Pereiti prie turinio

Mykolas

VIP nariai
  • Pranešimai

    8.249
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    49
  • Atsiliepimai

    0%

Mykolas Pranešimai

  1. Na Transfergo atveju, užtenka pervesti pinigus vieną kartą į jų sąskaitą arba sumokėti kortele (!), ir pinigai po kažkurio laiko pasieks gavėjo sąskaitą. Kai tuo tarpu mokėjimai.lt, reikia susikurti mokėjimai.lt sąskaitą, ją verifikuoti, tada ją papildyti iš pvz. UK sąskaitos, sulaukti, kada pinigai įsiskaitys, ir tik tada pervesti į gavėjo sąskaitą.

  2. Pastaruoju metu tikrai suprastėjo live chat veikla.

    Metai atgal nebūdavo problemų išsiaiškinti vieną ar kitą reikalingą klausimą, dabar tikrai kol nusiunčia ten kur reikia, atšoka ir norai laukti, o visumoj praneša, kad tai ne jų kompetencija, kaip pvz ebay.de negali spręsti ebay.co.uk bylų ir panašiai.

     

    Kaip tik šuo metu gavau case "item not received" o trackinge aiškiai rašo item delivered.. deja nusiuntus į trečią ebay "departamentą" atsibodo laukti rezultato..

     

    Ka ten viršuje rašė dėl sellerių, tikrai, nepastebėjau ir aš, negirdėjau kad švariai dirbantis selleris turėtų problemų.

     

    Pas mane irgi buvo panaši problema, kada prekė parduodama ebay.co.uk, tačiau pirkėjas užpildė item not received ebay.com, ten ilgai viskas truko, nes trackas dar nerodė (gavėjas Brazilijoje), tai man užholdino case'ą dar 15dienų, kad pažiūrėti ar ateis. Po keletos dienų pirkėjas parašė, kad gavo prekę, tai rašau į chat'ą, sako čia .com byla, mes negalime tvarkyti, sako persiųsime info tenai. Praeina penkios dienos, užkniso laukti, skambinu į .com, pratupėjau beklausydamas muzikėlės 45minutes ;) Per dvi minutes išsprendė viską, ir nuėmė negative feedback'ą ;)

  3. Ziuriu meto ebejus seleri po selerio uz neatitinkacius standarto pardavinejimus, grynas stresas:)

     

    Nepastebėjau.

     

     

    Mane užkniso nekompetetingas customer support. Kol neprisiskambini ir neduodi velnių, nieko nedaro. Vakar apskritai norėjau pranešti apie konkurentą, kuris pažeidžia taisykles, tai per chat'ą siuntinėjo iš vieno departamento į kitą, kol galop vienas tempė tempė laiką, ir uždarė chat'ą, o į klausimą taip ir neatsakė :))) Dundukai.

  4. o kodėl manai, kad reklama čia? Kaip tik - kritikai skirta tema, kur dar pats buvau parašęs, jog piniginės yra perkamos iš Aliexpress.com ir pan. svetainių. Tiesiog povandeninės srovės forume susijusios su šios parduotuvės protegavimu. Konspiracija :)

     

    https://www.google.l...ite:uzdarbis.lt

     

    Arba kita idėja -uždarbis.lt administracijoje yra konkurentas piniginukeLT ir nenori konkurencijos kilimo :) absurdas.

     

    Tas konkurentas aš. Visas temos buvo ištrintos mano rankomis. Laisvu nuo darbų laiku mėgstu megsti pinigines. Kai tik bus primegsta reikalingas kiekis, pradėsiu pardavinėti, todėl konkurentų man nereikia :)

     

     

    O jei rimtai, Karolis atsakė teisingai.

     

    Dingo mano tema skelbimuose ir neaisku kodel. Taigi pasiulymas: jei tema istrinta nusiusti zmogui priezasti kodel ji buvo istrinta.

     

    Apie tai jau buvo diskutuota forume meet'e Vilniuje. Impaler turėjo nusiųsti Kerniui plugin'ą, kuris palengvina darbą su tuo žinutės siuntimu, tačiau Kernius kuria visiškai naują "sistemą" (nes vien tik forumu to nepavadinsi), todėl greičiausiai ir neįdėjo to siųsto plugino.

     

    Kaip kažkas ir sakė, jeigu tema ištrinta - ji pažeidė taisykles. Jeigu su tuo nesutinkate, arba nesuprantate, kokia taisyklė buvo pažeista, sukurkite bilietą pagalbos centre. Kai kurie moderatoriai, trindami temas/pranešimus įkala iškarto įspėjimą, tada tokių klausimų niekam nekyla. Asmeniškai aš, pirmą temą ištrinu be įspėjimų. Netgi antrą galiu ištrinti ir neįspėti. Bet jeigu piktybiškai kuriama ta pati tema, kuri buvo ištrinta prieš tai, trečias kartas nemeluoja, ir gauna įspėjimą su draudimu spaminti forumą keletui dienų.

     

    Buvo ir man taip. Teko rašyti į info@uždarbis.lt.

     

    Kažkas švaistė laiką kol išsiaiškino, tada švaistė dar, kol atsakė, tada dar švaistė, kol perskaitė mano padėką. Ištrynei - nurodei priežastį. Puikus pasiūlymas.

     

    Aš kartais per dieną pratrinu apie 20 temų/pranešimų. Į pagalbos centrą kreipiasi 1-2 žmonės į savaitę. Aš geriau jiems atrašysiu, negu kiekvieną kartą rašinėsiu pažeidėjams. Sorry, bet žiauriai trūksta laiko.

  5. Na esu pinigus pervedes tiek per WU, tiek per t/t, ir viskas puikiai nusisekė. Tačiau šiuo metu noriu investuoti daug didesnę sumą, todėl yra šiokių tokių abejonių. Turbūt teks rizikuoti :)

     

    Na tai sumokėk mažesnę sumą, gauk prekes, o poto bandyk didinti palaipsniui. Šiaip būna tarpininkai, kurie nuvyksta į įmones/fabrikus ir patikrina viską, arba bent jau susisiekia telefonu ir pašneka kiniškai. Tai gali į tokius kreiptis.

  6. Kelias savaites jau nešioju Iphone 6. Nu ką - prie dydžio greitai įpratau. Patogiau operatyviai gavus peržvelginėti ataskaitas exceliuose. Kitos charakteristikos nelabai pastebėjau, kad būtų pakitę.

    Dizainas gal geresnis, bet kad ekrane daug kokybiškiau nuotraukos atrodytų, tai nepasakyčiau.

    Pirkau iš ishop.lt, tai pigiau gavosi nei Omnitelyje. Gavosi, kad be reikalo laukiau kelias savaites, kol pasirodys Omnitelyje, nes ne tik kad pigiau, bet ir brangiau Omnis pasiūlė...

     

    Kažką tu čia tauzyji nesąmones. Omnitel kaina be sutarties yra 2449Lt., o ten kur tu "pirkai" - 2799Lt.

  7. Sveiki forumiečiai, nutiko tokia bėdelė, kad pirkausi telefoną iš ebay UK selleris apibūdino jį kaip atrištą, bet pasirodo buvo pririštas jis, tad Lietuvoj atidaviau jį atrišinėt ir iškėliau case, gavos taip, kad paypal liepė jį man grąžint, bet man visiškai neapsimoka tiesiog būtų buvę geriau gaut tuos dvidešimt poundų iš sellerio už tą atrišimą. Galbūt įmanoma kaip nors paaiškint tą situaciją paypalui, kad į telefoną jau sukištą pinigų ir man tiesiog neapsimoka jo grąžinti ?

     

    O prieš iškeliant case bandei su selleriu šnekėtis?

  8. Šiaip turiu rimtų, pažįstamų žmonių, kurie turi patirties statant namą. Galėtų jie apsiimti, pilnai jais pasitikiu. Bet gąsdina visi tie popierizmai. Draugas jau trečius metus stato. Tai vienų popierių reikia, tai tas negerai, reikia perdaryti, tai leidimą kažkokį išsiimti, tai nauji reikalavimai. Žodžiu trunka ne pats fizinis namo statymas, o labai daug popierizmo, so sklypu, su projektu, su leidimais visokiais ir reikalavinais. + paskui dar namo įrengimas. Į butą baldus perki - kiek trunka išsirinkti ilgai, o čia namas, neįsivaizduoju kiek laiko reikėtų jį įrengti. Todėl ir svarstau jau apie pastatytą namą, skelbime matau yra kelių metų namai, kuriose jau gyventa, žmonės dėl įvairių priežasčių parduoda. Būna jug ir taip, kad statė sau, kokybiškai, o dabar ar keičia gyvenamą vietą, ar šiaip gyvenime kažkas pasikeitė, todėl ir parduoda. Ar nebūna taip?

     

    Yra įmonės kur viską sutvarko :) Aš pats kreipiausi pas vieną moteriškę, kuri tvarko visokius leidimus ir panašiai. Jau ūkinis pastatas pastatytas ant žemės ūkio paskirties, tačiau leidimų gavimas dar tik procese ;) Tačiau jokio galvos skausmo ;)

  9. gerai kad pas mus visi stato ir pardavineja labai kokybiskai pastatytus namus :lol: o realybe tokia kad kai stato pardavimui tai visos medziagos buna vienos is pigiausiu.

     

    Ta patį norėjau pasakyti. Lyg namai pardavimui statomi iš kokybiškų medžiagų. Ten kaip tik viskas kas pigiausia sudėta.

     

    Aš statyčiausi pats. Apie medžiagas galima paskaityti internete, pasikonsultuoti parduotuvėje ir panašiai. Išsirinkti patikimą įmonę, su gerais atsiliepimais iš pažįstamų ir panašiai. Taip pat galima prižiūrėti darbuotojus. Aišku niekas nėra apsaugotas nuo vagysčių ir panašiai, tačiau bent jau matysi kas kur ir kaip.

  10. Pilstote is tuscio i kiaura nieko nesuprasdami. Rusai kaip ir mes Lietuviai paprasti nuosirdus zmones, to nuosirdumo dar pasimokyti mums reiktu. Jei atvyksta sveciai, jie visuomet nukrauna stala viskuom ka turi.

    O kas liecia politika, tiek grybauskaite tiek visi kiti tik kelia sumaisti kuri jiems duoda ekonomines naudos, stengiasi zmones ibauginti kad galetu juos kontroliuoti.

    Niekas nieko nepuls, bukit ramus.

    Rasau beveik tiesiogiai is rusijos.

     

    Ypač patiko apie ekonominę naudą :)

  11. Neperseniausiai buvau nuejes i saloniuka Vilniuje, tai uz 25lt pakankamai neblogai apkirpo. bet vistik noretusi isbandyti kazka geresnio, orginalesnio, kaip kad kolega minejo, stilistas galetu pasiulyti ideju kirpimui :)

    Cia matau, kazkas minejo woxx barbers. Gal kazkas lankesi ir galetu pasipasakot ispudzius?

     

     

     

    Tai kad nėra ten ko pasakoti. Aš anskčiau kirpdavausi Figaro pas Jevgenij, bet grįžus iš užsienio ir keletą kartų užėjus pas jį, nepatiko kaip pakirpdavo. Tada man pasiūlė WOX Barbers, tai jau du kartus kirpausi, ir viskas super duper ;) Paskutinį kartą, dar ir šukuoseną pakeitė ;) Dirba profai, maloni aplinka, profesionalios priemonės. Jeigu nežinai ko nori, jie tau pasiūlys, čia ne problema, ir už tai nereikia mokėti ;) Kaina - 60Lt su galvos plovimu.

     

    Taip pat galima nueiti į bet kurią kirpykla, kuri randasi gyvenamuose namuose, priklijavus laiptus prie pirmo aukšto balkono, kirpimo metu klausytis Ruskoje radijo, ir kirpėjos pašnekesius su kolege apie tai, koks jos vyras balvonas ;) Sumokėsi dvacoką, ir nukirps "taip pat". Tai kam mokėti brangiau? :) Kiekvienas renkasi pagal save.

     

    Beje, kerpuosi pas Miroslavą.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...