Pereiti prie turinio

Velokurjeriai


Rekomenduojami pranešimai

Sunku fizinis darbas, manau čia ir slypi visos neigiamos savybės

 

Nenorėčiau sutikti, kad tai yra sunkus fizinis darbas. Truputi pasiieškojau info apie tokias įmones ir pavyko rasti dvi. Abi jos įsikūrusios Vilniuje. Viena iš jų teigia, kad vienas kurjeris per dieną vidutiniškai nuvažiuoja 30Km, o tai tikrai nėra baisus ir varginantis atstumas. Vaikai kiemuose lakstydami daugiau kilometrų susuka. Žinau ir iš savo patirties, nes vasara patinka savo malonumui pasivažinėti. Turiu 45Km trasą, kurią įveikiu greičiau nei per dvi valandas ir tai nėra sudėtinga. Kurjeriai bet kokiu atveju, manau, kad gauna poilsio ir visą dieną be sustojimo nevažinėja. "Sunkus fizinis darbas" jaučiu gali pasirodyti tik tinginiams, kurie nori nieko neveikti ir gauti pinigus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nenorėčiau sutikti, kad tai yra sunkus fizinis darbas. Truputi pasiieškojau info apie tokias įmones ir pavyko rasti dvi. Abi jos įsikūrusios Vilniuje. Viena iš jų teigia, kad vienas kurjeris per dieną vidutiniškai nuvažiuoja 30Km, o tai tikrai nėra baisus ir varginantis atstumas. Vaikai kiemuose lakstydami daugiau kilometrų susuka. Žinau ir iš savo patirties, nes vasara patinka savo malonumui pasivažinėti. Turiu 45Km trasą, kurią įveikiu greičiau nei per dvi valandas ir tai nėra sudėtinga. Kurjeriai bet kokiu atveju, manau, kad gauna poilsio ir visą dieną be sustojimo nevažinėja. "Sunkus fizinis darbas" jaučiu gali pasirodyti tik tinginiams, kurie nori nieko neveikti ir gauti pinigus :)

Kitiems ir 30km yra daug.

Dar manau jog žmonės nenori dirbti tokio darbo už grašius, nes manau tikrai atsiranda kas iš jų pasityčioja. Aš tikrai nemanau jog velokurjeriu alga lygi normalaus kurjerio :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitiems ir 30km yra daug.

Dar manau jog žmonės nenori dirbti tokio darbo už grašius, nes manau tikrai atsiranda kas iš jų pasityčioja. Aš tikrai nemanau jog velokurjeriu alga lygi normalaus kurjerio :)

 

Pasityčioja? O ko čia tyčiotis? Nelabai matau prasmės. Aišku visokių veikėjų gali atsirasti, bet tokie ne tik iš kurjerių tyčiojasi.

Vienoje firmoje gali būti centai, kitoje ne. Manau, kad normalioje atlyginimas priklauso nuo darbo rezultatų. Jei išvežioji daug, tai ir algą yra iš ko mokėti, jei nedirbi, tai nelabai ir yra už ką mokėti.

Mačiau vienoje firmoje dirbantį pensininką :) Pensininkams tikrai neblogas būdas prisidurti prie pensijos, jei dar dviratį paminti gali :) Šiaip dabar pensininkų mėgiamas darbas - paštas, bet tokio tipo kurjerio darbas nepalyginamai lengvesnis ir spėju, kad geriau apmokamas :) Jei atkreipsi dėmesį, tai kaimuose kas antras pensininkas pamina dviratį ir tas dviratis caro laikų. Jo valdymas nepalyginamai sunkesnis už šiuolaikinių. Aišku miestuose tokių pensininkų gerokai mažiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oij teko man susidruti su velokurjeriais, na ne tiesiogiai tiesiog pas blolius latvius tenka padirbeti kartais ir ten tenka ne ratuotam o pestuotam i darbo vieta eiti ir pamtyti tuos berniukus dobiliukus. Mano pastebėjimai:

1) Vietovė priešas arba pagalba. Na vietovė vietovė vietovė, kuo mažiau kalnų taip pat akivaizdus dviračių pranašumas, Vilniuje tokio neįžvelgiu. Miesto centre nėra parkų, nėra erdvių kurias reikia apvažiuoti, taip yra kelios vietos kur galima važiuoti kur eismas draudžiamas, tačiau šalia yra kalnai kalvos, kurios manau žvėriškai mažinas efektyvumą.

2) Tinkamo personalo trūkumas, verslo požiūriu velo kurjeris yra prasčiau už motorolerį. Juk kiekvienas kurjeris gali potencialiai numinti tik tiek kilometru kiek jis fiziskai sugeba, tuo tarpu motoroleriu visų darbuotojų greičio potencialas yda vienodas.

3) Personalo reikalavimai - na sutikime kad velo kurjeris turi būti ir fiziskai pasirengęs nuvaziuoti X kilometrų, taip pat būti pareigingas laiku paimti siuntą, esant reikalui priimti kritinius sprendimus, taip pat kultūringas, kad formuotų tinkamą įmonės įviazdį - juk neatsiūsi bernioko kuris nei mū nei bee nesako atęjes. Taip pat miesto žinojimas na tai spęstinas klausimas ryšio priemonėmis taip pat navigacija ir t.t.

4) Investicijos investicjų kiekis prima sukurtų bazę dviračiai apranga, kuri itin svarbi, juk ir sninga ir lyja ir kurjeriai važiuoja, navigacijos problemų sprendimas.

 

Manau šiame versle svarbiausias yra žmogus, kuris norėtų važiuoti ir dieną ir vakare ir lyjant lietui ir t.t. Nes klientui svarbiausia greitis ir prieinamumas. Pats savęs paklauski ar imtumei kurjerį jeigu jis sakytų kad jeigu lis neatvažiuos, o tau pristatymo terminas yra viskas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Būtų įdomu išgirsti, kas konkrečiai nepatiko, kad būtų galima vertinti ar kalta verslo specifika, ar įmonė, ar pačio žmogaus individualios savybės :)

Paklausiau brolio. Tai pasakoja, kad buvo mazdaug taip, senokai buvo. Vazinejimas nebuvo didele problema, isskyrus tai, kad ne visur yra kur prisegti dvirati, kartais nesiesi i vidu, bet pastate irgi ne visur nusinesi arba prisegsi. Uz voka gauni vos ne penkis centus. Nuvaziavus pagal adresa labai sunku surasti reikiama ofisa, ypac jei nera iskabu. Daznai buna pasikeites adresas ir isvaiksciojus visa pastata nerandi adresato. Ant tu ieskojimu daugiausiai laiko ir gaisdavo, nusilakstydavo. Tai per ta savaite darbo gavo ~20lt. Nu tai viska susumavus, manau logiska buvo nebetesti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paklausiau brolio. Tai pasakoja, kad buvo mazdaug taip, senokai buvo. Vazinejimas nebuvo didele problema, isskyrus tai, kad ne visur yra kur prisegti dvirati, kartais nesiesi i vidu, bet pastate irgi ne visur nusinesi arba prisegsi. Uz voka gauni vos ne penkis centus. Nuvaziavus pagal adresa labai sunku surasti reikiama ofisa, ypac jei nera iskabu. Daznai buna pasikeites adresas ir isvaiksciojus visa pastata nerandi adresato. Ant tu ieskojimu daugiausiai laiko ir gaisdavo, nusilakstydavo. Tai per ta savaite darbo gavo ~20lt. Nu tai viska susumavus, manau logiska buvo nebetesti.

 

Jei toks atlyginimas tai tikrai nieko doro. Čia daugiau vergavimas nei darbas :) Man rodos paštininkai panašiai gauna, o gal ir daugiau :) Aišku viena firma dar nėra rodiklis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Na, man neteko naudotis kurjerių paslaugomis. Tačiau, nemanau, kad verta kurti atskirą tokią įmonę. Čia labiau tiktų etatas, kurjerių įmonėse.

Tik šiame versle įžvelgiu vienintelę problemą, dėl dviračio parkavimo. Jeigu brangesnis dviratis, Lietuvoje nesaugu palikti net prirakinus su gera spyna.

 

Dvirati prirakink su grandine,kuria pririša gyvulius(sakykim,karves),uždėk didelę spyną....kažin ar vagys nešiojasi dideles

metalo žirkles,kad nukirpti ,,lenciūgą'' :D:D:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dvirati prirakink su grandine,kuria pririša gyvulius(sakykim,karves),uždėk didelę spyną....kažin ar vagys nešiojasi dideles

metalo žirkles,kad nukirpti ,,lenciūgą'' :D:D:D

 

O pats visa dieną irgi tampysiesi karvės lenciūgą iš paskos? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...