Pereiti prie turinio

Lietuvos hostingų operatyvumas


  

77 nariai balsavo

  1. 1. Geriausias lietuviškas hostingas



Rekomenduojami pranešimai

blablabla.... :D

nereikia cia demagogijos :). yra tu zmoniu ir yra tu darbuotoju ir yra galimybiu (ne visus dar supirko Barklay), tiesiog reikia pasistengti ir tiek.

jei nera rinkos, tai nedarykit tada bizni (berods zengiat i uzsienio rinka, ten juk nemaza rinka ? :), arba darykit gerai bet po maziau, as taip manyciau. Kodel kazkaip tokiai Interdatai nesudarydavo jokiu problemu teikti paslaugas ypatingai kokybiskai, kartais klientas gali sumoketi ir daugiau, kad gautu tikrai gera kokybe? problemu tik pradejo atsirasti, kai jie cia po imones nupirkimo migravo savo serverius pas TEO ir ne karta buvo sustojes pastas ir kiti dalykai... kitus trukdzius/atvejus per daug metu galiu prisiminti tik ant vienos rankos pirstu ir tai ne visu....

 

O kalbejom tada daug, tik normaliai taip ir nepaaiskinai nieko. O ir pradine info reikejo traukti pries uzsakant vos ne po sakini rasant vos ne po atskirus AZ, ar taip nauji klientai pritraukiami? deje ne as vienas nesulaukes normaliu atsakymu, yra forumo nariu, kurie irgi laukia kiek man minejo. :)

 

Pastebejau pas daugeli adminu, kai jie atsakineja i gudresnius klausimus ar kai juos kalbina problematiskesnis vartotojas, tada arogantiskumas liejasi per krastus, pirmiausia sita vieta susitvarkykit, zinau kad jie techniniai zmones, bet yra geru kursu tam.

 

Tad sekmes versle :) Siaip gerai nors tiek, kad nors vienas hostingo atstovas cia bendrauja... tai jau siokia tokia pazanga ir respektas... Dar interneto vizija bendraudavo ir gal bendrauja su vartotojais erdvej, bet ne sitam forume, o per NNTP omnitel.www newsgroupe.

 

Zinai, kai normaliai i darbo diena netelpi ir dar po darbo kelias valandas dirbi, tai kartais isvis uzdarbis.lt uzmirsti. Pats vakarais tau atrasinedvau, nors galejau ramiai miegoti. Sendien kiek laisviau, uzsukau pabendrauti ir paskaitineti. Taip tai buvo kazkuri savaite, kuria isvis nebuvau atejas. Todel, kad kartais ilgiau neatsakau, negalvokit kad ignoruoju.

Kai gyvavo interdata, buvo siektiek kiti laikai. Tada niekas apie krize nesapnavo ir kainos kitos buvo, pelno marzos ir t.t. :) Viskas savu laiku susistatys i vietas...

 

Tuomet nusamdyti reiktų kelis, tačiau mandagius, paslaugius ir profesionalus savo srityje. Geri atsiliepimai yra aukso verti. Reputacija = pinigėliai, lojalumas, ekspansija :)

 

Del to klausimu net nekyla :) As visada tik už bendravimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas ilgiau tai virs menesio :)

dirbu ir as iki 3 val nakties, vakar iki 4:30....

miegu po 5 val maks ir tai jau daug metu. bet parasyt keliu sakiniu neuztrunka menesi :)

 

ok tiek to, sekmes... :)

 

Zinai, kai normaliai i darbo diena netelpi ir dar po darbo kelias valandas dirbi, tai kartais isvis uzdarbis.lt uzmirsti. Pats vakarais tau atrasinedvau, nors galejau ramiai miegoti. Sendien kiek laisviau, uzsukau pabendrauti ir paskaitineti. Taip tai buvo kazkuri savaite, kuria isvis nebuvau atejas. Todel, kad kartais ilgiau neatsakau, negalvokit kad ignoruoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tas ilgiau tai virs menesio :)

dirbu ir as iki 3 val nakties, vakar iki 4:30....

miegu po 5 val maks ir tai jau daug metu. bet parasyt keliu sakiniu neuztrunka menesi :)

 

ok tiek to, sekmes... :)

 

As gal truputi ilgiau miegu. :) bet buna visko :)

Jeigu ka praleidau, sorry :) Galejo buti, kad pasiziurejau, bet tuo metu kazkur iskeliau ir po to pamirsau atrasyti.

geriausia man rasyti el. pastu, tada tikrai niekur niekas nedingsta :)

 

Sekmes ir tau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jus gal savo santykius aiskinkites i az.

O ne forume, kas kiek miega.

Cia jau jusu reikalas ir jusu pasirinkimas kiek miegot ir su kuo.

O kad vienas eina miegot 4.30 o kitas 22.00 tai cia jo pasirinkimas.

Visu pinigu niekad neuzdirbsi, visiems geras niekad nebusi.

 

Jei kam nepatinka tas ar anas hostas jo valia rinktis kita.

Nuomone issakei, dekui uz ja. O kitas jau pasirinks kas jam tinkama, kas ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ko cia toks piktas? ar tau maiso diskusija?

cia vyksta diskusija ir diskutuojam apie hostinga, kadangi cia duomenucentro atstovas tai ir diskutuojam ir apie ju kokybe ir bedravima. kartais tik forumas va padeda ji pasiekti, nes i AZ ne visada atsako :)

o kitiem irgi padeda susigaudyti, apie paslaugu kokybe.

Geriau ir tamsta aprasyk hostingus, jeituri patirties (tam sita tema ir skirta kaip manau), nes vietoj putojimosi, geriau kazka naudingo parasyk.

 

Sekmes.

 

Jus gal savo santykius aiskinkites i az.

O ne forume, kas kiek miega.

Cia jau jusu reikalas ir jusu pasirinkimas kiek miegot ir su kuo.

O kad vienas eina miegot 4.30 o kitas 22.00 tai cia jo pasirinkimas.

Visu pinigu niekad neuzdirbsi, visiems geras niekad nebusi.

 

Jei kam nepatinka tas ar anas hostas jo valia rinktis kita.

Nuomone issakei, dekui uz ja. O kitas jau pasirinks kas jam tinkama, kas ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nagi baikit pešiotis :)

Į temą:

vhost jokių priekaištų neturiu. Kurį laiką naudojausi jų paslaugomis ir buvau patenkintas. Paslaugos kokybiškos. Tiesa support`as galėtų but efektyvesnis, bet... Jis tikrai nėra pats blogiausias.

Nesenai "numigravau" į serveriai.lt Kadangi dar kol kas nespėjau įvertint nei paslaugų kokybės, nei support`o lygio, tai kažką vertint negalima.

Hostingas.in, puslapiai.lt, buvę debesys.lt (kurie vėliau prisijungė(?) prie duomenų centro. Ar tiksliau sakyt juos nupirko(??). Turim forume duomenu centro lyg ir atstovą, gal jis pataisys mane jei klystų). Paslaugų kokybė ir support`o lygis - tragiškas. Serverių stabilumas - sunkiai apibudinamas. Toks vaizdas, jog paslaugas pirktum iš kokio veikejo, kuris prie degtukais paramstyto ir nuolat dustančio PC prilitavęs modemą bando vaidint hostingo tiekėją.

Kas liečia hostex`ą ir us.lt, tai asmeniškai jų paslaugomis nesinaudojau, tačiau girdėjau daug gerų atsiliepimų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Serveriai.lt tikrai man paliko didelį įspūdi, pas Juos jau turiu paslaugą 2 metus, ir tikrai nesu nusivylęs, tiesiog džiaugiuosi, kad tokius tiekėjus atradau.

Kas liečiau hostingas.in tai manau, jie tiesiog nesuprato ko iš jų nori :) Nes pats seniau laikydavau pas juos savo tinklalapius tai atrašydavo ko reikėdavo per 24h :)

Tophost.lt - DIEVE MANO... Vaikų žaidimas tas hostingas, baisesne nesu matęs, nei stabilumo, nei kokybės, nei aptarnavimo, iškilus bėdai turi pats ją ir spręsti :D

Na, kitų nesu bandęs, tad nieko apie kitus pasakyti negaliu :)

hostingas.in kaip ir tophost.lt nepriėmė laiškų, o ne jų nesuprato. Gavau automatinį atsakymą:

Delivery to the following recipient failed permanently...

jie išvis negavo mano laiško dėl jų pačių kaltės.

 

Hmm :) Idomus bandymas

Reikejo bandyti penktadieni nakti isiusti, butu buve visai kiti rezultatai :) Va tada butu buve idomu paziureti.

Beje, Duomenucentras.lt negavo laisko. Gaila :)

Siaip kas liecia musu paslaugas, online pagalboje galima mus rasti netoli 16val per para :) O jei kokios bedos, padedame 24/7 tik reikia zinoti, kur paskambinti ar parasyti :)

kai pats tik domenus perku iš duomenų centro galvojau, kad tik vds ir vps paslaugas teikia :) per žioplumą neįtraukiau į šį eksperimentą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Nagi baikit pešiotis :)

Į temą:

vhost jokių priekaištų neturiu. Kurį laiką naudojausi jų paslaugomis ir buvau patenkintas. Paslaugos kokybiškos. Tiesa support`as galėtų but efektyvesnis, bet... Jis tikrai nėra pats blogiausias.

...

Kaip sakoma kiek moki tiek ir gauni :)

 

Pagaliau, po trečio pranešimo, sulaukiau ir aš atsakymo iš vhost.lt (pirmas pranešimas buvo išsiųstas dar rugsėjo 23 d.). Laiške puikavosi lakoniškas 3 žodžių atsakymas iš kurių vienas "Sveiki" :) Žinoma, niekas neišsisprendė, tad pakartojau užklausimą...

 

...

kai pats tik domenus perku iš duomenų centro galvojau, kad tik vds ir vps paslaugas teikia :) per žioplumą neįtraukiau į šį eksperimentą :)

bus proga kada nors vėl pratestuoti operatyvumą :)

Redagavo Arius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hehe, galiu pasidalinti vienu pokalbiu su server4you.com

Vis tik ir ten nebuna grazu tame uzsienyje, nors taip gavos pirma karta aplamai :)

Klausimai buvo apie ju virtualius VPS serverius. mane domino disku posisteme.

pokalbis vyko su ju live chat :)

 

vardenis: and what about SCSI speed?

vardenis: what is raid type?

Luis: The virtual server are without any Raid, you have a Total Bandwidth of Data Center 4 GBit

vardenis: Your phisical machine (with all VPS on this server) have 1 hdd without any RAID?

Luis: yes that is correct is without Raid

vardenis: what is speed of this SCSI disk?

vardenis: what is RPM for this SCSI?

Luis: as i told yoy it depends what product you choose

vardenis: vSERVER PRO X4

Luis: we have the Pro X4 and the Premuim X4 then we offered with (Webspace) and Raid 5

vardenis: ok and what is disks speed

vardenis: in RPM

Luis: I do not have this information

vardenis: you do not have information about hdd speed ?

Luis: sorry but i do not have this information

 

is pradziu sake, kad ju serveriai be RAID, po to pasake koks raid, bet kokie ten diskai nebesugebejo pasakyt :) LAMERS MUST DIE ! zodziu.... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu ieškai serverio JAV, tai siūlyčiau WiredTree. Kainos pas juos ne pačios kukliausios bet supportas - super. Turiu pas juos Managed VPS jau kelis metus ir esu labai patenkintas. Kartą netgi teko užsukt į jų duomenų centrą Čikagoj, ten klientam aprodo kas ir kaip, įdomi ekskursija gaunasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, nemėginkime ištikrūjų lyginti Lietuvos host'ingo tiekėjų support'o su užsienio, ten absoliučiai kitas lygis ir požiūris į klientą. Įdomumo dėlei išmėginkite šiuos užsienio tiekėjus:

 

1. ThePlanet.com

2. Hostdime.com

3. Liquidweb.com

4. Softlayer.com

 

Turėjau vieną klientą kuris, kuris ant Softlayer.com turėjo apie 20 serverių. Man reikėjo sukurti scriptą kuris importuoja CSV failą ir naudodamas Softlayer API automatiškai kuria naujus accountus, priskiria IP adresus ir t.t. Su tuo API turėjau šiek tiek problemų, tai sukontaktavau su Softlayer ir pasirodo vienas iš support pasirinkimų buvo IRC kanalas :) Prisijungiau prie IRC ir su vienu Softlayer darbuotoju praleidau kokias 3 valandas kol viską sutikrinom ir radom klaidą. Viskas vyko apie 2 val nakties :)

Redagavo alter
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau vieną klientą kuris, kuris ant Softlayer.com turėjo apie 20 serverių. Man reikėjo sukurti scriptą kuris importuoja CSV failą ir naudodamas Softlayer API automatiškai kuria naujus accountus, priskiria IP adresus ir t.t. Su tuo API turėjau šiek tiek problemų, tai sukontaktavau su Softlayer ir pasirodo vienas iš support pasirinkimų buvo IRC kanalas :) Prisijungiau prie IRC ir su vienu Softlayer darbuotoju praleidau kokias 3 valandas kol viską sutikrinom ir radom klaidą. Viskas vyko apie 2 val nakties :)

 

 

Neprastai. :) Esme yra, kad kompanija aptarnauja keliasdesimt tukstanciu serveriu, todel atitinkamai gali prisisamdyti begales darbuotoju. Vistik yra taip, kad is 1000 serveriu gal ta diena tik vienam prireiks pagalbos, nes jei viskas veikia tai ir nera klientui del ko kreiptis.

Deja, dar lietuviams toli iki tokiu serveriu kiekiu, net latviu kompanija DEAC ( teko pas juos lankytis ir labai daug bendrauti ) su didziausiu DC baltijos salyse ir pozeminciu DC ,ir kruva darbuotoju nesugeba sukurti nieko gero.

Ir Lietuviams yra labai sunku suprasti, kodel kazka uzsienieciai gali, o Lietuviai ne. Cia vienas is pavyzdziu :)

Redagavo FLSHS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesutinku, Lietuvoje vyrauja devizas - "Tiekėjas visada teisus", užsienyje (JAV) - "Client is God".

Tarkim Softlayer turi ~40 000 dedikuotų serverių ir ~800 darbuotojų (kurie bendrauja tik su klientais), reiškia vienam žmogui tenka apie 50 dedikuotų serverių + bendravimas su viso pasaulio pirkėjais (kurie net nemoka padoriai anglų kalbos). Nepaisant to, išlaikomas operatyvumas, kokybė ir taktiškumas. Jie tiesiog alkani naujų klientų. O Lietuvoje? Klientas yra, kliento nėra... bus dar jų, niekur nedings.

 

Be abejo nemėtau akmenų į hoting'o tiekėjų daržą, tačiau kiek išmėginau, tai nėra to kokybės pojūčio, niekada užbaigęs pokalbį, su vieno ar kito hosting'o tiekėjo atstovu, nenusišypsau ir nesinori uždėti įvertinimo didesnio nei 7 :)

Redagavo Dedica
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesutinku, Lietuvoje vyrauja devizas - "Tiekėjas visada teisus", užsienyje (JAV) - "Client is God".

 

Reikėtų galbūt paminėti, kad užsienyje klientai taip pat andagiau bendrauja, nesu tikras, bet gal FLSHS galėtų pakomentuoti?

 

@FLSHS, dažnai pasitaiko tokių variantų - http://www.part.lt/img/8868238d8487cf88593787a1a605df9a290.JPG ? :)

Redagavo alter
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesutinku, Lietuvoje vyrauja devizas - "Tiekėjas visada teisus", užsienyje (JAV) - "Client is God".

Tarkim Softlayer turi ~40 000 dedikuotų serverių ir ~800 darbuotojų (kurie bendrauja tik su klientais), reiškia vienam žmogui tenka apie 50 dedikuotų serverių + bendravimas su viso pasaulio pirkėjais (kurie net nemoka padoriai anglų kalbos). Nepaisant to, išlaikomas operatyvumas, kokybė ir taktiškumas. Jie tiesiog alkani naujų klientų. O Lietuvoje? Klientas yra, kliento nėra... bus dar jų, niekur nedings.

 

Be abejo nemėtau akmenų į hoting'o tiekėjų daržą, tačiau kiek išmėginau, tai nėra to kokybės pojūčio, niekada užbaigęs pokalbį, su vieno ar kito hosting'o tiekėjo atstovu, nenusišypsau ir nesinori uždėti įvertinimo didesnio nei 7 :)

 

As zinau, kad nei vienas nesutiks su manimi :) paprasta priezastis - jus nedirbate tokio darbo ir net sunku isivaizduoti kaip atrodo duomenu centro vystimas ir aptarnavimas. Darbas super idomus, bet ir super nelengvas...

Tiek aptarnaujacio personalo softlayer tikrai neturi :) yra tech adminai, tinklu adminai , sekretores, direktoriai, buhalteres :) Ir jie nesikisa i supporto darba. Jie turi daug laiko, todel gali skirti papildomoms paslaugoms teikti.

 

Pas mus klientas visada teisus. Turime klientu, kurie angliskai sneka vos vos, bet subendrauti pavyksta. Apskritai su zmonemis is uzsienio niekada problemu nekyla, visi malonus ir ne karta esame pagirti forumuose del gero ir malonaus aptarnavimo. Lietuviai klientai yra ne isskirtiniai, net daug labiau laukiami nei uzsienieciai. Paslaugas tiekti net yra daug paprasciau ir geriau, bet man asmeniskai bendrauti ( supportinti ) yra sunkiau.

Aisku pradesite ieskoti kabliuku ( su tavimi Dedica visada malonu bendrauti ir neturiu taves omenyje ), bet nuosirdziai sakau, kad visi klientai yra lygus ir tikrai idedame laaaaaabai daug darbo bendraudami su visais. Deja, ne visi tai pastebi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikėtų galbūt paminėti, kad užsienyje klientai taip pat andagiau bendrauja, nesu tikras, bet gal FLSHS galėtų pakomentuoti?

 

@FLSHS, dažnai pasitaiko tokių variantų - http://www.part.lt/img/8868238d8487cf88593787a1a605df9a290.JPG ? :)

 

Tiesa pasakius uzsienio klientas niekada nesikeikia, visada ramiai nors ir bedos su jo serveriu ( neveikia failu sistema, reikia perkrauti ). Labai kantrus, daznai uzsuka siaip padiskutuoti i skype del paslaugu, duoda patarimu ka galetumeme daryti geriau. Super malonus zmones yra is skandinavijos saliu :)

 

Lietuvis - jei vyresnis zmogus, praktiskai taspats kaip uzsienietis. Visada pagarbiai ir maloniai, daznai baigiame su sypsenom. Bet jei jaunas, tai ko tik nera buve... Atejo pasiklausti klausimo apie paslaugas, bet pirmi sakiniai dar nieko nepasakius jau su keiksmazodziais ( ir su sypsenom :) ). Kulturos labai truksta. O dar kartais buna nepagrysti reikalavimai, ko net noredami negalime padaryti arba tai neiseina i paslaugas. Sunku nupasakoti, turbut jau visko buvo :)))

Aisku ne visi jauni tokie, greiciausiai nedidele mazuma...

Redagavo FLSHS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...