Pereiti prie turinio

Audi A4 B5 sedanas 1.9TDI (66kw/81kw) vs VW Passat B5 sedanas/avantas 1.9TDI(66kw/81kw)


Rekomenduojami pranešimai

Labas, ketinu pirkti vieną iš šių mašinų ir noriu šiek tiek informacijos. Kadangi su ja bus važiuojama į Švediją ir ten važinėjama. Per metus tikiuosi pravažiuoti 10 000km - 20 000km. Kuri mašina patikimesnė, kad bent 3000-5000km būtų galima nuvažiuoti nevarant į servisą? Kokios pagrindinės bėdos? Kiek kainuoja remontas? Į ka reiktų pirmiausiai atsižvelgti perkant? O kaip dėl automatinės pavarų dėžės?

 

Kolkas galvoju taip:

 

1.VW Passat B5 sedanas 1.9TDI 81kw mechaninė pavarų dėžė;

2.Audi A4 B5 sedanas 1.9TDI 66/81kw mechaninė pavarų dėžė;

3.VW Passat B5 sedanas 1.9TDI 66kw mechaninė pavarų dėžė;

4.VW Passat B5 avantas 1.9TDI 81kw mechaninė pavarų dėžė;

5.VW Passat B5 sedanas 1.9TDI 81kw automatinė pavarų dėžė;

 

 

Ketinu išleisti mašinos pirkimui 8000-9000lt + ~3000lt remontui. O gal turit pasiūlyti patikimą kitos markės automobilį(pageidautina dyzelį), išskyrus Opel, BMW, Alfa?

Redagavo MuniGod
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turiu tavo pirma varianta tai kolkas jokiu bedu neturejau apart vaziuokles. Reikejo vos ne visa pasikeist pravaziavus ~20 000km. O ir detales nera pigios siai masinai. Traukos uztenka, kuro sanaudos ~6l uzmiesty vaziuojant protingai.

Redagavo ernestan
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
<br>Su passat 100k praminta be didelių problemų. Bet modelis 1.9tdi 85kw automatas. Gerais keliais laiko ir ta važiuolė. Mitas, kad greit subyra.<br>
<br><p>Aš ir skaičiau, kad mitas, visi sako, kad važiuoklė prasta, nes daugiau niekas negenda..</p><p>
<br>Pats turiu tavo pirma varianta tai kolkas jokiu bedu neturejau apart vaziuokles. Reikejo vos ne visa pasikeist pravaziavus ~20 000km. O ir detales nera pigios siai masinai. Traukos uztenka, kuro sanaudos ~6l uzmiesty vaziuojant protingai.<br>
</p><p>Ir kiek maždaug visos važiuoklės pakeitimas kainavo?</p> Redagavo MuniGod
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<br><p>Aš ir skaičiau, kad mitas, visi sako, kad važiuoklė prasta, nes daugiau niekas negenda..</p><p></p><p>Ir kiek maždaug visos važiuoklės pakeitimas kainavo?</p>

 

Na man susidejo viskas ir gavosi nepigiai nes keiciau visus sarnyrus, salenblokus, amortizatorius. O siaip tai galima ir restauruoti dali vaziuokles tai galima sutaupyti. Siaip daugiau nusiskundimu tikrai nera. Pasikeiti tepalus, siurblius ir vazinejies be jokiu problemu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu antrą variantą 81kw mechaną.

su visais remontais, technikinėmis, draudimais ir regitromis kainavo apie 9.6kLt.

Visai nais, tik man nepatinka, jog rudenį srėbė apie 7,5 :S .

Kai tik buvau paėmęs, tai važiuoklėje daug bėdų nebuvo, reikėjo tik pakeisti dvi spyruokles.

Šeip visai fun, 81kw, jei ne erelis, visai pakanka :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is situ tik pasata b5 81kw mechanika. A4 cia kazkuris siule - vaziuokle ta pati, a4 sedane ir universale yra maziau vietos gale negu passat'e. Pats turiu b5 85kw, traukos pakanka, vaziuokles remontas i metus 1 karta, iki 2k. Man ko tais granatos byra, bet as jo nelabai ir saugau. Rimtesniu gedimu per trejeta metu neturejau. Pakeiciau pora kartu sankabos diska, nes pirkau su tokiu defektu, nauja savaite atlaike, pasirodo ir ta defektuota buvo. Nu ir turbina maniske laikas nuo laiko prapucia, bet nesistebiu, vazineju daugiau su tokia apie metus ir nezadu as jos keist kol visai nenumirs. Ai minusas su tais dirzais, po ilgo traukiojimo, nenori arba sunkiai traukiasi atgal. Remontas ~25lt. Aisku, nereik tiket, kad srebia jis jau 6litrus dyzelio tai cia yra gryna nesamone, cia turbut tokiems, kurie gyvena kaime su viena gatve ir niekur vaziuot nereikia. Golfas 2 duris gal tiek ir srebia. Man mieste ziema 8-8.5, vasara ~7. Trasoje +-6.5, vasara galbut ir i 6 telpu. Rida ~500k. Man asmeniskai situ masinu komplektacija skurdoka, bet cia kiekvienam pagal poreikius, ir tiek kad, pirkau is prancuzu, tai teko keist dirzus, tepalus ir pan, signalizacija su kasko, nepigiai pirmos eksplotacines islaidos atsiejo. Dabar kaip ju kainos stipriai krite, atsizvelgciau i tai. As galbut pasiziureciau i vw bora, jeigu reikia sedano. Pas ta vaziuokle golfo, paprasta kaip 2 kapeikos, vietos siektiek maziau, variklis tas pats.

Redagavo Pirmokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie šiuos konkrečius auto žinau tiek, kad nepigios pakabos dalys. Minėjai, kad važinėsi Švedijoj, tad keliai bus geri ir mažiau tikimybės išmalt pakabą. Bet kokiu atveju svarbiau yra motoras, turbina, greičių dėžė. Renkantis gali nuvaryt patikrint, kad mažiau rizikuot, o 100 proc. garantijos nebus niekad - bičiulis (pats būdamas meistras) patikrino ir pirko sau auto, o po pusmečio remontavo motorą - neįlysi gi vidun. Tik tiek, kad pats remontuodavo variklius, tai pigiau kainavo.

Jei išsirinksi neuždrožtą auto, prižiūrėsi ir saugosi, tai nuvažiuosi ne vieną kart po 10.000 km. Aišku, eksplotacinių išlaidų bus visada, bet kitaip ir nebūna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Passatuose pagrindinė bėda yra priekinė pakaba, kuriai pradėjus byrėt pasipila išlaidos. Nenori pagalvot apie Škoda Superb 1.9 81 kW? Tas pats passatas (juk škodas gamina vw), bet priekinė važiuoklė ne tokia problematiška. Aišku kaina bus didesnė.

Škodos neįpirksiu. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Asmeniškai, 1995 B5 A4 66kW, pramynus 266k, prie manęs - 15k, kol kas jokių bėdų. Na tepalus pasikeičiau, ir ties 270k reiks keist pagrindini diržą. :)

 

APie važiuoklę - nežinau, kur ji ten byra gal dar mažai važinėjau, tačiau tikrai nei brakšt per 15k KM. :) Plius - po pirkimo irgi nekeista, neaisku kiek pravaziuota su ja.

 

Trumpai: čia kaip pasiseks, visos mašinos byra, jei jų neprižiūrėsi. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas teva a4 97 metu 81 kw. Jis jau pravaziavo apie 100k, masina virs 300k, variklis apie 160k, per ta laika teko pakeisti kondicionieriaus kompresoriu, vaziuokle kokius 3 kartus remontuot ir pagrindini dirza, ai dar generatoriaus sankaba, nes neveike ir gesinant masina, lankste itempimo rolika, kuri irgi pakeitem. Servise tik kompresoriu ir dirza keite.

Redagavo Tomas O.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va tik manau mano didžiausias minuas, kad tik paprasta TDI... :( :D 66kW realiai sakant nekažką, bet iš taško A į B - puikiai pakanka ir kuro sanaudos mažos. Tiesa, dabar jei vėl pirkčiau - ieškočiau nuo 97metų, kada pradėjo eiti su Klima ir raudonom I, tiesa, kaina didesnė. Išvis nerealu būtų - quattro variantas. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vietoj maltis gerai 1 variantas, bet į tolimas keliones nepasiteisina, dažnai remontuot reikia. Už tokią sumą žiūrėčiau gero stovio seną A6 2,5l.

 

sena audi 2,5l. tolimom kelionem? a durnas?

 

Kuro srėbs visą kibirą ant 100km jei nedaugiau, ilgiau pavažinėjus didelėm apsukom sustos kolonkej kokioj ir vėl važiuos ir taip keletą kartu iškarto turbinos gali ieškot kitos, o jeigu dar kelionėje išlis amžina bėda ir pro tarpines pradės leist tepalą ir ant bloko begt? karštas variklis + tepalas = liepsna = kelionė baigta. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik neimk audi a4, važiuoklės tvarkyt nespėsi.

passatas gal ir neblogas variantas, bet MANO nuomone, tokių gabaritų automobiliui kiek per silpnas variklis, na čia TDI, tai gal kitas reikalas, nežinau.

Aš su B5 95' važinėju, draugas, B5 passatu, kol kas nei vienas nei kitas rimtų bėdų neturim, o dročiam kekvieną dieną. :) Tad čia tik šnekos. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jus gal nekomentuokit, jei nesuprantat...

a4 b5 ir pasat b5 vaziuokle tokia pati.

 

ir viskas ten su ja gerai.

 

tik neimk audi a4, važiuoklės tvarkyt nespėsi.

passatas gal ir neblogas variantas, bet MANO nuomone, tokių gabaritų automobiliui kiek per silpnas variklis, na čia TDI, tai gal kitas reikalas, nežinau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš su B5 95' važinėju, draugas, B5 passatu, kol kas nei vienas nei kitas rimtų bėdų neturim, o dročiam kekvieną dieną. :) Tad čia tik šnekos. ;)

mano klasiokas ir turi passata, bėdų irgi nėra, bet žmogus klausė, kokių bėdų būna, tai ir sakau, kokias bėdas šių modelių girdėjau.

pusbrolio žmonos brolis turėjo audi a4, ir jis tikrai skundės vežiuokle, ir apskritai, iš užsienio varantys pataria, kad įsitikint jog važiuoklė gera būtų

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra naujoji ir senoji važiuokle, senesnė be abejo geresne, vienas šarnyras ir viskas. O naujoj milijonas traukyčiu, traukelių.

 

Jei perki labai jau pereinamą modelį, tarkime seną baigia gaminti 2010 , o nauja taip pat tais pačiais metais. tai nusipirkęs gali rasti ir tokia ir tokia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...