Pereiti prie turinio

Neuto

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    109
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Visas Neuto turinys

  1. Tuoj prasidės diskusijos apie univerų funkciją visuomenėje ir tai, kaip "univeras turi ugdyt plataus spektro "specelista", o ne siauresnio". :D
  2. Rekomenduoju paanalizuot reddit'ą ir jo veikimą, pagrindines funkcijas. Pagal tai gali žiūrėti, ko trūksta tavajam puslapiui. Pvz., dabar populiaru aktualų turinį pateikti paveikslėiais, infografikais ir pan.
  3. Labai abejotina, kad naujokams versle gamintojas išduos distribucijos leidimą. Nebent yra daug realios patirties su ankstesniais projektais.
  4. Niekas su patirtimi ir realiom įžvalgom į įvairias rinkas nedalins idėjų nemokamai, nebent bus attitinkamas atlygis už pastangas, suteiktą info ir kt. dalykus. Gera idėja viso labo tėra startas, idėjos realizacija - daug svarbiau. Aišku, pradėti nuo projekto vizijos ir vystyti jį toliau nėra blogai.
  5. Kol netapsi hakeriu, nesužinosi :D. Nors klausimas toks retorinis.
  6. Motyvacija programuot turi būti vidinė + didelis smalsumas + techninės kūrybos troškimas. Jokie sėkmės straipsniai ar šūkiai nepadės, kol nėra natūralaus asmeninio indėlio.
  7. Neblogas optimistinis straipsnis. Tarp kitko, CG industrija yra viena iš sudėtingiausių prasimušti, ypač naujokams. Jei neišeina parodyt talentą per nuostabų portfolio, tikrai sutrins į miltus konkurentai. Tuo tarpu VFX industrija (spec. efektai filmams ir kt. medijai) - visiška vergovė. Nesugeba žmonės sukurti atitinkamų grupių, kurios kovotų už geras darbo sąlygas, atitinkamą užmokestį. O toliau - įžvalgos ateis su patirtim ir motyvacija tobulėt. Vien entuziazmo neužtenka. Tiek.
  8. Head First serija pradedančiajam bus pats tas.
  9. Inzinierius daugiau atsakingas uz viso projekto progresa, komandos nasuma, software stuktura. O developeris - realizuoja jam sucodinti paskirtas uzduotis (dazniausiai). Paprastai pradedant nuo Developer'io ilgainiui kompanijoje uzsitarnaujamos Engineer pareigos.
  10. Su motyvacija savarankiškai nebus problemų išmokt. Svarbiausia, kad motyvacija būtų TIKRA. O tu užsieny ketini studijuoti žaidimų kūrimą? Lietuvoje 3D modeliavimo nelabai ir moko, žmonės kažką pasiekia savo iniciatyva, o ne laukia, kol kas nors ant lėkštutės desertą patieks.
  11. Iš anime daug galima pasisemt, jei žmonės neapsiriboja visokiais narutais, one piece, dbz ir kt. Reikia ieškot, eit į priekį, neužsiciklint ties viena serija, išbandyt įvairius žanrus. Tada žiurovas ir suvoks, kas per menas yra anime.
  12. Herbas - rizikuok. Skaičius - eik į VGTU multimediją. Mesk monetą ir žiūrėk, kas atsivers. Šis bandymas leis suvokti, kas yra II etapas - loterija.
  13. Priimsi kvietimą į VF vietą? Kelintas prioritetas jis buvo? Pats dar svarstau, kaip čia pasielgus... Iškeisti VF vietą univere į kolegijos, ar ne.
  14. Visose Lietuvos univerų programose yra tų "nereikalingų dalykų". Aišku, dėstytojai juos mėgina įvairiai pateisinti. Pvz., "mokotės sau", "pravers ieškant darbo, nes nebūsi siauras spec'as", etc. Jei nenori pašalinių "psichologijų, filosofijų ir vadybų", stok į kolegiją. Bet kadangi traukia univero popieriukas, tai teks pakentėti.
  15. Kiek girdėjau, VGTU IT spec'us silpnokai paruošia. Gausi kraustytis į Kauną. Konkrečiau - KTU. KTU PS didžiausią dėmesį skiria programavimui, tad tikrai atitiks savo norus. Tik pirmuosius 2 m. visi mokosi identiškus dalykus.
  16. KTU multimedijos technologijos. Yra dar čia busimųjų game developer'ių? :D
  17. šiek tiek offtopic: ar visada vnf/st studijos reiškia, kad atitinkant tam tikrus vidurkio/etc reikalavimus nereikės mokėti už vnf vietą? ir pagal ką nusprendžiama ar pirmąjį semestą neturėsiu mokėti? egzų rezultatus? juk pažymių univere dar nėra.
  18. Turiu random klausimą: ar galima nelaikius IT egzo įrašyti metinį A lygio pažymį į balų skaičiuoklę? Girdėjau, kad galima tų egzų, kurių sv. koef. yra 0.2. Reikia patvirtinimo. P.S. IT (A) metinis 9, tai ar galėčiau jį vietoj egzo rezultato rašyt?
  19. Grynai demagoginis straipsnis. Nebent baigusieji emigruos ir pagal dirbs už padorų atlygį.
  20. Keista, kad žmonės taip naiviai mąsto - tikisi, kad įgiję ekonomikos bakalaurą/magistrą bus piniguoti, sugebės puikiai "daryti biznį" ir t.t. Iš tiesų tai - šyvos kumelės sapnas, rožinės svajonės. "Daryti biznį" įmanoma išmokti tik realiai imantis veiksmų, įgijant praktiką, o ne kalant sausą teoriją. Be to, vadovėlio skaitymas laaaabai skiriasi nuo veiksmų atlikimo, realios iniciatyvos. Jei tau ekonomikos studijas suvoki kaip tvirtą platformą "bizniui daryti", tai turiu nuvilti - geriau nesivarginti. Tuos 4-6 metus galima geriau panaudoti - analizuoti rinką, pasirinkti nišą ir būtent imti
  21. Skaitai, praktikuojiesi rašydamas, susimauni ---> nenuleidi rankų, judi toliau ---> pasieki tam tikrą rezultatą priklausomai nuo įdėtų pastangų ir talento.
  22. Prasideda :D... Iš pradžių apie gėjus, po to - juodaodžiai, visa ta rasistika, o dabar ir globalizmas... Well played :D. Visiškai globalizuoti pasaulį yra rizikinga. Kaip eksperimentas - galbūt pasiteisintų. Tačiau nemanau, ar žmonija ilgai stabiliai gyvuotų su tokia nestandartine politika. Be abejo dabar galim naiviai tikėt, kad nieko baisaus neatsitiks panaikinus valstybių sienas, etc., bet realybė nėra vien gėris, positive, + ir rojus. Yra ir tamsioji pusė, kurią sudaro daugybė čia jau paminėtų elementų. Žodžiu, expect the unexpected. Always.
  23. Turiu nuvilt - Fantasya yra beveik 100% teisus. :D O šiaip - KTU į bet kokią IT specialybę, nes pirmus 2 m. beveik vienodus dalykus teks mokytis. Nesvarbu ar pasirinkai informatiką, ar multimediją.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...