Pereiti prie turinio

Deividas POP

Nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Deividas POP sureagavo į iShark Kokia internetinio verslo sėkmės formulė?   
    Knyga vadinasi:
     
    The Pmarca Blog Archives,
    Marc Andreessen
     
    Jos neskaičiau, tik permečiau akimis, gal kada nors įveiksiu, nes rašo ganėtinai nuobodžiai.
    Labai patiko viena mintis ir manau tai visa esmė.
    Kad verslas būtų sėkmingas, neužtenka geros idėjos, komandos ir pinigų.
    Turi būti pagrindinis dalykas - rinka.
    Jei sukursi batų raištelių restauravimo kompaniją, net puiki komanda ir geras finansavimas nepadės - nėra tokiam produktui rinkos.
     
    Todėl prima reiktų labai atydžiai pasverti - kokio dyžio rinka tavo idėjai yra dabar ir kokia ji bus rytoj? O po 10 metų?
    Jei investuosi visą savo gyvenimą į trintukų gamybą, o atsiradus planšetiniams kompiuteriaims ir mobiliakams popierius išnyks - ko vertos tavo pastangos?
    Apie šiuos dalykus verta galvoti pirmiausia.
     
    Antra labai teisinga Marko mintis ta, kad jei rinka palanki, nebūtina būti labai geru - tiesiog reikia turėti pajėgumus "priimti pinigus, išrašyti sąskaitas ir atsakyti į elektroninius laiškus".
    Ta prasme pirkejai patys belsis į duris, tereikia nebūti blogesniu už kitus, o kaip žinom, kiti dažniausiai neparodo nieko gero.
     
    Toliau jau prasideda niuansai, kuriems pasiekti reikia stipriai paplušeti. Bet pagrindas - būti ten kur yra judėjimas ir paklausa.
  2. Patinka
    Deividas POP sureagavo į Kernius 7 marketingo principai   
    Vilniaus universiteto studentai, pasirinkę marketingo paskaitas, iš savo dėstytojo el. paštu gavo šiuolaikišką paaiškinimą, kokie yra ir kaip veikia skirtingi marketingo būdai.
     
    Nežinau, kas yra šio teksto tikrasis autorius (labai gali būti - vertimas iš užsienio kalbos), bet, manau, kad įdomu / naudinga / linksma paskaityti gali būti visiems :)
     
  3. Patinka
    Deividas POP sureagavo į IdejosVerslui Apple: kodėl jie mus ir vėl nustebino?   
    Vakar vakare patogiai įsitaisiau priešais iPhone ekraną ir įsijungiau taip lauktą Apple Keynote pranešimą. Esu jau rašęs apie tai, ką dauguma žurnalistų praleido pro akis, kai Apple pristatė iPhone 6 ir iPhone 6 Plus. Tačiau ir šį kartą Apple visus nustebino. Vėl. Dar kartą. Ir tokių „kartų“, manau, bus dar ne vienas.
     
    Jau pilnas internetas straipsnių apie tai, koks brangus naujasis Apple Watch Edition (pagamintas iš 18 karatų aukso), kainuosiantis 10,000 USD. Rašoma ir apie tai, kaip Apple vaikosi prabangos, kodėl tik viena USB-C (naujasis standartas, kurio dėka jungtis gali tiek atlikti įkrovimo fukciją, tiek USB, tiek video išėjimo funkciją ir taip toliau) jungtis naująjame MacBook ir panašiai. Ir vėl niekas nepastebi svarbiausio dalyko, kuris buvo pristatyme – žmonių galimybės kasdien dalyvauti medicininiuose tyrimuose ir tam reikalingos programinės įrangos kodo paskelbimo viešai (Open Source). Tikrai galėčiau parašyti straipsnį apie būtent šios technologijos naudą žmonijai, apie tai, kokį milžinišką žingsnį žengė Apple, tačiau straipsnis bus kiek apie kitką: kaip Apple sugeba mus nustebinti?
    Verslo forumai ir diskusijos LinkedIn’e „sproginėja“ nuo komentarų ir pasisakymų Apple tema. Vienas dalykas, kuris tikrai man užkliūna, yra žmonių pasakymas, kad „Steve Jobs netikėjo rinkos tyrimais ir jam jų nereikėjo„. Tai, švelniai tariant, yra nesąmonė ir Jobs’o žodžių iškraipymas. Nejaugi tikrai manote, kad įmanoma sukurti pačią brangiausią (ir daugiausiai vertą; ir turinčią daugiausiai pinigų) kompaniją pasaulyje, netiriant ir/ar nesuprantant vartotojų bei jų elgsenos ar poreikių?
     
    Didžioji dauguma „naujai iškeptų“ verslininkų mano, kad rinkos tyrimai (net ne produkto, o net pačios verslo idėjos) juos tik „sulėtins“, o gal net stipriai sukritikuos produktą, kad reikės jo atsisakyti „taip ir nepristačius jo plačiąjai visuomenei“. Pateiksiu Jums pavyzdį, kaip yra iš tikrųjų: visai nesenai, viename verslo forume, jo narė (kiek pamenu – tai buvo mergina) tiesiai-šviesiai paskelbė savo verslo idėją ir paprašė kitų narių tą idėją įvertinti. Tai, mielieji, ir yra savotiškas rinkos tyrimas. Labai didelė dauguma narių palaikė idėją puikia ir naudinga (tame tarpe ir aš), pateikė kelis patarimus, kaip pagerinti procesą, padaryti idėją efektyvesnia ir taip toliau. Mano subjektyvia nuomone – tai yra tikrai geriau, nei „slėpti idėją“, užsidaryti rūsyje, gaminti produktą, investuoti į sklaidos kanalus ir… Galų gale suprasti, kad niekam to produkto nereikia. Kuriuo atveju pralaimėsite labiau? Pasidalinę mintimi ir atlikę rinkos tyrimą, ar tyliai pagaminę niekam nereikalingą ir neįdomų produktą, į kurį būsite investavę ne tik laiką, tačiau ir pinigus? Pagalvokite apie tai. Ir skaitykite toliau.
     
    Ką Steve Jobs iš tikrųjų sakė
     
    Kai buvo planuojama kurti Apple Macintosh (oficialiai pristatytas 1984 m.), kažkas iš kūrėjų komandos pasiūlė atlikti rinkos tyrimus, „kad suprasti, ko nori klientai“. Steve Jobs atsakymas buvo kategoriškas: „Ne, nes klientai nežino, ko jie nori, kol mes jiems to neparodėme„. Tą dieną, kai Apple Macintosh buvo pristatytas visuomenei, „Popular Science“ žurnalo reporteris paklausė Jobs’o apie tai, kokius rinkos tyrimus Apple atliko. Steve Jobs atsakymas: „Kokius rinkos tyrimus atliko Alexander Graham Bell prieš tai, kai išrado telefoną?”.
     
    Steve Jobs tikrai pasižymėjo labai dviprasmiškais išsireiškimais, kuriuos tikrai galima suprasti dvejopai. Vien pagal tai, kas yra pateikta aukščiau, galima lyg ir daryti išvadą, kad jis tikrai buvo nusistatęs „prieš“ rinkos tyrimus. Tačiau yra dar kai kas, ką Steve Jobs yra sakęs:
     
    - Kai kurie žmonės sako: „Duokite klientams tai, ko jie nori“. Tačiau tai nėra tas būdas, kuriuo remiantis aš dirbu. Mūsų darbas yra suprasti, ko nori klientai, dar prieš tai, kaip jie patys tai supras. Berods, Henry Ford’as (pirmojo automobilio kūrėjas – aut. past.) yra pasakęs: „Jeigu aš būčiau paklausęs savo klientų, ko jie nori, jie būtų man atsakę, kad nori greitesnio žirgo“. Žmonės nežino, ko jie nori, kol jiems tai nėra parodoma. Todėl aš nepasitikiu įprastiniais rinkos tyrimais. Mūsų užduotis yra perskaityti tai, kas dar ant popieriaus nėra parašyta.
     
    Ir belieka tik sutikti su šiais išsireiškimais. Tikrai negalima tirti rinkos ir klausinėti (potencialių) klientų „ko jie nori“. Tačiau ši klaida yra daroma vėl, ir vėl, ir vėl… Ši klaida kartojama praktiškai kiekvieną dieną ir tai daro tikrai nemažas kiekis verslo savininkų. Norite pavyzdžio? Prašom:
     
    http://www.verslo.guru/wp-content/uploads/2015/03/Fiat_Multipla_25-1024x682.jpg
     
    Štai Jums automobilis, kuris buvo sukurtas remiantis tik tuo, „ko nori klientai“. Komentarų, manau, nereikia?
     
    Rinkos tyrimai, kurie yra naudingi
     
    Pirma – turite pilnai ištirti Jūsų (potencialių) klientų įpročius, įsitikinimus ir dar nepatenkintus poreikius. Negalima klausti žmonių „ką mes galime išrasti, kas padarytų Jūsų gyvenimą lengvesniu?“. Vietoje to – stebėkite savo klientus, nagrinėkite duomenis, srautus, interesus, užsiėmimus ir problemas. Esu jau ne kartą minėjęs, kad tam, jog suprasti savo klientus, Jūs turite galvoti kaip klientas. Neseniai viena įmonė paprašė nustatyti, kokių produktų nėra jų ir konkurentų parduotuvėse, pateikti tų produktų sąrašą ir pagrįsti, kodėl tie produktai turėtų atsirasti Lietuvos rinkoje. Tai atlikęs ir pateikęs sąrašą, gavau atsakymą:
     
    - Mes dvi kategorijas produktų iš šio sąrašo turime.
    - Ne, neturite.
    - Kaip neturime, jeigu turime?
    - Neturite, nes aš, kaip klientas, ieškojau būtent šių produktų ir neradau. Neradau ten, kur tikėjausi juos rasti, o ieškoti kažkur toliau – nesivarginau. Elgiausi taip, kaip būtų pasielgęs bet kuris klientas. Ir mano, kaip „kliento“ akimis – Jūs to produktų neturite.
    Jeigu bandote būti inovatyvūs savo versle – Jūsų užduotis yra suprasti kliento požiūrį, elgseną, mąstymą. Turite „nuspėti“ sekančius kliento žingsnius ir norus. Ir kai sugebėsite tai padaryti, galėsite sukurti tikrą inovaciją – produktą (prekę/paslaugą), kuris maloniai nustebins Jūsų klientą.
     
    Ir šioje vietoje, Steve Jobs buvo genialus. Jis puikiai nuspėdavo tai, ko gali užsimanyti klientas. Jis matė, kad žmonėms įdomu naudotis kompiuteriais, tačiau malonią naudojimosi patirtį užgožia naudojimosi komplikuotumas. Jis suprato, ko nori žmonės iš savo MP3 grotuvų, kas laukia telefonų ir taip toliau. Ir netgi mano aukščiau minėtas Apple Watch nėra naujiena rinkoje. Bill Gates ir Microsoft pristatė tokią „naujieną“ dar 2002 metais. Tai buvo SPOT (Smart Personal Object Technology) laikrodžiai. Tiesa, po 10-ies nesėkmingų metų, 2012-ųjų sausio 01 dieną, Microsoft laikrodžių veikimą palaikanti technologija buvo išjungta. Pačių laikrodžių pardavimai buvo sustabdyti dar 2008-aisiais, tačiau Jūs, manau, net nežinojote, kad toks produktas iš viso buvo rinkoje. Ir štai dabar, praėjus 7-eriems metams, Apple pristato „naują/nenaują“ produktą. Ir tai jie daro todėl, kad atliko pakankamai rinkos tyrimų, ko reikia žmonėms.
     
    Kai Steve Jobs sakė, kad nepasitiki rinkos tyrimais – manau, jog jis turėjo omenyje tai, jog didžioji dauguma kompanijų rinkos tyrimus atlieka neteisingai. Visus Apple gaminamus produktų prototipus Steve Jobs’as testuodavo asmeniškai. Tačiau į tuos produktus jis mokėjo pažiūrėti ne kaip įmonės vadovas, o kaip paprastas klientas. Galbūt todėl Apple produktai vis dar „diktuoja madas“? Net kai nebėra įmonės įkūrėjo – yra likęs jo požiūris į teisingą rinkos tyrimą.
     
    Svarbiausi yra žmonės, o ne skaičiai
     
    Didžioji dauguma rinkos tyrimus atliekančių kompanijų (ar kompanijų padalinių) generuoja skaičius. Ir tai yra „sausi skaičiai“ – kiek žmonių patinka/nepatinka parodytas produktas, kiek iš jų jį pirktų ir panašiai. Šiose kompanijose/padaliniuose dažniausiai dirba žmonės, kurie įprastai dirba su skaičiais ir žiūri tik į skaičius, kad „nuspėti“ produkto sėkmę. Tai yra neteisingas požiūris. Vietoje to, kad klausti (potencialių) klientų „ar Jums patinka šis produktas?“, reikia klausti „kas Jums šiame produkte patinka ar nepatinka?“. Atsakymai į šį klausimą bus daug vertingesni tyrimo prasme, nei sausi skaičiai. Dėka atsakymų į tokį klausimą, galite sukurti tikrai išskirtinį ir reikalingą produktą.
     
    Niekada neatlikinėkite tyrimo, kad kažką „patvirtinti“
     
    Tikrai yra tekę girdėti tokius žodžius: „mums tikrai patinka ši mintis, tačiau reikia atlikti rinkos tyrimą, pažiūrėti, kaip į tai reaguoja (potencialūs) klientai“ arba „investuotojas nori nešališko patvirtinimo, kad šis produktas yra reikalingas/veikia“. Patikėkite – visada galima organizuoti tyrimą, kuris „patvirtintų“ arba „paneigtų“ praktiškai bet ką. Tyrimu galima „papasakoti“ bet kokią istoriją, kad gauti siekiamą rezultatą. Šioje vietoje pasiūlyčiau pažiūrėti, kaip tai daro politikai, tačiau Lietuvoje ši praktika politikams netaikoma. Kad ir ką jie darytų – jie daro tai neteisingai.
     
    Rinkos tyrimai turi būti atliekami tik dėl dviejų priežasčių: idėjos testavimui arba siekiant pagerinti produktą (prekę/paslaugą). Kiti tyrimai yra bereikšmiai ir juos atlikdami, greičiausiai, gausite neteisingą rezultatą.
     
    Tikrai galima sutikti nemažai verslininkų, kurie tiki savo idėja (kas yra sveikintina), tačiau netiki „rinka“. Ir nemaža jų dalis remiasi būtent Steve Jobs’o pasisakymais. Nors jo žodžiai yra teisingi – manau, neteisinga jų interpretacija. Nesuprasdami, ko reikia Jūsų (potencialiems) klientams – Jūs pasmerkiate savo verslą žlugti. Nebent esate tokie, kaip Fiat ir Jums priklauso Ferrari.
     
    Gero verslo!
     
    Straipsnis patalpintas iš portalo Verslo.Guru.
  4. Patinka
    Deividas POP sureagavo į Luckis Investicijos į ateitį (IT Verslas)   
    - viena protinga citata, issakyta jau poroje pranesimu pries tai. Kad ir koks pelningas darbas atrodytu ar butu, jei manot, kad nejausit jam aistros, geriau net neprasidekit.. Gaunamos pajamos nekompensuos jusu nepatiriamo malonumo dirbant.
  5. Patinka
    Deividas POP sureagavo į Ignizo TED: Gyvenimo vertybės, kurias supranti tik mirties akivaizdoje   
    Nesu susidūręs su mirtimi (tfu tfu tfu per petį), bet tai, ką mes gyvenime vertiname ir branginame daro įtaką mumyse esančiai laimei. Tuo esu 100 % įsitikinęs. Mano manymu, veiksmai, kuriuos mes darome gyvenime, pasikartoja mums patiems, tik truputį kitokia forma. Darydami bloga- sulaukiame blogo. Elgdamiesi gerai- sulaukiame to pačio iš kitų. Kuo mes daugiau užsiimame neigiama veikla (pykčiais, barniais) tuo labiau esame liūdnesni. Tai faktas. Nėra ką komentuoti. Užsiimame gera ir nesitikime kažkokio atlygio- tampame laimingesni.
    Pavyzdžiui, ar bandėt kada padėti aplinkui esantiems žmonėms, tarkim, kad ir gatvėje (apie artimuosius nekalbu, nes privalu dėl jų aukotis)? Asmeniškai aš visada pagelbsčiu žmonėms, einantiems iš parduotuvės, nešantiems sunkesnį krovinį. Prisimenu, moteris važiavo dviračiu kai buvo dideli vėjai. Bevažiuojant, nuo bagažnyko nupūtė visas jos pririštas dėžes į vidurį gatvės, kaip tik buvau netoliese ir tikrai man nebuvo gėda bėgti padėti tai moteriai. Surinkome tas dėžutes. Padėkojo. Atrodo, tikrai mažas darbas, bet jis kažkaip leido pasijusti truputėlį geresniu. Stengiantis aukotis dėl kitų, nereikėtų prieš mirtį galvoti ar tikrai buvau geras žmogus?
    O kalbant apie veiklą, vadovaujuosi vienu geru posakiu: "Ką gali daryti tuoj, niekad nesakyk rytoj". :)
  6. Patinka
    Deividas POP sureagavo į twea Grafinio dizaino etika   
    Jei pavogei vieną kartą kažką - tai gali ir toliau vogt? Manyčiau kad ne, juolab kad jei vagystės prieitų iki teismų - už kiekvieną baustų atskirai. :rolleyes:
     
    Faktiškai yra, kaip Arnas jau minėjo - mokami ir nemokami resursai.
    Nemokami dar skirstosi į tuos, kuriuos leidžiama naudoti tik nekomerciniams tikslams (savo tinklalaraščio dizainui, fotomanipuliacijai, kurią darai pasipraktikavimui ar pan.), tačiau komerciniams neleidžiama - parduoti darbo, kurį kurdamas panaudojai resursą negali, negana to - negali naudoti net ir savo tinklalapyje ar tinklaraštyje, jei šis yra komercinio pobūdžio. Čia atsiranda slidumai, kuriuos ne iki galo išmanau, bet tarkime mano asmeninis tinklaraštis, kaip suprantu yra nekomercinis tol, kol aš iš jo neužsidirbu pinigų, vadinasi vos įdėsiu vieną reklaminį skydelį - jau nebegaliu naudoti nekomercinių resursų. Ar ne?
     
    Kitas dalykas - kai kurie resursų autoriai nurodo ir daugiau sąlygų - vieni prašo kad susisiektum ir paklaustum ar gali naudoti elementą, kiti - kad praneštum kur panaudojai ir t.t. Kiekvienu atveju reikia skaityti licensiją.
     
    Geriausia mano supratimu dizaineriui pačiam fotografuoti, ir naudoti kiek įmanoma dažniau savo medžiagą. Jeigu nesi tikras dėl resurso panaudojimo - visada susisiek su jo autorium, paprastai jie labai geranoriški, ir viską išsiaiškinsit. Dar galima pirkti resursus, tada būsi tikras kad juos naudoti gali kaip nori - tačiau paprastai jie nepigūs - tarkim iStock'e yra ir tokių nuotraukų, kurių viena gali kainuoti 50 dolerių... Aišku yra ir pigesnių, Shutterstock'as skaitosi pigesnis fotobankas.
     
    Aš naudoju svetimus resursus komerciniams darbams minimaliai. Praktiškai viską nusipiešiu pati, o kai reikia fotografijų - perkam iš fotobankų, kartais užsakovas turi kažką savo. Fotomanipuliacijoms perkam visas nuotraukas, kurias naudojam. Kiekvienas turi pasirinkimo laisvę, ir jeigu fotomanipuliacijoje ketina panaudoti kažkokį nereikšmingą fotografijos elementą - teoriškai gali paimt, atsisiųst nekomerciniams tikslams skirtą fotografiją ir išsikirpt iš jos, tikėdamasis kad niekas nesužinos. Tačiau realiai tai yra autorinių teisių pažeidimas.
     
    Reklamos agentūros neretai turi nusipirkusios fotografijų ir vektorių katalogus, taip pat aktyviai naudojasi fotobankų paslaugomis, kartais turi ir savo fotografus su fotostudija, kad galėtų nusifotografuoti kažką patys, arba prireikus samdo fotografą iš šalies.
     
    Tik naujokėliai ima bet ką iš google vaizdų ir naudoja savo darbuose - jie paprastai dar nežino kas yra autorinės teisės, ir kaip galima stipriai nusvilti nagus, be to - kol nieko gero nesukuria patys, nesupranta kad reikia gerbti kito kūrybą...
    Be to - įpratę naudoti ant lėkštutės patiektais stock'ais jie sunkiai išmoksta piešti, generuoti idėjas - nedaug tobulėja. Tuo tarpu kai pieši pats - kaskart laviniesi, ir kaupi savo asmeninius resursus, ilgainiui turėsi visą kolekciją įvairios grafikos. Kai ko žinoma antrą kartą naudoti nebegalėsi dėl to, kad turtines teises pardavei kartu su darbu, bet tau bus juoko darbas nusipiešt dar vieną panašų objektą, kai būsi pripiešęs ne vieną šimtą įvairių darbų :) Practice makes perfect, kaip sakoma ;)
  7. Patinka
    Deividas POP sureagavo į Arnas Bitinas Grafinio dizaino etika   
    Jei brushai, fontai, ir t.t. publikuojami saituose, kaip Smashing Magazine, DaFont, Brusheezy ir pnš. (101 resorce'o saitų) tuomet galima naudot, kaip nori kur nori, jei nebus parašyt, kad tik personal use ar pnš.
     
    Dėl nuotraukų, pvz Flickr'e gali pasirinkti paieškos nustatymose, kad ieškotų nuotraukų su 'creative common', kas reiškia, kad nuotraukas gali naudoti laisvai.
     
    Taip. Autoriai tai nurodo.
     
    Pažiūrėk saitą Creative Commons nežinau ar padės, bet man atrodo, kad į tą pusę jis.
     
    O šiaip, beabejo, jei kažką perki (fotkės, fontai, brushai,..) tai gali tai naudoti, kaip nori, kada nori, kur nori (jei pirkimo sąlygos nenurodo kitaip). Aš už tai ,kad viską reikia naudoti legaliai tai yra pirkti, bet esamoje situacijoje (uždirbami pinigai) tai yra neimanomą, jei nori turėti viską ko tau reikia. Net įmonės Lietuvoje piratauja programas: Photoshop, Illustrator Archicad, Autocad ir visą kitą.
     
    Taip, kad jei naudoji piratinį Photoshopą. Koks skirtumas, kad dar ir nuotrauką panaudosi be autoriaus leidimo, jau ir taip pagal viską prisiš..kai.
  8. Patinka
    Deividas POP sureagavo į Fozzas Is kokiu zaidimo serveriu galima uzsidirbti?   
    Na iš daug kur galima uždirbti, bet reikia unikalumo, kad žmogus pamatytų ir sakytų "vo čia kažkas naujo verta užeiti", kad sudomintum žmogų, o tada ir pinigas eis. :)
  9. Patinka
    Deividas POP sureagavo į FV120 1 lt per diena - milijonas po ~ 45 m.   
    http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/173/576/Wat8.jpg?1315930535
  10. Patinka
    Deividas POP sureagavo į Darrius Kaip užsidirbti internete?   
    turint gerą specialybę internete uždirbti galima. Sakykim web dizaineriui, animatoriui, vertėjui, programuotojui, treideriui ir t.t.
     
    Neturint specialybės "dirbti" internete daugiau pramoga arba lošimas. Iš esmės laiko gaišimas veltui.
  11. Patinka
    Deividas POP sureagavo į ZzZ1 Kaip užsidirbti internete?   
    Ieškok darbo pasiūlymų, skrupulingai apgalvok visus savo pomėgius, talentus. Tada pamąstyk, kokiam tikslui reikia pinigų. Sukurk temą su informatyviu aprašymu, ką gali dirbti. Po truputį, kaip sakoma, prasimuši.
  12. Patinka
    Deividas POP sureagavo į BenCe žaidimai mokantys pinigus   
    Galbūt žmogaus programavimas ar dizainas visiškai nedomina ir jam įgūdžiai šiuose dalykuose nerūpi, tačiau jis turi darbą ( nesvarbu kokį ), o laisvalaikį mėgsta praleisti žaisdamas, tad kodėl gi iš to dar papildomai neužsidirbti.
     
    Atsakant temos atoriui, tai galėtum maždaug pasakyti kokie žaidimai tave domina, nes jų juk yra pačių įvairiausių. Jeigu nori žaisti grynai dėl malonumo, tai reikia ieškoti tokio žaidimo kuris tave tikrai trauktų, o jeigu grynai dėl pinigų, o malonumas žaidžiant antroje vietoje, tai reikia nuolatos ieškoti, geriausia būtų, naujų žaidimų. Maždaug prieš mėnesį ( galbūt mažiau ), kuomet buvo atidarytas old runescape 07, su broliu maždaug per 4-5 dienas šiek tiek uždirbom, bet tiesiog nusibodo žaidimo rutina, nors užsidirbti iš to būtų galima ir toliau.
     
    Taigi, susidaryk patinkančių žaidimų sąrašiuką, ir skaityk internete, ar žmonės iš jų uždirba, ar yra kokie blackmarketai ir panašiai, ir galbūt pasiseks.
  13. Patinka
    Deividas POP sureagavo į djtalemoon Kaip dorotis su nuovargiu?   
    Sveikas. 1. Medituok arba sportuok. 2. Susibalansuok mityba. 3. Eik anksciau miegoti. Visi sitie 3 patarimai man padejo, linkiu ir tau, kad butu zvalus kiekviena diena, bei nepamirsk visada sypsotis. :)
  14. Patinka
    Deividas POP sureagavo į Jariss Gal yra norinčių kurti grupę?   
    Ieškau žmogaus kuris norėtu važiuoti su mašina
  15. Patinka
    Deividas POP sureagavo į EpallapE Kvailas klausimas dėl forumo dizaino   
    Pasidarė smalsu, ar kas nors iš profesionalių dizainerių apsiimtu nupaišyti dizainą phpBB2 forumui. Ar jau niekas nebe apsiima tokiomis senienomis? Ir kiek maždaug tai kainuotu?
  16. Patinka
    Deividas POP sureagavo į InNo007 Kvailas klausimas dėl forumo dizaino   
    Atsargiai su kvailais klausimais, gali "užmėtyti" kvailais atsakymais...
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...