-
Pranešimai
5.577 -
Užsiregistravo
-
Lankėsi
-
Laimėta dienų
18 -
Atsiliepimai
100%
Turinio tipas
Forumas
Kalendorius
Parduotuvė
Akademija
Skelbimai
Blofeld Pranešimai
-
-
-
-
Prieš 23 minutes, hm7 parašė:
pagal DomReg reikalavimus ne tik kad gali patikrinti, bet net ir privalai patikrint
https://www.domreg.lt/duk/paslaugu-teikejams/kodel-svarbu-tikrinti-domenu-turetoju-asmens-tapatybe/bei
logiškai, prieš DomReg ateinant iki suspendavimo, turėjo DomReg kreiptis į BaCloud, negaut iš ten norimo atsakymo ir tik tada suspenduot dumeną.
IV pavyzdys, jie registruojantis reikalauja asmens kodo ir tikrina taip.
Taigi, @FLSHS privalėjo įsitikinti, kad @Tmaster nurodyta pavardė yra teisinga.
O pagal sutartį su Bacloud, Tmaster privalėjo pateikti savo TEISINGUS kontaktinius duomenis.
Beje, iv.lt buvau pirkęs domeną, jokios mano tapatybės jie netikrino, galėjau įvest beleką kaip savininką, ir būčiau sėkmingai užregistravęs.
-
Prieš 1 minutę, Fantastas parašė:
O domreg.lt KTU studentas sėdi 😀 ir viską rankiniu būdu daro? Ar automatinis registravimas? Lai padaro, kad per SmartID reikėtų pasirašyti ir fsio.... Tobulėti reikia...Viskas turi būti klientui, kad jis negalvotų ir primokėtų....🤣
Deja, ne studentas ir ne ktu.
-
Čia ir Domreg reikalavimai, kad duomenys būtų atitinkantys realybę, o ne *******ėjimai.
Dėl domeno neregistravimo - FLSHS jau sakė, tokio dalyko nepatikrinsi, o ir domenų registravimas yra automatinis procesas, ką įvedei, tas ir užsiregistravo. Tai kliento atsakomybė įvesti tinkamus duomenis.
Dėl IV tai nežinau realiai kas juos naudoti gali, kainos didesnės nei visur kitur, supportas net dns zonos patikrinti nesugeba ir siuntinėja klientą kitur, kad tik nusimestų nuo savęs... 😄
Beje, Tmaster, registruokis domeną Tomo pavarde, jam panorėjus ir pasistengus, būsi jam nupirkęs domeną gal. 🙂 Domenas juk jo vardu registruotas, ID savo vardu jis turės įrodymui, kad domenas jam priklauso. 😄
-
2023-05-21 19:06, TheChosenOne parašė:
Zaidimu kedes nieko nera ypatingos, ten tik marketingas. Uz "gaming" zodi sumoki papildomai.
Kaip kam. Turiu gaming kėdę ir viskuo dėl jos patenkintas, ir nebuvo jokio permokėjimo už gaming žodį. 😄 Kainavo 270 eur., bet kokybės prasme geriausia ką esu matęs. Anksčiau irgi pirkdavau 50-150 eur. kėdes ir jos susispausdavo per 2 savaites.
-
Prieš 6 minutes, TomasUr parašė:
Vienas populiaresnių su nemažai palaikomų telefonų yra LineageOS. Aš ir pat tokį naudoju.
Vienas iš tikslų - galima pilnai atsisakyti Google paslaugų. Yra žmonių kurie tik dėlto persirašo, jog Googlas nesektų. Taip pat išsitrina gamintojo preinstall programėlės, kurios ne visada būna reikalingos ir jų neįmanoma ištrinti. Dar galima įpūsti naujos gyvybės senesniems telefono modeliams: gauti saugumo atnaujinimus ir naujų galimybių, tarkim pereinant iš 6 į kokį 9 android, taip pratęsiamas telefono tarnavimo laikas, o tai gerai ir iš ekologinės pusės (mažėja vartotojiškumas). Taipogi galima atsikratyti nekenčiamo UI, jei esamas nepatinka.
Keistokos priežastys. Ok, senų telefonų gaivinimą dar palaikau kažkiek, bet vis tiek jis veiks prastai, ir su dabartinėm telefonų kainom, mažai kas tuo užsiima.
Dėl sekimo - turi facebook? tave jau seka 😄 Aišku galima paranojiškai viską trint, bet vis tiek to neišvengsi ir seks.
Gamintojo appsai - prieš 10 metų čia buvo labai didelė problema, dabar problemos nebematau, nes vis tiek telefonas nelagina, koks skirtumas yra ar ne?
UI - vėlgi, kas verčia pirkti telefoną su nemėgstamu UI? 😄
Custom OS pasižaidimui tikrai įdomu, bet realios naudos šiais laikais jau nebematau. Pritempinėti aišku galima visaip, bet kad tikrai ta nauda pasijaustų, tai bent man asmeniškai to nebebūtų. Neapsimokėtų gaišti laiką tiesiog. 😄
-
Prieš 10 metų pamenu buvo prasmė custom romus naudoti, nes telefonai su stock os dažniausiai lagino nevaikiškai, tai visi rašydavo cyanogenmod. O dabar koks tikslas? 😄 Visi jau +- gerai veikia.
-
Prieš valandą, forgy parašė:
Bet as nieko nei keiciau nei ka, is oro tas erroras atsirado... Ir apskritai apie koki ten faila ar direktorija raso...
O wordpress pluginus turi? turi. Va ir atsakymas. 😄 Su temom irgi tas pats. :)
-
Tai kad net errore rašo kodėl klaida yra.
-
prieš 1 valandą, Tmaster parašė:
nemoka, nes kas ketvirti niekas nesėdi ir neskaičiuoja kaip čia sekėsi per ketvirti, ar yra iš ko mokėti tuos dividentus.
Ataskaitiniai metai yra optimaliausias dividentų mokėjimo laikas, nes kartu sutampa labai daug dalykų iš mokesčių kalendoriaus.
Kokias apskritai žinai kompanijas, kurios moka kas ketvirti?
Intel moka kas ketvirtį, PepsiCo dabar nepasakysiu, bet atrodo irgi kas ketvirtį.
-
2023-04-28 16:28, erne456 parašė:
4G+ drasiai 200-300Mbps važiuoja tai ko čia neužtenka? Jeigu aplinkoje tinklas apkrautas tai nereiškia jog 4G kaltas, tuo labiau tas 5G didžiojoj daly Lietuvos dabar imitacinis ir ne ką geriau veikia nei 4G, greičiai panašūs
5G iš privalumų turi ne tik didelį greitį. Didelio greičio užmiestyje ir negausit, nesvaikit, lietuviai(useriai) per daug gaili pinigų tam ir dėl kiekvieno papildomo euro verkia. Visgi 5G tinklas yra daug platesnis nei 4G, ir gali aptarnauti daugiau userių vienu metu nei 4G.
-
prieš 4 valandas, nix parašė:
Torreto butu pagal tavo pateiktus variantus. Net ir karsciausia vasara nekaista sedyne. Geras daiktas.
Tai čia tik tavo fiziologinis bruožas, kad nekaista, kėdė su tuo nesusijusi. 😄 Man pvz. visos odinės kėdės netinka, kad ir kokia gera ji būtų . 🙂
-
-
Nė vienas laikrodis pulso gerai nerodys. Apple Watch į realesnę pusę, bet irgi nebus visiškai idealu. Pulso matavimas su šviesa nėra pats tiksliausias metodas.
-
Perku tiesiogiai iš Ergo, pigiau dar nemačiau.
-
prieš 13 valandų, Tmaster parašė:
nežinau ar gerai tave supratau, bet pagal temos autoriaus postą, IT suportas Lietuvoje yra visiškas šablonas.
Aš nekalbu apie aukšto lygio suportą, kur nuotoliu atlieka diagnostiką ir atsitiktines sudėtingas problemas, kurių dažnai dar per nuotolį ir nebūna įmanoma išspręsti.
Aš kalbu apie telefoninį skambutį, kai klientas paskambina ir klausia kodėl jam pvz neveikia internetas. čia tas suportas, už kurį turbūt galėtų ir robotas dirbti, jog išsiaiškinti priežastį, bei paskui nukreipti klientą pas tinkamo lygio specialistą, tolimesniam aiškinimuisi.
Niekada nesu tame dirbęs, bet kiek girdėjau, būna netgi skirtingo lygio suportai.
Tai tu čia apie call centrą kalbi, ten taip, ima visus ir visiškai šabloninis darbas. Bet tai nėra IT supportas ir net padalinys ne IT. 😄 Kalbant konkrečiai apie Telia.
- MartynasKu sureagavo į tai
-
1
-
Prieš 1 minutę, nix parašė:
Vistiek buna sutarties mokestukas, ar tai koks papildomas draudimas ir t.t. Buna ir visiskai "nemokamu" lizingu. Tokie jo, geruliai. Ypac ant automobiliu.
Nu ne, nebūna. Tik dažnai tie lizingai ne 24 mėn., o 3 ar 10 mėn.. Ir jokių sutarties ar dar kokiu mokesčių neatsiranda.
- Blackbeard , MartynasKu ir lasickui sureagavo į tai
-
3
-
Prieš 28 minutes, Tmaster parašė:
žiūrint koks tavo išsilavinimas, jei vidurinis, tada su rekomendacija priima į telia supportą telefonu, apmokina vietoje. Bet karjerai reikės baigti bent kolegiją.
Nu ne, jei neturi supratimo apie IT, tai niekas ir neims. 🙂
- MartynasKu sureagavo į tai
-
1
-
Prieš 20 minučių, nix parašė:
Lizingas yra brangiau. Kad ir buna beprocentiniai lizingai, bet vistiek pasiima per sutarties mokesti, butinus draudimus ir t.t. Visada labiau apsimoka imti tiesiai sumokant visa suma. Kas ten del kredito reitingo, tai bankui da feni tavo teliku ir skalbiankiu pirkimai lizingu jei imi paskola bustui. Gali buti atvirksciai - pamanys kad esi zmogus prates gyventi be pagal isgales, o imti i skola ir tiketis kad galesi atiduoti.
Dažnai dabar siūlomas lizingas be pabrangimo, kur nieko papildomai nesumoki.:D
- GeoPrey ir MartynasKu sureagavo į tai
-
2
-
Ką tik, expresas parašė:
tai čia toks laisvalaikio praleidimo būdas, kol dar žuvys nekimba 😕
Keistokas laisvalaikis gaišti laiką kuriantis naujus acc.
-
Net keista skaityti iš tikro, kai žmonės verslininkų forume užsiima visokia chu*nia, kad sutaupytų kelis eurus. 😄 Kažkaip manau, kad laikas brangesnis.
-
2023-03-31 13:54, Nekko parašė:
Taip . viskas veike nepilna men. Prie savitarnos nebeina prisijungti. Ale nr nebeaktyvus. Konsultantai su tokia situacija sake susidure pirma karta kai saskaita ir planas galiojantis o nr atjungiamas kaip neaktyvus. Vienas konstantas sake jog numerio jau nebeatkurs ir siule tapti abonentu. Kiti 3 konsultantai sake jog grazins nr. Skundus registravau 5 kartus pas skirtingus konsultantus. Bet kazkodel mato tik 1 registruota skunda. 😞
Nes visi mato kad skundas jau yra registruotas ir sprendžiamas, tai papildomi skundai apie tą patį nėra registruojami. Šitaip po 10 kartų tą patį registruodami ir apkrautumėt darbuotojus ir skundų sprendimas užsitęstų dar ilgiau. 😄
-
O tai ką padaryt reikia? 😄 Gal ir taip padės žmonės 😄
Telia Šviesolaidinis
Mobilieji telefonai ir tinklai
Atrašyta
Arba skambinti 1817, kas patogiau tau, vis tiek bus pildoma užklausa reikalingų investicijų įvertinimui ir informuos po to.