Pereiti prie turinio

mindex

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    528
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Visas mindex turinys

  1. CO2 ismetimo tech. apziura nematuoja, tik CO, cia du skurtingi dalykai. Padidejes CO kiekis ismetime reiskia bloga misini(oro/kuro santyki). Atmosferiniam netiesioginio ipurksimo benzinui ta dazniausiai itakoja nefunkcionuojantis lambda zondas arba nesamones rodanti oro srauto matuokle, matuokles parodymus gali iskreipti oras traukiamas uz matuokles, pvz kiaura isiurbimo slanga arba kolektoriaus nesandarumas
  2. Jeigu angliskai supranti, cia gana aiskiai ir suprantamai paaiskina ko ieskot ir ko nepirkt: https://www.youtube.com/watch?v=oHeehYYgl28
  3. Taip, galimai jau senokai neveike pas tave tas sildytuvas, arba veike daliniu galingumu iki kol uzsitrumpino visiskai. Del garso keista, galbut labiau sutapimas nei tai susije su tuo.
  4. Benzininei masinoj, tas pats saugiklis gali buti mazesnis ir buti atsakingas uz visai kita funkcija, taip pat priklauso ir nuo regiono kuriam masina parduota, papildomo sildytuvo nevisur reikia..
  5. Tai paprastai mašinoj būna bent minimalus manualas kur parodyta kokios turi būti saugiklių vertės atitinkamose pozicijose. Jeigu nėra, tai arba internete rast, arba jau gamintojo schemas žiūrėt. Nežinau kiek supratimo tame turi, prisegiau tavo šildymo sistemos elektrinę schemą, gal parvers.
  6. Labas, Šitas saugiklis yra ne heater control unit, o maitinimas low heat output relay. Panašu, kad rėlė yra užsivirinusiais kontaktais arba pastoviai jungia elektrini salono pečiuko kaitinimo elementą kuris yra pas tave miręs. Gali važinėti be šio saugiklio, blogiau nieko nebus, tiesiog važinėsi žiema šaltai, kadangi tavo variklis kuro ima mažai ir šilumos generuoja taip pat mažai, salonui išilyt reiks važiuot ilgai ir toli. Beje ten turėtu stoveti 30A saugiklis.
  7. Atsidariusio diodo varza artima nuliui kas is principo yra trumpas jungimas, srove ribojantis rezistorius butinas
  8. Priklausytu koks itampos kritimas per leda, bet jeigu imam 1,7V, tai gali kabinti 7 ledus nuoskeliai su 1omo srove ribojanciu rezistorium, turetu but gerai. Bet tu tikriausiai pats supranti, kad su tokiu maitinimo saltiniu tu savo 300vnt nepavesi :)
  9. o tai led'o koki datasheeta turi? koks maitinimo saltinis?
  10. Greiciausiai klaidingai sudirba pacio reguliatoriaus apsaugos. Reguliatorius gana seno tipo, jeigu ir maitinimo saltinis panasaus amziaus tai reiktu patikrinti filtruojancius kondensatorius, elektrolito juose gali ir nebebuti.. :)
  11. Ar ant jos yra koks radiatorius? Prijungus aprova priliesk ja, pazek ar kaista
  12. Teoriskai turetu buti rite dar kazkur, o tranzistorius lauko, tada paprasta impulsinio maitinimo saltinio schema gaunasi.
  13. Impulsinis maitblokis irgi gali trafa tureti, tai nenurodo maiteko tipo. Imesk foto plokstes, gal is to bent galima bus isivaizduot koks tipas maitblokio.
  14. Kas per maitblokis, ka turi galvoj transformatorinis? tai AC itampos maitblokis?
  15. Jautrus daiktas, jeigu kambarys ant skirtingos fazes pajungtas greitis krenta drastiskai, labai itakoja veikima i tinkla pajungti nekokybiski maitinimo saltiniai, elektros varikliai. Norint stabilaus rysio per stora siena nieko nera geriau uz sena gera cat5 kabeli :)
  16. Kaip tu zinai, kas ten atskilo? Tokiu atveju jeigu nuo plokstes nukrito komponentai kaip pvz rezistoriai tai prilituoti zinoma imanoma, jeigu jie nenukrito kartu su lydvietem, bet kitas dalykas kad jeigu nukrito nevienas tai be schemos neissiaiskinsi kas ir kur buvo, sitam dalykui reikalingos schemos, o tokiais dalykais nieks nesidalina. Del garantinio tai cia loterija, bet mano nuomone nepraslystum, kadangi savaime komponentai nelinke atsilituot.. :)
  17. na jeigu tau su 70ltr nuvaziuoti 400-500km yra normalu vaziuojant mieste(dideliam, ne kupiski ir panasiai) tai tada ir 540 ekonomiskas. Tas automatas visiskai nesugeba panaudoti dyzelio sukimo momento is ko ir yra dyzelio ekonomija.
  18. gyva 530 mechanini nupirkti uz tiek pinigu nera realu, vokietijoj jie baigiasi jau, o lt 90% lavonai. Automato tokio nepirkciau nes e39 automatas totalus sh, nei traukos nei ekonomijos. Del kitu markiu neturiu tiek kompetencijos kazka pakomentuot labai, bet kiek teko susidurt su toyota, tai ten zigulio lygio automobiliai, uz tiek pinigu kiek jie kainuoja tai noretusi jau, kad bent parodytu kuris stopas perdege arba, kad antifrizo truksta, garso izoliacijos nerasta, kaip kolos skarbonke su ratais. Volvo ar opelis neblogi variantai, bent signuma uz tiek tikrai galima rast gyva ir neblogai sukomp
  19. pirmukas pilnesnis uz treciuka, treciukas uzdujintas ir itariu bus konstruktorius, m paketas detas vietoj, nezinia kaip su xenonais ir panasiai ;) pas e90 kad ideti ekrana tai kaina palei 800eu stovi, nes panele reikia keisti ir panasios nesamones kaip gps antenos plius darbas.
  20. na dauzimas dauzimui nelygus aisku, bet kiek teko susidurti tai sutvarkymui pardavejai perdaug nelinke islaidauti, nebent tai buna kazkas is m serijos bmw, audi rs, amg ir panasaus kalibro masinos :)
  21. Lietuvos banke stovi monetu skaiciavimo aparatai, ten atskirinet centu nereikia, tinka ir litai ir centai. Supili viska ir vaziuoja aparatas, paskui ceki duoda, nueini i kasa ir gauni popieriniais. Be reikalo tiek vargai ;)
  22. Negalvojau, kad visdar e39 bamperiai kazkam idomus. Anksciau kai populiaresni tarp vagiu buvo tai sprendimas buvo nugrezt buferio varztus, kad nagaletu atsukti su irankiu standartiniu.
  23. Tai servise nezino ka sneka, nieks ten neissiderina. Stovi sklende tarp dvieju turbinu kuri duju srauta nukrepia per viena arba kita turbina priklausomai nuo sukiu ir tokiu budu turbo duobe panaikina. Nuo tokiu servisu reikia begti kuo toliau.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...