Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

seatai tikrai geri, ne kaip anskčiau ispanai gamino puvėkus. Seata dabar perėmė VW tai tikrai gros mašinos, nes gaminamos ant Golfu, Polo bazės, o dar pažiurėk Škodas ir VW gamian tikrai geri ir patikimi mašiniukai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VW Golf 4 1.9 TDI (81kw ar 85kw) kuro sanaudos 6L +/-

 

O šeip jeigu nori didesnio su tokiais pačiai parametrais VW PASSAT B5

 

Asmeniškai aš pirkčiau tik vokietį, o jeigu pirkčiau A4, tai tik 1.9 ir tai tik kravaną o ne sedaną.

 

A6 2.5 kažkas rekomendavo, tai jokiu būdu, nes siurbliai šių auto prasti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia pries perkant automobili, tokia informacija ka vertetu zinoti:

 

1. Prieš perkant automobilį, paruoškit ir pasiimkit su savim mažą magnetuką, susuktą į skudurėlį. Jį susukt tokiu būdu, kad jis vos vos laikytusi ant šaldytuvo. Toks daikčiukas padės jums suprast, buvo automobilis patekęs į avariją ar ne.

2. Jūs turite sužinoti buvo perdažytas automobilis ar ne, ar ne prarūdijęs kėbulas. Ir tas ir tas, sumažina automobilio gyvavimo laiką, ir žinoma KAINĄ. Lipdukai, juostelės, užrasai dažniausiai skirti tam, kad paslėpti kėbulo defektus. Peržiūrėkite visas gumines ir plastmasines dalis, ant jų neturi būti dažų. Atidarykit kapotą, ir palyginkite dažų spalvas po kapotu ir ant kėbulo.

3. Patikrinkite kaip užsidaro visos durys. Atminkite, pas automobilį su geru kėbulu "zazorai" turi būti vienodi.

4. Apžiūrėkite ratus. Labai svarbu yra, kad padangos susidevėjimas būtų tolygus, nes kitaip tai rodo pakabos defektus (nors ir blogą suvedimą). Jeigu ratlankiai yra iš lengvųjų metalų lydinio, tai po smugio gali atsirasti deformacija.

5. Dabar apie variklį. Benzino kvapo visiškai negali būti. Viskas po kapoto dangčiu turi būti švaru, kitaip purvas gali nurodyti tai, kad slepiamas koks nors variklio defektas ( pvz. alyvos nutekėjimas). Jei ką nors radot, yra galimybė, kad variklis buvo perkaitęs.

6. Pasistenkite surasti instrumentų žymes (ant varžtų). Jei rasite jų, tai reikš, kad į varyklį jau buvo landžiota, reiškia buvo kažkokių gedimų. O tai gali ir pasikartoti.

7. Atidarykite alyvos įliejimo angos dangtį. Jei ant jo yra tokia substancija panaši į pastą ( juodos spalvos), tai reiškia, kad variklio tepimo sistema yra ne visiškai tvarkinga, arba gali būti net toks variantas, kad variklis buvo perkaitęs. Visiškai tvarkingame variklyje, viskas ką jūs pamatysite viduje turi buti auksinio atspalvio.

8. Jei yra atskira anga ant radiatoriaus, tai gerai ją apžiūrėkite. Rūdys ant jos gali reikšti (vėl) variklio perkaitimą. Antifrizas ar tosolas gali būti bet kokios spalvos, bet jis turi būti permatomas, be visokių priemaišų. Ant jo paviršiaus neturi būti alyvos dėmių.

9. Apžiūrėkite visas gumines dalis. Ant jų neturi būti jokių įtrūkimų. Labai atidžiai apžiurėkite aukštos įtampos laidus(AIL), ir visus dirželius. Jei AIL atrodo taip, lyg per juos perėjo švitriniu popieriu, tai gali reikšti, kad norima nuslėpti pagaminimo datą (ant jų tai dažnai rašoma), arba jų senumą.

10. Užveskite variklį, atidarykite alyvos užpilimo angos dangtį. Patikrinkite, kad iš ten neitų išmetamosios dujos. Tai reikštų, kad greitai prireiks bloko remonto.

11. Patikrinkite išmetamasias dujas. Jos turi būti blankiai-pilkos. Jei juodos- kuro sistemos defektas, jai mėlinos- į degimo kameras patenka alyva. 12. Patikrinkite pakabą. Dabar truputi pravažiuokite. Kai pradedat judėt, neturi būti jokių pašalinių garsų. Stabdant irgi. Sustokite. Išsukit vairą iki galo, bandykit pajudėt. Tokioj padėtyje, pašaliniai garsai reikštų "granatų" defektus.

13. Stabdžiai. Ant asfalto staigiai iki galo paspauskit stabdžius. Išeikit, apžiūrėkit likusias žymes. Jos turi buti simetriškos ir tiesios. Stabdant vairo neturi traukti į kurį nors šoną.

14. Apžiūrėkite amortizatorius. Ant jų neturi būti alyvos žymių.

15. Pasukiokit vairą. Jokių pašalinių garsų neturi būti.

16. Perkant Dyzelinį aparatą, padirbus varikliui ir jį išjungus jis turi baigti dirbti tą pačia akimirką. Jei pasukus užvedimo raktuką išjungt variklį susidaro įspūdis, jog alkūninis velenas dar keleta kartelių prasisuko, reiškia, jog variklis jau gerai "pavargęs".

17. Kitas patarimas perkant dyzelinį variklį - pažiurėti, ar guminės žarnos, kuriomis teka aušinamasis skystis, nėra labai kietos, nes jei jos kietos - reiškia, jog į aušinimo sistemą patenka slėgis iš cilindrų, o tai pirmasis rimto remonto požymis.

18. Reikia atkreipti dėmesį į priekines lempas - jos turi būti to paties gamintojo. Skirtumas gali reiškti buvusį priekio defektą.

19. Kiek įmanoma daugiau apžiūrėti įvairių detalių, ant kurių įspausta pagaminimo data. Jei daug kur skiriasi - mašina buvo perrinkinėjama, o tai gali būri avarijos ar net skendimo požymis.

20. Elektros instaliacijoje automobilių gamintojai nenaudoja buitinių "izoliacijų", todėl į tai reikėtų atkreipti dėmesį

21. Dar svarbu, nors pasitaiko retai, bet atkreipti dėmesį, ar nėra perkalti kėbulo (po kapotu) numeris. Tai gali sudaryti problemų ne tik registruojant Regitroje, bet ir vykstant į užsienį.

22. Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus.

23. Jei nuėmus gumą nuo oro filtro ir pirštu patrinus iš vidaus yra tepalo - reiškia su motoriuku problemos.

24. Reikia užvedus variklį užtraukti rankinį stabdį ir įjungus bėgį iš lėto leisti sankabą. Jei mašina pradeda gesti tai gerai, jei ne - tai gali reikšti sankabos degektą t.y. buksuoja sankaba ir artimiausiu metu reiks keisti.

25. Dar perkant automobilį reikėtų pajunginėti pavaras, nes gali buti kad susidėvėję(s) bėgio ar daugiau sinchronizatorius.

26. Dar ne esminis dalykas, bet labai dažnai pasitaiko, kad niekas netikrina el. langų - o dažniausiai gale jie neveikia. Todėl patartina patikrinti.

27. Kėbulas: Reikia pažiūrėti tarpus tarp kebulo dalių. Nelygus tarpai rodo buvusį defektą ir nemokšišką darbą.

28. Patikrinti visus jungiklius, nes kartais tik nuvarius į TA pastebima, kad neveikia valytuvai ar lempos, jau nekalbant apie kruizo kontrolę ar klimato valdymą.

29. Patikrinkite ar nenuimtas katalizatorius, nes atliekant techninę apžiūra, katalizatorius būtinas.

30. Visiems perkantiems bet kokios markės auto - skirkit laiko variklio įšyldymui iki kol įsijungs ventiliatorius (įjunkit šviesas, galinio lango pašildymą, tai užims nedaug laiko). Dažnai būna, kad tas ventiliatorius taip ir neissijungia - dėl elektros įvado pažeidimo arba paties vantiliatoriaus gedimo. Paskui tai priklausomai nuo markės nemažai kainuoja (diagnostika, keitimas arba remontas). Be to įšylus varikliui iki reikiamos pagal tehn.charekteristikas temperatūros turi kristi apsukos iki 500-900 aps/min (nuo variklio tipo). Jei jos nekrenta - tai parodo laisvos eigos vožtuvo gedimą arba termostato (neužsidaro) gedimą, tai papildomos kuro sąnaudos ir lėšos į remontą.

31. Patarimas: kadangi dažniausiai darinėjamos vairuotojo durelės, sulyginkite vairuotojo durelių viršutinį kraštą su galinių durelių viršutiniu kraštu - jei vairuotojo durelės keliais milimetrais žemiau, mašina pravažiavus gerokai daugiau negu 100'000 km.

32. Šioks toks būdas sužinoti apie automobilio tikraja ridą: atkreipkite dėmesį į automobilio pedalus, jei jie labai susidėvėję (nusitrynusi viršutinė pedalo dalis) ar vairas labai susidevėjęs, o automobilio rida maža, tai gali būti apgaulė.

33. Jei yra galimybė, tai išvažiuokite į kokią ilgesnę distanciją ir gerai paspauskite akseleratoriaus pedalą. Kai sustosite, palukėkite keletą minučių, jei iš po variklio lašės tepalai, tai jau reiškia, kad kažkur varo tepalą - gali būti rimtesnis variklio gedimas.

34. Pirkdami auto šiltuoju metų laiku būtinai pažiūrėkit kaip šildo auto vidų, nes dažniausiai žmogus sužino žiemą, kad jo auto nešildo.

35. Patarimas: Atkreipkite dėmesį i automobilio stiklus, tiksliau į užrašus ant jo, kad būtų originalus automobilio gamintojo ženklas. Ypač ant klijuojamų stiklų - tai priekinio ir galinio,- jei gamintojo ženkliuko nebus, tai vadinasi stiklas keistas tik idomu dėl ko (gal daužta)??? Galima įvertinti ir tai kad stiklas gali būti keistas paimtas originalus iš autolaužyno.

36. Tikrinant dyzelinio auto variklį, atidarykite bakelį, kur pilasi aušinimo skystis, jame neturi būti burbuliukų. Jei burbuliuoja - reiškia galvos ar tarpinės defektą. Ant laisvų apsukų gali nesimatyti, tai lėtai tempkite akseleratoriaus trosą ir žiūrėkite. Variklis turi dirbti gražiai be jokių papildomų garsų, lėtai spauskite akseleratorių ir klausykite. Taip pat atidarius dangtelį variklio, kur pilami tepalai, tepalų neturi taškyti ir kelti į viršų, tai reikštų, kad žiedam pabaiga, o tai, kad nėra kompresijos. Išskyrus atvejus, kai iškart po dangčiu stovi grandinė, pvz Mercedes Benz, ten ir turi taškyt, tai nuo grandinės. Dar - užsivest dyzelis turi iškart iš pirmo suktelėjimo ir užgest iškart tik išjungus.

37. APD (automatinės pavarų dėžės) testavimas:

1. APD alyva turi būti šviesi ir nedvokti degėsiais.

2. Tepalo lygis APD matuojamas veikiant varikliui, prieš tai selektoriaus rankena turi būti perjunginėta į visus režimus (P;R;N;D;1;2;3).

3. Tepalo lygis turi atitikti esamą tepalo temperatūrą APD.Temperatūra užrašyta ant matuoklės.Jei ant matuoklės yra pažymėta tik min ir max riba, tai įkaitusioje dėžėje lygis turi būti - iki max ribos.

4. Įjungus D arba R režimą automobilis turi pradėti riedėti ne vėliau, kaip po 1,2 s.

5. Sustojus nedidelėje įkalnėje D režime automobilis neturi riedėti atgal.

6. Važiuojant dideliais variklio apsisukimais, režimais 3;2;1 staiga atleidus akseleratoriaus pedalą turi jaustis automobilio stabdymas (selektoriaus rankenos neperjunginėkite jei variklio apsisukimai viršija 4 000 per min, ir aplamai nejunginėkite mašinai važiuojant tai nesuklysite ir netyčia nesulaužysite dėžės).

38. Pastatykite automobilį lygioje vietoje ir ištiesintais priekiniais ratais. Patikrinkite priekinės ir galinės ašies važiuoklę. Pridėkite po 2,3 ar 4 pirštus kiek telpa (tarp rato ir kėbulo) ir palyginkite kitos pusės - jei yra skirtingi tarpai vadiansi galejo būti daužta ar sutrenkta gerokai važiuoklė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nusipirkom Astra 97 metu geros bukles 1.7 dts,uz 5 K lt universala.Atrodo gerai o ,kaip bus ziuresim :D

Dar ziurinejom 4 Golfus,bet kainos ju didokos ir truputi mazoki jie.Nors biudzetas buvo 10 K lt.Bet manau nebloga masinike paemem ir uz 5 : )

Redagavo kitapuse
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nusipirkom Astra 97 metu geros bukles 1.7 dts,uz 5 K lt universala.Atrodo gerai o ,kaip bus ziuresim :D

Dar ziurinejom 4 Golfus,bet kainos ju didokos ir truputi mazoki jie.Nors biudzetas buvo 10 K lt.Bet manau nebloga masinike paemem ir uz 5 : )

Na gal ir nieko, nors manes pacio prie opelio netraukia :) na kekvieno skonis skirtingas. Nuotrauka gal imesi saviskes ?

 

Ups, susimaisiau, maniau tu ta naujesne pasiemiai, o dabar ilindau ir pamaciau ,kad senaja, na tuomet nzn, manosios dedukas su tokia vazyneja, tai kiek paciam teko vaziuot, smagumo nejauciau.

Tikriausiai tevas ikalbejo pirkti ja, anyway sekmes ir smagaus vazynejimo.

Redagavo Bandiz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ką jūs šeip manot apie Daewo Matiz dabar Chevrolet Spark. Teta turi tokią laimėjusi iš teleloto jau 3 metus, tai visai patikimas mašiniukas ir gan paprasto surinkimo. Apsoliučiai niekas negenda tik kas pusę metų pareina kairinio priekinio rato stabilizatoriaus traukutė ir taip vis maždaug per pusę metų, bet visstiek tvarkymas jos nebrangus :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
O ką jūs šeip manot apie Daewo Matiz dabar Chevrolet Spark. Teta turi tokią laimėjusi iš teleloto jau 3 metus, tai visai patikimas mašiniukas ir gan paprasto surinkimo. Apsoliučiai niekas negenda tik kas pusę metų pareina kairinio priekinio rato stabilizatoriaus traukutė ir taip vis maždaug per pusę metų, bet visstiek tvarkymas jos nebrangus :D

 

Skonio reikalas, auto skirtas vazyneti nuo tasko A iki tasko B. Tiesiog as taip manau apie mazytes masinytes. Cia mano asmeneine nuomone.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
O ką jūs šeip manot apie Daewo Matiz dabar Chevrolet Spark. Teta turi tokią laimėjusi iš teleloto jau 3 metus, tai visai patikimas mašiniukas ir gan paprasto surinkimo. Apsoliučiai niekas negenda tik kas pusę metų pareina kairinio priekinio rato stabilizatoriaus traukutė ir taip vis maždaug per pusę metų, bet visstiek tvarkymas jos nebrangus :D

Kol naujas mazai genda... O kaip jau pravaziuos kelis simtus k tai turetu byreti gerai jie, ir detaliu huj rasi tokiam .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nusipirkom Astra 97 metu geros bukles 1.7 dts,uz 5 K lt universala.Atrodo gerai o ,kaip bus ziuresim :D

Dar ziurinejom 4 Golfus,bet kainos ju didokos ir truputi mazoki jie.Nors biudzetas buvo 10 K lt.Bet manau nebloga masinike paemem ir uz 5 : )

 

Na paskubejot su pirkiniu speju. As visada internete ieskau ir tiksliai susizinau ko man reikia, po to susirandu tinkama kaina ir komplektacija. Esu turejo Opel Astra F, bet pirkau anglijoj ir ten buvo ledine masinike (pensininkai priziurejo, nebuvau dar mates taip gerai priziuretos masinos), tai vaziavo smagiai. Brolis dbr toki turi 1,7. Galios mazokai kaip universalui. Bet kiek supratau ne sau pirkai, tai kaip ir ner skirtumo :)

 

Reikejo nepagailet, geriau toki paimt :

 

Opel Astra G

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...