Pereiti prie turinio

respo

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    430
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    5
  • Atsiliepimai

    100%

respo Pranešimai

  1. Praktiškai taip.

    SDK - Short for software development kit, a programming package that enables a programmer to develop applications for a specific platform. Typically an SDK includes one or more APIs, programming tools, and documentation.
  2. Aš nelabai matau skirtumo tarp tavo idėjos ir visokių skelbiu.lt ir panašių. Fizine forma garažo išpardavimai Lietuvoj sunkiai galimi bent kiek didesniu mąstu, jau vien dėl apgyvendinimo - dauguma gyvena daugiabučiuose. Negi prie rūsio išsidėliosi daiktus ir pardavinėsi? Čia labiau tinka nuosavų namų kvartalams, bet ir tai - labiau lokalus dalykas, kur kaimynai "apsipirktų", o ne iš viso miesto žmonės. Daug paprasčiau yra įdėti paprastą skelbimą, suderinti vietą, laiką ir susitikti.

     

    Galbūt aš kažko nesupratau čia, nežinau.

  3. Tiesa, kai skambinsi (turbūt ne pats skambinsi, bet visvien) reikia aiškiai viską išdėstyt, o ne "Laba diena, kur mano telefonas, nes jau turėjau gaut". Vardas, pavardė, kada buvo darytas užsakymas, kokiam planui, kokiam telefonui. Pasiklauskit ar išvis užregistruotas toks užsakymas. Jei ne, tai tiesiogiai telefonu viską užregistruos jum ir padarys.

     

    Nors šiaip gerai pagalvojus, tai nujaučiu, kad elementariai suspaudėt kažką ne taip ir paprasčiausiai neužsakėt nieko :)

  4. Kaip galima sakyti, kad būtų geriau, jei istorija pasikartotų? Ta istorija realiai sunaikino mūsų tautos identitetą, kurio dabar bandom ieškot ir vis atsiremiam į sieną, ant kurios parašyta: vagys, tinginiai, apgavikai, pasyvūs kultūrinėje ir politinėje veikloje. Manau sunku būtų tai paneigti kam nors. O čia dar noras, kad viskas pasikartotų :D Tai kas liktų tada?

     

    O dėl baimės Rusijai, tai, žinoma, kažkiek jos yra. Tik dabar jau visai kiti metodai veikia, nei anksčiau, taigi yra šiek tiek daugiau saugiklių. Bet ar jie kritiniu atveju suveiktų, čia yra klausimas.

  5. Tikras? Kiek skaiciau tai dar labiau pabraizyt ekrana galima vien nuo grubesnes dantu pastos. Pabandysiu dar patrint, nors jau 3 kartus po 20 min. tryniau.

     

    Turbūt priklauso nuo ekrano. Aš taip šalinau įbrėžimus nuo savo iPod Touch kurį laiką. Ir tikrai padėjo, daug maloniau buvo naudot. Didelių įbrėžimų nepanaikina, žinoma, bet smulkesni dingsta. Šepetuką naudojau tikrai minkštą. Naujų įbrėžimų neatsirado, o seni dingo.

     

    Tiesa, pastą naudojau paprastą, be jokių granulių ar panašių kietų dalelių.

  6. Bet rimtai, tokie klausimai... Problema lygioje vietoje daroma. Pasikartosiu - tam ir yra klientų aptarnavimo centras. Mes nežinom kas ten vyksta su užsakymais. Pasiskambini, pasako kame reikalas ir bėda išspręsta. Jei baisu skambinti, tai tėvai gali tą padaryt. Tarp kitko, klientų aptarnavimo centras dar dirba... tai ko laukt? :)

  7. Taip, tikrai žinau. Dar praeitą savaitę užsakinėjau vieną planą internetu (ne studentą, bet tai nieko nekeičia). Jeigu šiandien yra trečia diena, tai galėjo ir paskambint jau, man trečią dieną paskambino šį kartą.

     

    UŽSAKYMO ĮVYKDYMO TERMINAI

    Nuo šios anketos užpildymo datos su Jumis susisieksime užsakymo anketoje nurodytu elektroniniu paštu per 1 darbo dieną ir patvirtinsime galimybę sudaryti sutartį. Per 3 darbo dienas nuo šio patvirtinimo iš anksto sutartu laiku Jums bus pristatytos Jūsų užsakytos prekės (mobilusis telefonas/modemas ir/arba SIM kortelė) ir sutartis, kurią pasirašysite įteikimo metu. TELE2 paslaugos bus įjungtos per 3 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo.

     

    Šis laiškas nėra patvirtinimas dėl galimybės sudaryti sutartį ir įsigyti prekes.

     

    Čia iš laiško gauto užsakant. Nors rašo, kad el. paštu susisiekia, bet du kartus užsakinėjau skirtingus numerius, abu kartus telefonu susisiekė su manimi. Taip daug paprasčiau, nei su laiškais žaist.

  8. Užsakius iškart ateina laiškas, kad užsakei. Ten parašyta, kad per tris dienas turi susisiekt konsultantė, kad patvirtintų iki galo viską. Susisiekia, pasitikslina jei ko reik ir kitą dieną (ar kada įmanoma) gauni siuntinį.

     

    Šiaip jau tokiem klausimam ir yra klientų aptarnavimo centras. Čia tau bet ką gali rašyt, bet problemos neišspręs. Jei niekas nesusisiekė, reiškia kažkas negerai ir reik aiškintis. Bet aiškintis jau reik ne su forumiečiais, o tele2 darbuotojais.

  9. Kilobaitas pats negamina dalių, jei ką. O garantinis pas juos labai neblogas. Man sukepė kompas prieš metus nuo elektros šuolių. Pakeitė motiną, vaizdo plokštę ir atrodo cpu. Žodžiu visas brangiausias dalis be jokių išsidirbinėjimų.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...