Pereiti prie turinio

Mašinos šildymas rytais


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki visi, pirmą kartą rašysiu straipsniuką, jai tai galima pavadinti straipsniu :) Dauguma is Jūsų turi automobilius ir turbūt kas dieną jais važinėja, kadangi artėja žiema noriu pasidalinti, tai ka as žinau. Turbūt daugumai dar įkalta i galva, kad rytais reik šildyt variklį, tačiau tai buvo senai ir tik visokiems žiguliukams, maskvyčiams tokie dalykai galiojo.

 

Variklio, o ypač dyzelino šildyti birbinant laisvomis apsukomis ne tik kad nereikia, bet tai jam netgi kenkia. Kuo ilgiau jis "kalatosis" šaltas, tuo blogiau. Žiemą, esant dideliems šalčiams, visas šildymas, kurio reikia - kol nuvalomas sniegas ir nugremžiami langai. Visais kitais atvejais - užkuri, keliolika sekundžiu palauki, kol tepalas pradeda normaliai vaiksčioti ir važiuoji "lengva tapke". Benzinui - neviršijant 3000, dyzeliui - 2500 rpm. Variklis mažiausiai devisi pasiekes darbine temperatura. Šalto variklio užvedimas prilygsta 70 nuvažiuotu km sušilusiu varikliu. Leidimas šaltam varikliui (ypač dyzeliui) ilgai dirbti laisvomis apsukomis turi tokia pat neigiama itaka.

Automobilio šildymas 15 min, kaip kai kurie daro - pornografija.

 

Tai tiek, gal kai kurie to nežinojo, tai norėjau pasidalint savo mintimis, juk jau ŽIEMA :D

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kokia neigiama itaka ilgai sildant?

Tuo, kad saltas variklis devisi daug labiau, o pvz. dyzelis stovint vietoje ziema, tau niekad nesusils iki 90 laipsniu, tad geriau yra vaziuoti nekeliant daug apsuku, jis tuomet tau greiciau susils ir ilgiau tarnaus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man pasakojo vairuotojai nepasildai dyzeliuko pradedi vaziuott ir ziuri tepala varo o klevai kol pastebi kad tepala varo taip ir gali zopa pareiti varikliui.

Nu tai jo tepala varo, kai saltas variklis ir gazuoji iki 5k apsuku, tai ir pradeda varyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu tai jo tepala varo, kai saltas variklis ir gazuoji iki 5k apsuku, tai ir pradeda varyt.

 

 

 

O zinant kaip nepatyre vairuotojai is vietos pradeda vaziuot tai isvis nerekomenduoju nepasildzius is vietos net judet.

kam kam tik naujokams apie apsukas ir kalbet :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O zinant kaip nepatyre vairuotojai is vietos pradeda vaziuot tai isvis nerekomenduoju nepasildzius is vietos net judet.

kam kam tik naujokams apie apsukas ir kalbet :D

Jai jau nezino tokiu dalyku, apsuku ir kad ant salto variklio negalima gazuot, tai yra tam troleibusai ir autobusai skirti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas variklio sildymas ar nesildymas saltu metu. Tai man skamba kaip tyket dievu ar netyket.

Vieni turi viena nuomone, kiti kita. Jokie faktai ir niekas to nepakeis.

Asmeniskai specialiai nesildau ten po 15min, bet atsisedes pirmiausia uzsikuriu, tada darau viska labai letai. Seguosi dirza, deduosi maga, dar koki sms kam atrasau. Stengiuosi ta laika kiek galima prailginti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tas variklio sildymas ar nesildymas saltu metu. Tai man skamba kaip tyket dievu ar netyket.

Vieni turi viena nuomone, kiti kita. Jokie faktai ir niekas to nepakeis.

Asmeniskai specialiai nesildau ten po 15min, bet atsisedes pirmiausia uzsikuriu, tada darau viska labai letai. Seguosi dirza, deduosi maga, dar koki sms kam atrasau. Stengiuosi ta laika kiek galima prailginti.

Visur masinos instrukcijose net yra parasyta kad sildyt masinos nereikia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visur masinos instrukcijose net yra parasyta kad sildyt masinos nereikia :)

 

Na nesigincisiu su tavimi, nes tikrai neskaiciau.

Bet isejus i kiema tai bent pas mane 10/10 zmoniu sildo masinas, galbut moteris reciau tai daro.

Sildytoju amzius nuo pensininko iki dvyliktos klases moksleiviu.

 

ne jau visi tokie neapsisviete? :)

 

Logiskai as mastau taip, geriau pradeti vaziuoti kai varyklis jau turi bent 40 temperaturos, nei jis ten turi jos 10.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nesigincisiu su tavimi, nes tikrai neskaiciau.

Bet isejus i kiema tai bent pas mane 10/10 zmoniu sildo masinas, galbut moteris reciau tai daro.

Sildytoju amzius nuo pensininko iki dvyliktos klases moksleiviu.

 

ne jau visi tokie neapsisviete? :)

 

Logiskai as mastau taip, geriau pradeti vaziuoti kai varyklis jau turi bent 40 temperaturos, nei jis ten turi jos 10.

Nes tie dvyliktokai prisimena kaip ju tevai silde masinas, o pensininkai liks pensininkais, o tu 40 temperaturos su dyzeliu prie -20 laipsniu, valanda laiko sildysi ir tai nezinia ar pakils :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Kai buna labai salta, iseinu i kiema, uzkuriu 10min pries vaziavima, bei ijungiu peciuka :) Realiai, tai niekada nesildau, uzvedus iki 1min palaukiu, arba kaip kazkas sake, jeigu yra ka valyti, iki apsivalau langus ar nusivalau sniega.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.15min.lt/...eikia-219-78757 va dar straipsnis apie tai.

 

Be to, per ilgas variklio šildymas automobiliui stovint greitina jo susidėvėjimą

stovim ant sviesaforo susidevi viskas :D

 

Ypač svarbu stipriai nespausti greičio pedalo, kad važiavimo pradžioje išvengtumėte didelio variklio apsisukimų skaičiaus

 

tai jeigu variklio sildyt nereikia tai kodel ir spaust negalima kazkokia nesamone teigia viena o paskui priestarauja tai gal vistiek variklis turi isilti ka ? nes gaunas jog straipsnis apie nieka sako viena o paskui priestarauja...

 

 

tai ir sakytu jog varyklis turi isilti tik ne stovint vietoj o judant ant nedideliu apsuku nes dabar ta sildyma visi supranta kaip uzsikuri ir lauki 15min sededamas masinoj kol pieciukas susildo salona :D

 

auga neduok dieve zurnalistu karta raso kad tik rasyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Sveiki visi, pirmą kartą rašysiu straipsniuką, jai tai galima pavadinti straipsniu :) Dauguma is Jūsų turi automobilius ir turbūt kas dieną jais važinėja, kadangi artėja žiema noriu pasidalinti, tai ka as žinau. Turbūt daugumai dar įkalta i galva, kad rytais reik šildyt variklį, tačiau tai buvo senai ir tik visokiems žiguliukams, maskvyčiams tokie dalykai galiojo.

 

Variklio, o ypač dyzelino šildyti birbinant laisvomis apsukomis ne tik kad nereikia, bet tai jam netgi kenkia. Kuo ilgiau jis "kalatosis" šaltas, tuo blogiau. Žiemą, esant dideliems šalčiams, visas šildymas, kurio reikia - kol nuvalomas sniegas ir nugremžiami langai. Visais kitais atvejais - užkuri, keliolika sekundžiu palauki, kol tepalas pradeda normaliai vaiksčioti ir važiuoji "lengva tapke". Benzinui - neviršijant 3000, dyzeliui - 2500 rpm. Variklis mažiausiai devisi pasiekes darbine temperatura. Šalto variklio užvedimas prilygsta 70 nuvažiuotu km sušilusiu varikliu. Leidimas šaltam varikliui (ypač dyzeliui) ilgai dirbti laisvomis apsukomis turi tokia pat neigiama itaka.

Automobilio šildymas 15 min, kaip kai kurie daro - pornografija.

 

Tai tiek, gal kai kurie to nežinojo, tai norėjau pasidalint savo mintimis, juk jau ŽIEMA :D

 

Kad uzkurimas, prilygsta 70 nuvaziuotu km, tai visiskas absurdas..Daugyba siulau pasinaudoti, minimaliai jeigu per diena 2 kartus uzkuri :) Cia kas keli metai, varikli reiketu keisti, nes kilometrazai minijoniniai gaunasi per kelis metus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

stovim ant sviesaforo susidevi viskas :D

 

 

 

tai jeigu variklio sildyt nereikia tai kodel ir spaust negalima kazkokia nesamone teigia viena o paskui priestarauja tai gal vistiek variklis turi isilti ka ? nes gaunas jog straipsnis apie nieka sako viena o paskui priestarauja...

 

 

tai ir sakytu jog varyklis turi isilti tik ne stovint vietoj o judant ant nedideliu apsuku nes dabar ta sildyma visi supranta kaip uzsikuri ir lauki 15min sededamas masinoj kol pieciukas susildo salona :D

 

auga neduok dieve zurnalistu karta raso kad tik rasyt.

Prie ko tas sviesaforas, kalba eina apie SALTA RYTE VARIKLI, kai vaziuoji i darba ar kur, atsikeli ir uzkuri ir nereikia sildyt.

 

Tai jo nereikia, nes saltas variklis, tepalas susales maziau gauna tepimo ir greiciau devisi visos detales. O spaust nereikia, nes elementaru kad saltas variklis negalima duot daug apsuku, nes dar tepalas tinkamai netepa visu mazgu. Kur as ka negiu tu man parodyt?

 

Nu, tai judant variklis nesusils? ka tu isvis neturi masinos ir pudrini smegenis.

 

Kad uzkurimas, prilygsta 70 nuvaziuotu km, tai visiskas absurdas..Daugyba siulau pasinaudoti, minimaliai jeigu per diena 2 kartus uzkuri :) Cia kas keli metai, varikli reiketu keisti, nes kilometrazai minijoniniai gaunasi per kelis metus ;)

Koks tau cia apsurdas? Cia zmogus taip rase, kuris vercia "Top gear" zurnala lietuviska, tai nemanau kad jis kazka cia nusisnekejo, ir is kur cia tau gaunasi milijoniniai kilometrazai? gaunasi 51k i metus, bet juk pas mus nebuna visad ziema ir -20. Jai ka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Prie ko tas sviesaforas, kalba eina apie SALTA RYTE VARIKLI, kai vaziuoji i darba ar kur, atsikeli ir uzkuri ir nereikia sildyt.

 

Tai jo nereikia, nes saltas variklis, tepalas susales maziau gauna tepimo ir greiciau devisi visos detales. O spaust nereikia, nes elementaru kad saltas variklis negalima duot daug apsuku, nes dar tepalas tinkamai netepa visu mazgu. Kur as ka negiu tu man parodyt?

 

Nu, tai judant variklis nesusils? ka tu isvis neturi masinos ir pudrini smegenis.

 

 

Koks tau cia apsurdas? Cia zmogus taip rase, kuris vercia "Top gear" zurnala lietuviska, tai nemanau kad jis kazka cia nusisnekejo, ir is kur cia tau gaunasi milijoniniai kilometrazai? gaunasi 51k i metus, bet juk pas mus nebuna visad ziema ir -20. Jai ka.

 

Kalbu apie vaziavima i darba ir namo, kur dal papildomi gesinimai-uzkurimai: parduotuves, degalines, visi kiti reikalai? kur dar normaliai isuktas realus kilometrazas? Ar cia visi axujenus mersus vairuoja, kad varikliai laiko po 500k kilometru? Jeigu nezinai, variklio daliu, bai visos kitos auto bedos siais laikais prasideda nuo ~100k-150k kilometru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbu apie vaziavima i darba ir namo, kur dal papildomi gesinimai-uzkurimai: parduotuves, degalines, visi kiti reikalai? kur dar normaliai isuktas realus kilometrazas? Ar cia visi axujenus mersus vairuoja, kad varikliai laiko po 500k kilometru? Jeigu nezinai, variklio daliu, bai visos kitos auto bedos siais laikais prasideda nuo ~100k-150k kilometru.

:D, tau dyzelis ir 1mln gali laikyt jai ka. apie tuos km, tau variklis degaliniai atsals? parduotuvej po 1h, valandos variklis nukris iki 0 temperaturos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

:D, tau dyzelis ir 1mln gali laikyt jai ka. apie tuos km, tau variklis degaliniai atsals? parduotuvej po 1h, valandos variklis nukris iki 0 temperaturos?

 

Tai tiek ir sugebejai argumentuoti ,kad "kazkas vercia top gear" zurnala.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai tiek ir sugebejai argumentuoti ,kad "kazkas vercia top gear" zurnala.

Tai as tau ir rasau, KAI SALTAS VARIKLIS BUNA, o variklis atsala juk ne per valanda jai ka, kai busi parduotuvej ar dar kur, tai variklis neatsals, ir tepalas nesutirstes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Tai as tau ir rasau, KAI SALTAS VARIKLIS BUNA, o variklis atsala juk ne per valanda jai ka, kai busi parduotuvej ar dar kur, tai variklis neatsals, ir tepalas nesutirstes.

 

Na tai gerai, atsals kazkiek, tegul buna uzkurimas prilyginamas 35 nuvaziuotiems km, kitur maziau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai gerai, atsals kazkiek, tegul buna uzkurimas prilyginamas 35 nuvaziuotiems km, kitur maziau :)

As tiksliai nezinau kiek ten kas kam prilygsta, bet su situo pasakymu pilnai sutinku, ir nezinau kodel neturetu kiti sutikt, logiskai mastant kai varikli nepakankamai tepa, tai jis ir devisi labiau, o kai variklis susiles, ir tepimas daug geresnis, tai devisi maziau ir seip su tais km, kad salto variklio uzvedimas prilygsta nuvaziavimui 70km, nu o kas paneigs, kad tai netiesa?

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

As tiksliai nezinau kiek ten kas kam prilygsta, bet su situo pasakymu pilnai sutinku, ir nezinau kodel neturetu kiti sutikt, logiskai mastant kai varikli nepakankamai tepa, tai jis ir devisi labiau, o kai variklis susiles, ir tepimas daug geresnis, tai devisi maziau ir seip su tais km, kad salto variklio uzvedimas prilygsta nuvaziavimui 70km, nu o kas paneigs, kad tai netiesa?

 

Kad bereikalingai, burnos neausinti, sukuriau tema viename auto forume, bandysim aiskintis realia zmoniu patirtitimi, ten manau atsiras zmoniu daugiau suprantanciu, negu kad tu ar as. Kada bus ka, papostinsiu nuoroda paskaitymui, kad ir kaip ten bebutu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...