Pereiti prie turinio

Ginciuz

Nariai
  • Pranešimai

    41
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo zenith Nemokama SEO konsultacija   
    PR - priskiriamas ne tik pagrindiniam puslapiui, bet ir kiekvienam kitam puslapiui kuris yra svetaineje.
     
    Logika paprasta, kuo geresni domain'o ir puslapio, kuriame talpinamos nuorodos duomenys - tuo geresne nuoroda.
     
    Backlink'ai skirtomi i keleta kategoriju:
    homepage - kai nuoroda yra pagrindiame puslapyje
    resource (informaciniai) - dazniausiai buna atskiruose puslapiuose(pages), nukreipiant daugiau pasiskaityti
    in content (turinyje) - dazniausiai pasitaiko straipsniuose ar blog postuose
     
    Vertinant puslapio stipruma reiktu atkreipti demesi i siuos dalykus:
    PageRank
    Domain Authority (seomoz)
    Page Authority (seomoz)
    domain mozRank ir page mozrank
    taip pat puslapio amziu
    ir social activity (komentarai, facebookas ir twitteris)
     
    Taigi kas yra geras backlink'as?
    Sunku atsakyti, nes tai priklauso nuo salies, nishos ir pan.. Jei kam idomu, daugum angliakalbiu seo agenturu remiasi kazkuo panasiu i tai, kai daro link-building:
    1) svetaines amzius metai ar daugiau
    2) homepage PR 2 ar daugiau
    3) mozdomain authority 28 ir daugiau
    4) svetaine ar puslapis atitinka tema puslapio i kuri rodo nuoroda.
    5) unikalus turinys
     
    Jei turima galvoje 'article sites' tai reiktu ju privengti - nes nebeduoda beveik jokios naudos.
     
    Taip pat vegti visokiu blog networks, puslapiai kurie pakabinti ant vieno IP ir pan. Kuo daugiau ivairoves tuo geriau. :)
  2. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo Gaxas Nemokama SEO konsultacija   
    Iš UX pozicjų galima dėti tiek kiek atrodo reikalinga - skaičius nedaro jokios įtakos.
     
    Iš SEO pusės svarbu užtikrinti, kad nebūtų "dublicate content" google paieškoje. Dažniausiai daroma klaida, kai tarkim:
     
    www.puslapis.lt/tag/televizoriai/
    www.puslapis.lt/tag/Led_TV/
    www.puslapis.lt/tag/pigus_tv/
     
    Nukreipia į tą patį puslapį. Iš google pozicijų žiurint - yra keletas skirtungų nuorodų, kurioms yra priskiriami tam tikri rodikliai, kad išmestų aukščiau ar žemiau paieškoje. Geriau tureti vieną URL ir visą "link juice" nukreipti į jį.
     
    Sprendimo būdai:
    robots.txt - neidneksuoti /tag/
    rel="canonical" - nurodyti pagrindinį puslapį
    .htaccess 301 redirects
     
    hope that helps. :)
  3. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo vzup Nemokama SEO konsultacija   
    Sveiki visi,
     
    Pasistengsiu trumpai ir aiškiai :)
    Mano vardas Gintaras (linkedin) ir SEO srityje dirbu jau visą amžinybę (juokauju aišku). Paskutinius keletą metų dirbau įvairiose UK agenturose, kur teko susidurti tiek su mažomis įmonemis, tiek su milžiniškomis (Think TUI group). Skirtingi įmonių dydžiai lemia skirtingas reklamos strategijas, ir kiekviena įmonė turi realistiškai įvertinti situaciją.
     
    Iš esmės turiu labai nedaug patirties su lietuviškiu google.lt, bet algoritmas juk tas pats (nebent atsilieka metus ar du).
     
    Dirbu pagrinde su google.co.uk ir google.com - raktiniai žodžiai kuriuos teko iškelti/išlaikyti pozicijose labai įvairūs:
    cheap flights to <destination> i.e. spain
    life insurance
    credit cards
    ir pan...
     
    Karas vyksta dėl pozicijų pirmajame puslapyje. Įveskit "cheap flights to spain" į google.co.uk ir ten rasit kompanijas su kuriomis yra tekę dirbti.
     
    Šiuo metu šiek tiek daugiau dirbu analitinį darbą (kas kaip ir kodėl) - ir patariu karts nuo karto komandoms dėl linkbuilding, outreach ar šiaip ko nors.
     
    Jei ka domina Analytics: tai yra tekę dirbti su: majestic seo, raven tools, buzzstream, ontolo, seomoz, linkdex, ahrefs ir daug daug kitų(čia tie kuriuos pamenu).
     
    Kodėl rašau?
     
    Tiesiog nusprenžiau pradėti rašyti blog'ą ir vietoj to, kad pats sugalvočiau temas - pagavlojau, kad geriau rašyti apie tai kas aktualu jums. Tai iš esmės siūlykit, klauskit, prašykit - o aš pabandysiu pagelbėti.
     
    Visi klausimai tinka, ar tai būtų apie gyvūnus (pandas ir pingvinus) ar gąsdinančius laiškus iš google (warning emails) ar apie outreach / linkbuilding metodus. Black/Grey/White SEO. Social Media.
     
    Selling/buying links, domain authority tt ir pan.
     
    Šaukit klausimus. :)
     
    Ir ačiū, kad skaitėt. :)
  4. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo bijokmanes Nemokama SEO konsultacija   
    Straipsniu kiekis turetu buti toks, kad zmogus surades ji per interneta, nesuprastu, jog tai yra dirbtinai sukurtas daiktas.
     
    O siaip kuo kokybiskesnis blogu tiklas - tuo daugiau naudos jis duoda. 15min, autoplius, domoplius irgi yra tas pats tiklas arba tarkim koks nors Envato marketplaces...
     
    Darant blogu tinkla reiketu atkreipri demesi i sias smulkmenas:
     
    Kiekvienas blogas turetu tureti atskira domeno pavadinima - uzregistruotas domenas yra vienas is kokybes rodikliu. Sutikit, kad manoraslaivos.com atrodo rimciau nei manorasliavos.wordpress.com
     
    Reiketu blogus isdelioti ant skirtingu IP adresu - jeigu skirtingi blogai (esantys tame paciame serveryje) staiga pradeda linkinti i viena kazkokia svetaine - tai juos labai lengva indentifikuoti.
     
    Straipsniai turetu buti minimum 350-400 zodziu ir kelias nuotraukas.
     
    taip pat reiktu uzregistuoti social profiles. FB, TW, Pinterest, tumblr ir panasiai.
     
    tai cia butu tas vadinamas Tier 1 - keli pagrindiniai salyginai kokybiski puslapiai.
     
    Tier 2 - butu blogai ant visokiu tumblr, wordpress, weebly ir panasiai, kurie rodytu i pagrindinius.
     
    Tier 3 - visokie bookmarking sites, document sharing ir tt
     
    ----
    Kuo daugiau darbo idesi, tuo geresni rezultatai bus. Kuo daugiau sraipsniu, tuo geriau taip pat.
     
    BET.
     
    Ar nelengviau tiesiog daryti viena, kokybiska puslapi/produkta ir visa savo laika ir energija skirti tam?
  5. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo IG8 Nemokama SEO konsultacija   
    Bet kuris irankis teisingose rankose daro stebuklus. Lietuvoje dirbti irgi su juo imanoma. :) tik gal apsukas atitinkamai reiketu sumazinti. o siaip pabandymui galima turbut nusipirkti koki paketa is forumu, kurie siulo senuke paslaugas. #########, warriorforum. ir pan. Jeigu rezultatai tenkina, galima ta pati paciam pasidaryti. :)
  6. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo zenith Nemokama SEO konsultacija   
    Dauguma agenturu naudojasi kazkuo panasiu, kai nustatija kur talpinti guest-post'us:
     
    In terms of SEO a good link from a blog has a good PR:, 2 or above, good PA:, 35 or above, good DA: 30 or above and a unique IP or IP that has few sites hosted on it, No more than about 20 sites unless the DA: is 65 plus.
     
    Cia citata is vienos UK agenturos. Dar reiktu prideti galbut svetaines amziu: metai ar daugiau.
     
    Postai'ai - minimum 350-450 zodziu, kaip ir beveik standartas eina 500 zodziu. keleta paveiksliuku ir nuoroda pirmoje ar atroje pastraipoje. Is viso nedaugiau nei 2 nuorodos. Reiktu pamaisyti 'anchor text' - jokiais budais negalima deti vienodo i visus postus. reikia ir tokiu dalyku kaip: 'click here', 'this website' ir 'imones pavadinimas'. raktinius zodzius galima ideti aplink nuorodas arba title.
     
    nenaudoti 'advetorial' ir kitais budais nepazimeti, kad buvo uzmoketa uz talpinima:
    http://googlewebmastercentral.blogspot.co.uk/2013/02/a-reminder-about-selling-links.html
     
    pries keleta dienu google skaudziai nubaude Inerflora - didelis brandas prekiaujantis gelemis, kurie valentino dienos seo kompanija bande atlikti per keleta dienu - is esmes gavosi labai staigus nuorodu padidejimas su tam tikrais raktazodziais ir google uzvoze per galva. ka idomu:
     
    http://www.linkresearchtools.com/case-studies/interflora-penalty/
     
    P.S.
    tiesa, yra toks dalykas kaip FTC Blogger Guidelines & Rules (Federal Trade Commission)- ir blogeriui reikia parasyti jei uz straipsni buvo gauna pinigu ar dovanu. :) tai is cia ir atsirado visi 'sponsored' ar 'advetorial'.
  7. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo zenith Nemokama SEO konsultacija   
    Adwords yra daugiau skirtas imonems, kurios kazka pardavineja(paslaugas/prekes) - tada gana nesunkiai galima paskaiciuoti ar verta investuoti i reklama.
     
    Facebook reklama is esmes daugiau naudos duoda didinant imones zinomuma, o jei norima kazka pardavineti reiktu zinoti, kad CTR yra labai zemas ir "convertion rate" irgi tikrai ne stebuklai.
     
    Is esmes naudodami google, zmones kazko iesko nes yra suinteresuoti kazka nusipirkti, o i facebook'a ateina uzmusineti laiko ir paziureti i kaciu nuotraukas. :)
     
    Patarciau isbandyti 'FB sponsored posts' taip stengiantis pritraukti zmones i savo FB page. Galbut galima pagalvoti apie kazkoki mini konkursa ar kazka panasaus.
     
    Neblogas pavyzdys kaip per salyginai trumpa laika(metai berods) galima uzaugti iki visai neblogo dydzio naudojant FB.
    http://www.holidaypirates.com/
    http://www.facebook.com/Holidaypirates
  8. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo zenith Nemokama SEO konsultacija   
    PR - priskiriamas ne tik pagrindiniam puslapiui, bet ir kiekvienam kitam puslapiui kuris yra svetaineje.
     
    Logika paprasta, kuo geresni domain'o ir puslapio, kuriame talpinamos nuorodos duomenys - tuo geresne nuoroda.
     
    Backlink'ai skirtomi i keleta kategoriju:
    homepage - kai nuoroda yra pagrindiame puslapyje
    resource (informaciniai) - dazniausiai buna atskiruose puslapiuose(pages), nukreipiant daugiau pasiskaityti
    in content (turinyje) - dazniausiai pasitaiko straipsniuose ar blog postuose
     
    Vertinant puslapio stipruma reiktu atkreipti demesi i siuos dalykus:
    PageRank
    Domain Authority (seomoz)
    Page Authority (seomoz)
    domain mozRank ir page mozrank
    taip pat puslapio amziu
    ir social activity (komentarai, facebookas ir twitteris)
     
    Taigi kas yra geras backlink'as?
    Sunku atsakyti, nes tai priklauso nuo salies, nishos ir pan.. Jei kam idomu, daugum angliakalbiu seo agenturu remiasi kazkuo panasiu i tai, kai daro link-building:
    1) svetaines amzius metai ar daugiau
    2) homepage PR 2 ar daugiau
    3) mozdomain authority 28 ir daugiau
    4) svetaine ar puslapis atitinka tema puslapio i kuri rodo nuoroda.
    5) unikalus turinys
     
    Jei turima galvoje 'article sites' tai reiktu ju privengti - nes nebeduoda beveik jokios naudos.
     
    Taip pat vegti visokiu blog networks, puslapiai kurie pakabinti ant vieno IP ir pan. Kuo daugiau ivairoves tuo geriau. :)
  9. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo vzup Nemokama SEO konsultacija   
    Sveiki visi,
     
    Pasistengsiu trumpai ir aiškiai :)
    Mano vardas Gintaras (linkedin) ir SEO srityje dirbu jau visą amžinybę (juokauju aišku). Paskutinius keletą metų dirbau įvairiose UK agenturose, kur teko susidurti tiek su mažomis įmonemis, tiek su milžiniškomis (Think TUI group). Skirtingi įmonių dydžiai lemia skirtingas reklamos strategijas, ir kiekviena įmonė turi realistiškai įvertinti situaciją.
     
    Iš esmės turiu labai nedaug patirties su lietuviškiu google.lt, bet algoritmas juk tas pats (nebent atsilieka metus ar du).
     
    Dirbu pagrinde su google.co.uk ir google.com - raktiniai žodžiai kuriuos teko iškelti/išlaikyti pozicijose labai įvairūs:
    cheap flights to <destination> i.e. spain
    life insurance
    credit cards
    ir pan...
     
    Karas vyksta dėl pozicijų pirmajame puslapyje. Įveskit "cheap flights to spain" į google.co.uk ir ten rasit kompanijas su kuriomis yra tekę dirbti.
     
    Šiuo metu šiek tiek daugiau dirbu analitinį darbą (kas kaip ir kodėl) - ir patariu karts nuo karto komandoms dėl linkbuilding, outreach ar šiaip ko nors.
     
    Jei ka domina Analytics: tai yra tekę dirbti su: majestic seo, raven tools, buzzstream, ontolo, seomoz, linkdex, ahrefs ir daug daug kitų(čia tie kuriuos pamenu).
     
    Kodėl rašau?
     
    Tiesiog nusprenžiau pradėti rašyti blog'ą ir vietoj to, kad pats sugalvočiau temas - pagavlojau, kad geriau rašyti apie tai kas aktualu jums. Tai iš esmės siūlykit, klauskit, prašykit - o aš pabandysiu pagelbėti.
     
    Visi klausimai tinka, ar tai būtų apie gyvūnus (pandas ir pingvinus) ar gąsdinančius laiškus iš google (warning emails) ar apie outreach / linkbuilding metodus. Black/Grey/White SEO. Social Media.
     
    Selling/buying links, domain authority tt ir pan.
     
    Šaukit klausimus. :)
     
    Ir ačiū, kad skaitėt. :)
  10. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo vzup Nemokama SEO konsultacija   
    Sveiki visi,
     
    Pasistengsiu trumpai ir aiškiai :)
    Mano vardas Gintaras (linkedin) ir SEO srityje dirbu jau visą amžinybę (juokauju aišku). Paskutinius keletą metų dirbau įvairiose UK agenturose, kur teko susidurti tiek su mažomis įmonemis, tiek su milžiniškomis (Think TUI group). Skirtingi įmonių dydžiai lemia skirtingas reklamos strategijas, ir kiekviena įmonė turi realistiškai įvertinti situaciją.
     
    Iš esmės turiu labai nedaug patirties su lietuviškiu google.lt, bet algoritmas juk tas pats (nebent atsilieka metus ar du).
     
    Dirbu pagrinde su google.co.uk ir google.com - raktiniai žodžiai kuriuos teko iškelti/išlaikyti pozicijose labai įvairūs:
    cheap flights to <destination> i.e. spain
    life insurance
    credit cards
    ir pan...
     
    Karas vyksta dėl pozicijų pirmajame puslapyje. Įveskit "cheap flights to spain" į google.co.uk ir ten rasit kompanijas su kuriomis yra tekę dirbti.
     
    Šiuo metu šiek tiek daugiau dirbu analitinį darbą (kas kaip ir kodėl) - ir patariu karts nuo karto komandoms dėl linkbuilding, outreach ar šiaip ko nors.
     
    Jei ka domina Analytics: tai yra tekę dirbti su: majestic seo, raven tools, buzzstream, ontolo, seomoz, linkdex, ahrefs ir daug daug kitų(čia tie kuriuos pamenu).
     
    Kodėl rašau?
     
    Tiesiog nusprenžiau pradėti rašyti blog'ą ir vietoj to, kad pats sugalvočiau temas - pagavlojau, kad geriau rašyti apie tai kas aktualu jums. Tai iš esmės siūlykit, klauskit, prašykit - o aš pabandysiu pagelbėti.
     
    Visi klausimai tinka, ar tai būtų apie gyvūnus (pandas ir pingvinus) ar gąsdinančius laiškus iš google (warning emails) ar apie outreach / linkbuilding metodus. Black/Grey/White SEO. Social Media.
     
    Selling/buying links, domain authority tt ir pan.
     
    Šaukit klausimus. :)
     
    Ir ačiū, kad skaitėt. :)
  11. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo poseidon Nemokama SEO konsultacija   
    Wordpress'e categories ir tag'ai yra vadinami taxonomies ir ju paskirtis yra palengvinti turinio grupavima. Kategorijos daznai yra terminai bendrai apibudinantys turini (visus postus ta pacia tema), o tagai - zymiai siauriau, jie padeda indentifikuoti kiekviena posta atskirai.
     
    category: fotografija
    tags: juodai balta, miestai, vilnius, rotuse, ziema, sninga
     
    Kiek pamenu negalima naudoti vienodu taxonomies: negali buti ir tagas, ir kategorija identiski.
     
    Jeigu nepersistengiama su tagais, galima rodyti google index'e tiek kategorijas tiek tagus.
     
    Reiketu vengti situacijos, kai tam paciam post'ui prirasoma daug tag'u, kurie daugiau niekur nendaudojami. tada atsiranda daug skirtingu URL, kurie turi ta pati dublicate content - ta viena post'a.
  12. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo bijokmanes Nemokama SEO konsultacija   
    Straipsniu kiekis turetu buti toks, kad zmogus surades ji per interneta, nesuprastu, jog tai yra dirbtinai sukurtas daiktas.
     
    O siaip kuo kokybiskesnis blogu tiklas - tuo daugiau naudos jis duoda. 15min, autoplius, domoplius irgi yra tas pats tiklas arba tarkim koks nors Envato marketplaces...
     
    Darant blogu tinkla reiketu atkreipri demesi i sias smulkmenas:
     
    Kiekvienas blogas turetu tureti atskira domeno pavadinima - uzregistruotas domenas yra vienas is kokybes rodikliu. Sutikit, kad manoraslaivos.com atrodo rimciau nei manorasliavos.wordpress.com
     
    Reiketu blogus isdelioti ant skirtingu IP adresu - jeigu skirtingi blogai (esantys tame paciame serveryje) staiga pradeda linkinti i viena kazkokia svetaine - tai juos labai lengva indentifikuoti.
     
    Straipsniai turetu buti minimum 350-400 zodziu ir kelias nuotraukas.
     
    taip pat reiktu uzregistuoti social profiles. FB, TW, Pinterest, tumblr ir panasiai.
     
    tai cia butu tas vadinamas Tier 1 - keli pagrindiniai salyginai kokybiski puslapiai.
     
    Tier 2 - butu blogai ant visokiu tumblr, wordpress, weebly ir panasiai, kurie rodytu i pagrindinius.
     
    Tier 3 - visokie bookmarking sites, document sharing ir tt
     
    ----
    Kuo daugiau darbo idesi, tuo geresni rezultatai bus. Kuo daugiau sraipsniu, tuo geriau taip pat.
     
    BET.
     
    Ar nelengviau tiesiog daryti viena, kokybiska puslapi/produkta ir visa savo laika ir energija skirti tam?
  13. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo bijokmanes Nemokama SEO konsultacija   
    Straipsniu kiekis turetu buti toks, kad zmogus surades ji per interneta, nesuprastu, jog tai yra dirbtinai sukurtas daiktas.
     
    O siaip kuo kokybiskesnis blogu tiklas - tuo daugiau naudos jis duoda. 15min, autoplius, domoplius irgi yra tas pats tiklas arba tarkim koks nors Envato marketplaces...
     
    Darant blogu tinkla reiketu atkreipri demesi i sias smulkmenas:
     
    Kiekvienas blogas turetu tureti atskira domeno pavadinima - uzregistruotas domenas yra vienas is kokybes rodikliu. Sutikit, kad manoraslaivos.com atrodo rimciau nei manorasliavos.wordpress.com
     
    Reiketu blogus isdelioti ant skirtingu IP adresu - jeigu skirtingi blogai (esantys tame paciame serveryje) staiga pradeda linkinti i viena kazkokia svetaine - tai juos labai lengva indentifikuoti.
     
    Straipsniai turetu buti minimum 350-400 zodziu ir kelias nuotraukas.
     
    taip pat reiktu uzregistuoti social profiles. FB, TW, Pinterest, tumblr ir panasiai.
     
    tai cia butu tas vadinamas Tier 1 - keli pagrindiniai salyginai kokybiski puslapiai.
     
    Tier 2 - butu blogai ant visokiu tumblr, wordpress, weebly ir panasiai, kurie rodytu i pagrindinius.
     
    Tier 3 - visokie bookmarking sites, document sharing ir tt
     
    ----
    Kuo daugiau darbo idesi, tuo geresni rezultatai bus. Kuo daugiau sraipsniu, tuo geriau taip pat.
     
    BET.
     
    Ar nelengviau tiesiog daryti viena, kokybiska puslapi/produkta ir visa savo laika ir energija skirti tam?
  14. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo poseidon Nemokama SEO konsultacija   
    Wordpress'e categories ir tag'ai yra vadinami taxonomies ir ju paskirtis yra palengvinti turinio grupavima. Kategorijos daznai yra terminai bendrai apibudinantys turini (visus postus ta pacia tema), o tagai - zymiai siauriau, jie padeda indentifikuoti kiekviena posta atskirai.
     
    category: fotografija
    tags: juodai balta, miestai, vilnius, rotuse, ziema, sninga
     
    Kiek pamenu negalima naudoti vienodu taxonomies: negali buti ir tagas, ir kategorija identiski.
     
    Jeigu nepersistengiama su tagais, galima rodyti google index'e tiek kategorijas tiek tagus.
     
    Reiketu vengti situacijos, kai tam paciam post'ui prirasoma daug tag'u, kurie daugiau niekur nendaudojami. tada atsiranda daug skirtingu URL, kurie turi ta pati dublicate content - ta viena post'a.
  15. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo SauliusK Nemokama SEO konsultacija   
    :D HAHAHHAHAA
     
    Visu pirma, kad esu zaides su sitais visais irankiais, dar nereiskia kad juos naudoju dirbant su klientais. Bet reiktu bent jau zinoti ka naudoja black-hat community, kad nustati ta plonyte melyna linija tarp white-hat ir black-hat seo.
     
    Mano pasaulyje black-hat neegzistuoja visikai. Yra skirtingos strategijos skirtos skirtingiems projektams. Skirtingi rizikos laipsniai.
     
    Vienos kompanijos nusamdo 100 zmoniu, kurie nieko kito nedaro, kaip tik kelia paveiksliukus i pinterest ar tumblr. Kitos kompanijos paraso script'a. Tai koks gi yra tas skirtumas, jei rezultatas yra identiskas?
     
    Visi cia turbut zinom, kad pirkti linkus yra blogai. Bet nusamdyti zmogu, kad jis darytu link-building - jau yra gerai?
    koks skirtumas? pinigai buvo sumoketi vis tiek.
     
    Bet koks irankis yra tik irankis.
     
    Jei dirbu su SEOMoz, Ahrefs, Majestic SEO, linkresearchtools ir Lindex - ar as jau baltas?
     
    Jei naudoju RavenSEO ar buzzsteam - tai jau gal pilkas?
     
    Jei publishinu viska per hootsuit - tai turbut as spammeris?
     
     
    Vieni su plaktuku galvas dauzo, kiti namus stato. :D
     
     
    Jau rasiau anksciau, kad bet koks manipuliavimas google paieskos rezultatais yra 'against google guidelines' - bet tai netrukdo atsirasti skirtingoms kompanijoms siulancioms SEO paslaugas.
     
    Amazon naudojo / naudoja cloaking. tai jie irgi blackhateriai?
     
    O siaip pasiskaitykit kad ir cia: 30 Black Hat SEO Techniques You Can Use Ethically
     
    Ir siaip labai gera citata is posto:
     
    Black hat SEO techniques are like knives: You can slice bread with a knife but you can kill with it as well. It’s your decision how you use the knife. Also consider the problem with overall perception of the SEO industry. Your hat can be whiter than snow and still people will treat you as the guy with the virtual knife.
  16. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo pucas Nemokama SEO konsultacija   
    Pradėkim duo pradžių:
     
    EMD update (exact match domain update)
    Iš tikro šitas update'as nebuvo toks baisus, kaip dauguma čia įsivaizduoja ir netgi jei puslapis krito paieškoje, tai dar nereiškia kad 'EMD update' tai nulėmė.
     
    Plačiau galima paskaityti SEOmoz post'e arba tiesiog pagooglinant.
     
    Google jau kuris laikas pirmenybę teikia brandams, ypač jei kalbame apie e-commerce. Atrodytų, kad taip lyg ir turėtų būti: jei žmogus ieško knygų naturalu kad paieškoje atsiranda amazon, jei vaistų, koks didžiulis vaistinių tinklas. Pažįstami vardai 'ieškotojui' gerai, nes jis jais pasitiki ir didelė tikimybė, jog paspaudęs ant nuorodos jis nusipirks prekę. Google taip pat atlieka savo darbą - good user experience.
     
    Iš kitos pusės žvelgiant - tai yra kaip ir peilis visiems mažiukams, kurie yra nepajėgus konkuruoti organinėje paieškoje su milžinais. Tad kaip ir vienintelis būdas save parodyti google - naudotis adwords ir pirkti reklamą.
     
    Iš esmės EMD update'as, pingvinas ir kiti skaudžiausią smūgį suduoda salyginai mažoms įmonėms, kurios kritusius paieškos rezultatus yra priverstos kompensuoti pirkdami adwords reklamą.
     
     
    Vos ne vienintelis backup planas kritusius keyword'us ir pardavimus gaivinti adwords reklama - o tai reiškia tik daugiau pinigų google.
     
    Dabar dėl domeno.
    Sunku kažką kitą patarti, kaip kurti brandą, ty naudoti tokį pat pavadinmą, kaip ir įmonės. Beabejo galima įtraukti pagrindinį žodį į patį pavadinimą - bet tai turi skambėti naturaliai. Keletas pavyzdžių iš užsienio:
     
    Tarkim jei google.co.uk ieškoma pigių skrydžių 'cheap flights to spain':
    1. www.skyscanner.net/flights-to/es/cheap-flights-to-spain.html
    2. www.cheapflights.co.uk/Spain/
    3. www.travelsupermarket.com/c/cheap-flights/spain/
    4. www.monarch.co.uk › Spain (Mainland)
    5. www.easyjet.com/cheap-flights/spain
     
    Pastebėjimai:
    ***Cheapflights - lyg ir būtų klasikinis pavyzdys EMD, bet update'as neturėjo jokios įtakos. Ta pati galime pasakyti apie daugelį kitų:
    lastminute.com
    cheapsmells.com
    printing.com
     
    Visi kiti net neturi žodžių 'cheap' ar 'flight' domeno pavadime. Bet jie visi turi šiuos žodžius URL, Title ir descreption.
     
    EMD update esmė buvo atsikratyti visokių cheap-fights-to-spain.biz puslapių, kurie 99% buvo labai žemos kokybės. Jie tai padarė, svorį nuo domeno perkeldami kažkur kitur. Na ir aišku išlošė dideli brandai, o mažiukai - pralošė.
     
    ----
     
    Dėl e-parduotuvės. Sunku įsivaizduoti parduotuvę, kuri pardavinėtų tik vieną produktą. Ir rekomendacija čia gali būti tik viena: EMD vis dar turi įtakos, tačiau jį verta daryti tik tuomet, kai visą įmonė bus lipdoma aplink jį. Tad vietoj skani-kava-internetu.lt daryti kavospasaulis.lt, na ar kažką panašiai.
     
    Po visų šitų update'ų 'Domain Authority' (o į jį iš esmės įeina viskas) - tampa vis svarbesnis. Tad ateityje turetume matyti kažką panašaus atlikus tokia paiešką: 'duona internetu'
     
    1.maxima
    2.rimi
    3.norfa
    4.iki
    ir tt
     
    O mažiukai būtų priversti arba pirkti adwords reklamą, kad atsirastų pirmame puslapyje, arba užgaugti iki pastarūjų svetainių dydžio.
     
    ----
     
    Apibendrinant:
    Turbut geriausias variantas yra sukurti gerą brandą, ir padaryti atskirus 'landing pages' kiekvienam produktui. Kaip iš aukščiau parodyto pavyzdžio matome. Beabejo tai reiškia, kad kiekvienas puslapis turi būti optimizuotas būtent tam raktažodžiui.
     
    Tikiuosi atsakiau į pirmąjį klausimą.
     
    ///////////////
    Klausimas numeris 2: Nuorodos iš savo blogo.
     
    Visa nuorodų esmė, lengviausiai suprantama galvojant apie jas kaip apie rekomendacijas. Kuo daugiau skirtingų rekomendacijų iš autoretitngų šaltinių - tuo didesnė tikimybė, kad žmogus/puslapis yra tai kuo dedasi.
     
    Nuorodos iš savo blogo yra gerai - bet jei jų daug, tai turbut tampa panašu į žmogų stovintį gatvėje ir šaukiantį koks jis yra geras žmogus - kas galbūt yra tiesa, bet nelabai kas patikėtų.
     
    Taip ir su nuorodom - kuo daugiau nuorodų į puslapį, tuo tas puslapis yra geresnis. Tiesiog dabar reikia tureti "autoriteta" galvoje ir nelinkinti iš bet į save.
     
    Juk tarkim yra labai tikėtina, jog gavus backlinką iš delfi, atsiras daug žmonių su savo mažais wordpress blogais, kurie taip pat palinkins. Atsiras daug nuorodų, kurios bus naturalios ir google uždės pliusą. Tačiau jei atsiras tiesiog šiaip daug nuorodų ir visokių wordpress'ų - google nubaus už bandymą manipuliuoti.
     
    Facebook'o ir twitter'io paskirtis yra burti bendruomenę, palaikyti su ja kontaktą ir dalintis informacija. Jeigu nėra followers - facebook puslapis neduos jokios naudos. Kuo daugiau žmonių jus seka - tuo daugiau naudos gausite.
     
     
    ------------
    Pabaigai.
    Nauji domenai patenka į vadinamą 'google sandbox' ir gali užtrukti iki 6mėn, kol pradės pastoviai kažką rodyti paieškoje. O pilną vertę (iš daugiau nei 200 dalykų, kurie įeina į google algoritmą) domain'as įgauna berods (galiu klysti) praėjus 4 metams - ty užsidirba visus pliusus.
     
    Galutinis mano patarimas - kurti verslą, nes vien tik domeno su gražiu pavadinimu neužtenka.
     
     
    Oi, šiek tiek ilgas gavosi atsakymas :D Sorry jei nukrypau į lankas. Penktadienis visgi.
  17. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo bob denard Nemokama SEO konsultacija   
    Kuo ilgesnis traipsnis tuo geriau, bes jei talpinama i straipsniu svetaines, tai standartas yra 400-500 zodziu, minimum 350 ir viena ar dvi nuotraukos. Panasiu principu rasomi visi guest postai, kai talpinama i kazkiekno blogus taip pat.
     
    daznumas priklauso nuo svetaines dydzio. Jeigu puslapis nedidelis ar tarkim naujas tai reiketu protingai iskirstyti visa link-building'a ilgesniam laikui. Nes turbut niekas taip neisduoda bandymo manipuliuoti sistema, kaip is niekur atsirade 100 straipsniu su vienodos tematikos raktazodziais. Daznai bandant paslepti link-buildinga apjungiama daug skirtingu saltiniu: talpinami PR'ai, social activities ir kiti dalykai - kuo daugiau skirtingu signalu is skirtingu saltiniu - tuo geriau. Lietuvoje siek tiek viskas veikia kitaip, vien del to, kad lietuviskas internetas yra palyginti mikroskopinis su angliskuoju. bet velgi nereiktu persistengi.
     
    google labai smarkiai sumazino 'article sites' duodama nauda, tai jei lietuviskas straipsniu puslapis yra pakabintas ant tos pacios platormos, kaip ir angliski - didele tikimybe, kad verte bus taipogi sumazinta.
     
    Unikalaus straipsnio pranasuma lemia kokybe. Kokybe galima pamatuoti FB likes, komentaru skaiciumu, backlinkais ir pan.
     
    jeigu straipsniai i savo puslapi talpinami kiekviena diena, google bot'as ateis taip pat kiekviena diena. tai leis zymiai greiciau turiniui atsirasti paieskoje. taip pat tai yra sioks toks kokybes rodiklis, nes rodo kad i projekta ziurima gana rimtai.
     
    Atsakymas i paskutini klausima gana paprastas. Reikia daugiau turinio. Tai galima padaryti samdant rasytojus, perrasant kitu straipsnius, perkant mazesnes svetaines ir sujungiant su pagrindiniu projektu ir galima prigalvoti dar daug visko.
     
    Juk 15min ilgai netruko iskilti i virsune skaitomiausiu naujienu portalu.
  18. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo bob denard Nemokama SEO konsultacija   
    Kuo ilgesnis traipsnis tuo geriau, bes jei talpinama i straipsniu svetaines, tai standartas yra 400-500 zodziu, minimum 350 ir viena ar dvi nuotraukos. Panasiu principu rasomi visi guest postai, kai talpinama i kazkiekno blogus taip pat.
     
    daznumas priklauso nuo svetaines dydzio. Jeigu puslapis nedidelis ar tarkim naujas tai reiketu protingai iskirstyti visa link-building'a ilgesniam laikui. Nes turbut niekas taip neisduoda bandymo manipuliuoti sistema, kaip is niekur atsirade 100 straipsniu su vienodos tematikos raktazodziais. Daznai bandant paslepti link-buildinga apjungiama daug skirtingu saltiniu: talpinami PR'ai, social activities ir kiti dalykai - kuo daugiau skirtingu signalu is skirtingu saltiniu - tuo geriau. Lietuvoje siek tiek viskas veikia kitaip, vien del to, kad lietuviskas internetas yra palyginti mikroskopinis su angliskuoju. bet velgi nereiktu persistengi.
     
    google labai smarkiai sumazino 'article sites' duodama nauda, tai jei lietuviskas straipsniu puslapis yra pakabintas ant tos pacios platormos, kaip ir angliski - didele tikimybe, kad verte bus taipogi sumazinta.
     
    Unikalaus straipsnio pranasuma lemia kokybe. Kokybe galima pamatuoti FB likes, komentaru skaiciumu, backlinkais ir pan.
     
    jeigu straipsniai i savo puslapi talpinami kiekviena diena, google bot'as ateis taip pat kiekviena diena. tai leis zymiai greiciau turiniui atsirasti paieskoje. taip pat tai yra sioks toks kokybes rodiklis, nes rodo kad i projekta ziurima gana rimtai.
     
    Atsakymas i paskutini klausima gana paprastas. Reikia daugiau turinio. Tai galima padaryti samdant rasytojus, perrasant kitu straipsnius, perkant mazesnes svetaines ir sujungiant su pagrindiniu projektu ir galima prigalvoti dar daug visko.
     
    Juk 15min ilgai netruko iskilti i virsune skaitomiausiu naujienu portalu.
  19. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo vzup Nemokama SEO konsultacija   
    Sveiki visi,
     
    Pasistengsiu trumpai ir aiškiai :)
    Mano vardas Gintaras (linkedin) ir SEO srityje dirbu jau visą amžinybę (juokauju aišku). Paskutinius keletą metų dirbau įvairiose UK agenturose, kur teko susidurti tiek su mažomis įmonemis, tiek su milžiniškomis (Think TUI group). Skirtingi įmonių dydžiai lemia skirtingas reklamos strategijas, ir kiekviena įmonė turi realistiškai įvertinti situaciją.
     
    Iš esmės turiu labai nedaug patirties su lietuviškiu google.lt, bet algoritmas juk tas pats (nebent atsilieka metus ar du).
     
    Dirbu pagrinde su google.co.uk ir google.com - raktiniai žodžiai kuriuos teko iškelti/išlaikyti pozicijose labai įvairūs:
    cheap flights to <destination> i.e. spain
    life insurance
    credit cards
    ir pan...
     
    Karas vyksta dėl pozicijų pirmajame puslapyje. Įveskit "cheap flights to spain" į google.co.uk ir ten rasit kompanijas su kuriomis yra tekę dirbti.
     
    Šiuo metu šiek tiek daugiau dirbu analitinį darbą (kas kaip ir kodėl) - ir patariu karts nuo karto komandoms dėl linkbuilding, outreach ar šiaip ko nors.
     
    Jei ka domina Analytics: tai yra tekę dirbti su: majestic seo, raven tools, buzzstream, ontolo, seomoz, linkdex, ahrefs ir daug daug kitų(čia tie kuriuos pamenu).
     
    Kodėl rašau?
     
    Tiesiog nusprenžiau pradėti rašyti blog'ą ir vietoj to, kad pats sugalvočiau temas - pagavlojau, kad geriau rašyti apie tai kas aktualu jums. Tai iš esmės siūlykit, klauskit, prašykit - o aš pabandysiu pagelbėti.
     
    Visi klausimai tinka, ar tai būtų apie gyvūnus (pandas ir pingvinus) ar gąsdinančius laiškus iš google (warning emails) ar apie outreach / linkbuilding metodus. Black/Grey/White SEO. Social Media.
     
    Selling/buying links, domain authority tt ir pan.
     
    Šaukit klausimus. :)
     
    Ir ačiū, kad skaitėt. :)
  20. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo IG8 Nemokama SEO konsultacija   
    Bet kuris irankis teisingose rankose daro stebuklus. Lietuvoje dirbti irgi su juo imanoma. :) tik gal apsukas atitinkamai reiketu sumazinti. o siaip pabandymui galima turbut nusipirkti koki paketa is forumu, kurie siulo senuke paslaugas. #########, warriorforum. ir pan. Jeigu rezultatai tenkina, galima ta pati paciam pasidaryti. :)
  21. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo pucas Nemokama SEO konsultacija   
    Backlinks pirkimas yra gana plačiai palitusi praktika tarp seo agentūrų, tačiau reikėtų paminėti, kad tai galima daryti, tada kai tikrai žinoma kas daroma. Didelės kompanijos gali tai sau leisti, tačiau mažoms įmonėms tai yra per brangu. Čia kalbu apie ta tikrąjį link-buildingą, o ne kažkokio soft'o sugeneruotus 40,000 komentaru ar profiles links.
     
    Manau google.lt galima pasiekti neblogų rezultatų naudojant web2.0 properties.
     
    Pavyzdys:
    1)Surandama keletas nuotraukų ir viskas sudedama mažutę prezentaciją. Padaromas pdf dokumentas.
    2) Įkeliama į youtube.com, pridedamas aprašymas ir nuoroda į puslapį.
    3) prezentacija įkeliama į slideshare.net ir kitus panašius puslapius.
    4) pdf dokumentas patalpinamas pdf-sharing puslapiuose: docstoc.com ir panašus.
    5) galima pakurti keletą wordpress, weebly, blogspot ir pan blogų parašant po straipsnį
     
    6) Visa tai pasharinam per social media ir visokius bookmarking sites
     
    7) Jeigu įmanoma galima padaryti infographic ir patalpnti visuose infographic puslapiuose
     
    8) Jeigu yra užsilikusių ar nereikalingų prekių - susisiekti su blogeriais ir paprašyti parašyti straipsnį.
    (papildymas)Arba tiesiog susisiekti paprašant, kad parašytų. :) Angliakalbiai to jau nebedaro, išpindėjo - nori arba pinigų arba prekių ar dar ko nors :)
     
    9) Paskelbti konkursą per FB apjungiant Twitter'į ir Instagram'a, kad paslėptų/užmaskuotų linkbuilding'a. Iš esmės, bet koks staigus nukrypimas backlinks laiko kreivėje išmuša google saugiklius, o konkursai ir visokia social media padeda tą paslėpti.
     
    Jeigu puslapis lietuvių kalba, visokie "blackhat" metodai, kurie rašinėja komentarus ar kuria profile links tūkstančiais pridarys daugiau žalos nei naudos.
     
    Bet kas tarkim trukdo sukurti, kokius 20 skirtingų lietuviškų blogų tuose pačiuose wordpress/weebly/blogspot/ir kituose, naudojant tuos pačius metodus?
     
    Pabaigai reikėtų nepamiršti, kad kuo daugiau įvairovės, tuo geriau. skirtingi IP, www, emails, žmonės - tuo daugiau naudos iš link-building.
     
    Jei konkurencija didelė dėl pagrindinių keywords - pradėti nuo taip vadinamų long-tail. Nedaryti visko per 1 dieną, o išskirstyti per laiko tarpą.
     
    Rezultatai turėtų pasimatyti po 6-8 savaitčių.
     
    Kas skaito angliškai, puikus puslapis: http://pointblankseo.com/link-building-resources
  22. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo vzup Nemokama SEO konsultacija   
    Sveiki visi,
     
    Pasistengsiu trumpai ir aiškiai :)
    Mano vardas Gintaras (linkedin) ir SEO srityje dirbu jau visą amžinybę (juokauju aišku). Paskutinius keletą metų dirbau įvairiose UK agenturose, kur teko susidurti tiek su mažomis įmonemis, tiek su milžiniškomis (Think TUI group). Skirtingi įmonių dydžiai lemia skirtingas reklamos strategijas, ir kiekviena įmonė turi realistiškai įvertinti situaciją.
     
    Iš esmės turiu labai nedaug patirties su lietuviškiu google.lt, bet algoritmas juk tas pats (nebent atsilieka metus ar du).
     
    Dirbu pagrinde su google.co.uk ir google.com - raktiniai žodžiai kuriuos teko iškelti/išlaikyti pozicijose labai įvairūs:
    cheap flights to <destination> i.e. spain
    life insurance
    credit cards
    ir pan...
     
    Karas vyksta dėl pozicijų pirmajame puslapyje. Įveskit "cheap flights to spain" į google.co.uk ir ten rasit kompanijas su kuriomis yra tekę dirbti.
     
    Šiuo metu šiek tiek daugiau dirbu analitinį darbą (kas kaip ir kodėl) - ir patariu karts nuo karto komandoms dėl linkbuilding, outreach ar šiaip ko nors.
     
    Jei ka domina Analytics: tai yra tekę dirbti su: majestic seo, raven tools, buzzstream, ontolo, seomoz, linkdex, ahrefs ir daug daug kitų(čia tie kuriuos pamenu).
     
    Kodėl rašau?
     
    Tiesiog nusprenžiau pradėti rašyti blog'ą ir vietoj to, kad pats sugalvočiau temas - pagavlojau, kad geriau rašyti apie tai kas aktualu jums. Tai iš esmės siūlykit, klauskit, prašykit - o aš pabandysiu pagelbėti.
     
    Visi klausimai tinka, ar tai būtų apie gyvūnus (pandas ir pingvinus) ar gąsdinančius laiškus iš google (warning emails) ar apie outreach / linkbuilding metodus. Black/Grey/White SEO. Social Media.
     
    Selling/buying links, domain authority tt ir pan.
     
    Šaukit klausimus. :)
     
    Ir ačiū, kad skaitėt. :)
  23. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo vzup Nemokama SEO konsultacija   
    Sveiki visi,
     
    Pasistengsiu trumpai ir aiškiai :)
    Mano vardas Gintaras (linkedin) ir SEO srityje dirbu jau visą amžinybę (juokauju aišku). Paskutinius keletą metų dirbau įvairiose UK agenturose, kur teko susidurti tiek su mažomis įmonemis, tiek su milžiniškomis (Think TUI group). Skirtingi įmonių dydžiai lemia skirtingas reklamos strategijas, ir kiekviena įmonė turi realistiškai įvertinti situaciją.
     
    Iš esmės turiu labai nedaug patirties su lietuviškiu google.lt, bet algoritmas juk tas pats (nebent atsilieka metus ar du).
     
    Dirbu pagrinde su google.co.uk ir google.com - raktiniai žodžiai kuriuos teko iškelti/išlaikyti pozicijose labai įvairūs:
    cheap flights to <destination> i.e. spain
    life insurance
    credit cards
    ir pan...
     
    Karas vyksta dėl pozicijų pirmajame puslapyje. Įveskit "cheap flights to spain" į google.co.uk ir ten rasit kompanijas su kuriomis yra tekę dirbti.
     
    Šiuo metu šiek tiek daugiau dirbu analitinį darbą (kas kaip ir kodėl) - ir patariu karts nuo karto komandoms dėl linkbuilding, outreach ar šiaip ko nors.
     
    Jei ka domina Analytics: tai yra tekę dirbti su: majestic seo, raven tools, buzzstream, ontolo, seomoz, linkdex, ahrefs ir daug daug kitų(čia tie kuriuos pamenu).
     
    Kodėl rašau?
     
    Tiesiog nusprenžiau pradėti rašyti blog'ą ir vietoj to, kad pats sugalvočiau temas - pagavlojau, kad geriau rašyti apie tai kas aktualu jums. Tai iš esmės siūlykit, klauskit, prašykit - o aš pabandysiu pagelbėti.
     
    Visi klausimai tinka, ar tai būtų apie gyvūnus (pandas ir pingvinus) ar gąsdinančius laiškus iš google (warning emails) ar apie outreach / linkbuilding metodus. Black/Grey/White SEO. Social Media.
     
    Selling/buying links, domain authority tt ir pan.
     
    Šaukit klausimus. :)
     
    Ir ačiū, kad skaitėt. :)
  24. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo pucas Nemokama SEO konsultacija   
    Pradėkim duo pradžių:
     
    EMD update (exact match domain update)
    Iš tikro šitas update'as nebuvo toks baisus, kaip dauguma čia įsivaizduoja ir netgi jei puslapis krito paieškoje, tai dar nereiškia kad 'EMD update' tai nulėmė.
     
    Plačiau galima paskaityti SEOmoz post'e arba tiesiog pagooglinant.
     
    Google jau kuris laikas pirmenybę teikia brandams, ypač jei kalbame apie e-commerce. Atrodytų, kad taip lyg ir turėtų būti: jei žmogus ieško knygų naturalu kad paieškoje atsiranda amazon, jei vaistų, koks didžiulis vaistinių tinklas. Pažįstami vardai 'ieškotojui' gerai, nes jis jais pasitiki ir didelė tikimybė, jog paspaudęs ant nuorodos jis nusipirks prekę. Google taip pat atlieka savo darbą - good user experience.
     
    Iš kitos pusės žvelgiant - tai yra kaip ir peilis visiems mažiukams, kurie yra nepajėgus konkuruoti organinėje paieškoje su milžinais. Tad kaip ir vienintelis būdas save parodyti google - naudotis adwords ir pirkti reklamą.
     
    Iš esmės EMD update'as, pingvinas ir kiti skaudžiausią smūgį suduoda salyginai mažoms įmonėms, kurios kritusius paieškos rezultatus yra priverstos kompensuoti pirkdami adwords reklamą.
     
     
    Vos ne vienintelis backup planas kritusius keyword'us ir pardavimus gaivinti adwords reklama - o tai reiškia tik daugiau pinigų google.
     
    Dabar dėl domeno.
    Sunku kažką kitą patarti, kaip kurti brandą, ty naudoti tokį pat pavadinmą, kaip ir įmonės. Beabejo galima įtraukti pagrindinį žodį į patį pavadinimą - bet tai turi skambėti naturaliai. Keletas pavyzdžių iš užsienio:
     
    Tarkim jei google.co.uk ieškoma pigių skrydžių 'cheap flights to spain':
    1. www.skyscanner.net/flights-to/es/cheap-flights-to-spain.html
    2. www.cheapflights.co.uk/Spain/
    3. www.travelsupermarket.com/c/cheap-flights/spain/
    4. www.monarch.co.uk › Spain (Mainland)
    5. www.easyjet.com/cheap-flights/spain
     
    Pastebėjimai:
    ***Cheapflights - lyg ir būtų klasikinis pavyzdys EMD, bet update'as neturėjo jokios įtakos. Ta pati galime pasakyti apie daugelį kitų:
    lastminute.com
    cheapsmells.com
    printing.com
     
    Visi kiti net neturi žodžių 'cheap' ar 'flight' domeno pavadime. Bet jie visi turi šiuos žodžius URL, Title ir descreption.
     
    EMD update esmė buvo atsikratyti visokių cheap-fights-to-spain.biz puslapių, kurie 99% buvo labai žemos kokybės. Jie tai padarė, svorį nuo domeno perkeldami kažkur kitur. Na ir aišku išlošė dideli brandai, o mažiukai - pralošė.
     
    ----
     
    Dėl e-parduotuvės. Sunku įsivaizduoti parduotuvę, kuri pardavinėtų tik vieną produktą. Ir rekomendacija čia gali būti tik viena: EMD vis dar turi įtakos, tačiau jį verta daryti tik tuomet, kai visą įmonė bus lipdoma aplink jį. Tad vietoj skani-kava-internetu.lt daryti kavospasaulis.lt, na ar kažką panašiai.
     
    Po visų šitų update'ų 'Domain Authority' (o į jį iš esmės įeina viskas) - tampa vis svarbesnis. Tad ateityje turetume matyti kažką panašaus atlikus tokia paiešką: 'duona internetu'
     
    1.maxima
    2.rimi
    3.norfa
    4.iki
    ir tt
     
    O mažiukai būtų priversti arba pirkti adwords reklamą, kad atsirastų pirmame puslapyje, arba užgaugti iki pastarūjų svetainių dydžio.
     
    ----
     
    Apibendrinant:
    Turbut geriausias variantas yra sukurti gerą brandą, ir padaryti atskirus 'landing pages' kiekvienam produktui. Kaip iš aukščiau parodyto pavyzdžio matome. Beabejo tai reiškia, kad kiekvienas puslapis turi būti optimizuotas būtent tam raktažodžiui.
     
    Tikiuosi atsakiau į pirmąjį klausimą.
     
    ///////////////
    Klausimas numeris 2: Nuorodos iš savo blogo.
     
    Visa nuorodų esmė, lengviausiai suprantama galvojant apie jas kaip apie rekomendacijas. Kuo daugiau skirtingų rekomendacijų iš autoretitngų šaltinių - tuo didesnė tikimybė, kad žmogus/puslapis yra tai kuo dedasi.
     
    Nuorodos iš savo blogo yra gerai - bet jei jų daug, tai turbut tampa panašu į žmogų stovintį gatvėje ir šaukiantį koks jis yra geras žmogus - kas galbūt yra tiesa, bet nelabai kas patikėtų.
     
    Taip ir su nuorodom - kuo daugiau nuorodų į puslapį, tuo tas puslapis yra geresnis. Tiesiog dabar reikia tureti "autoriteta" galvoje ir nelinkinti iš bet į save.
     
    Juk tarkim yra labai tikėtina, jog gavus backlinką iš delfi, atsiras daug žmonių su savo mažais wordpress blogais, kurie taip pat palinkins. Atsiras daug nuorodų, kurios bus naturalios ir google uždės pliusą. Tačiau jei atsiras tiesiog šiaip daug nuorodų ir visokių wordpress'ų - google nubaus už bandymą manipuliuoti.
     
    Facebook'o ir twitter'io paskirtis yra burti bendruomenę, palaikyti su ja kontaktą ir dalintis informacija. Jeigu nėra followers - facebook puslapis neduos jokios naudos. Kuo daugiau žmonių jus seka - tuo daugiau naudos gausite.
     
     
    ------------
    Pabaigai.
    Nauji domenai patenka į vadinamą 'google sandbox' ir gali užtrukti iki 6mėn, kol pradės pastoviai kažką rodyti paieškoje. O pilną vertę (iš daugiau nei 200 dalykų, kurie įeina į google algoritmą) domain'as įgauna berods (galiu klysti) praėjus 4 metams - ty užsidirba visus pliusus.
     
    Galutinis mano patarimas - kurti verslą, nes vien tik domeno su gražiu pavadinimu neužtenka.
     
     
    Oi, šiek tiek ilgas gavosi atsakymas :D Sorry jei nukrypau į lankas. Penktadienis visgi.
  25. Patinka
    Ginciuz gavo reakciją nuo pucas Nemokama SEO konsultacija   
    Backlinks pirkimas yra gana plačiai palitusi praktika tarp seo agentūrų, tačiau reikėtų paminėti, kad tai galima daryti, tada kai tikrai žinoma kas daroma. Didelės kompanijos gali tai sau leisti, tačiau mažoms įmonėms tai yra per brangu. Čia kalbu apie ta tikrąjį link-buildingą, o ne kažkokio soft'o sugeneruotus 40,000 komentaru ar profiles links.
     
    Manau google.lt galima pasiekti neblogų rezultatų naudojant web2.0 properties.
     
    Pavyzdys:
    1)Surandama keletas nuotraukų ir viskas sudedama mažutę prezentaciją. Padaromas pdf dokumentas.
    2) Įkeliama į youtube.com, pridedamas aprašymas ir nuoroda į puslapį.
    3) prezentacija įkeliama į slideshare.net ir kitus panašius puslapius.
    4) pdf dokumentas patalpinamas pdf-sharing puslapiuose: docstoc.com ir panašus.
    5) galima pakurti keletą wordpress, weebly, blogspot ir pan blogų parašant po straipsnį
     
    6) Visa tai pasharinam per social media ir visokius bookmarking sites
     
    7) Jeigu įmanoma galima padaryti infographic ir patalpnti visuose infographic puslapiuose
     
    8) Jeigu yra užsilikusių ar nereikalingų prekių - susisiekti su blogeriais ir paprašyti parašyti straipsnį.
    (papildymas)Arba tiesiog susisiekti paprašant, kad parašytų. :) Angliakalbiai to jau nebedaro, išpindėjo - nori arba pinigų arba prekių ar dar ko nors :)
     
    9) Paskelbti konkursą per FB apjungiant Twitter'į ir Instagram'a, kad paslėptų/užmaskuotų linkbuilding'a. Iš esmės, bet koks staigus nukrypimas backlinks laiko kreivėje išmuša google saugiklius, o konkursai ir visokia social media padeda tą paslėpti.
     
    Jeigu puslapis lietuvių kalba, visokie "blackhat" metodai, kurie rašinėja komentarus ar kuria profile links tūkstančiais pridarys daugiau žalos nei naudos.
     
    Bet kas tarkim trukdo sukurti, kokius 20 skirtingų lietuviškų blogų tuose pačiuose wordpress/weebly/blogspot/ir kituose, naudojant tuos pačius metodus?
     
    Pabaigai reikėtų nepamiršti, kad kuo daugiau įvairovės, tuo geriau. skirtingi IP, www, emails, žmonės - tuo daugiau naudos iš link-building.
     
    Jei konkurencija didelė dėl pagrindinių keywords - pradėti nuo taip vadinamų long-tail. Nedaryti visko per 1 dieną, o išskirstyti per laiko tarpą.
     
    Rezultatai turėtų pasimatyti po 6-8 savaitčių.
     
    Kas skaito angliškai, puikus puslapis: http://pointblankseo.com/link-building-resources
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...