Pereiti prie turinio

Verslo ideja. Lietuva-anglija-Lietuva


Rekomenduojami pranešimai

Taigi yra tokia uzduotis sugeneruoti kaip ir verslo ideja.

 

Visa tai tik pvz.

 

Generuojama ideja Lietuva-Anglija-Lietuva, kroviniu ir zmoniu gabenimas.

 

Apibudinimas: Smulkus verslas.

 

Konkurencija: didele.

 

Kuo issiskiriama nuo konkurentų: lanksti nuolaidu sistema tarkim atgal vaziuok su 10% nuolaida.

arba kas 10 krovinys nemokamas ir pns.

 

Numatomos islaidos:

Automobilis: 10000Lt (pradziai) pvz:Mano nuoroda

priekaba: 3000Lt pvz. (Tokia tik su tentu.) Mano nuoroda

Draudimas 1500Lt/metam

UAB steigimas - 3000Lt ( Be istatinio kapitalo, turbut daugelis zinot kad galima pirkti Uab ir pns. )

Automobilio ir priekabos remontas: Tarkim 2000Lt/metam.

Keliu mokesciai: 1500Lt/metam

Vairuotoju atlyginimas 2000Lt/men x2 (samdomi du vairuotojai)

Kiti darbuotojai: 1000lt/men

Direktoriaus, vadybininko bei vairuotojo pareigas galetu atlikti vienas asmuo.

Degalai: 1600Lt/ viena kelione (pirmyn atgal).

 

Numatomos pajamos:

 

Tarkim per viena karta pirmyn atgal buru nuvezama po 24 kroviniu ir po 3 zmones

Tarkim vieno krovinio kaina: 100Lt* 24=2800lt.

Tarkim vieno keleivio nuvezimas( keleiviai drauziami atskaiciavus draudimo islaidas) : 200Lt*3= 600Lt

Tarkim per metus nuvaziuojama 45 kartus

 

45(2800+600)=153000Lt

 

Taciau dar zinau kad kazko neitraukiau i islaidas, bet niekas dbr neateina i galva.

 

Suprantu, kad mano skaiciai lauzti is pirsto ir neatitinka realybes.

 

Bet jeigu viskas butu pagal mano numatytus duomenis, ka dar reiketu itraukti i islaidas.

 

Automobilis butu tiesiog nepriekaistingas ir realai sugestu po 3 metu kai visiskai butu nusidevejas ( cia irgi lauzti is pirsto duomenys)

tiesiog idomu kokiu islaidu dar neitraukiau. Gal pasidalinsit savo mintimis? :)

 

Na o gal kas yra atlikes skaiciavimus ir noretu pasidalinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei tarkim skristi?

Tiksliai nežinau aš tu taisyklių ir pnš. Bet ..

 

Turi giminių Anglijoje, kurie pastoviai ten gyvena. Žmonės, kurie užsisako prekės iš LT: jie tau sumoka litus, tu užsakai prekės, kad tos prekės būtų siunčiamos pas tavo giminės. Tu kas savaite skrendi ten ir paimi prekės ir paskraidini.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jei tarkim skristi?

Tiksliai nežinau aš tu taisyklių ir pnš. Bet ..

 

Turi giminių Anglijoje, kurie pastoviai ten gyvena. Žmonės, kurie užsisako prekės iš LT: jie tau sumoka litus, tu užsakai prekės, kad tos prekės būtų siunčiamos pas tavo giminės. Tu kas savaite skrendi ten ir paimi prekės ir paskraidini.

 

Manau gautusi pigiau kad Tau gimines idetu siuntini ir viskas realiai turgine tase parvezt kainuoja apie 100-120 Lt.

Redagavo karenla
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau gautusi pigiau kad Tau gimines idetu siuntini ir viskas realiai turgine tase parvezt kainuoja apie 100-120 Lt.

 

Bet per kiek laiko tu gausi tas prekes? Klientai bus nepatenkinti, kad ilgai prekes eina. Ar tu garantuoji už sveiką prekę, jei preke sudaužyta kelionės metu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet per kiek laiko tu gausi tas prekes? Klientai bus nepatenkinti, kad ilgai prekes eina. Ar tu garantuoji už sveiką prekę, jei preke sudaužyta kelionės metu?

 

Tarkim jei tureciau savo pervezimu kompanija, kaip aprasiau virsuje taip garantuociau saugu pristatyma.

Prekes is Anglijos i Lietuva pristatyti uztruktu ne ilgiau savaitės. Zinoma dar + kol atkeliauja prekes i uzsakyta vieta( tavo pateiktu atveju pas gimines).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomi tema.

 

Kas liečia skaičiavimus galima kai kur labai stipriai sutaupyti, o kai kur ne.

 

UAB steigimas - 3000Lt ( Be istatinio kapitalo, turbut daugelis zinot kad galima pirkti Uab ir pns. ). Už 700lt. + 2 mėn. buhalterijos tvarkymas yra kas siūlo tai.

 

Automobilio ir priekabos remontas: Tarkim 2000Lt/metam. Na automobilio ir priekabos techniniai priežiūrai tiek vargu ar užtektu. (Padangos, tepalai, filtrai ir t.t.).

 

Vairuotoju atlyginimas 2000Lt/men x2 (samdomi du vairuotojai) - Jei būtų vežiojamos tik siuntos galima vieno vairuotojo atsakyti.

 

Dėl pasirinkti Citroen siūlyčiau gerai pagalvoti, yra racionalesnių sprendimų.

 

Jei taip skaičiuosi:

 

Tarkim vieno krovinio kaina: 100Lt* 24=2800lt.

 

Bankrotas pirma dieną.

 

Beje dabar taip užmečiau akį į skaičiavimus atrodo, kad išlaidos viršija pajamas.

 

Tarkim 4 kartus per mėnesį važiuosi LT-UK-LT.

 

Maksimaliai uždirbsi:

 

12000lt

 

Skaičiuojam:

 

Pelnas - Degalai - Algos - kitos išlaidos = 12000 - 6400 - 5000 (direktoriaus neįtraukiu) - kitos išlaidos = ?

Redagavo Darexs
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

verslo planas prastas nes:

1. auto netinkamas tokioms kelionems.

2. bus minusas, paskaiciavima islaidu pasakysiu pagal patirti:

a) kuras per reisa ~2000

b) keltas-tunelis ~250lt

c) algos vairuotojams ~1000lt

d) pokalbiai ~100lt

e) reklama min ~100lt

f) lenkijos mokami keliai ~150lt

ir tai ne viskas, viso 3570lt

pajamos 2800lt+1200lt=4000lt

pelnas 430lt, bet nepriskaiciuota auto prieziura, o kuri nepigi nes praminama 6000km. plius mokescius reikia moket. tai ir direktorius ir vadybininkas busi pats ir liks nedaug 100-200lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tarkim jei tureciau savo pervezimu kompanija, kaip aprasiau virsuje taip garantuociau saugu pristatyma.

Prekes is Anglijos i Lietuva pristatyti uztruktu ne ilgiau savaitės. Zinoma dar + kol atkeliauja prekes i uzsakyta vieta( tavo pateiktu atveju pas gimines).

 

Arba jei skrendi, tai sutaupai kruvą pinigų .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Direktoriaus, vadybininko bei vairuotojo pareigas galetu atlikti vienas asmuo"

 

Šitas variantas labai sunkiai įmanomas. Aš pats šiek tiek užsiimu skubių krovinių gabenimu mikrais, tai suderinti "derektoriavimą" su vairavimu yra labai sudėtinga, nes kai esi kelyje, negali priimti naujų užsakymų, paskaičiuoti kainų ir pateikti pasiūlymų beiskreipiantiems klientams ir pan. Todėl kai vairuoji pats, sutaupai nemažai litų ir momentinis uždarbis gerokai padidėja, bet per tą laiką nepriimi naujų užsakymų, todėl grįžęs kuriam laikui lieki be darbo.

 

Neįskaičiavai cigarečių ir degtinės, ką visi tavo būsimi konkurentai veža :)

 

O UAB tokiai veiklai reikia daryti vien dėl to, kad PVM nuo išlaidų susigrąžinti. Pvz pasiimsi ROUTEX kortelę kurui. Per mėn užsienyje išleidi pvz. 5000-6000 lt kurui, per metus gaunasi apie 60.000-70.000 LT, tai gale metų gali susigrąžinti apie 10.000 lt (atmetus visus mokesčius tarpininkams už grąžinimą). Visai geras bonusas :)

 

Jeigu sukelsi avariją, UAB gali bankrutuoti, jei nuostoliai per daug dideli, kad atlyginti norėtusi. O jei bus individuali įmonė, tai iš savo kišenės atlyginsi visiems, ir dar užsimušusio vairuotojo bobutei kompensaciją mokėsi. Apie tai irgi reikia pagalvoti, nes daugiausiai nelaimingų atsitikimų ir mirčių darbe pasitaiko tarp vairuotojų, o jei dar atstumai tokie...

Redagavo will
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomi tema.

 

Kas liečia skaičiavimus galima kai kur labai stipriai sutaupyti, o kai kur ne.

 

UAB steigimas - 3000Lt ( Be istatinio kapitalo, turbut daugelis zinot kad galima pirkti Uab ir pns. ). Už 700lt. + 2 mėn. buhalterijos tvarkymas yra kas siūlo tai.

 

Automobilio ir priekabos remontas: Tarkim 2000Lt/metam. Na automobilio ir priekabos techniniai priežiūrai tiek vargu ar užtektu. (Padangos, tepalai, filtrai ir t.t.).

 

Vairuotoju atlyginimas 2000Lt/men x2 (samdomi du vairuotojai) - Jei būtų vežiojamos tik siuntos galima vieno vairuotojo atsakyti.

 

Dėl pasirinkti Citroen siūlyčiau gerai pagalvoti, yra racionalesnių sprendimų.

 

Jei taip skaičiuosi:

 

Tarkim vieno krovinio kaina: 100Lt* 24=2800lt.

 

Bankrotas pirma dieną.

 

Beje dabar taip užmečiau akį į skaičiavimus atrodo, kad išlaidos viršija pajamas.

 

Tarkim 4 kartus per mėnesį važiuosi LT-UK-LT.

 

Maksimaliai uždirbsi:

 

12000lt

 

Skaičiuojam:

 

Pelnas - Degalai - Algos - kitos išlaidos = 12000 - 6400 - 5000 (direktoriaus neįtraukiu) - kitos išlaidos = ?

 

Na taip skaiciavimai tikrai netikslus.

 

verslo planas prastas nes:

1. auto netinkamas tokioms kelionems.

2. bus minusas, paskaiciavima islaidu pasakysiu pagal patirti:

a) kuras per reisa ~2000

b) keltas-tunelis ~250lt

c) algos vairuotojams ~1000lt

d) pokalbiai ~100lt

e) reklama min ~100lt

f) lenkijos mokami keliai ~150lt

ir tai ne viskas, viso 3570lt

pajamos 2800lt+1200lt=4000lt

pelnas 430lt, bet nepriskaiciuota auto prieziura, o kuri nepigi nes praminama 6000km. plius mokescius reikia moket. tai ir direktorius ir vadybininkas busi pats ir liks nedaug 100-200lt

 

Dekui uz pasidalinima patirtimi. koki automobili patartumet?

Pradziai gali ir nesamdyti vairuotoju vel sutaupysi pinigu, taip pat gali nesidaryti UAB, gali individualia veikla.

 

Kaip ir minejo UAB daug saugiau, nes nereikes atsakyti savo asmeniniu turtu.

 

 

"Direktoriaus, vadybininko bei vairuotojo pareigas galetu atlikti vienas asmuo"

 

Šitas variantas labai sunkiai įmanomas. Aš pats šiek tiek užsiimu skubių krovinių gabenimu mikrais, tai suderinti "derektoriavimą" su vairavimu yra labai sudėtinga, nes kai esi kelyje, negali priimti naujų užsakymų, paskaičiuoti kainų ir pateikti pasiūlymų beiskreipiantiems klientams ir pan. Todėl kai vairuoji pats, sutaupai nemažai litų ir momentinis uždarbis gerokai padidėja, bet per tą laiką nepriimi naujų užsakymų, todėl grįžęs kuriam laikui lieki be darbo.

 

Neįskaičiavai cigarečių ir degtinės, ką visi tavo būsimi konkurentai veža :)

 

O UAB tokiai veiklai reikia daryti vien dėl to, kad PVM nuo išlaidų susigrąžinti. Pvz pasiimsi ROUTEX kortelę kurui. Per mėn užsienyje išleidi pvz. 5000-6000 lt kurui, per metus gaunasi apie 60.000-70.000 LT, tai gale metų gali susigrąžinti apie 10.000 lt (atmetus visus mokesčius tarpininkams už grąžinimą). Visai geras bonusas :)

 

Jeigu sukelsi avariją, UAB gali bankrutuoti, jei nuostoliai per daug dideli, kad atlyginti norėtusi. O jei bus individuali įmonė, tai iš savo kišenės atlyginsi visiems, ir dar užsimušusio vairuotojo bobutei kompensaciją mokėsi. Apie tai irgi reikia pagalvoti, nes daugiausiai nelaimingų atsitikimų ir mirčių darbe pasitaiko tarp vairuotojų, o jei dar atstumai tokie...

 

Na gal jus ir teisus del pareigu paskirstymo.

 

 

Dekui visiem komentuojantiems ir dalinantiems informacija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

busas turi but, bet ne tokia masina. plius pamirsai kad tau reiks nemazai pradinio kapitalo imones pradinei reklamai. nes dabar daug vezeju nusipigino siuntos nuo 40-80lt, o zmogui 200lt. tai tavo tas + tipo 10 siunta nemokamai neveiks ;)

 

Na busas jau nuo 25000Lt prasideda. Reiks pasidomet, nes kolkas cia tik bandau gauti teoriniu ziniu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dabar sove tokia mintis : kaikurios imones neima kroviniu is kitu miestu, koncentruojasi i tam tikra rinka tik pvz Vilnius ir aplinkui, Kaunas ir aplinkui. Kadangi as esu is klaipedos tai tarkim galeciau teikti pradziai mazoms imonems tokius krovinukus tarkim surenku is Klaipedos ir siauliu regionu ir privezu prie Lietuvos sienos.

Manau uztektu Mano nuoroda tokio automobilio. Jei tarkim as uz siuntini imu 100Lt o firma kuri veza i Uk koki 80lt ir pns.

 

Kaip manot ar verta taip butu pradet? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na dabar sove tokia mintis : kaikurios imones neima kroviniu is kitu miestu, koncentruojasi i tam tikra rinka tik pvz Vilnius ir aplinkui, Kaunas ir aplinkui. Kadangi as esu is klaipedos tai tarkim galeciau teikti pradziai mazoms imonems tokius krovinukus tarkim surenku is Klaipedos ir siauliu regionu ir privezu prie Lietuvos sienos.

Manau uztektu Mano nuoroda tokio automobilio. Jei tarkim as uz siuntini imu 100Lt o firma kuri veza i Uk koki 80lt ir pns.

 

Kaip manot ar verta taip butu pradet? :)

nesamone parašei, tu imi 100lt+80lt firma siuntos kaina gaunasi 180lt, tokių kainų nėra, max už siuntą duoda 120lt žmogus. + pilna vežėjų iš šiaulių, klaipėdos ir kitų miestų.

ir pvz mes naudojamės dpd paslauga, kurios kaina 20lt iš bet kokio kaimo paima iki 31,5kg siunta :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Naujokui kelti koją į šitą reikalą mažų mažiausia kvaila. Nebent turi atliekamų litų, kurie tau drasko kišenę :-)

Galima į tai lysti, jei sakykim jau turi numatęs užsakovus, kurie su tavimi dirbs. Ir tai dar klausimas ar apsimokės. Anksčiau kainos buvo kitokios. Pamenu į/iš Airijos be minimum 3 eurų už kg niekas neveždavo. Į UK panašiai tik svarais. Dabar max 2 eurai - daugiau neduočiau. Jei sugebėtum keletą vežėjų suburti po vienu stogu (kooperatyvas būtų :-) ) tada galima galvoti kažką įdomaus.

Yra Lietuvoje regionų, kurių mažai kas aptarnauja. Bet tam yra DPD, kaip ir minėjo kolegos uždarbiečiai. 20 Lt už 31 kg yra pigu. Tu pigiau nepaimsi. DPD viena bėda - jie nesidrovi pamėtyti siuntinių, tad gali rasti ir apgadintų. Vėliau teisybės tenka ieškoti ilgai ir nuobodžiai. Žodžiu reziumė aiški - nekelk ten kojos ;-) tuo labiau, kad matomai nesigaudai situacijoje. Konkurencija didelė - kiti suvalgys tave gyvą ;-) Esu keletą kartų važiavęs mikriuku, tai prie kelto sustoja keletas lietuvaičių autobusiukų. Vieni draugiškai pasikalba. Kiti gi šnairuoja vienas į kitą. O kur dar baudos? Pakyšos ir t.t.?

Pabaigai. Nemanyk, kad pagrindinis pelnas iš siuntinių/keleivių. Viskas ateina iš kontrabandos, nes siuntiniai ir keleiviai vargiai atperka kelionę. Nesakau kad visi tai daro, bet...

 

gyvu ar negyvu? ar ir tu ir tu? :D

 

čia irgi verslo idėja gali būti apie negyvus :-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Galbūt kas galėtumėte pakomentuoti situaciją krovinių pervežimu autobusiuku iki 1,5t 4e.p. apie 10 m3 Lietuvos teritorijoje? Po to galbūt ir Pabaltijis, Lenkija. Kirba tokia mintis. Kiek domėjausi kainos eina apie 1 lt/km. Realiai paskaičiavus, be atgalinio krovinio eini į minusą.. Nežinau, galbūt galima būtų kainą užkelti dėl skubių krovinių. Galiu būt čia ir dabar kelių val bėgyje, dieną ar naktį, per kalėdas ar velykas... Beabejo, tokių gal kažkiek ir bus, bet tikrai neišgyvensi... Mane kas stabdo, tai to atgalinio krovinio neturėjimas, reikalingas įdirbis manau šiame reikale.. bet kaip startuoti.. Samdyti profesionalą ekspeditorių (irgi biznio nėra, tas ant to manau išeitų), o gal kokią su kokia ekpedicine įmonėle sutartėlę pasirašyti? Realu? Manau kodėl gi ne.. reiks rytoj paskambinėti.. Ačiū už Jūsų mintis..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

O kodel atgal krovinio negali vest? TIesiog viska reikia gerai suderinti. Is LT vezi i anglija krovinius - juos isvezioji kur reikia ir pakeliui susirenki uzsakymus is UK i LT :) tam reikia geros reklamos

Pats gyvenu UK, kartais siunciu siuntinius tevams namo. Labai greitai pasklinda jeigu vezejas velavo siuntini vezt ar nlb susikalbet ejo ir t.t - tai paprasciausiai nesinaudoji jo paslaugom.. Gal 3 kart su vienais vezejais veziau viskas patiko, poto pradejo mykt del siuntinio paeimo. Zodziu turejau 3 dienas skambint ir klausk kada jie maloningieji teiksis paimt is manes siuntini ir kada galeciau jiems sumoketi. Daugiau niekada nesinaudojau ir nesinaudosiu ju paslaugom ir draugam daviau kontaktus ju, kad su jais nieko gero :)

Jeigu padarysi 20 svaru uz siuntini (daugiau tikrai niekas nemokes, nes paieskojus ir pigiau galima rasti) atvaziuosi sutartu laiku prie namu ji paimt (ne 2 val anksciau, ar 2 veliau), saugiai ir greitai pristatysi siuntini - tada manau daug kas naudosis.

Nes tiesa pasakius normaliu siunteju yra labai mazai. Turiu tik du nr, kuriais naudojuosi, o buvo kad ieskojau pora dienu :))))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai sakė kolegos, "kontrabanda" čia daug ką pagelbėja. Dėl ko rašau kabutėse, nes ji realiai legali - pvz žmonių mašinoj 7, reiškia 14 blokų cigarečių, tik čekius turėti reikia. Nuo vieno bloko +-30Lt. Aišku žmonės ir patys savo cigarų gali vežtis. Toliau jau beveik nei vienas vežėjas nevažiuoja be traliuko, tiek pirmyn tiek atgal vežą automobilį - tai +-1000Lt pirmyn ir panašiai tiek atgal. Ant visų žmonių skysčiai padalinti, taip alus atkeliauja į lietuvių parduotuves Anglijoje. Nėra taip paprasta kaip atrodo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...