Pereiti prie turinio

Laurynas 001

Nariai
  • Pranešimai

    9
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%
  1. Ar gali tie, kurie keikia visas reformas mieste, man atsakyti į klausimą, kodėl jos yra vykdomos? Jei jos yra tokios blogos, lieka du variantai: meras(ir didelė dalis tarybos) yra tiesiog idiotas arba meras siekia asmeninės naudos sau. Iš viešosios erdvės susidariau nuomonę, kad Zuokas tikrai nėra kvailas. Dėl antro varianto abejoju, nors gal kas nors įrodys, jog eismo pakeitimai jam yra finansiškai naudingi. Taigi aš esu linkęs tikėti, kad transporto reforma daroma siekiant naudos Vilniaus gyventojams. Kalbant apie autobusų reformą, tai gal kas nors gali parodyti geresnę išeitį? Kiek kartų
  2. Aš ir ryt laikau, 13 val.(būti 12) Santaros vidurinėje mokykloje. Abejoju, kad visiems ten pat bus, iš ryto geriau pasiskambink į raštinę ir paklausk.
  3. Šiaip apibendrindamas galiu pasakyti, kad kokius trejus paskutinius metus žvengiau iš trydaliojančių abiturientų ir sakiau, kad ruoštis pradėsiu du mėn. iki egzo... Karma. Kas ten sakė, kad dar skaitys „Altorių šešėly“, nuoširdžiai nepatariu, geriau išsimiegok arba, jei jau skaitysi, tai skaityk analizes kokias daugelio kūrinių.
  4. Kaip tik sakyčiau, kad labai dėkinga tema, daug galima išstenėt ir bent jau tuos 500 žodžių pasiekt. Kas turi minčių, kaip su šiais laikais susiet? Ir svarbiausia, ar pakankamai pasiremta autoriais? Ar užtenka konteksto, ar geriau dar kiek nors parašyt?
  5. Sveiki, kokių minčių turite apie šį rašinį? http://pastebin.com/UMYcqVkW
  6. Sveiki dar kartą, publikuoju ir savo rašinuką: http://pastebin.com/UMYcqVkW Rašytas namie prie kompiuterio :) Mokytoja įvertino neblogai, bet sakė, jog labai trūksta sąsajų su šiais laikais. Gal kas turi minčių, kaip parašyti rimtą argumentą šiems laikams? Kokios šiaip pastabos perskaičius?
  7. Rašinio temą paėmiau iš vieno tų pavyzdinių rašinių, kuriuos gavau iš mokytojos. Ten remtasi Marcinkevičiaus „Dienoraščiu be datų“ ir Putino „Sukilėliais“. Dėl istorinio konteksto pasidomėsiu, gal tiesiog sena informacija čia. Jei bus galima tuo remtis, vienas rūpestis nuo galvos dingsta. Jei tokia tema per egzaminą pasitaikytų, rašyčiau apie Marcinkevičiaus „Mažvydą“, kaip jis pasitraukia į Užnemunę dėl savo įsitikinimų, o po to kaip nors sukčiaus su kitais pavyzdžiais.
  8. Kaip matau, konstruktyviai dalinamės žiniomis :) Dėl to „aplenkimo“, tai spėju, jog visi bijantys įsivaizduoja, kad labai gerai tą egzaminą išlaikys. Aš pats iš bandomojo gavau virš 40 taškų, bet negaliu garantuoti, jog bent tiek gausiu ir iš egzamino, o norėtųsi dar daugiau. Kaip kažkas sakė, yra dar begalė faktorių, o čia kalbame tik apie turinį. Realiai tam, kad jaustumeis visiškai užtikrintas rašydamas rašinį, reikia 11-12 klasėj labai atsakingai zubrinti, perskaityti daugumą programinių kūrinių, domėtis daug kuo papildomai, per mėnesį po bent vieną spektaklį pamatyt ir pan. Jau nekalb
  9. Sveiki, taigi nesuvaldomai artėja lietuvių k. VBE. Manau, jog ne aš vienas esu toks, kuris iš privalomų kūrinių teperskaitė 3-4. Todėl siūlau per likusį laiką pasidalinti mintimis ir tezėmis, kurias būtų galima panaudoti rašant samprotavimo rašinį. Egzamino struktūra Mano žiniomis(jei klystu - taisykite), egzamino metu bus galima pasirinkti rašyti samprotavimo arba literatūrinį rašinį. Dėl skurdžios perskaitytų knygų kolekcijos, žinoma, rinksiuos samprotavimą. Samprotavimui bus pateiktos 2-3 temos(mokytoja tiksliai nežino), iš kurių bus galima išsirinkti vieną. Kiekvienai temai bus n
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...