Pereiti prie turinio

LFBender

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    20
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    0%

LFBender Pranešimai

  1. Grazus treciukas buvo :) Jei nepaslaptis kur iskeliavo? Liko Lt ar kur toliau?

     

    Į Druskininkus ;D Gražiai labai žiūrėjosi, tik pilnesnis dar galėjo būt. Šiaip pastebėjau Estai mėgsta tokius, kadangi tris estai šiais metais nupirko ir moka daugiau, jeigu tvarkinga mašina.

     

    Dar klausimas, kieno pagrindinis užsiėmimas automobilių prekyba, kaip prekyba sekasi?

  2. Koks verslas? Kokia patirtį turėjai? Kiek darbuotojų?

    Automobilių prekyba iš aukcionų, taip pat krovinių gabenimas Europoje (autovežiu). Apie patirtį galėčiau nežinau kiek prirašyt, bet kas sunkiausia buvo, tai bendravimas su valstybinėm institucijom. Savo lėšų panaudojau ~3500tūkst eurų, tačiau beveik visus atgavau gavus kitą subsidijos dalį. Skolinausi iš draugo, bet per mėnesį grąžinau. Neturėjau beveik apyvartinių lėšų, tai pirmus metus buvo sunku.

     

    Ir dar tuometinėje darbo biržoje, tikrai niekas nelaukė išskėstom rankom, kad va imk ir daryk, tačiau pats ėjau lindau ir klausinėjau, žinojau kad yra teisės aktai ir jeigu turi pinigų ir atitinki visus reikalavimus tikrai suteiks. Tuo metu paklausa dar tokia didelė nebuvo, tai tiesiog užteko eit ir lįst į akis ir skambinėt į dieną po kelis kartus, kaip reikalai.

  3. Pats įsteigiau įmonę 2018 01, pagal savarankiško rėmimo programą, viskas gan sudėtinga buvo, tačiau tikrai verta. Gavau 15tūkst eurų, patikrinimai atliekami, kas metus, bet jei viską darai sąžiningai, neturi prie ko prikibti. Įrangos draudimas kainavo pirmiem metam ~850 eurų, antriem ~600 eurų. Pirkau autovežį ir dar kelis įrenginius. Steigiau MB (mažoji bendrija), kadangi viskas truputį lengviau negu UAB . Taip pat iki 29 metų galima dirbti ne pagal sutartį ir mokėti tik ~39 eurus privalomą draudimą. Visi tie, kurie čia verkia, kad kažkas sudėtinga, tai tikrai ne jum eiti į verslą, jeigu tokios paramos nesugebat susitvarkyti, kadangi pačiam versle žymiai sudėtingiau, negu šita parama.

  4. Sveikas, užsiimam automobilių transportavimu Europoje, vežam tik naujas mašinas, kadangi šrotas nėra stabilus, atsiranda sunkumų krauti nevažiuojančias, muštas mašinas. Dėl šios priežasties sunku rasti vairuotoją, nes vairuotojas nori stabilumo, o važiuojant Europoje važiuoji tais pačiais maršrutais ir kas svarbiausia nereikia sukt galvos, kur gauti krovinį. Naujas tralas kainuoja nuo 180 tūkst eurų. Siūlau kainos ir kokybės atžvilgiu rinktis RIMO su Volvo galva. Ištikrųjų jei neturi patirties nusipirk naudotą tralą 9 vietų ir pabandyk. Krovinių galėtumėm duoti, tik reikia turėti transporto licenziją ir pilnus cmr draudimus.

     

    9 vietu norejai pasakyti? Jei taip, aš siūlyčiau paimti trivietį (1+2)geriausia Sprinterį arba Crafter ar kažką kito su dviguba kabina ir vežti iš DE/NL/AT daužtus prabangius automobilius, juos čia remontuoti, bet geriausia čia pačiam kartu tuo ir užsiimti remontu, arba turėti patikimus partnerius tam darbui, ir tada vežti atgal į Vakarų Europą. Patikrintas reikalas.

    Arba perki daužtus analogiškus auto iš JAV ir Kanados, suremontuoji ir veži parduoti į Vakarų EU.

    Žinoma, paimi pavienius auto klientams :)

     

    Mintis būtų gera seniau, tačiau šiuo metu krovinių yra sumažėją, kainos yra kritusios jei stebi vienintelę Lietuvoje autovežių krovinių platforma, tai nuo naujų metų įvedus muitus tadžikam iki 2006 metų, naudotų automobilių sumažėjo 2 kartus. Kitas variantas dėl brangių automobilių, niekas tau jų neduos krauti jei neturėsi cmr draudimo ir vežėjo licenzijos, vien ją gauti reikia įkurti transporto vadybininko vietą, kur turi būti išlaikius egzaminus, kurie tikrai sunkūs. Jei neturėsi geros logistikos, net nelysk į ta biznį. O kad rasi autubusiuką pakrauti, tai bus geriausiu atveju 1reisas iš 6.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...