspaudę like būtų indai :D

  8. Daug blogų susiduria su problema, kai turinys yra tiesiog vagiamas be savininko leidimo. Autorius įdeda daug darbo ir pastangų į straipsnių rašymą, o koks nors akiplėša ima ir tiesiog kopijuoja viską iš eilės į savo svetainę ir net nesivargina nurodyti šaltinio. O dar baisiau, kai tie vogti straipsniai paieškos sistemose iškyla aukščiau originalo.

     

    Tai va, beskaitinėdamas įvairias naujienas aptikau tokį straipsnį apie turinio visokias apsaugas nuo vagysčių. Pats kol kas blogų rašymų neužsiimu, tai dauguma priemonių man nelabai girdėtos ir nežinau ar tikrai jos veiksmingos, bet kam įdomu gali pasiskaityti čia.

  9. Pamėgink kreiptis į Tradedoubler.com, ten kitos lietuviškos ir ne tik el. parduotuvės už tai kad jas reklamuoji tau moka, arba jei įvyksta pardavimas per tavo tinklalapį tau sumoka kokius 5% nuo pardavimų. Tad jei pasiūlytum kokius 10% nuo pardavimų manau tikrai atsiras kas reklamuos tave. Tiesa, nesu to bandęs, kadangi tik dedu tas reklamas į savo tinklalapį. Tad jei sukontaktuosi su jais būtų įdomu detaliau sužinoti ką jie nori už tai. Sėkmės! :)

     

     

    Su Tradedoubler nieko nepavyks, nes jų vienas iš reikalavimų yra, kad metinė apyvarta būtų bent 0.5mln litų.

  10. Na, jei apart gramatikos daugiau patarimų nebus, tai ačiū. Sutinku, kad reklamuojantis visos smulkmenos svarbios :)

    O kitą kartą, pasitikrinkite ir savo skyrybą, jei jau toks perfectionist'as ;)

     

    Jei atvirai - pasijutau lyg kokiam internetiniame paauglių ginče, kai neturint ką pasakyti - kritikuojama rašyba. Ką gi... :)

     

    Atsimink, kad marketinge svarbiausia yra smulkmenos, todėl ir nedidelis įrašas forume yra tam tikras savęs pristatymas. Tad atlik viską nepriekaištingai ir niekas nesikabinės. Vietoj tavęs šioje temoje būčiau bent vieną pastraipą skyręs plačiau aprašyti siūlomas paslaugas. Tai būtų taip pat šiokia tokia reklama, nes čia tikrai lankosi ir įvairių įmonių atstovai. Geras ir išsamus pirmas įrašas tikrai patraukų labiau dėmesį ir gautum nemažai patarimų į temą.

     

    Kas dėl linkedin, tiksliai negaliu nukreipti, kur jums reikia, bet gal bandykite ieškoti įvairių blogų panašiomis temomis į jūsų siūlomas paslaugas, nes dabar jau nemažai blogų savininkų turi ir profilius linkedin puslapiuose. O jau per juos bandykite ieškoti ko jums reikia. Taip pat galite siūlyti bendradarbiauti su tokiais blogais, kad pareklamuotų jūsų paslaugas.

    Dar manau vertėtų pasianalizuoti raktažodžius ir pabandyti Google Adwords. Turėtų pavykti nebloga reklama.

  11. Na gal jei banda pereitų į G+ kita situacija būtų bet kad google + augimas ir su androidu nori parašyti komentarą tik su g+ teisėm va ir vartotojai kiek iš jų tikrų am apskritai galvoju kad pamažu pradės tiek g+ tiek fb tiek twiter byrėti. Bus toks pat likimas kaip orkut, buzz, my space ir pan.

     

    Na MySpace dar nenurašyk. Šis tinklas vis dar turi nemažą auditoriją, o vienu iš bendrasavininkų neseniai tapo Justin Timberlake. Žiūrėsim ar pavyks pasinaudoti savo populiarumu, kad vėl iškelti šį projektą tarp lyderių.

  12. Populiarėjant socialiniams tinklams, vis dažniau atsiranda galimybių reklamuoti savo produktą ar kaip kitaip bendradarbiauti per įvairias Facebook grupes ar Twitter paskyras. Tačiau dažnai pasitaiko atvejų kuomet puslapio nariai yra su netikromis anketomis arba nelegaliai sukviesti į grupę. Tokios paskyros visiškai neduoda jokios naudos reklamos užsakovui ir pinigai išleidžaimi tiesiog į balą. Todėl prieš pradedant bet kokius santykius su Twitter ar Facebook paskyrų savininkais, reikėtų atlikti bent jau minimalią anketų analizę, kad sužinoti ar paskyros nariai yra natūraliai sukviesti ir ar duos tai kokios naudos.

    Taigi, surašysiu keletą trumpų patarimų, kurie gali padėti atskirti tokias netikras paskyras.

     

    Twitter

     

    Su Twitter paskyromis viskas yra gana paprasta. Yra tokia programėlė http://fakers.statuspeople.com/, kurioje galima gauti ataskaitą apie bet kurią Twitter paskyrą. Procentaliai pateikiama statistika kiek vartotojų yra netikrų, kiek neaktyvių ir kiek tikrų narių. Tokios statistikos tikrai užtenka, kad susidaryti įspūdį apie tam tikrą Twitter paskyrą. Kaip teigia patys kurėjai, tiksli informacija pateikiama apie anketas, turinčias iki 50.000 vartotojų. Didesnių anketų statistikos tikslumas gali išsikraipyti. Aš asmeniškai šiuo metu naudojuosi šia programa ir tikrai esu patenktintas.

     

    Facebook

     

    Facebook deja neturi tokio patogaus įrankio tinkrinti anketoms, todėl šį darbą teks atlikti pačiam. Pateiksiu keletą žingsnių, kurie gali padėti nuspręsti ar Facebook grupė yra tinkama bendradarbiavimui ar ne:

     


    •  
    • Pirmiausia patikrinkite ar grupės lokacija bei narių amžiaus vidurkis atitinka siūlomą produktą. Tai galima padaryti tiesiog įėjus į grupę ir paspaudus ant langelio, kur rodo bendrą narių skaičių. Jei grupės nariai sukaupti natūraliai, tai savaime aišku, kad tiek lokacija, tiek amžius atitiks produkto tikslinę auditoriją. Tikrai neverta prasidėti su puslapiu, kuri Lietuvos rinkai siūlo dulkių siurblius, o statistika rodo, kad daugiausia narių yra iš kokio Tailando, o amžiaus vidurkis nuo 13 iki 18 metų. Tokiu atveju aiškus požymis, kad anketa netikra.
    • Kitas žingsnis būtų patikrinti, koks aktyvumas grupėje. Tai puikiausiai parodo statistika, kiek žmonių kalba apie siūlomą produktą. Jei anketa turi apie 60.000 narių ir tik koks tūkstantis ar mažiau tekalba apie produktą, reikėtų gerai susimąstyti ar tai nėra grupė su daug netikrų anketų. Nes kaip pavyzdžiui, lrytas.lt grupėje su 61.000 narių, iš jų kalba kiek daugiau nei 4.000 žmonių, ir tai pasiekiamumas yra gana žemas.
    • Trečias žingsnis būtų patikrinti, kokie žmonės mėgsta paskelbtus įrašus grupėje. Paspaudus ant skaičiaus, kuris rodo kiek žmonių mėgsta įraša, galima pamatyti sąrašą vartotojų, kurie spustelėjo šį mygtuką. Taip galima pamatyti ar vartotojai, kurie yra aktyvus yra iš to pačio regiono kaip rodo bendra statistika. Nes gali būti, kad reikiami nariai yra tiesiog su netikromis anketomis arba atvesti nelegaliu būdu, o mygtuką spaudinėja tiesiog atsitiktiniai nariai.
      Taip pat reikėtų peržiūrėti kuo daugiau įrašų ir patikrinti ar nėra kokio labai didelio vienkartinio "Patinka" paspaudimų kiekio padidėjimo. Toks smarkus padidėjimas ties vienu pranešimu gali reikšti, kad visi tie paspaudimai buvo surinkti taip pat nelegaliu būdu (tarkim vartotojams mokėta už kiekvieną paspaudimą)
    • Ir paskutinis žingsnis tai būtų patikrinti ar kažkuriuo tai laikotarpiu nebuvo staigaus narių padidėjimo. Tarkim nuo 1000 narių per savaitę pakilimas iki 5000-10000 narių. Tokių atveju tikrai matyti, kad nariai rinkti nenatūraliai ir didžioji dalis jų yra arba su netikromis anketomis, arba tiesiog netiksliniai vartotojai.

     

    Taigi, pateikiau keletą (gal kai kuriems jau labai gerai žinomų) tikrinimo būdų, kad nuspręsti ar paskyra yra tikra ar ne. Tai nereiškia, kad šie žingsniai šimtu procentu tiks visoms anketoms, nes kiekviena paskyra yra savotiška ir turi tam tikrus tik jai būdingus ypatumus. Todėl reikia šiek tiek mąstyti ir savo galva, tačiau daugumoje atvejų tai turėtų padėti.

     

    Jei turite dar kokių patarimų, būtinai pasidalinkite.

  13. Pradzia teksto yra tai, ko man reikia. Sekanti dalis man yra ne naujiena, suprantu sita visa reikala. Reikes pasidometi reklama.

    O galima tiksline rinka pasirinkt reklamuojant grupe per feisbuka?

     

     

    Taip, galima pagal amžių, kalbą, vietovę bei pomėgius.

  14. Pamirškite apie visas tas svetaines, kurios pardavinėja narius , nes iš jų naudos nebus. Pats kažkada seniau tai bandžiau ir visiškai jokios naudos. Be to narių skaičius pradeda pastoviai kristi, nes žmonės supranta, jog buvo atvilioti apgaule . Vienas savo noru atėjęs žmogus yra daug vertingesnis už šimtą atvestų apgaule.

     

    Kaip suprantu grupė nauja, todėl pirmiausia iki galo paruoškite puslapio pateikimą. Sudėkite kiek įmanoma daugiau informacijos apie savo produktą (įmonę), sukelkite visą vaizdinę medžiagą ir būtinai optimizuokite puslapį greit pasirodisiančiai naujovei - facebook graph search (http://newsroom.fb.com/News/562/Introducing-Graph-Search-Beta).

     

    Ir tik atlikus visa tai prasideda lankytojų viliojimas. Jei viską norite daryti nemokamai, tuomet pasiruoškite juodam ir ilgam darbui. Pradžioje, kad sukaupti kažkoki pradinį lankytojų skaičių, visi darbuotojai, kurie naudojasi fb, tegul pakviečia savo draugus ir geriausių draugų tegul paprašo, jog jie taip pat šiek tiek pareklamuotų ir pakviestų savo draugus. Taip pat būtinai grupės nuorodą įsidėkite į savo svetainę matomoje vietoje. Jei siunčiate naujienlaiškius, tai būtinai taip pat pakviekite prisijungti į grupę.

     

    Jei negaila 100-200lt per mėnesį, tuomet patarčiau pasinaudoti facebook reklama bei promoted posts (reikia turėti bent 100 narių), nes tuomet narių skaičius augs žymiai sparčiau. Bet čia gana sudėtingas reikalas, todėl reikia daug eksperimentuoti, arba paprastesnis variantas - pasisamdyti žmogų, kuris tai išmano.

     

    Na ir galiausiai pats svarbiausias momentas - tai komunikavimas su nariais. Būtina pastoviai palaikyti aktyvumą grupėje. Optimaliausia būtų 1-3 pranešimai per dieną. Kad nereikėtų kiekvieną dieną vargti, fb leidžia susidaryti pranešimų tvarkaraštį, kada kokią žinutę skelbti, todėl viską galite paruošti savaitei ar kelioms dienoms į priemį.

    Kadangi, pagal naują algoritmą pranešimas pasiekia tik 20-40% narių, būtina viską pateikinėti kuo įvairesniais formatais (nuotraukos, video, nuorodos, tekstai ir pan). Fb pateikinėja gana detalią statistiką, todėl lengvai matysite, kas labiausiai veiksminga.

     

    Ir svarbiausia, ką reikėtų suprasti, kad facebook grupė yra ne reklamavimosi vieta, o tam tikra bendruomenė. Todėl grupėje reikia stengtis kuo mažiau kišti reklamą (o jei reklamuoti, tai kuo subtiliau ir kūrybingiau), Gerbėjams reikia pateikti kuo daugiau įdomesnio turinio, palaikyti kuo aktyvesnę komunikaciją, nuolat bendrauti, rengti konkursus bei žaidimus. Ir tuomet net nepastebėsite kaip narių skaičius išaugs iki kelių tūkstančių, o vėliau iki keliasdešimties.

     

    Čia toks trumpas aprašymas kaip reikėtų dirbti su facebook grupėmis. Aišku galima rašyti ir rašyti, bet telefono klavišų maigymas labai vargina.

     

    Tikiuos patarimai bent minimaliai užves ant kelio.

  15. Ši funkcija jau gana senokai veikia facebook grupėse. Tiesiog grupės savininkas, gali už tam tikrą mokestį pareklamuoti savo grupės įrašą, ne senesnį nei 3 dienų. Tokiu atveju, šis pranešimas atsiranda ant visų tos grupės narių sienos (įprastu atveju pranešimą matytų apie 20-40% visų grupės narių) ir tuo pačiu tą pranešimą mato ir to žmogaus draugai. Todėl padidėja pasiekiamumas, nes žinutę pamato nuo keletos iki keliasdešimt kartų daugiau žmonių nei įprastai ir kurie net nėra grupės nariai.

     

    O tai kaip sužinoti per koki fanpage ar kaip pasiekė mane šita reklama ?

     

    Reklama pasiekia tave per draugą. O pačią reklamą užsako tos grupės savininkas.

     

    manyčiau kad tokios reklamos parenkamos kaip ir sone, pasirenkamas zmoniu pomegiu ratas, salis, amzius, priklausomai nuo prekes/paslaugos, tada facebookas atrinkes tinkamiausius kandidatus parodo reklama. O tu tiesiog patekai i pono Roland potencialaus pirkejo apibrezima, tai ir isvydai reklama

     

    Kaip ir minėjau, žmonių ratas parenkamas šiek tiek kitaip. Tačiau, taip pat galima tuos pasiekiamus žmones atsifiltruoti pagal kalbą, regioną, amžių pomėgius ir pan.

     

    Hmz gal ir neblogas reklamos būdas, nes kiek teko girdėti tos šoninės reklamos neefektyvios

     

    Šoninės reklamos tikrai yra efektyvios, tik reikia jas mokėti tinkamai išnaudoti.

  16. bet paspaudes žmogus ant reklamos gi netampa iškart fanu puslapio taip? Tai nuo jo priklauso ar jis susigundys paspuasti ar ne? Ir dar prie to pačio, bet jeigu pricing nusistatysi visai mažą, tai gali būti, kad tavo reklama visai nebus parodyta? Bent jau taip skaitydamas suvokiau. KU didesnis pricing, tuo daugiau žmonės matys tavo reklamą ar kaip čia :/

     

    Taip, paspaudęs ant reklamos jis dar netaps fanu. Šioje vietoje reikia irgi tam tikro įdirbio, kad pati grupė suviliotų vartotoją pasilikti. Todėl reikia vengti įvairių klaidinančių reklamų, bei patraukliai pateikti savo grupės turinį.

     

    O dėl pricing, tai žinoma, kuo didesnes lubas nurodysi, tuo daugiau kartų tavo reklama bus parodyta. Bet tai nereiškia, jog iš to bus didesnė nauda, nes tu juk moki už paspaudimus. Be to, kuriant kampaniją visada rodo apytikslę kainą pagal tavo pasirinktus kriterijus, todėl maždaug gali orientuotis, kiek gali kainuoti vienas paspaudimas. Bet aš daugiau $0.20-0.30 max sumos nededu. Ir tai, jei reklamuojama Europos rinkoje, tai paspaudimai dažnai neviršija net $0.15.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...