Pereiti prie turinio

Keista nešiojamo kompo garantinio situacija


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Be didelių išvedžiojimų einu tiesiai prie reikalo.

 

Situacija tokia: kolega pirko nešiojamą kompą iš įmonės X 2011.11.19d., 2012.01.05 atsirado monitoriaus gedimas, linijos ištisai visą ekraną. Kreiptasi į pardavėją X, kuris pagal numatytą tvarką nusiuntė tą velnio aparatą apžiūrai į Kaune esantį servisą nurodomą kaip ASUS atstovybė. Iš ten gauta išvada „ekranas užlietas neaiškios kilmės lipniu skysčiu”, tai reiškią kad garantinis nieko netvarko, nebent būtų sumokėta jei gerai pamenu 1180Lt suma už naują ekraną ir 40Lt už darbą.

 

Įdomiausia dalis tai, kad savininkas teigia, jog per tą laiką ekrano nė karto nėra valęs, o gautose iš serviso nuotraukose ant ekrano matosi valymo žymės. Užpylęs taipogi nieko nebuvo. Belieka tokios prielaidos, arba jis taip smarkiai nusičiaudėjo, kad ekrano apatinė dalis buvo visa užlieta, arba pardavėjas X kažką suka.

 

Gal kam nors yra tekę susidurti su panašia situacija? Ar bėra koks viso to sprendimo būdas papuolus į tokią nesamonę? Gal tarkim yra galimybė kreiptis į kokius ekspertus kurie ištirtų, kas ten per skystis ir kada jis ten buvo užlietas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sorry, gal šiek tiek offtopick'ą darau, bet vis vien į garantinių temą.

 

Šiandien mane patį nustebino iš mttc skambutis, kur mano galaxy s2 yra garantiniame. Esmė skambučio buvo tokia, jog mano telefonui neteikia garantinio, nes mano telefone rado drėgmės požymių :)) Iš karto informavo, jog galite susitaisyt telefoną už ~100lt ir toliau jį puikiai naudoti. Pasakius, jog niekaip negalėjo patekti drėgmės į telefoną, prasidėjo tokie klausimai kaip - "ar kalbėjote per lietų?", "ar turite telefonui dėklą?" viršūnė pagalvojau..) Labiausiai nervas paėmė, ne dėl to 100lt, bet dėl to, jog garantinio nebeturės telefonas. Gal kas nors ir man ką nors turite pasiūlyti? Telefonui greitai bus tik 5 mėnesiai.

 

Iš tikrųjų tada kyla klausimas, kam tas garantinis reikalingas, jeigu net šnekėti lyjant negalima telefonu.. Dar juokingiau yra tai, jog drėgmės rado prie kroviklio jungties, negi pas mus Lietuvoje lyja nebe iš dangaus? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

greiciausia cia ne pardavejas bus kaltas o pirkejas jei tikrai kaska uzliejo, o siaip yra taip:

 

ira daug garantinio atstovybiu kurios tiesiog ignoruoja garantinius remontus, prisikabineja pire bet kokio ibrezimo ir pan. ira tokia kompanija kaune Servisnet gaiziunu gatvej, tai ju garantinis remontas galioja tiek kiek jie suteikia garantija po savo remonto, nes kad ir kiek beremontuotum visad sugenda, viena kompiuteri ta kompanija taise 4 kart. visad sugesdavo po ju garantijos pasibaigimo. 3 men garantija o nuo 3 iki 4 men sugesdavo :D

 

jei taiso kaska negarantini tai taiso kaina ta kad neapsimoketu pirkti naujo, o susitaisai bet niekada tas aparastas neatlaiko ilgiau negu 4 menesiu, o ju garantija kai uzsakoma gamintojo detales naujos max vistiek 3 menesiai.

 

taigi saugokites visu situ garantiniu aptarnavimu, jei keistai i jus paziurejo ar dar ka, nuneskit ta aprata i kita atstovybe uz pinigus, kartais keliu meistru isvados buna skirtingos kaip buvo ir man, delto jau keleta metu nebetaisau o nusiperku nauja.

 

zinoma abydna kai nusiperki uz 3000 aparata o remonto kaina 1500.... atrodo susitvarkei ir fsio, bet kad bent veiktu....

 

 

ir pasiziurek tarkim tau pakeis ekrana. duos garantija 3 menesiam, kai ekranas naujas uzsakytas, kur logika? :D

 

makliuoja lietuvei pastoviai, pakeicia detales, iveda kitu gedimu ar dar ko, nekarta buvo kai nunesi del vieno taisyti, sutaiso, o pasiemes randi nauju "bajariu"

 

sekmes karuose, ivertink visus aspektus ka siulo ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

greiciausia cia ne pardavejas bus kaltas o pirkejas jei tikrai kaska uzliejo

Tas ir keista, kad užlieta nieko nebuvo, o ir pateiktose nuotraukose tas skystis kažkokios tai geltonos spalvos, gal net nežemiškos kilmės :) Suprasčiau dar atvejus kai nukenčia klaviatūra dėl priklausomybės, kavai, arbata ar alui, tačiau čia kažkas naujo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gelsvas skystis gali buti nuo folijos kuri yra sutepama monitoriaus gale, gal ASILAS tehnikas ziurejo ir pagalvojo kad uzlieta nors ten tehnine alyva ar kaip ten, nu zodziu ne tehnikas as bet ne viena aparata ziurejas is vidaus. nors ne visur ta folija buna bet siaip sutepta viskas viduij buna. nzn, nemaciau foto, nunesa tegul i kita servisa sumoka tegul uz abziura ir nieko nesako kad buvo kur nunese tada bus tiksliausia kaip ir kas ir koks ten skystis.

 

 

dazniausia pardavejas net neciupineja prekes, nes prekes buna supakuotos, labai daug pardaveju tiesiog perparduoda prekes is didmeninku sandeliu, jam atveza preke o tas paduoda pirkejui ja net neciupinejas.

 

buna ir kad pats parsiveza is velniai zino kur ir pan, bet cia jau anonizmas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Iš nuotraukų sakyčiau, kad tai tiesiog klijai. Įdomu, kaip atrodo kita dangčio pusė - priekinė plastmasė iš vidaus, kuri liečiasi prie ekrano metalo. Tai padaryta, kad nebūtų kosmetinio išlinkimo, nes vien varžtais ir plastmasiniais laikikliais plona plastmasė nesilaikys lygiai.

Abejonių kelia tik antra nuotrauka - nes kampe ant matricos stiklo to geltono yra. Gamintojas neturėtų taip užtepti..

 

Kiek teko susidurti - o teko nemažai - mirgėjimas t.y. stripes atsiranda nuo skysčių, sutrenkimų, perkaitimo.

 

Reikėtų pačiupinėt tą geltoną lipnų :) manau, kad tai ne skystis.

 

Nešk man, pasakysiu, kas per dalykas ten ;) Beje, visus asus taiso Servisa ICT. O su jais fintų duag buvo.. Pirkit: DELL, Lenovo ir HP - turėsit 100 garantinių įstaigų, kurios padės aplenkti kauniečius..

Redagavo itguy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Be didelių išvedžiojimų einu tiesiai prie reikalo.

 

Situacija tokia: kolega pirko nešiojamą kompą iš įmonės X 2011.11.19d., 2012.01.05 atsirado monitoriaus gedimas, linijos ištisai visą ekraną. Kreiptasi į pardavėją X, kuris pagal numatytą tvarką nusiuntė tą velnio aparatą apžiūrai į Kaune esantį servisą nurodomą kaip ASUS atstovybė. Iš ten gauta išvada „ekranas užlietas neaiškios kilmės lipniu skysčiu”, tai reiškią kad garantinis nieko netvarko, nebent būtų sumokėta jei gerai pamenu 1180Lt suma už naują ekraną ir 40Lt už darbą.

Ta ASUS "atstovybė" tai ServisaICT greičiausiai. Keista, su jais dar nėra tekę susidurti iš neigiamos pusės. Bet ir ekrano kaina N73'am modeliui, tai... :o koks trečdalis viso kompiuterio kainos :|.

Gal man šitoj vietoj kompetencijos stoka bus taip burti net nemačius to kompo, bet tai linijos su "apliejimu" tiek ir teturi bendro - čia greičiau šleifo kontaktai arba VGA grybauja.

 

O šiaip tikrai, reikėtų tą įmonę X įvardinti vis dėlto - šioks toks akmuo į daržą būtų. Nors galbūt ne šiuo momentu - abejoju, jog būtent tokių nešiojamų tą įmonė daug parduoda, kad vėliau nebūtų kaip nors bendravimas ir nešališkumas pardavėjo paveiktas, nes, visgi, manau, teks bendrauti su tuo pardavėju ir su atitinkamomis institucijomis. Na, linkiu sekmės, tikiuosi, kad išaiškės kaip kas ir viskas bus jūsų naudai.

 

Šiandien mane patį nustebino iš mttc skambutis, kur mano galaxy s2 yra garantiniame <...>

Na, MTTC tai manęs nestebina - pas juos ta dregmė tai viena dažniausių priežasčių. Ypač, kai buvo iPhone 3G ir 3Gs Omnitelyje :). Atrodo, kad meistrų dažnas įrankis buvo pipetė :D.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Na, MTTC tai manęs nestebina - pas juos ta dregmė tai viena dažniausių priežasčių. Ypač, kai buvo iPhone 3G ir 3Gs Omnitelyje :). Atrodo, kad meistrų dažnas įrankis buvo pipetė :D.

 

Mttc nieko negali padaryt :) jei ant sugadintos dalies yra drėgmės indikatorius ir jis pakitęs - gamintojas nekeis dalies garantiškai.

 

Šiaip ar taip - VISOS be išimties įmonės taisančios garantiškai yra suinteresuotos dalį keisti, nes už tai gauna komisinius iš gamintojų. Bet jei gamintojas nustatys, kad nepastebėjo technikas kokio nors apliejimo, įskilimo ar pan - už dalį mokės įmonė gamintojui (šiuo atveju MTTC). Todėl jos netaiso :) temos autoriaus atveju - tai tikriausiai klijai..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mttc nieko negali padaryt :) jei ant sugadintos dalies yra drėgmės indikatorius ir jis pakitęs - gamintojas nekeis dalies garantiškai.

O kaip manai, kodėl sakiau, kad įrankis buvo pipetė? :) ant minėtų iPhone modelių (nežinau kaip ant naujesnių) tas drėgmės indikatorius yra ausinių lizde. Lašiukas vandens ir telefonas "buvo gavęs drėgmės".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Iš nuotraukų sakyčiau, kad tai tiesiog klijai. Įdomu, kaip atrodo kita dangčio pusė - priekinė plastmasė iš vidaus, kuri liečiasi prie ekrano metalo.

Sveiki dar kartą, kolegos, teisybės ieškotojai :D

 

http://webit.lt/00724807-5.jpg

 

Tikiuosi kalba eina apie šitą plastmasės gabalą? :) Kompas išties kaip ir minėjot N73SW berods.

 

Kompo savininkas, po ilgo laukimo sulaukė tik priminimo „jei neatsiimsite kompiuterio iki vasario 9, jis bus utilizuojamas”. Argi ne miela... po tokių dalykų, jau ir aš pats pradėsiu bijot kokią elektronikos prekę bepirkti :)

 

Manau jau laikas atskleisti tą nežinomąjį x. Kompas buvo pirktas Klaipėdoje, PC „Avitela“. Gal čia viskas jiems ir ne iš blogos valios išejo, bet kad gavosi nesamonė tai faktas.

 

Tiesa nugirdau vieną gera komentarą, o kaip visgi su tai taisykle, kad nepatinkantį pirkinį gali gražinti per 14d.?

Ar neįmanomas scenarijus, jog kažkoks lakūnas bandytojas jau yra turėjęs tą aparatą, smagiai apčiaudėjęs ir gražinęs?

Redagavo egadijus
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirkau sesei kompiuteri is Klaipedos avitelos, teko ir su garantijomis susidurti, tai problemu nebuvo nutike ir visos dalys buvo pakeistos be priekaistu.

Tavo atveju ,net jeigu pakeliui i Kauna tas kompiuteris gavo dregmes ,tai tu jau nieko neirodysi, nebent ateiciai nunesus kompiutery i garantini, prie vadybininko padaryti keleta nuotrauku ,kad vizualiai matytusi jog niekas niekur nebuvo apipilta.

Siaip teko susidurti su viena tokia situacija, kai sedejau pas drauga darbe (telefonu taisykla) ir atnese zmogus telefona "Samsung" su europine garantija, draugas telefona prieme, bet pries tai paklause, ar buvo apipiltas, zinoma atsakymas buvo ,kad NE. Na kol zmogus trainiojosi po parduotive, ta telefona pradarius aiskiai matesi arbatos ar kito skyscio gelsvi pedsakai, zmogus gryzes dar bande irodyneti, kad niekas neapipyle telefono ir kad meistras nusikalba, bet deja.. kartais zmones patys nepastebi kaip jiems telefonus aptasko, kai draugas prie laptopo uzlasina kavos ar arbatos ir paskui turi daug vargo garantiniuose aptarnavimuose.

Siulyciau pasiimti kompa ir ieskotis pigaus monitoriaus per skelbimus. Sekmes.

Redagavo Bandiz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotraukoje atrodo kad ekranas būtų buvęs valomas su kokia kempine bent jau iš išvaizdos arba pirštais išpeckeliotas.

http://webit.lt/00724807-1.jpg

 

Kas dėl prekės gražinimo tai elektronikos prekėms kvepalams ir pan tai netaikoma, prekės negali gražinti nebent ten dirba pažystamas ir su su juo susitarsi kad nori apkeisti į brangesnę prekę. Tačiau kaip nekeista "Elektronikos pasaulis" parduotuvėse su mielu noru pakeitė prekes be jokių ginčių.

 

Pats galvoju vasarą teks meistrauti tai reikia nusipirkti naują perfą nes senajam vamzdec, pasidairiau į parduotuves nuvariau į turgų toks pat bosch perfas ten 550lt(su keičiama galva), o pardoj 950lt. O pasiaiškinus su turgaus prekeiviu tai garantinis iš vis suteikiamas tik kažkurimos variklio dalims.

 

Pats dabar su garantiniu servisu šiek tiek kariauju. Nusipirkau router'į ir jam teko įrašyti kelis papildomus priedus, tačiau gaamintojo puslapyje nei aiškiai nei kaip nebuvo nurodyta kokius pack'us sumesti norint atnaujinti OS. Paskambinus platintojui pasakė išiųsti gamintojui į gamyklą nes ne tuos pack'us sumečiau, ir gamintojas pilnai pripažino klaidą dėl to, tad dabar laukiu kaip ir kas ten bus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...