Pereiti prie turinio

Kaip elgtis su nekokybiska preke?


Rekomenduojami pranešimai

Situacija yra tokia, kad gavau elektronikos preke kuri po keliu dienu sugedo ir atrodo nepataisomai. Tikrai ne del mano kaltes. Pirkta is nedidelio e-shopo, is hong kongo. Tai vat dabar galvoju kaip cia pasielgti. Ar rasyt selleriui, kaip darom? Ir greiciausiai jis prasys preke atgal siust, kas man visai nenaudinga. Gal isvis pasius toliau. Arba keliu Paypale dispute ir sakau, kad tipo nieko negavau. HK post tracking'e neraso, kad gavau siunta, bet gal selleris gali Paypalui pateikt koki kita link'a kur parasyta, kad siunta gavau? Gal kas gali pakonsultuot? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norejau kaip tik rasyti, bet Artee parase pirmas ta buda :D Siaip kalbekis, paaiskinus situacija, jog neveikiantis, o pasto siuntimo atgal islaidos sudaro per didele suma, turetu sutikti kompensuoti pvz 50% siuntinio vertes, nes jie prisiziuri atsiliepimus apie savo shopus gan smarkiai, o tavo pora neigiamu postu gali tureti jiems daug didesne zala nei tie keliasdesimt zaliu..

Redagavo Luckis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...