Pereiti prie turinio

Badwolf

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    933
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Badwolf sureagavo į Renderis Mindaugas, veiklos, verslai   
    Liuks ideja - manau Amerikos/UK lietuviai tikrai susidometu. Butinai aprasyk forume savo sekmes istorija.
  2. Patinka
    Badwolf sureagavo į apci Nori galo „Linkomanijai“: trukdo viena problema   
    Visai žali linkomanija nesinaudoja, kas naudojasi - tas naudosis.Čia į vienus vartus, paburbuliuos ir nustos...
  3. Patinka
    Badwolf sureagavo į Madd Nori galo „Linkomanijai“: trukdo viena problema   
    Atrodo taip, tarsi tie visi teisėjai ir kiti susyje asmenys gyvena akmens amžiuje.
     
    Taigi VPN įsijungi, ir baigiasi visi blokavimai.
    Kinijos blokavimus sėkmingai eina apeiti, o čia apie LM svajoja, kaip jie užblokuoja, kova su vėjo malūnais.
  4. Patinka
    Badwolf sureagavo į Partneriz Paypal pinigų išgryninimas FREE   
    Sveiki,
    Gavau šiek tiek lėšų iš paypal, todėl prireikė jas išgryninti ir atrodau nuostabų dalyką. Daugiau nebereikia kreditinių kortelių, galima patvirtinti savo paypal su banko sąskaita ir į ją gryninti pinigus ir įsidėti pinigus į paypal iš betkurio Lietuvos banko. Prisegu nuotraukas, kad matytumėte kaip tai lengva.
     
    Išgryninimas man nieko nekainavo, atėjo per 3 dienas
    Įnešimas irgi nieko nekainuoja, atėjo iškart




  5. Patinka
    Badwolf gavo reakciją nuo Aurintas [Android & iOS app] Velvet - social choice game   
    http://i.talpix.lt/p8jCn.png

     
    Sveiki,
     
    Noriu pristatyti lietuvių kūrybos programėlę išmaniesiems velvet - a new social choice game. It is a brilliant and unexpected new way to connect with people around you. Choose, list and make your Top. If someone chooses you back, it’s a match.
     
     
    Norėtume uždarbio narių paprašyti patestuoti šią programėlę ir galbūt pasidalinti rastais bug'ais, nuomone ar idėjomis. :)
     
     
    iOS: http://apple.co/2hTyJiT
     
    Android: http://bit.ly/2jaqQaL
     
    Puslapis: http://bit.ly/2iEGZSM
     
     
    Tik su jūsų pagalba mes sparčiau tobulėsim!
     

    http://i.talpix.lt/est2c.jpeghttp://i.talpix.lt/z2efL.jpeghttp://i.talpix.lt/sdFUh.jpeg

  6. Patinka
    Badwolf sureagavo į Apocal Sukursiu parduotuvę nemokamai.   
    Nu toks bukas esi ir apgailetinas, net norėtusi tau per makaule vošti. Taip išeina, kad padaryti svetainę užtenka įrašyti TVS ir viskas ? Nu atsigauk truputi. Žmogus padarys viską pilnai ko reikia, tai nereiškia, kad įrašys TVS ir paliks viską. Žmogus TVS, gal nauduos tik kaip platforma, o daugiau viską perdarys ir dalipdys, kaip kam reikės. Tu čia metai kažkokias pamokas kaip įrašyt TVS, gerai puiku, žmoguis pats įsirašys TVS, o kaip jam pridėti prekę ? Kaip nustatyti mokesčių politiką ? Kaip apsisaugoti nuo atakų ? Kaip įdiegti mokėjio modulį ? Kaip padaryti, kad žmogus gauti sąskaitas faktūras ? Kaip dizainą pasikeisti ? ir .t.t šimtai dar klausimų kurie iškils naujokams.
     
    Žmogui tiesiog reikia praktikos ir turėti parodyti kitiems klientams ką yra pdaręs.
    Nu šiuškė esi truksta žodžiu man... Kad tik va pakenkti žmoguis kuris mokosi ir nori išmokti :) Idiotas tu.
     
     
    Rašo į PM
     
    ""Prieš 7 min.Sveikas , atsiusk savo numeri . Galesim susitikti , galesi uzvozti .
  7. Patinka
    Badwolf sureagavo į mindaugasss1 Sukursiu parduotuvę nemokamai.   
    Zmogus pasiule nemokamai kazkuriam padeti o jus puolat iskart , atsipalaiduokit biski jai jums nereikia '' Marw '' pagalbos tai aplenkit sita tema kam pult ant zmogaus?
  8. Patinka
    Badwolf sureagavo į pyla Automobilių skelbimų paieškos sistema   
    Sveiki,
     
    savo reikmėms pasirašiau automobilių skelbimų paieškos skriptuką.
    Naujausi skelbimai siunčiami el. paštu arba SMS žinute.
     
    Gal kam prireiks :)
     
    http://goo.gl/3zN0mH
  9. Patinka
    Badwolf sureagavo į Milanowic Nemokami Skaitmeninės Rinkodaros Kursai ir Google Sertifikatas   
    Sveiki forumiečiai! Dalinuosi galimybe nemokamai gauti skaitmeninės rinkodaros pagrindus bei Google sertifikatą. Digital Garage yra kompanijos Google atstovas siūlantis visiems įgyti skaitmeninės rinkodaros pradmenis ir licenziją nemokamai (straipsnis apie tai: http://www.delfi.lt/mokslas/technologijos/google-moko-kaip-naudotis-internetu.d?id=71362068).
     
    Pradėti mokytis galite su savo Google paskyra prisijungdami į šį puslapį: https://digitalgarage-lt.withgoogle.com/dash
     
    http://i1140.photobucket.com/albums/n576/Milanowic/digital%20garage%20kursu%20temos%20zenkleliai_zpskm1zhpze.png
     
    Iš viso yra 23 temos - 89 video pamokos, pabaigę kiekvieną jų turėsite atsakyti į kelis apklausos klausimus. Įveikę visą mokomąją medžiagą galėsite laikyti egzaminą, sudarytą iš klausimų, į kuriuos jau būsite atsakę ankstesnėse apklausose.
     
    http://i1140.photobucket.com/albums/n576/Milanowic/digital%20garage%20baigiamas_zpsevrrjwrp.png
     
    Išlaikę paskutinį egzaminą galėsite atsisiųsti kursų baigimo sertifikatą.
    http://i1140.photobucket.com/albums/n576/Milanowic/Digital%20Workshop%20by%20google%20kursu%20baigimo%20sertifikatas_zpssdjuydwr.png
     
    Jeigu norite savo žinias sustiprinti šioje ar kitoje sferoje, galite pasinaudoti nemokamu "Lynda" kursų pasiūlymu, aprašytu mano kitoje temoje: https://uzdarbis.lt/t368925/nemokama-linkedin-premium-naryste/page__p__2874444__fromsearch__1?do=findComment&comment=2874444
     
    Tikiuosi ši informacija Jums buvo naudinga ir linkiu sėkmės tobulėjant :)
  10. Patinka
    Badwolf gavo reakciją nuo Kintamasis Programos kuri nufotkintų full web svetainę (jpg, png)   
    Dar sitas gal pravers: https://nimbus.everhelper.me/ru/screenshot.php ;)
  11. Patinka
    Badwolf sureagavo į delfas2 Gidas: Kaip apsipirkti Aliexpress.com e.parduotuvėje?   
    Beje, kas naudoja Lyoness, tai Aliexpress duoda 3% nuolaidą pirkiniams.
  12. Patinka
    Badwolf sureagavo į Marw Gidas: Kaip apsipirkti Aliexpress.com e.parduotuvėje?   
    Ir kam taip daryti? :)
  13. Patinka
    Badwolf sureagavo į drakas Mobilioji programėlė Circl   
    cio ti pizdysh? viskas normaliai, gerai padirbėta, man patiko.
  14. Patinka
    Badwolf sureagavo į Kamile Mokslai ir ateitis, kas toliau?   
    Įdomiai tu čia rašai, nori savo verslo, bet nenori dirbti 9-5 tipo darbo. Nepagalvojai, jog kuriant kažką savo, turbūt kartais reikės dirbti ir 20 valandų per parą, 7 dienas per savaitę, bent jau tol, kol viskas įsivažiuos (JEI įsivažiuos). Aš nenoriu teigti, jog nedaryk nieko, nes jei kažkas gyvenime netinka - tai keisk, o bet tačiau... Nepamiršk, kad nors verslininkai ir yra asociajuojami su 'risk-taking', dažniausiai ta rizika būna itin gerai apskaičiuota, tad prieš mesdamas mokslus apmąstyk kodėl verta ir kodėl neverta; nors dažnai girdime, kad itin sėkmingi verslininkai metė univerą/collegą (Jobsas, Gateas, Zuckerbergas etc), tačiau statistika apie verslą sako mums ką kitą - dažniausiai verslus kuria žmonės su patirtimi toje srityje, matydami, jog gali kažką pakeisti ir padaryti geriau (pigiau, inotyviau, efektyviau etc), tačiau apie tokius žmones mes negirdime, nes tai yra norma. Taigi, grįžtant prie tavo mokslų metimo temos ir rizikos - galbūt, jei taip trokšti būti verslininku, yra geriau turėti patirties kažkokioje specializuotoje srityje nei neturėti jos visai t.y. turėti finansų diplomą ir išmanyti kažką apie finansus nei tiesiog būti dar vienu, kuris nenusimano nieko, bet nori itin daug.
     
    O jei nori kur nors išvažiuoti į užsienį - važiuok, ieškok galimybių dabar, mesk studijas ir susirask darbą (kad ir "juodą" - jei turi svajonių/siekių, toks darbas bus tik motyvacija, jog nori kažko daugiau, o ne tik fabrike klijuoti detales ar skaičiuoti sudėtus daiktus į lentynas sandelyje - kalbu iš savos patirties), pasitaupyk pinigų ir važiuok, kol esi jaunas. Forume buvo tema apie darbą Kinijoje - jei domina gyvenimas ten, parašyk tam žmogui; dabar kaip pasaulis po mažu tampa "be sienų", o internetas atveria puikias galimybes susirasti naudingos informacijos apie darbą svetur (ne tik Anglijoj ar Norvegijoj), pats laikas yra kažką keisti ir daryti. Esmė yra tik ta, jog turi turėti bent idėją, ką darysi. Mesti mokslų vien tam, jog mesti - ar verta? Kas iš to, jei mesi mokslus, tačiau dienom nieko neveiksi, nes, neva "aš ne toks, turiu kurti savo verslą". Aš pati mečiau mokslus, bet turėjau bent idėją ką veiksiu ir kodėl man neverta studijuoti x specialybės, nes savo ateities perspektyvoje man, galbūt, to, ką mokausi, visai neprireiks.
     
    Žodžiu, kaip ten sakoma, gyveni tik kartą, tad daryk ką nori, tačiau gyveni tik kartą, todėl ir apgalvok ar tavo veiksmai suteiks kažkokios apčiuopiamos vertės/laimės ateičiai. Sėkmės!
  15. Patinka
    Badwolf sureagavo į SauliusVy Royal mail International Tracked & Signed - kaip susisiekti?   
    Iš ko sprendžiama, kad siunta turėjo ateiti būtent šiandien? Jei sekimas rodo, kad siuntinys pasiekė jūsų miestą, tai jis bus pristatytas tik kitą dieną.
     
    Ryt turėtų pasirodyt Lietuvos Pašto lapelis atsiėmimui, jei jo nebus, galima tiesiai su sekimo numeriu keliauti į paštą ir atsiimti.
  16. Patinka
    Badwolf sureagavo į tdk Mano Pixel art bandymai   
    Sveiki,
     
    Kažkaip net nežinau kaip ir čia pradėt.... Žodžiu, man visada patikdavo ir vis dar patinka pixelinė(8-bit) stiliaus grafika. Tai kažkaip visiškai neturėjau ką šiandien veikt ir nuprendžiau pats kažką papaišyt pixeliais :) Jokių įmantrių programų nenaudojau, naudojau Paintą. :) Pasirinkau krepšinio tematiką ir štai ką pavyko išstenėt:
     
    http://i.imgur.com/gO9iGxh.png
     
     
    Žinau, kad pasiteisinimai dažniausiai niekam neįdomūs, bet tai yra visiškai pirmas(ir greičiausiai paskutinis) mano darbas. Gyvenime nesu dirbęs su jokiais grafikos redagavimo soft'ais ir greičiausiai nedirbsiu. Šį piešinį kūriau visiškai savo malonumui. :)
     
    Ir nujaučiu, kad sulauksiu tokių klausimų "O kam čia dalinies? Koks čia tikslas?" tai atsakymas būtų: jokio tikslo kaip ir nėra, o dalinuos, nes tiesiog įdėjau šiek tiek darbo į šį piešinį ir smalsu ar bent kam nors jis pasirodys idomus. :) Bet labai neverksiu ir sulaukęs tokių komentarų kaip "trink temą ir tą piešinį" ir t.t. :)
     
     
    Tai tiek ir būtų iš manęs :)
  17. Patinka
    Badwolf sureagavo į TDB Verslo idėja: Vakarėlių palydovai/ės   
    Per maža rinka Lietuvoj, greit visi palydovai ir palydovės būtų žinomos ir taptum pajuokos objektu su tokiu palydovu kur nors pasirodęs :)
  18. Patinka
    Badwolf sureagavo į ReikiaPuslapio bLOGyN 2015, arba Monikos ir Andriaus verslumo pamokėlė   
    Kol dar neatslūgo ką tik pasibaigusio LOGIN 2015 prisiminimai, noriu pasidalinti asmeniniais įspūdžiais, kaip kasmetinio ir lojalaus konferencijos lankytojo. Galbūt jau iš pavadinimo galite numanyti mano įvertinimą, bet apie viską iš eilės.
     
    Pradėkime nuo istorijos – apie ką yra LOGIN konferencija? Jos šaknys yra 2007 metais vykusi blogerių konferencija, kuri 2008 metais persivadino į BLOGin, o 2009 metais jau gavo dabartinį LOGIN pavadinimą (tiesa, vyko Siemens arenoje). Tad organizatorių skelbiama kaip 9-toji LOGIN konferencija yra ne visai teisingas skaičius, bet tebunie.
     
    Štai kokius etapus praėjo LOGIN pagal tematiką:
    – Blogerių konferencija
    – IT konferencija (kur galima buvo pačiupinėti naujausius aifonus ir kitą hardvarą)
    – Verslo konferencija (vis daugiau pranešimų buvo apie verslą ir atsirado vis didėjančios Startupų salės)
    – Progreso konferencija (kad ir ką tai reikštų)
     
    http://verslasonline.lt/wp-content/uploads/2015/05/login_progresas.png
     
    Taigi, organizatorių manymu, vyksta progresas. Tik man, kaip nuolatiniam lankytojui, atrodo kad renginys praranda savo veidą – pripažinkime, jis jau yra apie bet ką. Ir konferencijos turinys eina blogyn (o bilieto kaina aukštyn) – būtent taip ir pavadinau straipsnį. Seriously, apie tai galima spręsti iš Šalčiūtės dalyvavimo (prie jos dar sugrįšime) ir iš Olego Šurajevo stand-up comedy pasirodymo (jau yra ir video). Realiai kviečia bet ką, kas gali pakalbėti ir surinkti auditoriją vien iš savo vardo.
     
    Tai kas blogai su tuo turiniu?
     
    Pažiūrėjus į programą, viskas atrodo gan rimtai – beveik dešimt salių, rimtos temos, skambūs pavadinimai ir šūkiai. Tik nuėjus paklausyti pranešėjų, dažniausiai supranti kad gaišti laiką. Ir tada eini arba kavos su sutiktais draugais, arba stalo futbolo pažaisti, arba tiesiog atsisėdi su laptopu kažką padirbėti. Čia neperdedu, realūs vaizdai iš konferencijos – pasižvalgykite po fotoalbumą ir pastebėsite kad kas penktoje nuotraukoje žmonės ryškiai nuobodžiauja.
     
    Dabar konkrečiau – dėl kokių skirtingų priežasčių nusivyliau dauguma pranešimų:
    – Pranešimo pavadinimai būna per daug “geltoni” o realiai pasakoja visai ne apie tai, arba visai kitokiu kampu
    – Pranešimas virsta atvira pranešėjo įmonės reklama
    – Pasakoja visiškai akivaizdžius dalykus (“reikia daug dirbti, ir tada kažką pasieksi”)
    – Visas pranešimas susiveda į motyvacinę kalbą, be jokio turinio
    – Kai kurie pranešėjai tiesiog akivaizdžiai nemoka pristatinėti arba tragiškai kalba angliškai
     
    Apibendrinant, vertinu pranešimus pagal vieną kriterijų – ar išėjęs iš salęs, noriu kažką konkretaus padaryti ar pakeisti savo gyvenime. Ar tas pranešimas turi kokių nors konkrečių “call to action” ar “takeaways” (teatleidžia man kalbininkai, tingiu ieškoti lietuviškų vertalų). Ir, deja, dauguma pranešimų pagal šią skalę nuvilia.
     
    Toks jausmas, kad organizatoriai kviečia žmones pakalbėti: suvažiuoja vardai, pavardės ir pareigos, o apie ką jie kalbės – niekam nerūpi. Pačioje svetainėje prie daugumos pranešimų buvo pateiktos pranešėjų biografijos, bet ne tai, apie ką bus tema ir kas būtent bus pasakojama. Taigi, dar vienas akmuo į organizatorių daržą – labai sudėtinga buvo išsirinkti, į kur verta nueiti: žmonės spėliojo pagal pavadinimą (kuris, kaip sakiau, dažnai būdavo apgaulingas).
     
    (Sporto) salių užimtumas
     
    Ne veltui paminėjau žodį sporto. Nes realiai reikėjo stumdytis ir grumtis už vietą po saule. DELFI ir Paysera salės dažnai nesutalpindavo visų norinčių, nors tuo metu pagrindinėje salėje buvo tuščia – arba nevyko nieko, arba neįdomus svečias iš užsienio. Jau nekalbant apie tai, kad tarp pranešimų nebuvo normalių pertraukėlių – jei vienas užtempdavo 5 minutėmis ilgiau, tai kol nueidavai (tiksliau, grįžtant prie sporto temos – nubėgdavai) iki kitos norimos salės, ten nebebūdavo vietų.
     
    Suprantu, kad organizatoriams salių/žmonių/laiko suskirstymas yra nelengvas logistinis grafų teorijos uždavinys, bet galėtų labiau pasistengti.
     
    Monika vs Andrius
     
    Kaip be jų? Tema, susilaukusi garsiausio ažiotažo ir aptarinėjimo dar ilgai prieš renginį – pradžioje kai pasirodė informacija apie Šalčiūtę kaip dalyvę, o po to kai paaiškėjo kad ją dar ir kalbins kitas panašaus plauko veikėjas Užkalnis. Aš noriu pabrėžti ne tą komišką faktą, kad jie dalyvauja progreso konferencijoje, bet tai, kaip visa tai buvo “prasukta” – iš tikro, pačiam renginiui tai buvo didžiulė reklama.
     
    Kad ir kaip visi varytų ant šių dviejų žmonių, bet į salę, kaip ir buvo prognozuojama, žmonės netilpo – teko dar transliuoti vaizdą didelėje salėje. Ir dar ilgai po to netilo kalbos ir aptarinėjimai – o blondinė tą pasakė, ano nepasakė, o dar jos papai ir t.t. Bet ar žmonės supranta kad visa tai visiems jiems buvo nemokama reklama – tiek Monikai, tiek Andriui, tiek ir LOGIN konferencijai! Visų jų honorarai turbūt dar kiek ūgtelėjo. Tai iš tikro, visa šita istorija yra turbūt geriausia verslo ir PR pamoka iš visos konferencijos – tai, ką protingi dėdės verslininkai pasakojo ištisas dvi dienas su strategijomis ir filosofiniais pamąstymais, tą “Mergina iš pasakos” padarė tiesiog ateidama ir parodydama save. Ir susižėrė visų akių ir ausų dėmesį. Tiesiog. In your face.
     
    O tai kas buvo gerai?
     
    Nebūsiu visiškai negatyvus – buvo konferencijoje ir gerų momentų. Kaip pranešimus tikrai galima užskaityti BoredPanda istoriją, Justo iš Vinted asmeninį pasakojimą, WorkShop’us ir dar keletą žmonių, kurie atėjo tikrai pasiruošę.
     
    Taip pat užskaitau startupų salę: tiek pačius pristatinėjamus projektus, kurių lygis – tiek pačių verslų, tiek pristatymų – metai iš metų gerėja, tiek ir organizavimo lygį, tiek ir pranešimus. Ten buvo į ką pažiūrėti, ko pasiklausyti ir su kuo pakalbėti – asmeniškai džiaugiuosi kad iššovė ir pradėjo augti lietuviškas išsilavinimo projektas GoHisto.
     
    Plius ką galima tikrai išskirti – tai labai gerą internetą. Ačiū ir pagarba TEO, kad (pagaliau) nekyla jokių skundų, o užsienio svečiai stebisi mūsų interneto greičiu. Galima buvo ir patvytinti, ir padirbėti kam reikia, ir nuotraukas sukelti į soc.tinklus be problemų.
     
    Apibendrinimas – ar verta mokėti pinigus?
     
    Bent iš kelių žmonių girdėjau tokį pasakymą konferencijos metu: “Gerai kad gavau kvietimą ar man darbdavys apmokėjo – pats tai už savo pinigus tikrai gailėčiausi nuėjęs”. Taigi, organizatoriams tikrai pats laikas susimąstyti – ar nuolat didėjanti bilieto kaina ir nuolat krentantis pranešimų lygis neprivers žmonių kitamet likti namie/darbe.
     
    Kita vertus, kaip teisingai Facebook’e paminėjo Ugnius Kiguolis, gal žmonės per daug tikisi – jei pranešimuose nori išgirsti know-how ir gilesnių įžvalgų, tai tokio renginio kaina turėtų dar augti bent kelis kartus. Gal iš tikro visą LOGIN konferenciją reikia vertinti kaip pramogą, kaip laisvalaikio praleidimą su draugais, kaip galimybę dvi dienas smagiai nedirbti, kaip tiesiog fun. Bet tada ar nėra kitų geresnių būdų pramogoms išleisti tuos keliasdešimt eurų?
     
    Straipsnio originalas: VerslasOnline.lt
  19. Patinka
    Badwolf sureagavo į IdejosVerslui Ką pasakyti, kad negautumėte darbo   
    Norite – tikėkite, norite – ne, tačiau, kartais, užtenka vieno vienintelio ištarto sakinio, kuris paverstų puikų pokalbį dėl darbo į prarastą. Eilę metų konsultuodamas įvairius verslus, pats dalyvaudamas pokalbiuose su tiesioginiais darbdaviais, personalo atrankos specialistais ir asmeniškai atrinkinėdamas personalą darbui – pasidalinsiu su Jumis kai kuriomis savo įžvalgomis ir patirtimi.
     
    Noriu turėti savo verslą
     
    Šaunus atsakymas investuotojui, bet ne potencialiam darbdaviui. Jūs tokį sakinį vertinate kaip savo „verslumo“, „sumanumo“ ir kitokio „-umo“ įrodymą, o Jūsų potencialus darbdavys tokį pasisakymą vertina kaip grėsmę savo (atstovaujamam) verslui. Pirmiausia – joks darbdavys tikrai nenori „užsiauginti“ ir „apmokyti“ savo būsimo konkurento. Lojalų darbuotoją – tikrai taip. Žmogų, kuris gali potencialiai sužinoti komercinės veiklos užkulisius, tiekėjų (ar verslo modelio) informaciją ir pats tokiu verslu užsiimti – ne. Ir sakydami, kad „noriu turėti savo verslą“, Jūs parodysite, jog keliate grėsmę.
    Kaip man sekasi?
     
    Darbdaviai mielai samdo tuos, kurie savimi pasitiki. Šis klausimas, nuskambėjęs iš Jūsų, parodo kiek priešingą dalyką. Netgi nepaisant to, kokia intonacija jį užduosite, ką sakys Jūsų kūno kalba ir panašiai. Kai prašote atsiliepimo darbo pokalbio metu – ne tik atveriate save kritiškai nuomonei ar įvertinimui, tačiau ir parodote save kaip nepasitikintį savimi. Darbdaviui susidaro įspūdis, kad „nejaučiate pokalbio pulso“, kas taip pat nėra gerai.
     
    Norėdami parodyti, jog esate savimi užtikrinti – sulaukite pokalbio pabaigos, kai Jūsų paklaus: „ar turite kokių nors klausimų?“. Tuomet – galite paklausti: „atsižvelgiant į tai, kad pokalbis praėjo puikiai – kada galiu pradėti?“ arba „kas sulaiko Jus nuo to, kad pasirašytume darbo sutartį tiesiog dabar?“.
     
    „Mykimas“
     
    Negalėjimas greitai atsakyti į užduodamus klausimus, pauzes užpildant „mmmmmm“ ar „ėėėėėėėė“ parodo potencialaus kandidato negalėjimą susikoncentruoti ar priimti greitus sprendimus. Šis vertinimo kriterijus dažniau taikomas aukštesnio lygio vadovų atrankose, kur „mykimas“ asocijuojamas su intelekto ar susidomėjimo trūkumu.
     
    Pokalbį dėl darbo „valdo“ dvi pusės – vykdantis atranką ir joje dalyvaujantis. Jo metu, vertinamos abi pusės: potencialus darbdavys vertina kandidatą, ar šis bus tinkamas darbui, o kandidatas vertina darbdavį, ar jam tinka pats darbdavys ir jo siūlomos sąlygos. Žiūrint iš psichologijos pusės – tai vis tiek yra „pokalbis tarpo dviejų žmonių“. Juk kalbėdami su draugais ar kibindami merginą klube – Jūs „nemykiate“, teisingai? Ką pagalvotų Jūsų draugai ar ta pati mergina? Kad esate „stabdis“. Lygiai tokią pačią nuomonę gali susidaryti darbdavys.
     
    Kuo užsiima Jūsų įmonė?
     
    Tai, greičiausiai, yra pats baisiausias klausimas, kokį tik galima užduoti pokalbio metu. Jokiu būdu to nedarykite. Baisiau tikrai nebūna. Galima praktiškai garantuoti, kad darbo negausite (žinoma, nekalbu apie „juodą darbą“). Toks klausimas, nuskambėjęs iš Jūsų lūpų, parodo, kad visiškai nesidomite savo potencialiais darbdaviais, darbo vieta, neatliekate „namų darbų“ ir taip toliau. O visa tai rodo, kad neturite jokio atsakingumo, darbinės etikos, loginio mąstymo ir dar daug kitų, visiškai elementarių dalykų. Labiausiai parodote, kad Jums nereikia darbo.
     
    Man reikia uždirbti ne mažiau kaip … EUR
     
    Viskas (beveik) gerai, jeigu tai – atsakymas į Jums užduotą klausimą apie Jūsų finansinius lūkesčius. Tačiau jei toks sakinys (ar dar baisesnis – „o kiek čia moka?“) nuskamba dar pokalbio pradžioje – darbo Jūs, greičiausiai, taip pat negausite. Kaip ir į klausimą „o kas Jus motyvuoja labiausiai?“ atsakę „pinigai“. Nebent atlygis yra mokamas tik komisinių pagrindu. Tada – tikrai priims.
     
     
    Patikėkite – darbdaviui tikrai nerūpi, ko norite Jūs. Tai Jūsų užduotis – suprasti, ko iš Jūsų nori darbdavys ir suteikti jam tai. Jie ieško darbuotojo, kuris išspręstų tam tikrą problemą. Pateikite jiems sprendimą ir jie Jums sumokės, kiek tik reikia.
     
    Kiek laiko truks šitas pokalbis?
     
    Kiekvienas žmogus nori būti svarbus. Taip yra pasakęs Dale Carnegie savo knygoje „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“. Žmogus, kuris veda darbuotojų atranką, taip pat yra žmogus ir nori būti svarbus. Parodykite jam, kad neteikiate tam jokios svarbos ir Jūs ką tik būsite sugaišę savo (ir jo) laiką.
     
    Pabaiga
     
    Nepaisant to, kaip gerai eina darbo pokalbis (ar net keli jo etapai) – Jūs vis tiek negalite būti užtikrinti, kad gausite darbą. Net tokie potencialaus darbdavio įspūdžiai apie Jus, kaip kad „labai daug žino“, „turi atsakymus į visus klausimus“, „visi atsiliepia apie jį gerai“ ir panašiai – ne visada yra geri. Kartais, „žinoti viską“ yra daugiau minusas, nei pliusas. Todėl, bet kokius mokymus, seminarus ir konsultacijas, tema „kaip gauti darbą“ aš laikau niekiniais. Nėra vieno, universalaus, visiems tinkamo darbo pokalbio „modelio“. Todėl ir mano patarimai yra daugiau „bendriniai“.
     
    O kokia Jūsų patirtis? Kodėl Jūs, Jūsų manymu, negavote vieno ar kito darbo? Ar suprantate, kur suklydote? Pasidalinkite savo patirtimi žemiau.
     
    Gero darbo!
  20. Patinka
    Badwolf gavo reakciją nuo GoodOne Noriu nusipirkti iPhone 5S dock charger'į   
    Pasižiūrėk kad ir lietuviškose el. parduotuvėse. Pvz: http://www.skytech.lt/search.php?sand=0&pav=2&sort=5a&grp=1&page=1&pagesize=100&keywords=dock&x=0&y=0&search_in_description=0&pagesize=100&
     
    Pigausias už 7.79€. Jeigu ir neveiks, tai tiesiog grąžins pinigus. Aišku, kad geriausiai pačioje parduotuvėje pasitikrinti. ;)
  21. Patinka
    Badwolf sureagavo į klajunascia Siuntų sekimo sistema - Ką manot?   
    kai sekiau savo siunta is Lt i De - ismete post.lt sekima iki Rodunios kelio... ir ten post.lt raso:
    The item sent from the office of exchange of origin country to the destination country. The item’s progress abroad once it leaves Lithuania can be checked here or on the website of postal operator in the destination country.
    ta here as pastorinau kad matytumet - post.lt ten duoda nuoroda i globaltracktrace.ptc.post .... jusu variante link'o nebera. Lietuvos pastas neberodo kur siunta keliauja toliau kai ji iskeliauja is Lt.
     
    Tikiuosi supratot :)
  22. Patinka
    Badwolf sureagavo į kuji SEO straipsniai ar SEO šlamštas?   
    Truputi nesutiksiu.
     
    Jeigu turime straipsnį, kuriuo gali žmonės dalintis, kam tada jį talpinti neaišku kur, geriau talpinu pas save į tinklapį, blogą tinklapio ar t.t.
     
    Visiškai sutinku, kad straipsnis turi būti kokybiškas ir seo atžvilgiu paruoštas, bet jis turi būti Jūsų tinklapyje, o ne straipsnių fermoje.
     
    Fermoje laikome bandą, o grynaveislius gyvūnus laikome namie. Parabolė,bet manau, supratote :)
  23. Patinka
    Badwolf sureagavo į zawe SEO straipsniai ar SEO šlamštas?   
    Jei pabandysi apibūdinti kas yra SEO straipsnis, garantuotai tavo apibūdinimas gerokai skirsis nuo tavo kaimyno Petro ar rinkodaros vadybininko Antano. Tačiau tai nėra svarbiausia, šiandien mane domina rezultatas ir SEO straipsnių ateitis. Bet pradžiai reikia atskirti pelus nuo grūdų, t.y. SEO straipsnius nuo SEO šlamšto.
     
    SEO straipsniu vadinamas straipsnis turinti aktyvią nuorodą į kitą tinklalapį. Dažniausiai nuorodos tekstas yra frazė ar žodis pagal kurį tinklalapis nori iškilti paieškos rezultatuose. Tačiau labai puikiai tinka ir paprasčiausias adresas ar tiesiog citata. Taigi SEO straipsnis yra tekstas + nuoroda. O kokie būna tekstai?
     

    SEO šlamštų šlamštas. Pats lengviausias būdas sugeneruoti teksto gabalą yra paimti straipsnį užsienio kalba, įkelti į Google Translate ir išversti į lietuvių kalbą. Tuomet rasti vietą ar tiesiog bet kur įterpti frazę ir uždėti ant jos nuorodą. Nuo tokio „teksto“ apsivemia net paieškos robotai.
     
    SEO šlamštas. Duodi 3 Lt devintokui ir jis savo paaugliškus minčių srautus sukloja ant popieriaus kaskart paminėdamas tau reikalingą frazę. Nebeįmanoma skaityti po pirmų trijų žodžių.
     
    SEO tekstas. Gražiai sudėliotas, kokybiškas tekstas besisukantis apie raktažodį, dažnai neturintis gilios minties ar nieko naujo nepasako skaitytojui. Skaityti galima, bet nieko naujo nesužinai.
     
    SEO straipsnis. Taisyklingas, gerai parašytas straipsnis praturtinantis skaitytoją, sudominantis ar jį prajuokinantis bei sukeliantis norą dalintis straipsniu su draugais. Tai SEO ateitis!

     
    Nesu rašiusi šlamštų šlamšto ar šlamšto, bet esu prirašiusi ko gero jau per 1000 tekstų. Ir matau, jog tai duoda klientams naudą, bet tuo pačiu matau, jog tie tekstai neišnaudoja savo potencialo ir galėtų turėti daugiau pridėtinės vertės užsakovui, jei tai virstu kokybiškais SEO straipsniais. Čia aišku dar reikia, kad užsakovai nustoti domėtis kaina ir kaip mokėti mažiau, o domėtųsi kokybe. Bet mes čia tam, kad juos „paprotintume“.
     
    Tūlas lietuvis paklaus, „o tai kodėl aš turiu mokėti už kokybišką straipsnį, jei tas devintokas ima mažiau?“
    Geru straipsniu žmonės dalinasi, noriai spaudžia mygtuką „Like“, siunčia nuorodas draugams į Skype, rodo pirštu į monitorių ir šaukia „ėėė, atvaryk, čia geras!“. Straipsnis pasklinda, gauna atgalinių nuorodų, jo vertė kyla kaip ant mielių, o tuo pačiu tos nuorodos esančios straipsnyje įgauna didesnį „svorį“ ir padeda iškilti paieškos rezultatuose. O jei straipsnyje yra aiškus (ar užmaskuotas) kvietimas veikti (call to action), tuomet užsakovas netgi gauna lankytojų, kurie gal netgi taps potencialiais pirkėjais.
     
    Pabandykite iliustruoti tai pavyzdžiais. Čia yra SEO straipsnis: Kinų išminčių paaiškinimas, kodėl vestuvinius žiedus nešiojame ant bevardžio piršto
    Nežinau ką rodo „Like“ paspaudimų skaitiklis, tačiau straipsnio rašymo metu jis rodė 512. Nemažas skaičius, ar ne?
     
    O štai šiuose straipsniuose nuoroda veda į adresą, ji pateikta straipsnio gale kaip nuoroda, jog straipsnio kūrėjas yra būtent nurodytas tinklalapis(užmaskuotas call to action).
    5 dalykai, kurių nevalai, o turėtum! (66 Like)
    5 daiktai namuose, kurių turi atsikratyti NEDELSIANT! (48 Like)
     
    Ir tai „atvedė“ lankytojų. Eilutės iš Google Analytics:
     
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/facebookas.jpg
    http://www.smartseo.lt/wp-content/uploads/2015/01/nuolaidubumas.jpg
    Nėra daug, bet įsivaizduokime jei po tiek atveda kiekvienas SEO straipsnis?...
     
    O kiek „Like“ sulaukia šlamštų šlamštas? Kiek jis tiesiogiai atveda lankytojų į užsakovo tinklalapį? Čia retorinis klausimas, nes atsakymą ir taip žinau. :)
     
    Visi žinome kelias SEO tiesas:
    1. "Turinys yra karalius. - originalus turinys patinka Google, o kokybiškas turinys patinka žmonėms. Tad kodėl nekurti originalaus kokybiško turinio, kuris tiktų abiems?
    2. Niekinių tinklalapių, kurie prikišti SEO šlamšto ateitis liūdna ir dienos suskaičiuotos. Tačiau joks normalus, lankomas tinklalapis neleis talpinti šlamšto, tačiau gerą, kokybišką turinį mielai priims.
     
    Išvadų nedarau, manau viskas pasimatys savaime per artimiausius metus.
     
    Originalas buvo patalpintas čia.
  24. Patinka
    Badwolf sureagavo į Trintukas „Bitė“ pasiūlė neribotą mobilųjį internetą, ...bet su labai daug papildomų sąlygų ...   
    Aš jau pusmetį kaip su omniteliu sudaręs sutartį naudoju neribotą internetą 3~mb/s.. Plačiau nenorėčiau pasakoti, nes čia greičiausiai yra jų spraga, nes už visą planą + sms ir pokalbiai moku 23lt, o duomenų per mėn išnaudoju apie 180gb.
  25. Patinka
    Badwolf sureagavo į Lafas Youtube užrakinus telefoną   
    Dėja lyg niekaip, vien dėl šito iškeičiau youtubė i soundcloudą
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...