Pereiti prie turinio

Mašinos šildymas rytais


Rekomenduojami pranešimai

2,5 tdi vaziuojant kol pakyla iki 90, praeina geras pusvalandis :D cia prie -15. Jeigu idomu tai galima ir apie tepalu keitima padiskutuot. Kazkur teko skaityt, kad kazkoks zmogus isejas is tepalus gaminancios firmos teige, jog nebutina keisti tepalu.

Redagavo Tomas O.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas per salcius nesildo tai uzjauciu. tas kuro taupymas anksciau taip des per kisene... taigi kol saltas variklis tepalas tepima labai minimalu turi, juolabiau kad net tepalo spaudimo turbut reikiamo nera. prasuks indeklus ir paliksit stukele ant remonto.

 

o apie ta nusidevejima tai nesvaikit... aisku nera sveika varikli ten kurt per salcius milziniskus: pvz jeigu reikia i parduotuve tai geriau peskom eit, negu ten drocint trumpais atstumais.

 

o kas dar saltam dyzeliui 2.5k rpm duodat tai isvis peilis... jeigu jau pajudejai su saltu, tai junk pavaras pries 2k.

Na, normaliose mašinose juk būna tepalo slėgio daviklis ir jei tas slėgis per mažas, tada vairuotoją (kad ir tave) informuoja. Bent jau pas mane niekas nešviečia, kai variklis jau užvestas. Tad spaudimas yra. Faktas, kad pats tepalas tik užvedus šaltu oru kažkiek yra klampesnis, bet jis labai greit pašyla (bent jau pas mane - kelias pirmas minutes pavaros ne itin lengvai jungiasi, bet dar po kelių minučių - viskas tvarkoj). O ką reiktų savo mašinai padaryti, kad prasuktų indėklus, tai be kažkokio konkretaus chuliganizmo, niekas nešauna į galvą :D.

Paprastai stengiuosi neduoti daugiau nei 2000 rpm, bet visko būna, ypač jei skubu, arba į pagrindinį kelią įlėkus tik pamatau iš galo ką nors greit parvažiuojant. Bet čia reiktų pabrėžti, kad šitas dalykas aktualesnis turbodyzeliniams varikliams, o ne atmosferiniams. Taip pat, net ir žiemą reikėtų kartkartėm profilaktiškai (įšilus varikliui iki darbinės temperatūros) turbodyzeliui išspjauti suodžius ;) - kiek pasukti netoli redline'o.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas vairuotojams dyzelistams: Jums temperatūra pakyla šiuo laiku iki 90?

 

Klausiu, nes man 80 laipsnių pakilo pravažiavus ~40-60km, šiaip beveik visą laiką 70 buvo. :)

 

Priklauso nuo masinos. Ant Audi A6 2001m su 1,9 varikliu mums kildavo iki 90 laipsniu pravaziavus panasiai, tai pakeite termostata nepakyla daugiau negu 75 laipsniai. Bet po kanus rimtus ( Norvegijoje) pavazinejus pakyla iki max 90 laipsniu bet ant tiesio kelio vel nukrenta. Taigi manau pats laikas ir tau bus jau termostata keisti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip pravaziavus 40km gali but nepasiekta darbine variklio temperatura? Termostatas gatavas tokiu atveju.. t.y. atidarytas visada ir ausinimo skystis keliauja visada didziuoju ratu, butu geras termostatas tai pradzioje ausinimo skystis keliautu mazuoju ratu (per radiatoriu neitu) ir temperaturai pakilti uztektu 5-10km pralekt, tada atsidarytu termostatas ir palaikytu ta 90c..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu supranti, saltas variklis girdisi klaksejimas ir kai jis saltas, labiau devisi visos variklio detales, o kai pradedi vaziuot vaziuojant jis susyla greiciau, tai gaunasi kad ir susidevi per ta laika maziau. Ir seip paskaityk nauju masinu instrukcijas, tevukas su vw caddy 2008 vazineja, ir instrukcijoj yra parasyta kad sildyt variklio nereikia! tai as ir nesakau, kad jai sildysit tai jau nevaziuosit ir po puses metu pareis variklis, bet kam ten sedet toj masinoj, jai galima iskarto vaziuot, ir nedegint kuro + kai dar ir sveikiau taip yra. SEKMES.

 

O tu pats ar supranti del ko gincijiesi ar apie ka kalbi?

Taip, saltas variklis dyla greiciau. Nenugincyjamas faktas.

Bet visa kita tik "skiedalai" be argumentu. Kiekvienam varikliui visiskai idividualus atvejis. 4, 6 ar 8 cilindru varikliu skiriasi silimo greiciai, apsukos. O variklis saltas dyla ne laiko atzvilgiu, o variklio apsisukimu skaiciaus iki darbines temperaturos pasiekimo skaiciumi. Tad reikia pamastyti kiek konkretus variklis mazdaug apsuku atlieka stovedamas vietoje ir kiek atliks vaziuodamas konkreciu keliu iki darbines temperaturos ribos. Pvz. man issukus is kiemo stati ir ilga ikalne. Tad as niekada nevaziuosiu i ja nepasildes variklio. Tai butu variklio tycinis zudymas. Nes reikia nepamirsti, kad stovint vietoje salto variklio detales gauna zymiai maziau apkrovos, tad mazesne trintis ir pradinis mazas tepimas ne toks baisus.

Kadangi saltas variklis labiau dyla del tepimo stokos, reikia labai atsizvelgti kokia alyva naudojama variklyje. Nes tarkim tarp 20W-50 ir 0W-20 milziniskas skirtumas.

Jei automobilis varomas dujomis, tai net negali buti kalbos del variklio nesildymo, nes nepasiekus 30-40 laipsniu, vaziuojant variklis naudoja zymiai daugiau duju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su dede kalbejau apie tai, jis 20 metu jau dirba su dyzeliais. Tai man pamenu dave velniu uz tai, kad nepasildes variklio sedau ir islekiau is namu... Ir aplamai, dyzelinio variklio, negalima labai ant aukstu apsuku drozt... Kaip jis issireiske, kad dyzeliniai varikliai, nera skirti lakstymams ir lenktynems... Kuo graziau su dyzeliu vazinesi, tuo ilgiau jis tarnaus.

Bet anyway, kiekvienas elgiasi taip, kaip jam priimtina, vienas sildo varikli, kitas islekia dar nespejus net uzkurt masinos... Mano nuomone, as pasiliksiu prie variklio sildymo, aisku nesakau, kad reikia vietoj birbint 30min, bet bent jau masinai duot apsilt tai butinai reikia... Peace!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirma posta galima iskarto i perlus detis. temos net neskaiciau ir net neidomu, nes vejus snekat. visu pirma jai ziema ir salta, tai aisku buna ir sniego iki keliu, tad vien isvaziuojant jau reik duoti gazo normaliai kad i neuzklimptum tai nori pasakyti saltam varikliui skaitai gerai ? visu pirma ziema, ir siaip vaziuojant pats gamintojas rekomenduoja auto pakaitinti iki darbines temp, galvojat temp daviklis yra del grozio? ant naujesniu auto va kaip bus -20 ir uzkursi ir isoksi i kokia pusni ar siaip paspausi gaziuko, ta masina netrauks arba uzges, nes yra padaryta taip specialiai. ir pats gazas aiskiai raso "pakanka, kad variklio temperatūros lygis pakiltų iki reikiamo." pas viena gal termostatas sunkiau atsidaro tai jis gali ir puse dienos birbinti :)

Redagavo okyzzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepavyko :D bandžiau įspaudęs užkurti, nu čia nesamonė kažkokia :D galbūt su laidu prijungus prie pc būtų galima ką nors pakoreguoti :)

 

Tai kai man dujas idejo irgi paprasiau parodyt ta buda,jis pamegino bet neuzsivede jam.. Kazkaip idomiai.. Bet toks budas knygutej parasytas,o neveikia...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip jis issireiske, kad dyzeliniai varikliai, nera skirti lakstymams ir lenktynems... Kuo graziau su dyzeliu vazinesi, tuo ilgiau jis tarnaus.

 

Jis kalbėjo apie senuosius dyzelinius variklius. Common-rail varikliai nebebijo didelių apsukų. Aišku tai nereiškia, kad reik važinėt su jais ant redline'o pastoviai :D

Alfa Romeo 156 1.9JTD Lietuvoje jau pramynus 100+k, rida ~370k km problemų dar nebuvo kilę. Aišku maitinamas geriausiais tepalais, ryte pašildoma visada, degalai tik iš Statoilo. Važinėjama tikrai ne pensininko rėžimu.

 

Asmeniškai pats net ir vasarą užvedęs leidžiu padirbti ant laisvų, kažkaip įpratimas įsivystęs.

 

Žiemą užvedimas vyksta taip:

  • Įjungiamas degimas (pašildomos žvakės)
  • Tuo metu kol šyla žvakės "pramankštinama pavarų dėžė" (įjungi kiekvieną bėgį)
  • Tada mašina yra užvedama
  • Įjungiamas magas, kad linksmiau langus būtų valyti
  • Nuvalius langus, grįžtama į automobilį ir įjungiamas pečiukas, kad atšildyti nušalusias galūnes
  • Ramiai išvažiuojama iš aikštelės (be gazo)
  • Kol variklis neįšyla iki 50C+ stengiamasi neviršyti 2k apsukų

 

Dar įbersiu druskos į TIK vokiškų automobilių mylėtojų žaizdą - praeitą žiemą prie -24C užsivedė su 2 veikiančiom žvakėm, tiesa ne iš pirmo karto.

Tuo tarpu mašinos termometras rodė -18C (italai net neįsivaizdavo tikriausiai, kad gali būti daugiau nei -18C :D).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano tėvas varikli tai su visokiom senom siltom striukem apkloja, kad jam silciau butu :D as savo masinai to dalyko nedarau, bet va buvo viena kart toks ivykis kad be mano zinios mano masinai tevas ta pati padare, gedos apturejau pries chebra :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano tėvas varikli tai su visokiom senom siltom striukem apkloja, kad jam silciau butu :D as savo masinai to dalyko nedarau, bet va buvo viena kart toks ivykis kad be mano zinios mano masinai tevas ta pati padare, gedos apturejau pries chebra :D

 

 

Nu jo neblogai cia,negirdejau tokiu dalyku as dar.. Kuo toliau tuo idomiau,kaip net rengia suniukus(pincesius,jorksyro terjerus),vakar einant papstebejau,kad net vokieciu avigani aprengta vedasi.. Pries kelias dienas ciau ciau apsirenges eina.. Salciu nera,pliusine temperatura,o zmones taip jau daro ir dar su tokiais gyvunais..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...