Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveki,

 

Užsiregistravau Neteller ir užstrigau su adresu patvirtinimu, norėčiau paklausti žinančių, kokio konkrečiai popieriuko reikia iš banko, kad patvirtintų man Neteller adresą. Nes bandai paaiškinti SEB banke, kad tau reikia gyvenamą vietą patvirtinantį popierių su banko anspaudais tai ten jaunos panelės nelabai ką supranta. Gal kam teko susidurti? Ačiu už asakymus.

Redagavo Mind3z
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveki,

 

Užsiregistravau Neteller ir užstrigau su adresu patvirtinimu, norėčiau paklausti žinančių, kokio konkrečiai popieriuko reikia iš banko, kad patvirtintų man Neteller adresą. Nes bandai paaiškinti SEB banke, kad tau reikia gyvenamą vietą patvirtinantį popierių su banko anspaudais tai ten jaunos panelės nelabai ką supranta. Gal kam teko susidurti? Ačiu už asakymus.

Nueini i seniunija ir pasiimi gyvenamosios vietos deklaracija. Man berods iskart dave.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš swedbanke šitą aiškinau, iškart nesuprato, bet išaiškinau. Tinka tiesiog sąskaitos išrašas, jie uždeda kelis antspaudus, dar gerai būtų, kad lapas ant kurio spauzdina su banko logotipu būtų (nežinau ar SEB tokius turi), bet ir be jo tinka netelleriui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš swedbanke šitą aiškinau, iškart nesuprato, bet išaiškinau. Tinka tiesiog sąskaitos išrašas, jie uždeda kelis antspaudus, dar gerai būtų, kad lapas ant kurio spauzdina su banko logotipu būtų (nežinau ar SEB tokius turi), bet ir be jo tinka netelleriui.

O tai netteler butinai is banko reik?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Seip ne taip patvirtino man adresa, nors negavau jokio mailo, bet uzejes i netelleri, matau kad jau patvirtino.

 

Dbr reikia agento skambucio. Tai klausimas jie patys turi paskambint? Ar as dar turiu prasyt callbacko, ar pats skambint? Nes kazko nesulaukiu skambucio.

 

Ir jei patys skambina, tj per keik laiko, nuo doku patvirtinimo, skambina?

Redagavo GiGalo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man nixuja jie neskambina, parase emaila ryte, kad pervelai pamate callbacko requesta, tj nebeskambino nes tiopo mano shaly velus metas. Jei nori tipo requestink ish naujo, parequestinau vel, bet kaip ir turejo but, jokio skambucio vel :}

 

Negi visiem jie taip ir stuma?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man nixuja jie neskambina, parase emaila ryte, kad pervelai pamate callbacko requesta, tj nebeskambino nes tiopo mano shaly velus metas. Jei nori tipo requestink ish naujo, parequestinau vel, bet kaip ir turejo but, jokio skambucio vel :}

 

Negi visiem jie taip ir stuma?

 

Man paskambino po dešimties minučių po requesto. Dariau kiek pamenu apie 15h

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idomiai. O seip isvis, kur netellerio accounte yra tas mygtukas callback? :> Nes arba ash zhabalas arba nzn, niekaip neradau. Radau tik per google, linkus.

 

Man supportas atsiuntęs buvo. Parašyk į supportą, ir klausk, ko jie taip stabdo. Jau du kartus užsakinėjei skambutį ir nė velnio nepaskambino.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu parasiau vakar ir i supporta, kodel neskambina. Ir kokius bent jau 4 kartus prasiau callbacko.

 

Siandien gaunu laiska:

 

Dear NETELLER Member,

 

 

 

We have reviewed and verified your documents, but there is still one more step remaining to complete your account upgrade. To verify your identity and safeguard your personal information, we require a phone call.

 

 

 

Please request a call and a NETELLER agent will call you within 1-3 hours to complete a telephone verification.

 

 

 

Normaliai dirba..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rašyk jiems į live supportą. Paprastu emailu jie išvis čia tau tikriausiai automatiška atsakymą numetė sistema. Man asmeniškai valandos, gal dviejų bėgyje paskambino kiek pamenu.

 

O jie dar live supporta turi? Kad man atrodo neturi(ar tixliau nebeturi, nes kazkada lyg turejo?)

 

 

Litas, nu pagalvojau ir as taip, tai viliuosi, kad dbr paskambins, bet bent jau pora h jau praejo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jie dar live supporta turi? Kad man atrodo neturi(ar tixliau nebeturi, nes kazkada lyg turejo?)

Gal ir nebeturi, dabar bandžiau ieškot tai nemačiau. Anksčiau tikrai turėjo ir operatyviai dirbo, aš pats jau senokai praejau tuos patvirtinimus ir daugiau nebesidomėjau kaip ten kas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vo seip netaip paskambino pagaliau.

 

Tai net+ kortele kaip supratau nemokama?

 

Ir dar kadangi neturiu korteles, su kuria galeciau depositint i netelleri litu, o ish banko sask 2-3 dienas uzhtruks. Tai ar galetu man kas nors atsiust bapkiu, tarkim nusipirkciau ish ko nors litu, kad butu greiciau ir galeciau pilnai naudotis tada. Ar butinai turiu ish banko ar cc depositint?

 

Nors db pamaciau, kad banka galima verifint ir be mano deposito, tai praktiskai tada galiu pirkt netellerio $? IR ar draudzia jie keitimus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar draudžia tiksliai nežinau, reiktų žiūrėt taisyklėse, bet keist teko kelis šimtus, nieko neatsitiko.

Net+ nemokama, bet naudotis ja nėra pigu. Parduotuvėje 4% už valiutos skirtumą nuimami. Bankomate nusiimt (bent anksčiau būdavo) 15 eurų mokestis. Pliusas tas, kad tokia korta visur tinka internete ir parduotuvėse, taip pat ryanaire perkant bilietą nereikia mokėti administration fee (5 eurai už bilietą).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Sveiki, užsisakiau neteller kortelę (mastercard, jų tą siūlomą net+) ir atėjo už savaitės pin kodas, laiške buvo parašyta, kad kortelė ateis maždaug už savaitės. Dabar jau praėjo virš trijų savaičių, o kortelė vis dar neatėjo. Skaičiau, kad kortelė pas kitus ateina maždaug per savaite. Gal kam teko susidurti su šia problema ir galėtų patarti, kaip elgtis šioje situacijoje. Atsakykite, kurie susidurę arba bent nusimano, nenorėčiau girdėti eilinio atsakymo parašyk supportui, laišką jau išsiunčiau. Ačiū už atsakymus.

 

P.S. Forumuose skaičiau, kad pirma atsiunčia kortelę, poto pin kodą. Man kažkodėl atėjo pin kodas pirmas.

Redagavo Mind3z
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
  • po 3 mėnesių...

Aš turiu bėda, kad man prie Net+ cards nerodo Virtual MasterCard Prepaid. Gal, kas žino ar čia reik ką nors papildomai aktyvuot? Nes man pradiniam puslapyje rodo Setup Virtual Card, bet kai paspaudžiu ant nuorodos išmeta tik tos vienos paprastos MasterCard Prepaid korteles aktyvacija, o virtualiosios - nėra.

 

Ačiū kas galit padėt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...