Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Žodžiu, neatėjo man telefonas iš UK, šiandien bandžiau iškelti bylą - neina.

Rašo, kad pirkęs esu iš ebay US site , o ne UK, nors esu garantuotas, kad pirkau per UK saitą, nes per US nieko niekada neperku.Juolab, kad ir pardavėjas iš UK Gal čia pardavėjo kažkokia gudrybė, kad negaučiau refund? gal kam tekę susidurt su panašia problema?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada prisijunk per .com ebay su tuo paciu loginu ir per ten iskelk, jei neiseis, gali iskelti per paypal tiesiai. O kiek laiko praejo nuo issiuntimo? idomu ar dave koki tracking numberi.

 

 

Sumokejau 20 svarų už išsiuntimą, bet nedavė, pasakė tik kad registruotas. Mėnesis jau praėjo kai išsiuntė. Sakė, kad per 2-5 dienas bus.

 

Kažin nieko nesumalsiu, jei per US saitą bandysiu iškelt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iškėliau disputą paypale jau. Dar prieš tai eBay buvau parašęs laišką dėl šitos bėdos, atrašė šiandien, trumpai tariant, kad apgailestauja dėl negauto siuntinio, patvirtina, kad bidinta buvo per ebay.com, ir dar kai kas:

"Unfortunately, as you've already completed PayPal's resolution process,

you won't be able to use the Resolution Centre in My eBay. The best way

to take this matter forward is to get in touch with the police or pursue

a claim through a civil court."

 

Nelabai supratau kam čia tos police ir civil court, jei man gražins pinigus? Ar negražins?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iškėliau disputą paypale jau. Dar prieš tai eBay buvau parašęs laišką dėl šitos bėdos, atrašė šiandien, trumpai tariant, kad apgailestauja dėl negauto siuntinio, patvirtina, kad bidinta buvo per ebay.com, ir dar kai kas:

"Unfortunately, as you've already completed PayPal's resolution process,

you won't be able to use the Resolution Centre in My eBay. The best way

to take this matter forward is to get in touch with the police or pursue

a claim through a civil court."

 

Nelabai supratau kam čia tos police ir civil court, jei man gražins pinigus? Ar negražins?

 

nu tai viskas gerai ,kadangi tu iskeliai dispute per paypal ,ebay tau nieko padeti nebegali ir parase kad ne*epistum jiem proto daugiau ir aiskinkis su paypal. seip tai reikejo kelt per ebay ,nes per paypal jeigu pardavejo saskaitoj nebus litu ,tu nieko neatgausi ,o jeigu butum keles per ebay tai pats ebay tau grazintu ir dar ceki galetum issiprasyti uz nepatogumus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eik tu .. Tas medis pardavėjas tikrai neturės pinigų sąskaitoj, nes kai sumokėjau laukė kol į kortelę perves.... TIKRAI GERAS PATARIMAS tuner, kelti per paypal, dabar galiu pamiršti pinigėlius manau.. Ką patartumėt daryti? kelti jau claim? 2 dienos jau praejo po disputo iškėlimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eik tu .. Tas medis pardavėjas tikrai neturės pinigų sąskaitoj, nes kai sumokėjau laukė kol į kortelę perves.... TIKRAI GERAS PATARIMAS tuner, kelti per paypal, dabar galiu pamiršti pinigėlius manau.. Ką patartumėt daryti? kelti jau claim? 2 dienos jau praejo po disputo iškėlimo.

 

nu tai vsio tada escalate to claim nieko nelaukes,jeigu jau leidzia ir ziurek kas bus. seip tai neprarask vilties,gal dabar kas ir pasikeite ir pats paypalas padengs tau viska ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikėkimės pasikeitę.10 dienų turi pardavėjas. Jei ne - kaip ten su policija reikia elgtis, kam pranešt? gal kam tekę yra susidurt? numesiu laišką kurį iš ebay gavau, kas anglų gerai kertat gal padėsit išverst, kaip elgtis su policija.

 

Thanks for your email regarding your transaction with the seller

"**********" of the mobile phone (item *********) you purchased. I

understand that you're concerned about opening a case for this

transaction as it stated that you purchased this item on US site and you

want to clarify this matter.

 

Vilius, I appreciate your effort of reporting this matter to us. I've

looked into your account and I can confirm that US is the bid site of

this item. It means that your seller, even though they're UK registered

member, list this item directly to eBay US site.

 

I've also checked your account and I can see that you've already opened

a dispute against your seller. I'm sorry to hear you feel this matter

hasn't yet been resolved. If you have any questions or concerns

regarding your claim with PayPal, you should contact PayPal directly.

You can do this by clicking 'Contact Us' at the bottom of any PayPal

page.

 

Unfortunately, as you've already completed PayPal's resolution process,

you won't be able to use the Resolution Centre in My eBay. The best way

to take this matter forward is to get in touch with the police or pursue

a claim through a civil court.

 

eBay will gladly help the police with their investigations if needed.

Please ask the investigating officer to email us by using the 'report

information to eBay' link on this page:

 

http://pages.ebay.co.uk/help/buy/role-of-ebay.html

 

If you wish to pursue this as a civil matter, your solicitor can contact

us for information at the following address:

 

eBay Europe S.à r.l.

Attn: eBay.co.uk Legal

22-24 Boulevard Royal

L-2449 Luxembourg

 

If you'd like advice on your consumer rights at this point, you can

contact the free Government advice line Consumer Direct on 08454 04 05

06.

 

You'll also find lots of useful information at eBay's Safety Centre.

Simply copy this link into a new browser window:

 

http://pages.ebay.co.uk/consumer-rights/consumer-rights.html

 

Your complaint has been noted and, if appropriate, we will take action

against the seller to ensure eBay remains a safe place to shop. However,

as it's important that eBay maintains member privacy, we can't share

details of the action we take.

 

I’m sorry this transaction has caused you undue concerns. Please let us

know if we can be of further assistance.

 

Kind regards,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eik tu .. Tas medis pardavėjas tikrai neturės pinigų sąskaitoj, nes kai sumokėjau laukė kol į kortelę perves.... TIKRAI GERAS PATARIMAS tuner, kelti per paypal, dabar galiu pamiršti pinigėlius manau.. Ką patartumėt daryti? kelti jau claim? 2 dienos jau praejo po disputo iškėlimo.

 

Sveikas,

žinok man irgi patikimiau atrodo tiesiai per PayPal spręst tokias problemas, bent jau kiek esu su tuo susidūręs tai tau nereik rūpintis ar jis tuo metu turi pinigų. Jei neturi tai turės neigiamą balansą sąskaitoj iškart po to kai tu iškeli dispute'ą, o praėjus numatytam laikui PayPal'as nuspręs kam lieka pinigai. Svarbu viską normaliai paaiškinti ir pateikti kuo detalesnę informaciją, aš neskubėčiau perduoti claim'o PayPal'ui, bet palikčiau laiko pardavėjui, galbūt tikrai pasimetė siuntinys ir jis norės išspręsti ginčą tavo naudai. Čia dar priklauso nuo to koks yra tavo dispute'o tipas, jie ten šiek tiek skiriasi. Kokia dabar yra situacija? Gal dar bendravai su pardavėju?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, jeigu pardavėjas tikrai buvo iš UK (paypal UK) ir dar verifintas, tai pinigus turėtum atgauti, nes jie kada verifina, prideda banko sąskaitą, ir pasirašo direct debit'o sutartį, todėl PayPal gali tiesiai iš banko sąskaitos nuimti reikiamus pinigus :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, jeigu pardavėjas tikrai buvo iš UK (paypal UK) ir dar verifintas, tai pinigus turėtum atgauti, nes jie kada verifina, prideda banko sąskaitą, ir pasirašo direct debit'o sutartį, todėl PayPal gali tiesiai iš banko sąskaitos nuimti reikiamus pinigus :D

 

Tik daznai jie buna VBA :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas,

žinok man irgi patikimiau atrodo tiesiai per PayPal spręst tokias problemas, bent jau kiek esu su tuo susidūręs tai tau nereik rūpintis ar jis tuo metu turi pinigų. Jei neturi tai turės neigiamą balansą sąskaitoj iškart po to kai tu iškeli dispute'ą, o praėjus numatytam laikui PayPal'as nuspręs kam lieka pinigai. Svarbu viską normaliai paaiškinti ir pateikti kuo detalesnę informaciją, aš neskubėčiau perduoti claim'o PayPal'ui, bet palikčiau laiko pardavėjui, galbūt tikrai pasimetė siuntinys ir jis norės išspręsti ginčą tavo naudai. Čia dar priklauso nuo to koks yra tavo dispute'o tipas, jie ten šiek tiek skiriasi. Kokia dabar yra situacija? Gal dar bendravai su pardavėju?

 

 

Tipas tai ko gero tas, kur kalba apie siuntinio negavima. Na gal ir paskubejau, palaukiau 3 dienas ir tada keliau. Dabar jau 4 claimo diena, o is sellerio nieko. Nerasiau dabar as jam, tiesiok anksciau parasiau kad jei ties tam tikra data negausiu - kelsiu disputa. eBay buvo like savaite iki to laiko, kai jau negalesiu iskelti disputo,tada ir keliau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...