Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

:D pats geriau patylek ''mechanike'', kiek auto turim pas visas saltas nukrenta apsukos nes yra apsuku reguliatorius(dar karta kartoju negesta variklis bet apsukos mazesnes negu kai buna jau silta ant laisvu) kai uzkuri salta varikli, kad susiltu tepalas ant mazu apsuku kol tepimo nera normalaus, o gal tu sedes i salta masina dugna iskart uzspaudi kad uzsiltu normaliai? tai tada tu maladiec tikrai baxuras...

 

Visas mašinas kurias turėjau užkurus apsukos stovi taip kaip ir šiltos mašinos. Beto tika užkūrus jos kaip tik būna šektiek aukštesnės, kad mašina sušiltu greičiau ir tada jos nukrenta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visas mašinas kurias turėjau užkurus apsukos stovi taip kaip ir šiltos mašinos. Beto tika užkūrus jos kaip tik būna šektiek aukštesnės, kad mašina sušiltu greičiau ir tada jos nukrenta.

reiskias mano a6, zmonos 307, sesers IV golfas, tevo tranzintas reikia reguliuot kazka arba varikliai baigesi, del pakilusiu apsuku sutinku, bet tik pirmas 10-20sec kad variklis neuzgestu turbut, bet paskui jos nukrenta zemiau nei turetu ir po 5min sildimo nevaziuojant atsistato i normalia padeti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazka nusisneki :) is kur tokios zinios? ir kokiai cia masinai ?

 

Nesneku jeigu nesu pats to patyres.

Is kur zinios? Is patirties. Ant visu masinu nuo 2001 metu su kuriom teko patirti nekildavo temperatura daugiau negu 85 laipsniai su nauju termotastu.

Pvz: ant Audi A6 2001 metu 1,9 buvo 90 laipsniu tai keitem kartu su broliu termotasta ir pakeite visada budavo ~70 vaziavom po Norvegijos kalnos visa diena ir temperatura nebuvo pakilus daugiau negu 80 laipsniu.

 

Dar irodymu reikia?

 

reiskias mano a6, zmonos 307, sesers IV golfas, tevo tranzintas reikia reguliuot kazka arba varikliai baigesi, del pakilusiu apsuku sutinku, bet tik pirmas 10-20sec kad variklis neuzgestu turbut, bet paskui jos nukrenta zemiau nei turetu ir po 5min sildimo nevaziuojant atsistato i normalia padeti

 

Turbut taip ir bus. Nes ant normaliu masinu yra toks dalykas kaip automatinis "pacosas" kuris pasildo varikly palaikant tam atitinkamas apsukas. Priklauso nuo masinos vienur buna 1800 kitur 1100 laiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane ant salto dyzelio apsukos buna ~900, o susilus ~600, taip kad krekas teisus ;)

 

Dar noriu paklaust, ar pakaitinimo zvakes dyzeliniam varikliui reikalingos tik uzvedimui ar ir da kokia funkcija atlieka? Ir ar jas keisti tik tada, kai uzkurt darosi sunku?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane ant salto dyzelio apsukos buna ~900, o susilus ~600, taip kad krekas teisus ;)

 

Dar noriu paklaust, ar pakaitinimo zvakes dyzeliniam varikliui reikalingos tik uzvedimui ar ir da kokia funkcija atlieka? Ir ar jas keisti tik tada, kai uzkurt darosi sunku?

 

Del pakaitinimo zvakiu galiu pasakyt tiek kiek zinau. Kad pirma karta ijungus degima ir palaukus kol uzgesta pakaitinimo zvakes isjunk degima ir per nauja ijunk ir palauk kol uzges ir vel pakaitinimo zvakes ir tada kurk. Ilgiau laiko visi sako, nors patys skirtumo nelabai matom ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kaip tik girdejau, kad toks kaitinimas po kelis kartus yra zalingas ;)

 

Abudu skirtingai girdeja tai net nenuspresi dabar nepadares kokio bandymo. Bet taip visada bent jau mes kuriame visus "dyzeliukus" o ypack amerikona taip kurdavom nes pamenu kaip kurdavau rytais tai pakaitinu isjungiu degima ir per nauja pakaitinu tai ant - 10 kurdavosi nuo puses sukimo. Budavo ir kelias savaites nekurtas bet tas pats. O is pirmo karto visada ilgai bruzinti reikedavo... Bet gal tai priklauso ir nuo variklio nes pas mus buvo 6,2 tai tokiam gal pakaitint ir reikedavo daugiau ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As kaip tik girdejau, kad toks kaitinimas po kelis kartus yra zalingas ;)

nezalinga.. ;) cia ivairiu tokiu ritualu yra, taip kai ilgu sviesu mirktelejimas vardan akumo suzadinimo, zvakiu kelis kart pakaitinimas ( tiesa kai uzgesta zvakes indeksuojanti sviesele, galima dar palaukti dar kokias 5s, nes zvakes tebekaitina vis dar) ir pan.. O kas del uzkurimo per salcius dyzeliukui, pasiruosi nauja akuma, zvakes susiziurai ar visos veikia, ir turi verst kaip zvanas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesneku jeigu nesu pats to patyres.

Is kur zinios? Is patirties. Ant visu masinu nuo 2001 metu su kuriom teko patirti nekildavo temperatura daugiau negu 85 laipsniai su nauju termotastu.

Pvz: ant Audi A6 2001 metu 1,9 buvo 90 laipsniu tai keitem kartu su broliu termotasta ir pakeite visada budavo ~70 vaziavom po Norvegijos kalnos visa diena ir temperatura nebuvo pakilus daugiau negu 80 laipsniu.

 

Dar irodymu reikia?

 

 

 

Turbut taip ir bus. Nes ant normaliu masinu yra toks dalykas kaip automatinis "pacosas" kuris pasildo varikly palaikant tam atitinkamas apsukas. Priklauso nuo masinos vienur buna 1800 kitur 1100 laiko.

nu pasitvirtino faktas, kad nesamone :D pats vairuoju 2005 metu masina, temperatura 90 darbine... tevas pakeites irgi ne viena masina 2006m+, darbines temperaturos 90... dar mokyklos laikais su klasioko a6 2.5 tdi kaitinom i vilniu irgi 90 temp darbine... :D

 

galvojau parasysi apie 2010m+ masinas, sakau gal is tikro kas pasikeite masinu industrijoj, o jis ple apie tas senas dar kalba... gal ziema vazinejai. mieste prie -20 sunku iki darbines dakaitint dyzeli, nes jeigu sustoji, ant laisvu apsuku jis 'vesta' galim sakyt, o ne kaista.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane ant salto dyzelio apsukos buna ~900, o susilus ~600, taip kad krekas teisus ;)

 

Dar noriu paklaust, ar pakaitinimo zvakes dyzeliniam varikliui reikalingos tik uzvedimui ar ir da kokia funkcija atlieka? Ir ar jas keisti tik tada, kai uzkurt darosi sunku?

 

Na taip jei sunku užkurti mašina prie šalčių greičiausiai kaltos žvakės. Jas labai nesunku patikrinti yra. Pasiemi laidą, vieną galą dedi ant akumo pliuso kita lieti prie žvakės, jei kibirkštis yra tai dar gera žvakė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Del pakaitinimo zvakiu galiu pasakyt tiek kiek zinau. Kad pirma karta ijungus degima ir palaukus kol uzgesta pakaitinimo zvakes isjunk degima ir per nauja ijunk ir palauk kol uzges ir vel pakaitinimo zvakes ir tada kurk. Ilgiau laiko visi sako, nors patys skirtumo nelabai matom ;)

 

Taip daryti tikrai nėra gerai, nes taip perkaitinamos žvakės ir jos tarnaus neilgai. Jei jau kaitini žvakes tai turi būtinai ir prasukt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na taip jei sunku užkurti mašina prie šalčių greičiausiai kaltos žvakės. Jas labai nesunku patikrinti yra. Pasiemi laidą, vieną galą dedi ant akumo pliuso kita lieti prie žvakės, jei kibirkštis yra tai dar gera žvakė.

 

Kurioj vietoj turi but kibirkstis ? Nes pliusas prie bet ko, kur yra mase kibirksciuos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau jei iš tokių mažų tai tikrai toyota yaris būtų pats tas. Kokybiška ir detalių prireikus nebus problema įsigyti. Tik nežinau ar yariuka už 6k paimsi, manau už kokius 7-8k tikrai gana gerą galima. O ir manau, kad bent jau ant kelio yariukas bus stabilesnis ir greitesnis už smart'a :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...