Aš neviešinčiau grupės vien dėl to, jog šitoks paviešinimas galėtų įtakoti mano eksperimento rezultatą ir išvadas. Jei darom eskpermentą tai darom kaip priklauso, ar ne? Ko taip žmogų reikia užsipult? Nenori ir neviešina. Neviešina, nes mato savų priežasčių. Baigsis eksperimentas ir paviešins, ar bent kažkokius įtikinamus įrodymus pateiks. Sėkmės.
Aš čia jau nuo 2008 lurkinu, bet per daug nerašau, ir taip ir niekad neprisistačiau. Pamaniau, kad kadangi sukūriau topicą, kad ieškom programuotojų, reiktų prisistatyt! (ir tuo pačiu gaut daugiau peržiūrų ten, muhahaha)
Taigi, mano vardas Ingmaras. Gimiau ir užaugau Amerikoje, po to gyvenau Lietuvoj, po to Škotijoj, o dabar Londone... Žodžiu... :D Esu programuotojas, programuoju nuo 12 metų, o šiuo metu pagrinde dirbu su Ruby on Rails ir Angular.js (tenka ir retkarčiais iOS paliest). Domiuosi technologijomis, startupais (startuoliais.. whatever), ir viskuo kitu, kas su tai susiję!
Taip pat esu vienas iš Henchman įkurėjų. Kas tas Henchman? Henchman - tai appas, kuris pristatys Jums ko tik širdis geidžia per 60 minučių iš bet kokio restorano ar parduotuvės, pavyzdžiui, kepsnį iš Jusų mėgstamiausio restorano, Jusu megstamiausią vyną iš vynotekos, Ibuprofeną iš vaistinės ir t.t. Šiuo metu aptarnaujame Londono centrą. Turime stiprų palaikymą ir paramą iš PayPal - esame įsikūrę jų ofise Londono centre. Taip pat neseniai buvome išrinkti startups.co.uk top 100 UK startupu.
Dalyvavau šių metų Login'e ir labai nustebau, kaip Lietuvos startupų ekosistema pasikeitė per paskutinius kelerius metus!
Palaukit, niekas dar nieko nepriėmė, darbo partija tikrai turėtų patrolinti prezidentę, dėl socdemų nesu toks tikras. Juk rinkimai ant nosies, kas ant savęs kabins tokią atsakomybę? Juokingiausia, kad darbdavys turėtų 9 mėnesius saugoti šauktinio darbovietę... Pavyzdžiui, įmonės direktoriaus? O jei aš turiu savo verslą, jie "užstatys pauzę" tiems 9 mėnesiams? Jei esu dundulis ir turiu 1000 Lt kas mėnesį išmokėt sms kredito, jie jį mokės, ar atims mano turtą anstolis, kol aš kiemą šluosiu? O jei vertins individualiai vertins kiekvieną atvejį, tai iš 3500 šauktinių "antru konkursu" greičiausiai vėl reikės pašaukti 3499? Jei vienus atleis dėl to, kad jie verslininkai, o manęs ne, nes aš suvirintojas, tai man duoti į teismą valstybę dėl nelygybės ir diskriminacijos?
Lai jie pirmiausia dunduliai pasiruošia: privaloma tarnyba tokio ir tokio amžiaus jaunuoliams su teise rinktis, kada tą tarnybą atlikti tam tikru laikotarpiu, pavyzdžiui, per penkių metų laikotarpį. Tada yra galimybę susitvarkyti savo gyvenimą ir pasiruošti. O dabar kažkoks blyn chaosas, trauks iš namų, trauks iš darbų, gi dar nėra to karo... Grybauskaitė mano akyse krito labai žemai.
Pritarčiau šauktiniams tik tuo atveju, jei važiuotų nežymėtas busas ir surinktų visus pufaikinius marozus iš po laiptinių ir parkų, besitrinančius su sidro bambaliu.
Studijuojančius, turinčius darbą/verslą, ir/ar turinčius mažametį vaiką - atleisčiau išvis be kalbų
+ Rinkčiau ir BOBAS, aišku, tik tas pas kurias imunitetas geras ir sąnariai nuo sėdėjimo SUPERMAMŲ forume nesuėję
Turbūt daugelis esate ieškoję būdų, kaip nemokamai išreklamuoti savo svetainę. Nusprendžiau sudaryti sąrašą man žinomų taktikų, kaip būtų galima pritraukti lankytojų į savo svetainę, neišleidžiant nė cento. Prie kiekvieno metodo parašiau tik po trumpą komentarą, nes norint gilintis atskirai, reikėtų kiekvienam kurti naujas temas. Tikiuosi, šis sąrašas bus naudingas bent vienam forumo nariui.
Nuorodos talpinimas direktorijose.
Tai senas ir visiems labai gerai žinomas būdas. Man asmeniškai tai niekada nepasiteisina, tačiau vis dar tenka matyti nemažai atsiliepimų, jog kitiems tai duoda naudos.
Parašas su nuoroda jūsų el. laiškuose
Turbūt visi turite savo asmeninius el. paštus ir greičiausiai net ne po vieną. Susikurkite parašus juose, kad kiekvieną kartą siunčiant laišką, teksto pabaigoje automatiškai būtų pridėta ir nuoroda į jūsų svetainę.
Komentavimas tinklaraščiuose
Sudarykite sąrašą populiariausių tinklaraščių jūsų nišoje, kuriuose komentuojant yra galimybė palikti svetainės nuorodą. Sekite naujausius straipsnius ir komentuokite juos. Kuo protingesnis bus jūsų komentaras, tuo daugiau dėmesio susilauksite.
Yahoo Answers, Quora ir panašūs puslapiai
Tai gana geras būdas pritraukti lankytojų, jei turite tinklaraštį. Sekite klausimus susijusius su jūsų tinklaraščio tematika. Padėkite žmonėms pateikdami atsakymus į klausimus, kuriuos gerai išmanote. Jei problemos sprendimo būdą jau ankščiau aprašėte savo tinklaraštyje, tuomet pateikdami išsamų atsakymą dar pridėkite nuorodą į straipsnį tiems, kurie norės daugiau apie tai pasiskaityti.
Dalyvavimas forumuose
Kaip žinia, daugelis forumų leidžia turėti savo asmeninius parašus, kuriuose galima patalpinti nuorodas. Kiekvieną kartą kai paliekate pranešimą forume, po juo matosi ir jūsų parašas. Jei aktyviai dalyvaujate forumuose, tuomet būtinai susikurkite parašą su savo nuoroda.
Digg.com
Vieta, kur skelbiamos nuorodos su paskutinėmis naujienomis iš skirtingų šaltinių. Didžiausią dėmesį čia sulaukia pagrindiniai naujienų puslapiai, todėl patekti tarp jų yra labai labai sudėtinga, bet įmanoma.
Naujienlaiškiai
Būtina reklamos priemonė beveik kiekvienai internetinei svetainei. Tai puiki proga nuolat apie save priminti jūsų lankytojams. Būtinai naudokite naujienlaiškių prenumeratos formas geriausiai matomose vietose. Taip pat pasiūlykite vartotojui naudingos nemokamos informacijos ar kokį savo produktą mainais į elektroninio pašto adresą. Didelis el laiškų sąrašas garantuoja nuolatinį srautą į jūsų svetainę.
Straipsnių talpinimas kituose tinklaraščiuose (Guest blogging)
Išanalizuokite savo nišą ir sudarykite populiariausių tinklaraščių sąrašą. Sukurkite išsamų straipsnį įdomia bei populiaria tema, kuris tiktų šiems tinklaraščiams ir pasiūlykite įsidėti į savo svetainę. Tokiu atveju savininkas gauna įdomų straipsnį nemokamai, o jūs gaunate nuorodą į savo svetainę.
Leiskite vartotojams pasijusti svarbiais
Tai ne visoms svetainėms pritaikoma taktika. Labiau tinkama tinklaraščiams, bet galima panaudoti ir kitokio tipo projektuose. Esmė tokia, kad jei lankytojas jūsų svetainėje jaučiasi svarbus, jis yra labiau linkęs apie jus pasakoti, dalintis informacija socialiniuose tinkluose bei kituose kanaluose. Kai kurie tinklaraščiai, tokią taktiką naudoja skelbdami savaitės ar mėnesio skaitytojus, kurie aktyviausiai dalyvauja projekto gyvenime. Tokiu atveju vartotojas pasijaučia ypatingai svarbus, pasakoje apie tai aplinkiniams, o jūs už tai gaunate nemokamą reklamą.
Bendradarbiaukite su kitais panašios tematikos projektais
Stenkitės užmegzti santykius su tos panašios ar panašios tematikos internetinių projektų savininkais ir pasiūlykite bendradarbiauti populiarinant vienas kito projektus. Bendradarbiavimas gali būti įvairių formų: nuorodų mainai, reklamos mainai, bendrų konkursų organizavimas ir pan.
Pasiūlykite lankytojams kažką nemokamai
Visi mėgsta ką nors gauti už dyką. Tai gali būti vienas skyrius iš jūsų parašytos knygos, o gal net visa knyga, tai gali būti internetinės svetainės dizainas, nemokamas jūsų kurtas paveiksliukas ar jūsų sukurtas įrankis. Visi nemokamai gauti daiktai sukelia gerus pojūčius lankytojams, o jie mainais yra linkę apie tai pasidalinti su aplinkiniais.
Youtube
Visi žino kas tai yra, bet tik nedaugelis pasinaudoja šiuo įrankiu populiarinti savo svetainę. Šiais laikais norint sukurti įdomų video nebereikia didelių investicijų. Netgi paprastos kameros išmaniuosiuose telefonuose leidžia įrašyti geros kokybės vaizdą, o įvairios programos dar ir patobulinti. Jei turite įdomių minčių, kaip vaizdinė medžiaga galėtų papildyti jūsų internetinį projektą, tuomet būtinai tuo pasinaudokite.
Konkursai
Konkursai visada turi didelį potencialą paplisti po internetą kaip virusas. Jei parduodate kokį produktą, tuomet būtinai turite pasiūlyti ir galimybę keletą vienetų laimėti lankytojams nemokamai. Konkursai gali būti įvairiausių formų: tiek paprasčiausia anketa, tiek įvairūs klausimai, tiek įdomios užduotys. Pažymėtina, kad kuo lengvesnės dalyvavimo sąlygos, tuo labiau lankytojas linkęs sudalyvauti.
Hubpages
Tai lyg atskira tinklaraštininkų bendruomenė. Čia renkasi žmonės ir rašo įvairiausiomis temomis. Populiariausi straipsniai yra skelbiami pagrindiniame puslapyje. Lankytojai dalinasi savo žiniomis, skaito kitų straipsnius, bendrauja tarpusavyje ir dalinasi įdomiu turiniu. Dažnas tinklaraštininkas naudoja šią bendruomenę savo pagrindinei svetainei populiarinti, straipsniuose pateikdamas nuorodas į ją.
E-knygos
Jeigu mėgstate rašyti ir tikrai turite, ką pasakyti, tuomet jums būtinai reikėtų parašyti savo e-knygą. Tai neturi būti kelių šimtų puslapių romanas. Užtenka 30-60 puslapių. Knygoje galite atitinkamose vietose palikti nuorodas į savo svetainę. Taip savo knygą galite patalpinti e-knygų direktorijose ir savo svetainėje. Be to, savo svetainėje už nemokamą knygą tuo pačiu dar galite paprašyti pateikti ir savo el pašto adresą, kurį vėliau galėsite panaudoti naujienlaiškiams.
Interviu
Ši taktika dažniausiai taikoma tinklaraščiams ir naujienų svetainėms. Susidarykite įdomių žmonių sąrašą, kurie yra svarbūs jūsų nišoje, susikurkite įdomų klausimyną ir jiems išsiuntinėkite. Iš gautų atsakymų sukurkite straipsnį cituodami šių žmonių mintis. Taip pat nepamirškite ir pridėti nuorodas į jų projektus. Didelė tikimybė, kad po straipsnio paskelbimo tie patys žmonės jūsų straipsniu pasidalins savo aplinkoje, o jūs gausite nemokamos reklamos.
Reddit
Tai platforma panaši į jau anksčiau minėtą Digg.com, skirtą platinti įdomų turinį. Tai gali būti nuorodos, nuotraukos, video ir kitokia medžiaga. Lankytojai balsuoja už jiems patikusį turinį ir kuo daugiau balsų surenkate, tuo jūsų turinys stovi aukščiau sąraše. Pakilus pakankamai aukštai galima sulaukti šimtus ar net tūkstančius lankytojų.
Turinio saugyklos (content aggregators)
Tai vieta, kur skelbiamas naujienų srautas iš įvairių internetinių svetainių. Alltop, Growth Hackers, Affposts, AffBuzz ir AffDaily yra neabejotini šios rinkos lyderiai, tačiau dėl griežtų reikalavimų pas juos patekti yra labai sunku.
JustRetweet
Tai vieta skirta dalintis kitų turiniu savo socialiniuose tinkuose (Facebook, Twitter ir Google+). Už tai, kad dalinatės kitų turiniu, jūs gaunate kreditų, kuriuos vėliau galite panaudoti tam, jog kiti platintų jūsų žinutę.
Viral Content Buzz
Ši platforma taip pat skirta dalintis turiniu, tačiau ji veikia šiek tiek kitaip. Pirmiausia, kiekviena jūsų sukurta žinutė turi būti patvirtinta administracijos, todėl turite labai kruopščiai paruošti tekstą. Kitas išskirtinumas, kad jūs nematote, kas yra žinutės autorius, todėl, ar verta dalintis, sprendžiate tik iš turinio.
Įsidiekite referral arba affiliate sistemą
Jei parduodate produktą ar paslaugą, tai ši sistema gali būti kaip tik jums. Sistemos principas, kad jūs mokate lankytojams komisinius už atvestus pirkėjus. Vadinasi išleidžiate tik tuomet, kada pats gaunate pajamų, o pirkėjų pritraukimu rūpinasi jūsų programos narys.
Susiraskite populiariausias svetaines, kuriose yra leidžiama talpinti įvairias pamokas. Sukurkite mokomąjį straipsnį, kuriame būtų paminėta jūsų nuoroda ir patalpinkite tokios svetainėse.
Tinklaraštininkų bendruomenės
Šiuo metu tai vienas populiariausių įrankių tarp tinklaraštininkų. Šių bendruomenių pagrindinis tikslas yra bendradarbiauti tarpusavyje ir dalintis vienas kito turiniu su savo auditorija, taip padedant tiek naujiems, tiek seniems tinklaraščiams padidinti lankytojų srautą. Tokios bendruomenės dažniausiai yra labai griežtai kontroliuojamos, į kai kurias būna netgi labai sunku patekti. Svarbiausia yra unikalus bei kokybiškas jūsų svetainės turinys. Taip pat tai puiki vieta užmegzti santykius su kitais tinklaraštininkais. Pabandysiu išvardinti pagrindines bendruomenes:
Triberr
Tai turbūt pati populiariausia tinklaraštininkų bendruomenė šiuo metu. Čia galima sutikti pačius populiariausius tinklaraščių savininkus. Veikimo principas paremtas „gentimis(Tribes)“. Jūsų tikslas yra sukurti savo „gentį“ arba įstoti į jau esamą. „Gentis“ turi savo naujienų srautą, kuriame kiekvienas šios grupės narys gali dalintis savo turiniu. Kiti nariai pamatę naujieną, aktyviai komentuoja bei dalinasi savo socialiniuose tinkluose ar kitai kanalais. Atranka į šias grupes yra labai griežta. Nariai privalo būti aktyvūs, kitaip gali būti išmesti. Patekus į vieną iš populiaresnių „genčių“, didelis lankytojų srautas beveik garantuotas.
Bizsugar
Šios bendruomenės veikimo principas daug paprastesnis ir atranka nėra tokia griežta. Jūs tiesiog dalinatės savo turiniu, o kiti nariai balsuoja už jiems patikusius straipsnius. Surinkus atitinkamą kiekį balsų, jūsų straipsnis atsiranda pagrindiniame puslapyje, taip pat gali būti įtrauktas į periodinius naujienlaiškius bei paplatintas socialiniuose tinkluose. Pateikti į pirmus puslapius nėra taip lengva, bet su geru turiniu tikrai įmanoma.
DoSplash
Tai gana nauja bendruomenė. Veikimo principas taip pat panašus. Nariai dalinasi įdomiu turiniu, balsuoja bei komentuoja. Nemažai žinomų tinklaraštininkų taip pat lankosi čia. Vienintelis minusas - tai registracija, kuri patvirtinama rankiniu būdu ir gali užtrukti apie 2-3 dienas.
Klinkk
Taip pat visai nauja ir sparčiai populiarėjanti bendruomenė. Veikimo principas toks pat kaip ir prieš tai išvardintų projektų.
Medium
Šios bendruomenės bendrasavininkas yra vienas iš Twitter įkūrėjų. Veikimo principas panašus kaip ir kitų bendruomenių, tik šis projektas turi papildomą funkciją – tai laiko reitingavimas, kuris prie kiekvieno straipsnio parodo, kiek maždaug laiko užtruks skaitymas.
Inbound.org
Ši bendruomenė išsiskiria savo paprastumu. Jokių įmantrių funkcijų. Tiesiog jūs dalinatės savo turiniu, bendraujate su kitais tinklaraštininkais bei balsuojate už jums patikusius straipsnius. Jei straipsnis surenka daug balsų, jis patalpinamas į pagrindinį puslapį.
Kingged
Ši bendruomenė išsiskiria savo aktyvumu. Visi nariai yra labai aktyvūs ir linkę komentuoti dauguma straipsnių. Vienas iš unikalių šios bendruomenės bruožų yra tai – kad projekto administratoriai reguliariai apdovanoja aktyviausius narius
Socialiniai tinklai
Apie socialinių tinklų svarbą plėtojant projektus turbūt nebe pasakysiu nieko naujo. Visi žinome kokią reikšmę ji turi šiuolaikiniame marketinge ir kad tai tapo vienu iš pagrindinių šiuolaikinės reklamos įrankių. Nauji socialiniai tinklai dygsta kaip grybai po lietaus. Vieni greitai dingsta, kiti suranda savo vietą po saule. Pateikiu šiuo metu populiariausius ir daugiausia naudos atnešančius socialinius tinklus.
Facebook
Tai neabejotinai populiariausias ir didžiausias socialinis tinklas pasaulyje. Vis labiau skundžiamasi, kad natūraliai ir neišleidžiant pinigų pritraukti vartotojus darosi neįmanom, tačiau įdėjus pastangų, tai padaryti tikrai galima. Keletas pagrindinių būdų, kaip tai padaryti: Reklamuokite projektą savo asmeniniame profilyje Susikurkite fanų puslapį Dalyvaukite diskusijose Facebook grupėse
Twitter
Dar vienas unikalus ir labai populiarus socialinis tinklas. Išskirtinumas tas, kad viena žinutė turi būti neilgesnė nei 140 ženklų. Keletas būdų kaip populiarinti savo paskyrą: Sekite kitus vartotojus, o jie ims sekti jus Stenkitės susibendrauti su jau spėjusiais išpopuliarėti savo nišos žmonėmis Dalinkitės įdomiu turiniu, nepamiršdami paminėt autoriaus Twitter paskyros nuorodą Dalyvaukite Twitter pokalbiuose.
Google+
Tai ne toks populiarus socialinis tinklas kaip išvardinti anksčiau, tačiau šios platformos tikrai negalima ignoruoti. Tai yra Google produktas ir jo naudojimas gali turėti įtakos jūsų SEO rezultatams. Šiuo tinklu yra labai patogu ir paprasta naudotis. Google+ yra labai populiarus dėl savo bendruomenių. Jas sudaro šimtai tūkstančių narių, todėl tikrai verta juose dalyvauti. Aktyviai dalyvaujant ir retkarčiais pasidalinant savo turiniu, galima pritraukti daugybę lankytojų į savo svetainę.
LinkedIn
Sukurtas kaip darbuotojų paieškai skirtas tinklas su laiku išsirutuliojo į galingą bendruomenę, kur renkasi įvairių sričių profesionalai. Kaip ir Google+, šiame tinkle didelę reikšmę turi bendruomenės. Susiraskite populiariausias bendruomenes savo nišoje ir aktyviai jose dalyvaukite. Jei sugebėsite atkreipti į save dėmesį, tai neabejotinai pritrauksite daugybę lankytojų į svetainę.
Pinterest
Šis socialinis tinklas įdomus tuo, jog yra skirtas dalintis tik vaizdais. Jei jūsų projektas turi daug vaizdinės medžiagos, kuri nuolat pildoma, tai būtinai visa tai patalpinkite ir šiame socialiniame tinkle. Ir būtinai suteikite jūsų vartotojams galimybe dalintis šiais vaizdais tiesiai iš jūsų svetainės.
Instagram
Dar vienas sparčiai augantis socialinis tinklas. Šiame tinkle vartotojai dalinasi nuotraukomis. Ši platforma yra labai vertinama daugelio kompanijų, nes kiekvienas pranešimas sulaukia daug daugiau dėmesio nei kituose socialiniuose tinkluose.
StumbleUpon
Tai gana populiarus, tačiau viešumoje mažai apkalbamas socialinis tinklas. Veikimo principas yra gana įdomus. Jei kuriam nors vartotojui patinka atitinkama nuoroda, ji automatiškai patalpinama į specialų sąrašą. Kai kitas vartotojas ieško straipsnių su raktažodžiais atitinkančiai jūsų turinį, automatiškai jam parodoma nuoroda iš to sąrašo. Populiarios nuorodos sulaukia šimtus ir net tūkstančius vartotojų iš šio socialinio tinklo.
Tumblr
Tai mikro-tinklaraščių ir socialinių tinklų mišinys. Jūs galite ne tik rašyti straipsnius, bet sekti kitus rašytojus, dalintis jų turiniu, mėgti straipsnius bei naudoti #hashtags kaip Twitter'yje. Pagrindinis tikslas yra suburti kuo didesnę bendruomenę aplink save ir pateikti įdomiu straipsnius, kurie būtų susieti su jūsų projektu.
Taigi, pateikiau daugiau nei 30 kanalų, kaip būtų galima nemokamai išpopuliarinti savo svetainę. Panaudoti visas priemones vienu metu turbūt yra neįmanoma (nebent turite pagalbininką), todėl patartina išsirinkti keletą jums patraukliausių variantų ir visą dėmesį skirti būtent jiems. Kai kurios taktikos reikalauja labai daug darbo ir laiko, tačiau ateityje tai atsipirks su kaupu.
Jei žinote ir daugiau priemonių nepaminėtų šiame straipsnyje, būtinai pasidalinkite.
Na bent kam kišti tą Wordpresą visur, jis gi bloginimo TVS'as. Jei puslapis blogo tipo, tai jokių problemų dėl to neturiu, nes tai standanrtinis tinklalapis nereikalaujantis unikalių sprendimų. Tačiau, jei reikia sukurti vieno puslapio prezentacinę svetainę su neįprastais poreikiais, tuomet vapše kam tą Wordpresą naudot ir apkraut serverį, padvigubint krovimosi laiką. O toks TVS'as kur funkcijų šimtai, žaliam klientui tikrai gali pasirodyti totalus non-sensas. Padarai front-endo mini turinio valdymo sistemą ir net mažam vaikui aišku kaip viskas veikia. Tai kas tinka viskam - netinka niekam.
o su kateriu ten viskas "padoriai" nesibaigė - aišku nenoriu skųstis, bet organizatoriai baisiai įsižeidė, kad laimėjau TOKĮ daiktą ir dar triukšmą keliu :)
pirmiausia jie visur skelbėsi, kad kateris kainuoja 100k- gal ir kainuoja, bet su pilna navigacine įranga ir žinoma varikliu.
deklaruojant pajamas ir paaiškėjo "svajonių" katerio vertė - 40k, o apie variklius tai buvo įteiktas kainininkas taip pat- pigiausias variklis 35K, plius papildoma įranga, kad jis galėtų plaukti į vandenius.
kaip ir minėjau aš nieko neprašiau, bet labai užkliuvo ta reklama , o kai jie patys prisipažino :
"3. ant reklaminių lipdukų, kurie buvo klijuojami ant UAB „Druskininkų Rasa“ produkcijos – iš viso parduota 420750 vienetų produkcijos su šiais lipdukais", tai galima spręsti, kad paveikė daugelio ekonominį elgesį, tikrai ne iš troškulio buvo perkamas vanduo :)
na o paskui sekė prizo atsiėmimas, na mašiną jei būčiau laimėjas- viskas aišku sėdi ir važiuoji :) , bet katerį reikėjo atsiimti per mėnesį- nes paskui tektų mokėt už laikymą teritorijoje. Taigi nusprendžiau katerį nusiųsti priežiūrai pas gimines į Klaipėdą- tai tikrają žodžio prasme kateris buvo padėtas ant žolės- nes "traliukas" taip pat nepriklausė. Tai va graudžiai jis gulėjo kažkiek laiko paremtas ant poros padangų, o paskui aišku buvo parduotas, nes investicijos laukė nemažos :)
p.s. žaidime dalyvavau, nes kasdien buvo galima laimėt veidrodinį fotiką:) tai galvojau perkant tiek vandens tikrai koks prizas užkibs.
Tai vat dėl to mokslininkai bei daktarai ginčijasi su valdžiom. Nes mokslininkai, pagrinde savo sprendimus tyrimais ir eksperimentais, sako jog kanapes gali būti net naudingos ir padėti žmonėms su tam tikrom ligom. Tačiau valdžios, papirktos tabako ir alkoholio kompanijų, kurioms kanapių legalizavimas reikštų didelius nuostolius, toliau seka tą pačią pasaką kurią sekė prieš 100 metų, kai nebuvo nei galimybių nei noro tirti kanapės savybes.
Prieš sakant, kad žolė yra baisus narkotikas, pasiskaitinėkite internete atliktus tyrimus. Jeigu tai būtų baisus ir gyvenimus žlugdantis narkotikas, aš abejoju, kad jį Jungtinėse Valstijose naudotų kaip preparatą gydyti įvairioms akių ligoms, vėžiui, psichinėms ligoms ir t.t. Visas pasaulis jau pradeda susiprotėti, jog "karas prieš narkotikus" atnešė daugiau žalos negu naudos: narodyleriai toliau stumdo savo šūdą gatvėse, dėl to miršta žmonės ir valstybė netenka daug pinigų. Tad gal geriau nutraukti visas nesąmones ir pagaliau pradėti kontroliuoti kanapes kaip ir alkoholį bei cigaretes.
Beja labai puikus, edukacinis filmas, pagrįstas faktais bei tyrimais, o ne nesąmonėmis bei tabako ir alkoholio lobistų papirkto parlamento nuomonė: http://www.youtube.com/watch?v=PSKJrgGqx_E
3 metus mokes tikimybes ir mato vistiek 50 ant 50 :lol: :lol: :lol: Nu taip, 50 ant 50, reiskias kad kas antras bandymas laimi, tereikia tik viena karta didinti suma ^_^
Gerai moksliukai, kokia tikimybe, kad 30 kartu iskris raudonas? 50 ant 50? :lol:
Kam tie limitai ir draudimai tada? Po to jau ziuriu apie skriptus kaska velia.
Būtent to projekto įkvėptas ir nutariau sukurti kažką panašaus :)
Ką dabar darau? Kuriu naujus įrankius, brušhus, tobulinu UX. Norisi, kad viskas būtų "po ranka", patogu ir suprantama. Bėja, tai nėra Photoshop tipo programa ir net nieko panašaus į tai. Tai yra.. na nežinau, tiesiog kažkas unikalaus ir truputi beprotiško. P.s kai kuriuose nuotraukose matosi pradinis programos meniu, pagal tai galite maždaug numatyti, kokios projekto/programėlės funkcijos bus :). Šiam kartui naujų nuotraukų kruša(kitam kartui galbūt parodysiu daugiau interfeiso):
Sveiki, įkvėptas šio forumo nario "yomajo "sukurtos temos Įdomi grafika kuriama pelės slinkimu, sukūriau įdomią programėlę. Tai naršyklėje veikianti programėlė, kurios pagalba galima kurti įvairią grafiką. Visas kūrimo procesas vyksta pelės slinkimu. Piešiamos grafikos forma ir tekstūra priklauso nuo pelės slinkimo krypties ir greičio. Greičiau slinksite pelę - mažiau tekstūros, forma bus visiškai kitokia nei tikėjotes(chaotiška). Lėčiau slinksite pelę - daugiau tekstūros, forma bus tokia kokios tikėjotes. Taip pat galimi įvairūs nustatymai: spalvų pasirinkimai, šešėliai, taškėliai, simetrija. Pokolkas pati programėlė yra tik alpha stadijoje, daug ko trūksta, daug kas nepabaigta, todėl jos neviešinsiu. Šiam kartui parodysiu tik tai ką pavyko su šia programėle nupiešti. Norėčiau, kad įvertintumėte mano pastangas ir pasakytumėte ką galvojate. Kokios perspektyvos? Kaip būtų galima monetizuoti tokį projektą ir ar išvis verta jį monetizuoti? Bėja, galbūt kažkam bus aktualu - programinis kodas yra visiškai unikalus ir parašytas javascript kalba
Visas nuotraukas rasite (nuolatos papildysiu).
P.S Suprantu, jog prašau pateiktos įdėjos ant padėkliuko, tačiau jei tikrai turite gerą įdėja, kaip šį projektą būtų galima monetizuoti arba patobulinti, rašykite, aš esu atviras bendradarbiavimui.
Sveiki, įkvėptas šio forumo nario "yomajo "sukurtos temos Įdomi grafika kuriama pelės slinkimu, sukūriau įdomią programėlę. Tai naršyklėje veikianti programėlė, kurios pagalba galima kurti įvairią grafiką. Visas kūrimo procesas vyksta pelės slinkimu. Piešiamos grafikos forma ir tekstūra priklauso nuo pelės slinkimo krypties ir greičio. Greičiau slinksite pelę - mažiau tekstūros, forma bus visiškai kitokia nei tikėjotes(chaotiška). Lėčiau slinksite pelę - daugiau tekstūros, forma bus tokia kokios tikėjotes. Taip pat galimi įvairūs nustatymai: spalvų pasirinkimai, šešėliai, taškėliai, simetrija. Pokolkas pati programėlė yra tik alpha stadijoje, daug ko trūksta, daug kas nepabaigta, todėl jos neviešinsiu. Šiam kartui parodysiu tik tai ką pavyko su šia programėle nupiešti. Norėčiau, kad įvertintumėte mano pastangas ir pasakytumėte ką galvojate. Kokios perspektyvos? Kaip būtų galima monetizuoti tokį projektą ir ar išvis verta jį monetizuoti? Bėja, galbūt kažkam bus aktualu - programinis kodas yra visiškai unikalus ir parašytas javascript kalba
Visas nuotraukas rasite (nuolatos papildysiu).
P.S Suprantu, jog prašau pateiktos įdėjos ant padėkliuko, tačiau jei tikrai turite gerą įdėja, kaip šį projektą būtų galima monetizuoti arba patobulinti, rašykite, aš esu atviras bendradarbiavimui.
Aš neviešinčiau grupės vien dėl to, jog šitoks paviešinimas galėtų įtakoti mano eksperimento rezultatą ir išvadas. Jei darom eskpermentą tai darom kaip priklauso, ar ne? Ko taip žmogų reikia užsipult? Nenori ir neviešina. Neviešina, nes mato savų priežasčių. Baigsis eksperimentas ir paviešins, ar bent kažkokius įtikinamus įrodymus pateiks. Sėkmės.
Aš neviešinčiau grupės vien dėl to, jog šitoks paviešinimas galėtų įtakoti mano eksperimento rezultatą ir išvadas. Jei darom eskpermentą tai darom kaip priklauso, ar ne? Ko taip žmogų reikia užsipult? Nenori ir neviešina. Neviešina, nes mato savų priežasčių. Baigsis eksperimentas ir paviešins, ar bent kažkokius įtikinamus įrodymus pateiks. Sėkmės.