Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Vakar irgi uzkuriau, o siandien prie -22 nebe. Klausimas: kiek laiko ir kartu galima sukt starteri, kasd nebutu blogai? Nes bandziau gal 6 kartus ir po 5 sek mazdaug. Po visu situ bandymu dabar isvis vos suka, turbut damusiau akumuliatoriu..

paliubomu jau akuma dabaigei..teks laidais prikurt. Salerka pas tave, ar benzas? Pas mane akumas naujas, zvakes naujos, anuos kartus is antro sukimo uzsikure dyzelys, siandien nebandziau, ir kazkaip net nera noro zagint per prievarta ta masina :D

beje niekam salerka neuzsalo? vienam chebrantui is nestes pilta, dar priedo uzpyles buvo, bakas parafinu uzsinese kai reikalas.. :ph34r:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip uzdarbieciams sekasi uzkurti savo auto transporta? pasipasakojam ^_^

vakar -22 rode, is puse abaroto. siandien -26, isedau, paspaudziu elektrinius veidrodelius atlenkt, ir girdziu/matau kaip jie po leta tik atsilenkia. galvoju akumui vamzdec, neuzkursiu. nu pakaitinu zvakes, kuriu, girdziu silpnai suka, bet pagriebe. :) uzsikure. dyzelis.

ryt ciuju nekursiu net, nes dar salciau :)

 

veikia saltis tuos akumus... siais metais pirktas akumas, bet lenkiskas. uz 200lt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš patarčiau tvarkingą pirkt :) Šiaip tai reik lauk kol egzpertai patars nes kokį gaidį nusipirksi.... Po to žėk kais tau variklis iki 90... Nesamonė... Negali iki tiek kaist gi... Gaila, kad visada ant tokių auto papuolu kur 90 užkaista... Reikia duot leliusin su broliu nupirks gavno termostatą kuris atsidaro prie 70 ir išmes gerą termostatą kuris turi atsidaryti 87-90 laipsnių temperatūros... Ir ne kitaip. Imkit ar 1992 pežo ar 2010 passata... Ir jei nusipirksit dyzelį ir bus 900 apsukų tai iškart pas meistrus stumkit ir prašykit kad 600 padarytų, nes kai stovi ant laisvų variklis turi visas purtytis ir beveik gesti... Nes taip mažiau kuro vartoja... Aš seniau galvodavau kad ~860-920 yra normalios laisvos apsukos pas dyzeli, bet va dbr žinau kad jos turi būti apie 600... Vndž kuo mažiau tuo geriau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O aš patarčiau tvarkingą pirkt :) Šiaip tai reik lauk kol egzpertai patars nes kokį gaidį nusipirksi.... Po to žėk kais tau variklis iki 90... Nesamonė... Negali iki tiek kaist gi... Gaila, kad visada ant tokių auto papuolu kur 90 užkaista... Reikia duot leliusin su broliu nupirks gavno termostatą kuris atsidaro prie 70 ir išmes gerą termostatą kuris turi atsidaryti 87-90 laipsnių temperatūros... Ir ne kitaip. Imkit ar 1992 pežo ar 2010 passata... Ir jei nusipirksit dyzelį ir bus 900 apsukų tai iškart pas meistrus stumkit ir prašykit kad 600 padarytų, nes kai stovi ant laisvų variklis turi visas purtytis ir beveik gesti... Nes taip mažiau kuro vartoja... Aš seniau galvodavau kad ~860-920 yra normalios laisvos apsukos pas dyzeli, bet va dbr žinau kad jos turi būti apie 600... Vndž kuo mažiau tuo geriau

Ka tu cia nusisneki?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tu cia nusisneki?

Jei nesupratai tai sako, kad tie, kurie sako, kad dyzelinis variklis laisvom apsukom turi būti 600, grybą pjauna. Nes taip ir yra. Normalus tvarkingas dyzelinis variklis normaliom sąlygom dirba ~900 apsukų. O ten 600 tegul nesvaigsta. :D Ten tas kur rašė 80C ar kiek ten, irgi grybą pjauna, nešneku apie tuos atvejus, kai -30 ir važiuoji 10km, tada gal ir neužkaista, bet daugiau važiuojant vistiek pasiekia darbinę temperatūrą. ~90C privalo būti. Jei ne, keisti termo statą reikia. Mechanikai mat atsirado. Kažin čia tie kur tokias nesąmones šneka važuinėja su dyzeliu ar tik iš draugų pasakojimų kalba??

Dar vienas.. Kokia ten mašina, kad šaltas variklis ir užkūrus apsukos mažesnės, kol išyla? Čia irgi pieva. Taip yra automatinis reguliavimas arba kitaip pacosas. Jo paskirtis paankstinti įpurškimo kampą, kad kai variklis šaltas dyzelis lengviau užsidegtų. Todėl, kai šaltas variklis apsukos yra didesnės, pas mane pakyla ~1100 apsukų, sušyla - stabilizuojasi iki 900. Jei pas tave atvirkščiai, laikas pacosą keisti.

 

Padsosas/pacosas - įtaisas (dažniausiai oro srauto sklendė) kuro mišinio (oro ir kuro) santykiui koreguoti. Variklis paskaičiuotas efektyviai dirbti darbinėje temperatūroje (~90 laipsnių Celcijaus), todėl esant šaltam varikliui reikalingas "padsosas", kad kuro mišinį padaryti "riebesnį" (daugiau kuro), kad variklis, kol įšils, dirbtų tolygiai. Anksčiau "padsosai" buvo rankiniai (dažniausiai ištraukiamos rankenėlės sujungtos trosu su karbiuratoriumi), su laiku juos pakeičia automatiniai (suveikia nuo aušinimo skysčio temp.). Mechaniniai "padsosai" būna visuose (beveik) varikliuose, kur kuro mišinys reguliuojamas mechaniškai (tiek benzininiai varikliai (visi su karbiuratoriais) tiek dyzeliniai (ten reguliuojamas degalų įpurškimo kampas)). "Padsosų" nėra tuose varikliuose, kur kuro mišinys reguliuojamas elektronika.

 

 

Redagavo MuniGod
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip reikėtu užvesti benzininį automobilį? Šiek tiek pavargus akumuliatorius išsikrovė.. Kroviau ~2 valandas bet vistiek tas pats.. Dabar palikau krauti per naktį.. Bet jei ir rytoj bus taip tai n. dry.gif

Prašyk draugų, kad užtemptų arba su krokodilais nuo kitos mašinos. Nekažką čia ir sugalvosi..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prašyk draugų, kad užtemptų arba su krokodilais nuo kitos mašinos. Nekažką čia ir sugalvosi..

Bus matyt kaip rytoj kursis.. Jau nusibodo man ta žiema kai kiekvieną dieną vos eina užvesti mašiną.. :D Dar galvojau apie dyzelinės mašinos pirkimą, manau teks persigalvot..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bus matyt kaip rytoj kursis.. Jau nusibodo man ta žiema kai kiekvieną dieną vos eina užvesti mašiną.. :D Dar galvojau apie dyzelinės mašinos pirkimą, manau teks persigalvot..

 

Jei dyzelinė mašina normaliai paruošta žiemai, ji gal tik vos vos prasčiau kursis nei benzinas. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei akumuliatorių iškraunat iki galo, jam galima sakyti mirtis... Akumuliatorius susideda iš celių, ta prasme ten yra daug metalinių plokštelių tarp kurių yra skystis... Kai pilnai iškraunat akumuliatorių prie didelio šalčio tos plokštelės buna net lenkiasi, jei susiliečia iškart gali mest, bet būna kai nedaug tada jis paprasčiausiai nebelaiko, pakrauni ir savaime išsikrauna... Išsikrovimo laikas va ir priklauso nuo to kaip pakenkėt savo akumuliatoriui... Tokiais dalykais reikia rūpintis iš anksto, o ne kai jau nebeužsiveda...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Greitu metu ruošiuosi pirkti automobilį. Renkuosi tarp golf 4 ir A3, bet radau dar vieną neblogą automobiliuką. Noriu paklausti ką manote apie Honda civic 95-01 ? Taip žinau, kad rūdija ;( . O kaina palyginus su Golf 4 ar A3 yra geriausia, beto nėra ant tiek atsibodes, kaip golfas...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki biski pakeisiu jusu tema apie salcius :)

Planuoju pirkti lexusa rx300 nuo 1999 iki 2002 m gal kas turite, turejote ar siaip girdejote kazka apie ji. domina kaip draugauja su dujom , kaip 4x4 pravarzumas nes turiu pirtele uz miesto ziema beda su pravaziavimu buna na ir siaip kokie minusai pliusai. ar gal siaip pasiulysit koki dzipuka iki 25k Dar vienas klausimas , kuom skiriasi paprastas modelis nuo silversport modelio ir kuom sidabriniai logo nuo auksiniu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei turėtumete galimybę rinktis toki pati modelį už tą pačia kainą, ką imtumėte ?

 

Benzina/Dujos ar Dizelynas ?

Vienareikšmiškai Dyzelinas. Su dujom nenorėčiau turėti reikalų. Jei galėčiau leisti sau tai GAL ir su benzinu važinėčiau, jei čia kalba eina ne apie mažalitražes mašinytes :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau jei iš tokių mažų tai tikrai toyota yaris būtų pats tas. Kokybiška ir detalių prireikus nebus problema įsigyti. Tik nežinau ar yariuka už 6k paimsi, manau už kokius 7-8k tikrai gana gerą galima. O ir manau, kad bent jau ant kelio yariukas bus stabilesnis ir greitesnis už smart'a :)

Už 8k normalaus Yaris dyzelinio nenupirksi, Toyotos sveikos ne tokius pinigus kainuoja :). Na, arba bus dviduris su skurdžiausia komplektacija ir su nemaža rida iš kokios kalnuotosios Prancūzijos dalies :).

Už kiek pigiau siūlyčiau geriau ieškoti tvarkingo Toyota Starlet (Yaris "tėveliu" galim pavadinti :)), 1.3 benzinukas nebus baisiai ėdrus. Ėjo Starlet ir su 1.5 dyzeliniu varikliuku, bet buvo baisiai baisiai retas variantas. Lėtas, ekonomiškas ir nenormaliai kantrus variklis :). Pačiam teko pavairuoti Starlet'ą, tai įsėdus toks jausmas kaip kartingiukas - labai patiko :). Na, arba dar galima paieškoti už tokius pinigus senesnės Toyota Corolla (bet čia ne bet kokiam žmogui patiks tos varlinės lempos, ypač jei nori susiderinti su pilka mase kuo daugiau ir nė kiek neišsiskirti) su paprastu 2.0D dyzeliniu varikliu. Tuo pačiu pasižymi kaip ir Starlet dyzelinis varikliukas, tačiau gerokai dažniau sutinkamas :).

 

 

O dėl užsivedimo. Sesės Yaris benzinukas su 6 metų senumo akumuliatoriumi - no problem, šiek tiek pasispardo, bet vedasi gan lengvai. Mano Avensis, nors šią savaitę keitę purkštukų gumines tarpines (nes jau teisingą kuro kiekį duodavo tik vienas purkštukas iš 4 - šitas gedimas pagal viskas turėjo gerokai prieš 100k km pasireikšti, išlindo tik dabar :D), tai ganėtinai sunkiai vedasi, na, bet neprievartauju žvakių daugkartiniais šildymais. Žvakės užkaista, suku starterį. Jei per kokias penkias sekundes nesiveda dar, tada kiek paspaudžioju gazą ir tada jau užsiveda :). Akumuliatorius pernai pakeistas, tai ganėtinai stiprus, nebijo to ilgesnio starterio pasukinėjimo. Ryt bandysiu prieš važiuojant kokias 10min įjungti autonominį šildytuvą ir tik tada užvedinėti :).

 

Tai kad daugiau ji jama. O ir seip kibiras kaip reta.

Jei vairuoji kaip ###### ir nežinai kaip ekonomiškai dyzelinės auto vairuoti, tai tikiu, kad ji tau daug daugiau "jama". O kuom ji tau kibiras, su kuo lygini? Su tautovežiu Golf? Jis jau mažesnis kibiras? :)

Grynai miestui geresnės mašinos už Yaris nežinau, nebent koks Aygo ar iQ, jei šios kainuotų tiek pat kiek Yaris. Ar, kraitis, tu geriau su ilga karve kokia A8 nardysi po miestą, kuri "jams" tau 20 litriukų benzino. Pats tas miestui, ar ne? :) Ir labai "patogu" visur parkuotis, kad geriausiai užgrobti invalido vietas :) ir dar gi kur visas "priastyžas".

 

Kas dėl Smart ForTwo - tokia normali auto laida (o ne trys svaigalai, besiseilėjantys priešais "super cars") pavadinimu "Fifth Gear" darė testą, tai gan aiškiai senesnė Vauxhall (Opel) Corsa labiau buvo panaši į armonikėlę nei Smartukas. Smarte žmonės būtų tikrai išgyvenę :). Na, bet pati mašina yra žaisliukas. Dalys kainuoja rimtus pinigus, priežiūros tikrai reikalauja nemažai. Benzinukas tikrai ėdrus lyginant savo kubatūrą, o dyzeliukui dažnai velniop eina turbina. Apie tą pusiau automatinę dėžę tai išvis patyliu - ne tu sprendi kada kokią jungti pavarą, o mašina :) Pavarų svirtis kaip mechaninėje, o sankabos nerasta, ją įjungia mašina, kada JI nori :). Tai absurdas kaip reikiant ;).

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...