Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Na ka uzkuriau masina, daug vaziauvau kol issigandau, variklio temp. 110 laipsniu, ir vis neatsila, atsukau antifriza tai visas isove lauka ir isbego, o radiatorius saltas, kaip supratau uzale ir laukt nebegalima, ka siult daryt, pilti karsto vandens ant termostato ir uzkurus varikli laukti, gal pasiseks ar jau viskas?

 

Na ka siandien nuo pat ryto dirbau prie masinos.

 

Darbo eiga:

 

Pripyliau pilna verdancio vandens ir staigei igaraza, garaza su duju balionu pasildziau iki +20 ir taip apie valanda. Tada viskas atsilo, pradejo vel pust akrsta ora. Tada isleidau "antifriza", visgi ten buvo vanduo, nes papylus ant sniego jis uzalo akimirksniu. Tada viska prapuciau, visa radiatoriu, ispuciau visa suda. Nusipirkau raudono -40 antifrizo ir supyliau beveik 8 litrus. Dbr viskas vel veikia puikiai, tik kad radiatorius saltas, bet turbut taip ir turi but nes ziema. Tepalas atrodo spalvos nepakeite ir nepadaugejo, tikiuosi nebusiu perkaitines...

Redagavo dowista
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varyti masina i silta garaza ir laukti kol atitirps viskas. Poto pili antifryza ir iskart ziuri ar nebega niekur kiaurai. Jei bega pro apacia, tai bus trukus kazkokia slangute arba karteris. Karsto pilti berods negalima, nes nuo temperaturos kaitos didesne tikimybe kad kazkas sutruks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėmesio! Jokiu būdu po važiavimo negalima atsukti ar tikrinti antifryzo, galite ir veidą nusideginti ir kitų sužalojimų patirti!

 

Kadangi aušinimo sistemoje yra du ratai, mažasis ir didysis, pas tave greičiausiai termostatas nebeatsidaro prie reikiamos temperatūros, todėl antifryzas keliauja tik mažuoju ratu, ko pasekoje variklis kaista.

 

Mano patarimas: nepilk vandens, nes jis kalkėja ir su laiku gali užkišti automobilio radiatorių, nebent automobilis jau tik į metalo laužą tinkamas.. Nusipirk antifryzo, supilk kiek tilps, tada rask fiškutę nuo ventiliatoriaus ir užtrumpink ją savaržėle, kad ventiliatorius pūstų visą laiką, iki tol kol pasikeisi termostatą. Sekantis etapas - perki naują termostatą ir pasikeiti, arba važiuoji į servisą ir leidi šį darbą atlikti už tave.

Redagavo TDB
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei termostatas kaltas, laikinai galima issigelbet ji visiskai atidarius, cia jau chalturinimas prasideda. Bent kazkada pats taip dariau, nes skubiai kito neradau, aisku, apie siluma tada reik masinoj negalvot. O jei ne termostato kalte, greiciausiai bus uzsales antifrizas, jei nesi pats keites ir nezinai, kokios temperaturos pripiltas(arba dapilinejai vandeni siltu metu laiku).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oho, drasus vaikinas esi. :D Džiaukis, kad veideli dar turi.. čia ne juokai antifryzo dangteli atidaryt kai jis 110 laipsnių.

 

Praplauk sistema, gal buvo pripilta kokio š*do ar panašiai. Beto reikėjo pažiūrėt kokios spalvos ėjo antifryzas, nebuvo tepalo spalvos?

 

Jei praplovus sistemą taspats, tada bus bėda geriausiu atveju termostatas, o blogiausiu kas ir mažiau tikėtina galva jau susilankščius ar dar koks briedukas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oho, drasus vaikinas esi. :D Džiaukis, kad veideli dar turi.. čia ne juokai antifryzo dangteli atidaryt kai jis 110 laipsnių.

 

Praplauk sistema, gal buvo pripilta kokio š*do ar panašiai. Beto reikėjo pažiūrėt kokios spalvos ėjo antifryzas, nebuvo tepalo spalvos?

 

Jei praplovus sistemą taspats, tada bus bėda geriausiu atveju termostatas, o blogiausiu kas ir mažiau tikėtina galva jau susilankščius ar dar koks briedukas.

 

Buvo rudas vanduo vietoj antifrizo, nes masina is Ispanijos. Ispylus ant sniego jis iskarto susalo i leda :D Dar reikes tepala patikrint, jei daugeja tada irgi xana...

Redagavo dowista
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oho, drasus vaikinas esi. :D Džiaukis, kad veideli dar turi.. čia ne juokai antifryzo dangteli atidaryt kai jis 110 laipsnių.

 

Praplauk sistema, gal buvo pripilta kokio š*do ar panašiai. Beto reikėjo pažiūrėt kokios spalvos ėjo antifryzas, nebuvo tepalo spalvos?

 

Jei praplovus sistemą taspats, tada bus bėda geriausiu atveju termostatas, o blogiausiu kas ir mažiau tikėtina galva jau susilankščius ar dar koks briedukas.

 

tai taip, neblogai sove vandeni lauk :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pernai panašų "malonumą" turėjau. Vis nežinia kur po truputį antifrizas dinginėjo, o kai šaltukas spustelėjo - pro pramuštą variklio tarpinę tepalo privarė į aušinimo sistemą ir užsikimšo... Teko keist tarpinė, praplovinėt aušinimo sistema. Tada remontuojant ir paaiškėjo kur dinginėjo antifrizas - buvo įtrūkus šlanga viena. Esant karštam varikliui kiek išvarvėdavo, tiek greit išgaruodavo ir nieko nesimatė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai visgi ziuriu triperi nusipirkai. Bet irgi, proto neturejimas, idomu kiek laiko i skydeli reikejo nepaziuret, kad per toki salti dakilo iki 110.

 

Variklis perkaitintas, nieko gero nelauk. Ir siaip, jeigu vietoj antifrizo vandens pripilta, tai jau kazkas 'remontavo' ji. Kad ir ispanijoj karsta, bet joks ispanas tau nepils vandens vietoj antifrizo, visgi ne tokia salis kaip lietuva....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nebus gerai varikliui po tokio perkaitimo,su laiku gali išlyst tepalo valgymas,tepalo patekimas į antifryza ir pan

 

Na dabar vaziuoju ir lyg viskas gerai, tepalas ir tvarkoje, masina nedumija. Bet variklis dbr atvirksciai vos iki 70 uzkaista nors ir daug vaziuojant, gal cia ir normalu. Tiesa pasakius gal ir nebuvo to 110, bet virs 90 tikrai buvo.

 

Tai visgi ziuriu triperi nusipirkai. Bet irgi, proto neturejimas, idomu kiek laiko i skydeli reikejo nepaziuret, kad per toki salti dakilo iki 110.

 

Variklis perkaitintas, nieko gero nelauk. Ir siaip, jeigu vietoj antifrizo vandens pripilta, tai jau kazkas 'remontavo' ji. Kad ir ispanijoj karsta, bet joks ispanas tau nepils vandens vietoj antifrizo, visgi ne tokia salis kaip lietuva....

 

Na gal ir antifryzas, bet ispylus ji ant sniego jis per kokia minute susalo i leda ir jis buvo rudos spalvos. Na o del variklio kol viskas gerai tol gerai, gal ir neislys jokia problema.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

Na dabar vaziuoju ir lyg viskas gerai, tepalas ir tvarkoje, masina nedumija. Bet variklis dbr atvirksciai vos iki 70 uzkaista nors ir daug vaziuojant, gal cia ir normalu. Tiesa pasakius gal ir nebuvo to 110, bet virs 90 tikrai buvo.

 

 

 

Na gal ir antifryzas, bet ispylus ji ant sniego jis per kokia minute susalo i leda ir jis buvo rudos spalvos. Na o del variklio kol viskas gerai tol gerai, gal ir neislys jokia problema.

Visu pirma,tai vanduo užverda prie 92laipsniu,o termostatas atsidaro prie 96 laipsniu,išvada-vanduo buvo pas tave supiltas o ne antifryzas.Antra jei galvute nuo perkaitymo butu sukraipyta,ar tarpine pažeista tai tepalas akimirksniu taptu baltas ar užputojas dar nespejus varikliui užšilti.O jei temperatūra tik 70,statyk nauja termostata,variklio normali darbo temperatura apie 98 laipsniai.Mersu net 110.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma,tai vanduo užverda prie 92laipsniu,o termostatas atsidaro prie 96 laipsniu,išvada-vanduo buvo pas tave supiltas o ne antifryzas.Antra jei galvute nuo perkaitymo butu sukraipyta,ar tarpine pažeista tai tepalas akimirksniu taptu baltas ar užputojas dar nespejus varikliui užšilti.O jei temperatūra tik 70,statyk nauja termostata,variklio normali darbo temperatura apie 98 laipsniai.Mersu net 110.

 

Kokie dar 98 laipsniai, kas per 110?? Jei nežinai, tai gal nereikia rašyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma,tai vanduo užverda prie 92laipsniu,o termostatas atsidaro prie 96 laipsniu,išvada-vanduo buvo pas tave supiltas o ne antifryzas.Antra jei galvute nuo perkaitymo butu sukraipyta,ar tarpine pažeista tai tepalas akimirksniu taptu baltas ar užputojas dar nespejus varikliui užšilti.O jei temperatūra tik 70,statyk nauja termostata,variklio normali darbo temperatura apie 98 laipsniai.Mersu net 110.

wtf gal nebepjauk

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...