Pereiti prie turinio

BrainStorm

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    383
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    2
  • Atsiliepimai

    100%

Visas BrainStorm turinys

  1. Sveiki visi, turbūt dažnas iš mūsų visados sukame galvą, kokią kainą derėtų pasiūlyti klientui už vieną ar kitą projektą. Kartais pasiūlydami kainą, freelanceriai dažnai nėra garantuoti ar iš tiesų gauta suma padengs mūsų kaštus. Tad norėčiau Jums palengvinti gyvenimą ir kasdienį darbą. Prieš gerus 2-3 metus sukūriau projektų kaštų ir kainos apskaičiavimo sistemą (ją perkėliau į Excel ir sėkmingai iki šiol naudojuosi). Tačiau prieš kurį laiką aš viską supaprastinau ir nusprendžiau pasidalinti šia sistema su visai kitais. Ši sistema nėra visiškai unikali. Jos idėją atsivežiau iš Danijo
  2. Regis VOLVO rado sprendimą, kaip apsaugoti nuo to, kad girtas asmuo nevairuotų automobilio. Tik nežinau ar jau realizavo. Neužtenka papūsti vieną kartą. Sekantį kartą papūsti automobilis gali paprašyti tiesiog kelionės metu. Tad realiai "Petro pagalba užvedant automobilį" nebeegzistuoja. Nebent atsirastų ekstremalai, kurie sutiktų blaivūs važiuoti su girtu asmeniu.
  3. Miega, labai įdomi mintis, jog tik su patikusių minčių autoriais galbūt bendradarbiausite. Už dyką gerų minčių niekas nedalina, nes jos lengvai parduodamos ir paklausios. jeigu tikrai norite susikurti marketingo planą - kreipkitės AŽ. Taip pat matau, tinklapyje klaidų, kurios gali nervinti potencialius klientus. Sukelti papildomų nepatogumų.
  4. http://akademija.manager.lt/mokymai/vadovavimas-ir-lyderyste - teko klausyti keletą paskaitų- gavau kvietimą. Tai visai patiko. Manau vertas dėmesio seminarų ciklas. http://www.saviugdosmokykla.lt/straipsniai - gali rasti idomių straipsnių. Tik išmok atsirinkti informaciją, nes kai kur pastebėsi, kad jaučiasi pilstymas iš tuščio į kiaurą. http://www.masterclassmanagement.com/Table-of-Contents-1x.html - įdomių "skaitalų" rasi. http://www.mindtools.com/ - rasi tikrai naudingų straipsnių ir užduočių, kurias galėsi pats išbandyti realiame gyvenime. O jeigu tikrai pasiruošęs mokintis lydery
  5. Sleeder, matai, kas yra - lyderio sąvoka turi daug prasmių. Didieji pasaulio lyderiai tikrai netapo jais vien dėl to, jog skaitė daug knygu "Kaip tapti lyderiu". Reikia turėti tam tikras savybes ir t.t. jeigu kalbama apie tai kaip tapti lyderiu: išmokti valdyti komandą, išmanyti žmonių pcihologiją, sukontroliuoti darbuotojų srautus ir tinkamai paskirstyti užduotis - iš dalies to išmokstama skaitant teorinę ir kita literatūrą. Tačiau visų pirma patarčiau autoriui sudalyvauti keliuose seminaruose, kur jis galėtu save realizuoti įvairuose užduotyse ir tada pamatytu ar jis turi bent minimali
  6. 10 Siunta užlaikyta. Laukiama apmokėjimo. VILNIUS - LITHUANIA 13:49 - muitą susimokėti reikės. Lauk muitinės tarpininko skambučio.
  7. Nenoriu būti negatyviai nusiteikęs, tačiau lyderiais ne tampa, o gimstama. Skaitant knygas tikrai netapsi lyderiu. Verčiau dalyvauk įvairiuose seminaruose, renginiuose, kurių Lietuvoje netrūksta. Tokių užsiėmimų metu pamatysi ar aplamai, tu gali būti lyderis ir ar turi lyderio savybių.
  8. Ar tik tas augustux, nebus pats Rolandux Butkevičiux?
  9. Kuriame reklamos kampaniją, pasitelkiant į pagalbą – el. paštą. Visų pirma, noriu pasakyti, kad šios atraipsnio tikslas nėra patarti Jums kaip sukurti eilinę SPAM'o kampaniją. Pasidalinsiu patarimais, kaip galite parengti reklamos kampaniją, panaudojant el. paštą. Visi mes gauname el. laiškų ar net SMS žinučių iš įvairių parduotuvių. Kartais jos mus suerzina, o kai kuriais atvejais atsiųsti pasiūlymai mus taip sudomina, kad mes įsigyjame reklamuojamą prekę. Todėl padėsiu ir Jums. Sukurkite reklamos kampaniją, naudodami pigiausią reklamos kanalą – el. paštą. Žemiau pateiksiu pagrindini
  10. O mano galva tai geriausias sprendimas. Kadangi jeigu sugalvosi vykti traukiniu ar autobusu - turėsi problemų kol nusigausi iki oro uosto. Tektų persėsti į kelis autobusus/troleibusus ar mikriukus ir tikrai nieko nesutaupysi. O čia nuvež atveš ir nereikės niekur lakstyti, ieškoti tinkamo transporto stotyje ir pan.
  11. Tradicinės mažmeninės prekybos pabaiga? El. komercijos svarba mūsų gyvenime. Šiandieniniame pasaulyje, mūsų gyvenimo tempas didėja ne dienomis, o valandomis. Todėl pas mus, pirkėjus, atsiranda kitokie pirkimo ir vartojimo įpročiai. Retas iš mūsų turi pakankamai laiko tinkamai patenkinti savo vieną iš pagrindinių fiziologinių poreikių - pavalgyti, o ką jau kalbėti apie įprastinį apsipirkimą. Ne retas darbo metu suspėja nusipirkti dešrainį ar sumuštinį degalinėje, o laiko ilgam gamybos procesui namie nebėra. Tai yra tik vienas pavyzdys, kaip pasikeitė mūsų kasdienis gyvenimas. Žinoma, su
  12. Narysx, tavo dioptrijos yra -0,3 ir -0,4? Taip? Kokių dioptrijų pas tave nusipirkti kontaktiniai akinių lęšiai? -0,25? -0,50? Jeigu tu skundiesi tik dėl to, jog džiūsta akys, jauti svetimkūnį akyje, tai patarimas vienas: pirk kokybiškus brangius lęšius, kad ir tuos pačius Lietuvoje populiariausius CIBA lęšius. Taip pat patariu išbandyti Switch premier (regis taip rašosi), jei taip pat aukštos kokybės kontaktiniai lęšiai. Šie gamintojai pasižymi, jog gamina lęšius, kurie natūraliai kvėpuoja (didesnis oro pralaidumas), turi didesnį drėgmingumo indeksą. O su svetimkūnio jausmu, teks apsip
  13. Atsiprašau, o kur tu pirkai kontaktinius lęšius su tokiomis dioptrijomis: -0,3 ir 0,4? Jeigu dioptrijų žingsnis yra 0,25?
  14. Reanox, bendra rinkos tendencija, kai kuriais atvejais gali nesutapti su kiekvieno verslo sektoriaus tendencija. Todėl reikėtų tirti kiekvieną sektorių atskirai. Priežastis kelios: 1. Pardavinėjami produktai nėra naujiena rinkoje - jie galbūt šiek tiek atnaujinami: pakuotė, papildomos sudėtinės dalys ir pan. 2. Prekės priklauso negrąžinamų prekių kategorijai. 3. Įmonė teikia paslaugas, konsultacijų ir panašias. Čia vartotojai taip pat labai skiriasi. Ir t.t.
  15. FaitasS, nemačiau. Tikrai ne iš piktos valios pasidalinau. Galima trikti temą lauk.
  16. Dalinuosi gauta informacija. Kas čia vyks? Dizaino kūrimo dirbtuvės su praktinėmis užduotimis, skirtos dizaino kūrimo įgūdžių tobulinimui. Kur? Kada? Rugpjūčio 4 - 5 d. Gedimino pr. 9, NVO „Avilyje“ Kam skirta? Dirbtuvės skirtos kūrybiškiems žmonėms, turintiems dizaino kūrimo įgūdžių. Kaip? Dirbtuvių metu dalyviai: 1. Išmoks naujų idėjų generavimo technikų; 2. Išgirs vertingų praktinių patarimų iš patyrusių lektorių lūpų; 3. Pritaikys įgytas teorines žinias atlikdami praktines dizaino kūrimo užduotis: Facebook puslapis Plakatai Skrajutės Kaip pakliūti? Registracija: https://podio.c
  17. Verta žinoti: šiuolaikiniai pirkėjų tipai Daugelis pastebėjo, jog mano straipsniai daugiausiai susiję su marketingu, jo plėtojimu ir t.t. Tačiau šiandiena norėčiau pasiekti kitą temą – pirkėjus. Kadangi tik pirkėjai neša naudą verslui, be Jų verslininkai tiesiog žlugtų. Todėl šiame straipsnyje apžvelgsiu kokios yra tipinės pirkėjų/vartotojų grupės ir kokiomis savybėmis jos pasižymi. Turbūt tie, kurie turi bent minimalias vadybos žinias, galėtų be problemų išvardinti pagrindinius pirkėjų tipus, skirstant juos pagal reagavimą į prekes: • Supernovatorius - gyvai besidominčius naujovė
  18. headmaster, taip taip, muitinėje sėdi durniai ir tu būsi pirmasis žmogus, kuris bando juos apgauti, todėl jie tikės kiekvienu tavo žodžiu. Nepavyko maklė - susimokėk. Atsimink muitininkas kilus įtarimams gali išpakuoti visas prekes, susirasti jų realią kainą ir tada paskaičios tau muitą ne pagal invoice, o pagal rinkos kainą. Bent taip esu girdėjęs ir muitinės tarpininkų, jog dažnai taip elgiasi Kaune esantys muitininkai.
  19. Justinai, taip tai puikiai parodys Tačiau ar parverėte, kiek laiko pareikalaus toks duomenų rinkimas? Plius kiek teks idėti pastangų atrandant tinkamiausią segmentą? RInkos tyrimai gali būtų super paprasti ir greiti. Užtrukti iki vienos savaitės (kalbu apie Lietuvos rinką). Nesvarbu ar esi pradedantis verslininkas ar patyręs, turi žinoti, kas tavo pirkėjas, kas tavo konkurentai, kokios galimybės rinkoje. Nebent investuoj isuper mažą sumą ir eini vabank. Tada manau nereikia nieko, gali vykdyti veiklą ir bandyti atrasti savo rinką.
  20. dealeris, susirasti pirkėjus - taip privaloma. Čia yra pirmiausias dalykas. Tačiau ar pradedant verslą nederėtų žinoti nors abstrakčios informacijos? Potencialus pirkėjų segmento, jų pirkimo įpročiai, prekės paklausa ir t.t. Sutinku, tai galima atlikti tiesiog pradedant aktyviai pardavinėti savo prekes, tačiau paskaičiavus kiek tai gali atimti papildomo laiko arba kiek kainuos reklama, kai nežinai nei kas tavo pirkėjas nei pan. manau derėtų šiuos žingsniu pirmiausia atlikti prieš pradedant bet kokią veiklą.
  21. 4.Pirma susiraskite pirkėjus. Nelaukite kol viskas bus paruošta ir tik tada pradėkite ieškoti klientų, nes verslas be jų neišsilaikys. Reklamuokite savo produktą ar paslaugą iš anksto, taip suskursite paklausą. Marketingas niekada nėra per anksti. Šis punktas iš tiesų yra ne vietoje, kadangi jis eina prieš verslo planą ir tyrimus. Reikia ne rasti pirkėjus, o ištirti rinką ir išsiaiškinti rinkos dalyvių poreikius bei lūkesčius. Jeigu jūs žadate prieš verslo planą jau pradėti "merkti" pinigus į reklamą ir marketingą, tada Jūs esate žlugęs. Pirma rimtas planas ir tyrimai - o tik po to klientų
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...