Pereiti prie turinio

deepfall

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    431
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Pagarba
    deepfall sureagavo į xanderleaner Maisto pristatymų ir užsakymų platforma.   
    pats turėjau šitą idėją prieš metus gal, scenarijus mažuose miestuose visada toks:
    nori kažko valgyt užsisakyt, mašinos neturi, iki kavinės peščiom eiti per toli, o veža nebent kebabinė viena kokia
    reikia padaryti appsa/web appsa,  bet wolto/bolto idėja netinka, nes perdaug reikalų užsiregistruoti, kad galėtum išvežioti, mažam miesteliui netinka
    solution: reikia padaryti, kad registracija norintiems išvežioti būtų daug paprastesnė - atsisiunti appsą, užsiregistruoji, pasitvirtini tapatybę ir viskas, BET sistema turi būti ir saugi, ir garantuoti kad vežėjas nebūtų koks mental ir nieko nepadarytu su maistu
    jeigu aš daryčiau: sugalvočiau sistemą maisto įstaigoms, kaip maistas turėtu būti supakuojamas, tarkim dežutėse su specialu seal'u kurio išvežiotojas atplešęs pakuotę negalėtu atkartoti
    in conclusion:
    Lengvesnė ir paprastesnė registracija negu wolt/bolt Sukurta sistema kavinėms KAIP taisyklingai supakuoti maistą, kad būtų saugu ir patogu Aplenkti bankus išmokėjimams IŠVEŽIOTOJAMS, kad už kekvieną pristatytą siuntą gautu pinigus iškarto, o kavinėms palikti kaip yra wolt/bolt - jie nenumirs, palauks payouto, o išvežiotojams būtų žiauriai patogu jei už pristatymą iškarto pinigai ikristi - sky rocket'inu norinčių išvežioti skaičius - neturi pinigų? - prisijungi prie platformos, dieną pahustlini ir pinigai jau pas tave. Kad nereiktų žmonėms atsidarinėti individualių veiklų, galima sukurti wallet toje pačioje platformoje, kad per dieną neikritinėtų į swedbanką 40 pavedimų, o tiesiogiai vienu pavedimu persivestu uždarbį iš wallet į savo banką galimybė persivesti uždarbį ten kur nori - į banką, e-walletus, crypto, vmi lietuvoj rurina žmones, reikia daryti taip kad žmonėms būtų patogu. dar daug niuansų, bet appsą reikia kurti pirmoje vietoje išvežiotojams (nes pinigus uždirbsi nuo jų) antroje vietoje klientams kurie užsisakinės, ir paskutinėje vietoje kavinėms - jiems klientų reikia visada, jiems isiteikinėti daug nereikės
     
     
  2. Gera idėja
    deepfall sureagavo į AudriusN Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Jei kažkam neblogai traukia bitės internetas, tai už 2 eurus galite namuose pasidaryti NERIBOTĄ internetą 3 mėnesius.
    Nusiperkat pigiausią pildyk/ežio kortelę (1 eur) ir pigiausią labas kortelę (1eur). Atliekat numerio perkėlimą internetu labas puslapyje ir po perkėlimo duoda 3mėn neribotą internetą. Po 3mėn išmetat seną kortą ir padarot tą pačią procedūra.
    Vienas uždarbietis čia kadaise dalinosi, kaip ežio internetą taip gauti (bet ten visumoje berods 13eur gaudavosi).
    Tai jei kam neblogai yra ir bitės ryšys, tai čia praktiškai beveik už dyką 🙂
    Pats dabar išbandžiau, viskas ok 👍

  3. Įdomu
    deepfall sureagavo į vycius2003 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    as manau tas planas (ukraina) veiks tik ezio kortelems kuriu neregistravote su savo asm. duomenimis pvz. perkeliant numeri i ezi is kito tinklo ir panasiai, tai turetu veikti tik naujai pirktoms ezio sim
  4. Ekspertas
    deepfall sureagavo į d2b Alternatyva aliexpress su Labai greitu pristatymu į lietuva ( Temu )   
    Dėl ref nuorodų: užėjau, žiūriu gražiai aprašyta tema. Bet galvoju pažiūrėsiu ref nuorodas, nes garantuotai tokios bus. Ir aišku, kad jos yra, kas nėra blogai, bet jau paslėptos, kad koks kvailiukas tik pasimautų. Iš kart susigadini reputaciją, nes jei lauki, kol koks venom ar Tmaster pakomentuos, tai jie taip ir padarys.
    Bet vieną dalyką sužinojau, kad tai pasirodo ne drabužių parduotuvė, kaip zelando ir panašios, o aliexpress alternatyva, o pagal reklamas susidarė nuomonė, kad tai drabužių parduotuvė, tai nė kart net nebuvau užėjęs.
  5. Ekspertas
    deepfall sureagavo į Zmogus2 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Veikia dar studentas, ką tik visai naujam nr. užsakiau, paskutinė diena gi tipo. Studentas geriau nes yra GB ir EU (nžn kaip Ukraina bet greičiausiai nėra jei nerašo), be to nepanaudoti GB keliasi į kitą mėn., vėlgi Ukr turbūt to nėra.
  6. Įdomu
    deepfall sureagavo į Shaddock Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Dabar atkreipiau dėmesį į A ir E galūnęs, tačiau net ir žiūrint be vertėjo užsakymas vis tiek UKRAINE20, o atšaukimas UKRAINA20. Ai dzin, tas pats š, tik vienas 8 mėn, kitas 11. Pasikeis GB poreikiai per tiek laiko vis tiek.

  7. Patinka
    deepfall gavo reakciją nuo MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Tai čia gal net ir geriau nei STUDENTAS23 planas, nes nereikia skubintis ir būtinai užsisakyti iki Spalio 31 d., vietoje 8 auto-prasitęsimų duoda 11. Nebent jokie Duomenys ES šiam planui nepriklauso.
  8. Naudinga
    deepfall sureagavo į trampampam Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Sveiki,
    Bandžiau užsakyti tą planą Studentas 2023, tačiau gavau sms, kad klaida. Konsultantai ežio savitarnoje paminėjo, kad reikia įsigyti spec.pakuotę, kad planas galiotų. Bet manau, kad konsultantas grybauja ir pats nelabai žino.
    Beje, ieškodamas sprendimo atradau dar vieną planą - UKRAINA20. Žinojot tokį?
    https://ezys.lt/ru/ukraina
    Jis automatiškai prasitesia 11 kartų, tačiau duodama 20 gb. Vaikams užteks🙂. Konsultantas irgi minėjo, kad šiam planui uzsakyti reikia spec.pakuotes. Tačiau man pavyko uzsakyti tiesiog su sms.
  9. Patinka
  10. Įdomu
    deepfall sureagavo į l781 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Martynai @MartynasKu, stebiu tavo pasisakymus forume ir kitoje socialinėje erdvėje jau ne vienerius metus: žinau, kad nemėgsti reselerių, žinau, kad Telia/Ežys tau labiausiai atitinka tavo poreikius, yra pakankamai pigus (ypač įvertinus tavo garbinamą "nemokamą kas-šeštą-auto-papildymą"), taip pat žinau, kad tau yra didžiausias "kaifas" chatu/telefonu kapotis su operatorių konsultantais, bandančiais pakelti kainą tau ar tavo atstovaujamiems asmenims. Ne kartą skaičiau tavo komentarus, kad Magnetukas yra blogai, kad geriau rinktis Ežį ar Teledemą, ir nesikišau, nes tu esi teisus - tu tikrai gali turėti ir išsakyti savo nuomonę viešai - čia ne Baltarusija.
    Tačiau šiandien, mano auksčiau pacituotame tavo komentare apie Magnetuką tu jau ne šiaip sau išreiški savo subjektyvią nuomonę, tačiau tu jau TEIGI TEIGINIUS apie Magnetuką: Magnetukas PARDAVĖ klientus, Magnetukas nesirūpina buvusiais klientais, ir Magnetukui dzin kaip tiems klientams sekasi vargti su Arena ir t.t. Mielas Martynai - tu labai labai stipriai klysti ir klaidini kitus forumiečius.
    Taigi, mano "labai sutrumpinta" istorija, kuriai parašyti jau sugaišau ~2valandas: taip, aš esu Magnetuko įkūrėjas ir vadovas jau daugiau nei 15 metų. Verslas įkurtas "nuo nulio", tad verslą laikau kaip savo "kūdikį": man svarbi jo sveikata, svarbu, kad jis būtų apsirengęs ir sveikas, sotus bei žinoma - kad augtų. Prieš keletą metų šalia interneto ir IPTV paslaugų - pradėjome siūlyti savo klientams mobilaus ryšio paslaugas, pasiekėme tam tikrą apimtį. Tuomet 2021 metų pradžioje susipažinau (savo nelaimei) su estiškos įmonės ARENAmedia savininku Andriumi Užusieniu. 2021 rudenį nusprendžiame įsteigti virtualų operatorių ARENAmobile, ir 2021 metų lapkritį įsteigiama UAB ARENAmobile Lietuva įmonė: estiška Andriaus Užusienio įmonė buvo didesnysis! akcininkas, o aš buvau mažesnysis! akcininkas bei buvau paskirtas įmonės direktoriumi (kas pasirodo nieko nereiškia, kai nori pastumti smulkesnį verslo partnerį į šoną). Tuomet visus Magnetuko klientus išanksto informavę mes perkėlėme į ARENAmobile Lietuva įmonę, kuri turėjo užsiimti grynai mobilaus ryšio paslaugų administravimu, seniems Magnetuko klientams paliekant senas planų kainas/sąlygas. Magnetuko klientai turėjo sudaryti minimalią kritinę masę naujo virtualaus operatoriaus startui, o palaipsniui klientų skaičius naujajame virtualiajame operatoriuje turėjo padidėti kartais.
    Žinoma, dalis Magnetuko klientų liko nepatenkinti tuo, kad buvo permesti į kitą įmonę, bet kadangi abiejų įmonių vadovu pradžioje buvau aš - visi buvo nuraminti, kad pasikeitė tik įmonės pavadinimas, o vadovas, kainos ir supportas - lieka tas pats. 2022 metų sausį (t.y. porai mėnesių praėjus nuo įmonės įsteigimo), po to, kai didžiąją dalį klientų "apraminame" dėl permetimo į kitą įmonę - man atimama prieiga prie sistemų, ir Andrius Užusienis tampa įmonės direktoriumi - aš lieku tik mažuoju akcininku visiškai be prieigos nei prie paslaugų, nei prie klientų, nei prie sąsaitų. Arenos sąskaitos už paslaugas siunčiamos anglų kalba!, vieno mėnesio vieno numerio sąskaitos apimtis - būdavo nuo 5 iki 20 lapų!, sąskaitų sumos - dažnai nuo lubų išpaišytos ir didesnės, nei kliento sutarta su Magnetuku, už vieną ir tą patį mėnesį klientai gaudavo kas 2, kas 3, o kaikas net 4 ar 5 sąskaitas! Klientui apmokėjus sąskaitą - įmokos neatsispindėdavo sistemoje, sistema klaidingai rodydavo skolas, o dėl netikslių sąskaitų pasikreipusiems klientams - konsultantai niekaip negalėdavo atlikti sistemoje korekcijų....  (daugiau klientų atsiliepimų / patirčių apie Arenamobile - šioje temoje: skaityti čia).
    Taigi, toliau: 2022 metų spalį įsteigiama nauja įmonė - FENIKSAS / klonas: Arenamobile UAB (be žodelio "Lietuva" pavadinime), ir tos įmonės akcininku, kaip jau suprantate - aš nesu. Po truputį ruošiamasi pirmosios Arena įmonės klientus bei jų generuojamas įmokas - permesti į antrąją Arena įmonę, o pirmąją įmonę subankrotinant su milžiniškomis per 2022-2023 metus susidariusiomis skolomis. Tipinė-vadovėlinė įmonių-FENIKSŲ schema.
    2022 metų gruodį visiems Arena klientams pranešama, kad kainos nuo 2023-01-01 kainos kyla, o 2023 metų sausio pradžioje visiems klientams kartu su sąskaitomis už gruodį - pranešama, kad už paslaugas jau reikia mokėti į naują banko sąskaitą, kuri realiai priklauso antrajai Arena įmonėi-FENIKSUI. 
    Čia jau buvo SPROGIMAS: klientai, nepatenkinti kainų kėlimu - masiškai pradėjo bėgti iš Arenos į kitus tinklus, skambinti į Magnetuką, klausti ką daryti ir t.t. Aš pats asmeniškai kiekvienam besikreipusiam kantriai išaiškinau apie jo teisę pranešimo apie kainų kėlimą pagrindu - nutraukti esamą sutartį ir perkelti savo numerį į kitą tinklą, teko valandų valandas suteikinėti nedrąsiems klientams konsultacijas, padrąsinimus ir atsakinėti į šimtų-šimtus tų pačių klausimų.
    Lygiagrečiai buvo daromi veiksmai, kad susigrąžinti Arenos buvusius klientus atgalios į Magnetuką: sumokėtos milžiniškos pinigų sumos Arenai: tos lėšos turėjo būti panaudotos Arenos skolų dengimui prieš ryšio operatorius, tačiau Magnetuko lėšos (kaip vėliau paaiškėjo) - pas operatorius taip ir nenukeliavo, ir įmonei Arenamobile Lietuva 2023 gegužės mėnesį iškeliama bankroto byla.
    Dabar dėl teiginio, kad Magnetukas neva "pardavė" savo klientų bazę kažkam. Kur logika? ir kokia čia logika parduoti savo klientų bazę bendrai su partneriu įsteigtai įmonei, kuriai pradžioje pats ir vadovauju? Martynai, jei ne kelis kartus pakartotas žodis pArdavė (su "A" raide) o ne pErdavė (su "E" raide) - tai būtų galima manyti, kad padarei gramatinę klaidą... O kokius tu turi įrodymus savo tokiam teiginiui pagrįsti, kad klientai buvo "pArduoti", nes čia juk buvo teiginys iš tavo pusės, ar klystu?
    Dabar dėl teiginio "pardavė klientus... ir dabar vėl suka tą pačią veiklą". Magnetukas net ir neturėjo jokių minčių nutraukti šios veiklos - tiesiog planavome perkelti klientus į naują virtualų operatorių, vėliau paaiškėjo, kad verslo partneris norėjo atsikratyti/išstumti, bet dėka klientų lojalumo - didžioji dalis jau sugrįžo į Magnetuką, arba artimiausiu metu planuoja sugrįžti (kai baigsis esamos 12/24 mėn. sutartys kituose tinkluose, kurias sudarė pabėgę iš Arenos Andriui Užusieniui vadovaujant). Pati idėja pasiūlyti klientams konkurencinga kaina pokalbių planus mane aplamai veža: mobilus ryšys yra reikalingas kiekvienam, dažnam reikia ir interneto ir televizijos - tad parduodamas planą - tu realiai įgauni šansą klientui pasiūlyti ir kitas paslaugas, susijusias su ryšiais - tai yra ideali galimybė parduoti bent jau mano akimis, o klientams labai patinka gauti viską "iš vienų rankų". Tai kaip galima tokį verslą-aukso gyslą - atiduoti į svetimas/nekompetetingas rankas dar kartą, ypač po tokių skaudžių pamokų?
    Dėl: "Paslaugų teikėjas turi būti pasiruošęs dėl klientų "numirti", o čia visiškai atvirkščiai.". Būtent! Palaikau tave visu 1000% , kad dėl savo klientų galima netgi "numirti". Ne tik kad palaikau, bet tai ir darau: nuoširdžiai konsultuoju kiekvieną klientą, lyg jis būtų mano šeimos narys. Bandau patarti, įsivaizduodamas pagal save: "ką aš daryčiau, būdamas kliento vietoje"? O tie, Arenai "pErduoti" klientai aplamai yra man brangiausi, nes tai dėl mano klaidingo verslo sprendimo jie sužinojo, kas yra ta Arenamobile, ir patyrė tiek daug neigiamų emocijų. Kai Arena pradėjo skęsti 2022-gruodį 2023-sausį - aš savaitėmis/mėnesiais būdavau kaip zombis neišsimiegojusiomis akimis, naktimis sapnuodavosi košmarai, o stresas galutinai atslūgo ir pagaliau galėjau ramiai miegoti tik 2023 metų vasarą, paskelbus apie pirmos Arena įmonės bankrotą.
    Ir pabaigai, dėl: "Aš esu paprastas Petras iš Balbieriškio... Aš iš esmės galiu kalbėti bet ką...". Taip, tu gali apsimesti Petru iš Balbieriškio - bet tu toks neesi. Tu esi gilius įsitikinimus turintis LR pilietis, išsilavinęs, ir soc. erdvėse pasisakantis ne tik mobilaus ryšio tematikomis. Tu tikrai žinai, kad meluoti, šmeišti - ne tik kad negalima, tačiau ir negražu, neetiška. Tikiu, kad esi objektyvus, ir galėsi kritiškai įvertinti šią mano rašliavą. Nebent tu turi bent kokių rimtesnių įrodymų apie savo teiginių pagrįstumą, apart tavo paminėtų: "...buvo žmonių, kurie juodu ant balto rašė, kad arenamobile numerio bitė nenorėjo atiduoti..." bei "...paprastai tokie sprendimai priimami tik dėl pinigų...". Čia viskas, ką tu turi? Ir tokiais argumentais grindi savo teiginius apie Magnetuką? Rimtai...?
    Gal gali parašyti (kad ir į privatą) - bent vieną buvusį/esamą Magnetuko/Arenos klientą, kurį aš "pArdaviau" - o po to jam "nepadėjau", kad man buvo "dzin"? Bent vieną tokį konkretų atvejį gali įvardinti? Su malonumu tą situaciją galėčiau pakomentuoti viešai (nuasmenintą, žinoma).
  11. Naudinga
    deepfall sureagavo į MartynasKu Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Būtent taip ir bus, kad 11-01 ir rašys "prasitęs už 8 EUR" 😉 
  12. Įdomu
    deepfall sureagavo į Zmogus2 Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Man irgi taip sakė, bet dėl visa ko pasikeičiau į studento. Sms gi gavai kad kainą didins nuo 11-01? Tai žinant visokius Ežio bugus spėju įrašas savitarnoj irgi tik po 11-01 pasikeis į "prasitęs už 8,00 EUR", ir ką tada?
  13. Pagarba
    deepfall sureagavo į Loganas Suspendavo revoliut'o accountą   
    Naudok Payserą arba Wise. Revoliutas nieko gero.
  14. Pagarba
    deepfall sureagavo į Corps Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    servetele paduoti ?
  15. Patinka
  16. Ekspertas
  17. Patinka
    deepfall gavo reakciją nuo mafukas Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai   
    Visi mobilieji operatoriai savo T.o.S'e yra nurodę, kad negalima naudoti kortelės "hotspot" įrenginiuose apart mob. telefono. Ar kažką dėl to daro? — gali pasiskambinti ir tiesiogiai paklausti. 🤫
  18. Patinka
    deepfall sureagavo į TEGAS Vilniuje paimti prekę ir išsiųsti   
    Na matai, jau ne tik paimti ir i pastomata ideti, bet dar ir supakuoti reik.. 
    Tai gal tu iskart ivardink ta simboline kaina.. 10 ? Kiek ten to pakavimo reiks - grubiai kad nevazineti 2x - dezes, lipnios juostos, pleveles ? 
     
     
  19. Įdomu
    deepfall sureagavo į liuxx Mobili programėlė tik Lietuviškai produkcijai   
    Kilo tikriausiai labai neoriginali idėja. Sukurti mobilią programėlę Lietuvos smulkiajam verslui, kurioje verslininkai galėtų įdėti savo parduodamą produkciją/gaminį, kuris pagamintas tik Lietuvoje. Tai gali būti realiai bet kas (maisto produktai, rankdarbiai ir kt.), svarbu kad būtų pagamintą Lietuvoje ir tiesiai iš gamintojo.

    Žinau, kad facebook yra grupė "Auginu sau ir kaimynams", kurioje žmonės siūlo savo gaminius (rankdarbius, daržoves, vaisius, džiovintus vaisius, prieskonius, mėsą, pieną, varškę, sūrius, duoną, uogienes, grybus, saldėsius ir kitus skanumynus ir t.t.), tikriausiai yra daugiau tokių ir kitur. Tad galvoju, gal naudinga būtų padaryti tokią specializuotą mobilią programėlę šiai veiklai supaprastinti? Keletas pradinių idėjų programėlei:
    Padaryti patogų apmokėjimą Atsiliepimai Pranešimai, kai yra galimybė užsisakyti produktą Pristatymo būdų pasirinkimus Gamintojams užsakymo valdymo įrankių: lipdukų generavimas ir spausdinimas, užsakymų sekimas ir statistika ir t.t Greitai gendančių produktų tikriausiai nesiūsi paštomatu ar kurjeriu 😃, tad gamintojai galėtų žemėlapyje pažymėti atsiėmimo laikus ir taškus, tuomet ten nuvykti ir išdalinti savo užsakymus Jei programėlė būtų nemokama, jokių iššokančių reklamų ir jokių komisinių mokesčių, ar patys naudotumėtės tokia programėle? Ką manote apie šią idėją?
     
  20. Gera idėja
    deepfall sureagavo į Sleeder Jungle king 3 turnyras ir jo pabaiga   
    pasiūlyk domeną pirkti organizatoriams
  21. Įdomu
    deepfall sureagavo į SpoK www.PirkEU.lt dingusi siunta atkeliavusi į Nyderlandų sandėlį ?   
    Sveiki,
    Pakliuvau į tokią įdomia situaciją. Pirkau prekes iš Nyderlandų el. parduotuvės, pasirinkau pristatymą į www.PirkEU.lt sandėlį esanti Nyderlanduose. Kurjerių įmonė kuri pristatinėjo vadinasi "Dynalogic". Pagal kurjerį prekės buvo pristatytos pirmadieni ( 01.16), sekančia dieną nesulaukiau kol siunta atsiras pirkeu.lt sistemoje ir parašiau jiems klausdamas kur yra siunta - informavo jog siuntos įvedamos per 24h. Palaukiau dar vieną parą, parašiau jiems vėl paprašė patikslinti siuntos sekimo numerį, vėliau dar paprašė kurjerių tarnybos pavadinimo. Visi jų atsakymai buvo šabloniški ir penktadieni paprašė patikslinti kas pasirašė už siuntą. Susiekiau su kurjerių tarnyba ir jie informavo kas pasirašė, pateikiau informaciją pirkeu.lt - jie pasakė, kad toks darbuotojas tame sandėlyje nedirba. Pasirašęs žmogus buvo su lietuviška pavarde, keista ar ne? 
    Šiuo metu laukiu investigation iš el. parduotuvės pusės, kadangi kurjeris daugiau informacijos suteikti negali. 
    Nuo 2023 m. sausio 18 d. pirkeu.lt paskelbė naujieną, kad Nyderlandų sandėlis keičia adresą, ar ne sutapimas? 
     
    Gal kas turit panašios patirties? O gal naudojotės jų Nyderlandų sandėlių ir galite patikrinti kas už jūsų siuntą pasirašė? 
    Jeigu turite patarimų rašykite, ačiū. 
  22. Patinka
    deepfall sureagavo į Loganas Atnaujinimai   
    Sveiki, keletas pastatarųjų dienų atnaujinimų:
    • Temų pakėlimo sutvarkymas (naujas mygtukas ir patogesnis naudojimas aukcionuose).
    • Pagrindinio puslapio top narių leaderboardo sutvarkymas mob. įrenginiams.
    • Pokyčiai forumo ranguose. Nuo šiol "Forumo legenda" rangas bus skirtas nariams su 10,000+ pranešimų. O nariai su 5,000-9,999 pranešimų turės rangą "Forumo širdis".
  23. Įdomu
    deepfall sureagavo į kazhkas1 Trinti. Nebeaktualu   
    -
  24. Patinka
    deepfall sureagavo į Liutaskar Discord serveriai   
    Sveiki, taigi ieškojau čia internete visokiu discordo kanalų, kurie bendrauti tarpusavi apie savęs pažinimą / finansinį raštingumą , bet deja as tokiu kanalų lietuviškų nerandu, arba jų tiesiog nėra. Taigi mano klausimas yra toks, ar kažkur panašus kanalas discorde kur žmonės kalbėtu panašiomis į šitą temomis?
  25. Patinka
    deepfall sureagavo į Ermenegildo BlackFriday deal 2022, ką planuojate pirkti, gal ką nors radote gero?   
    Pasižiūrėjus, kaip kai kurie tiekėjai jau trysčioja 10-20% nuolaidom, kažkodėl šalia jų rašydami BF, įtariu, kad stebuklų šiais metais nesulauksime.
    Sakyčiau verta pasidairyti programinės įrangos deal'ų, priklausomai kas ką naudojat. Būna, išmeta gerų pasiūlymų tuo metu.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...