Pereiti prie turinio

Patyrusiems programuotojams(modeliai)


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, man labai reikia sužinoti. Kaip pvz sukurti modeli? Tai yra kokį žmogeliuką, nesvarbu koks bet pagrinde žmogeliukas ir ji pritaikyti programavimo kalbai, kaip tai padaryti? Kaip įtalpinti į ta kodą, kiek suprantu judėjimas priklauso, kaip suprogramuosi pagal x/y tikrai reikia kuo tikslesnių atsakymų, gal kas esa jau taip darė ir gali padėti.

 

Laukiu kuo daugiau atsakymų, ačiū iš anksto.

 

P.S Gal yra pamokų kokių kur kuo tiksliau pasako kaip ką daryt? Nes visiškai neturiu suvokimo, kaip tai padaryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, kaip passakyti. Bet man labai paprasto reikia, tarkim turiu windows langą tuščia.. Tada viduri jo būtų žmogeliukas kuris judėtu, tai yra su pele judintum ir jis juda pagal pele kažkas tokio. Aš nežinau ar čia žmogeliukas , bet man nereikia gif paveiksliuko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo jo Blender, buvau čia paskaitoj pasakojo apie ją, kokia gera yra. Dėkui tikrai, o programavimo kalba yra Delphi. O kaip tas visas pritaikymas vyksta?

Priklauso nuo tavo naudojamo API. Iš Blenderio konvertacija į tam tikrus API suprantamus masyvus yra įmanoma praktiškai visada.

 

Taip kad pirma sakyk ką naudoji (OpenGL? D3D?), o tada bus galima kalbėtis apie kažką.

Redagavo nagisa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Priklauso nuo tavo naudojamo API. Iš Blenderio konvertacija į tam tikrus API suprantamus masyvus yra įmanoma praktiškai visada.

 

Taip kad pirma sakyk ką naudoji (OpenGL? D3D?), o tada bus galima kalbėtis apie kažką.

 

Kolkas dar nepradėjau naudotis šituom... Ar tu čia kalbi pačiam Blender?

 

Naudoju Delphi, kaip programavimo kalba. Kaip visas veiksmas turi būti? Ar tai labai sudėtinga? Manau, ne vienam man aktualu.

 

Tai pat buvau paskaitoj vienoj ir programuotojas Android, pasakojo apie tuos modelius tai pat siūlė Blender. Bet sakė, jog jam dizaineris atsiunčia paveiksliuką su daug daug žmogeliuko krypčių ir su C++ suprogramuoja, kaip jis turi vaikščioti, turbūt paveiksliuko formate visas tikimybes parašo ir programuoja.

Redagavo Keistas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai aišku apie kokiems žaidimams skirtus modelius klausi. 2D ar 3D? Pavyzdžiui 2D žaidime veikėjo animacijoms gali būti naudojami sprite`ai, kai viename paveiksliuke sutalpinama daug animacijos kadrų. o tada veikėjas animuojamas rodant tam tikrą paveiksliuko dalį ir palaipsniui keičiant tos matomos dalies koordinates. Pats paveiksliuko turinys gali būti tiek ranka pieštas, tiek generuotas kokia 3D modeliavimo programa. Pavyzdukas

.

 

O šiaip, norint kurti 3D/2D žaidimus dažniausiai reikia neblogų programavimo įgūdžių bei matematinių žinių (geometrija, trigonometrija, vektoriai ...). Na, bent jau programavio žinių tai tikrai, nes pačią matematiką įsisavinti galima ir jau kažką kuriant.

 

PS. Delphi yra pasenusi ir nepopuliari programavimo kalba.

PPS. Labai geras info šaltinis žaidimų kūrimo tematika: http://www.gamedev.net/page/index.html

Redagavo aKi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai aišku apie kokiems žaidimams skirtus modelius klausi. 2D ar 3D? Pavyzdžiui 2D žaidime veikėjo animacijoms gali būti naudojami sprite`ai, kai viename paveiksliuke sutalpinama daug animacijos kadrų. o tada veikėjas animuojamas rodant tam tikrą paveiksliuko dalį ir palaipsniui keičiant tos matomos dalies koordinates. Pats paveiksliuko turinys gali būti tiek ranka pieštas, tiek generuotas kokia 3D modeliavimo programa. Pavyzdukas

.

 

O šiaip, norint kurti 3D/2D žaidimus dažniausiai reikia neblogų programavimo įgūdžių bei matematinių žinių (geometrija, trigonometrija, vektoriai ...). Na, bent jau programavio žinių tai tikrai, nes pačią matematiką įsisavinti galima ir jau kažką kuriant.

 

PS. Delphi yra pasenusi ir nepopuliari programavimo kalba.

PPS. Labai geras info šaltinis žaidimų kūrimo tematika: http://www.gamedev.net/page/index.html

 

Kai zmogus apie programavima sneka frazemis "paveiksliuko formate visas tikimybes parašo ir programuoja" arba pritaikyti paveiksliuka nori programavimo kalbai, tai as sakyciau su tuo Delphi jis ne toliau uz kokius ciklus nuejes. Ir cia dabar isgirdo kazka kazkur ir uzsidege daryt, nors suvokimo ner.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nelabai aišku apie kokiems žaidimams skirtus modelius klausi. 2D ar 3D? Pavyzdžiui 2D žaidime veikėjo animacijoms gali būti naudojami sprite`ai, kai viename paveiksliuke sutalpinama daug animacijos kadrų. o tada veikėjas animuojamas rodant tam tikrą paveiksliuko dalį ir palaipsniui keičiant tos matomos dalies koordinates. Pats paveiksliuko turinys gali būti tiek ranka pieštas, tiek generuotas kokia 3D modeliavimo programa. Pavyzdukas

.

 

O šiaip, norint kurti 3D/2D žaidimus dažniausiai reikia neblogų programavimo įgūdžių bei matematinių žinių (geometrija, trigonometrija, vektoriai ...). Na, bent jau programavio žinių tai tikrai, nes pačią matematiką įsisavinti galima ir jau kažką kuriant.

 

PS. Delphi yra pasenusi ir nepopuliari programavimo kalba.

PPS. Labai geras info šaltinis žaidimų kūrimo tematika: http://www.gamedev.net/page/index.html

 

Dėkui, jau aiškiau daros. Labai išsamiai papasakojai, taip žinau sena Delphi programavimo kalba, bet su ja dar kažką galima sukurti.

 

Kai zmogus apie programavima sneka frazemis "paveiksliuko formate visas tikimybes parašo ir programuoja" arba pritaikyti paveiksliuka nori programavimo kalbai, tai as sakyciau su tuo Delphi jis ne toliau uz kokius ciklus nuejes. Ir cia dabar isgirdo kazka kazkur ir uzsidege daryt, nors suvokimo ner.

 

Galbūt tu teisus, jog neteisingai kalbu. Tačiau, tai nereiškia, jog esu kvailas ir negaliu mokytis. Tiesiog labai idomu, kažką bent kaladėle ar ka nors sukurti ir ja pajudinti, šis tas bent jau. O kaip ir kiekvienoj temoj atsiras, tas kuris kritikuos. Stengiuos išmokti, o ne klausytis tokių kaip taves. Gal ir nesu stiprus programuotojas, tačiau padaryti kažką sugebėčiau ne tik ciklą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, Delphi galima sukurti ne mažiau nei kokia C++, tačiau viskas galų gale susiveda į bendruomenę ir palaikymą. Tarkim, beprogramuojant iškilus kokiai problemai žymiai lengviau rasi atsakymą Javai nei Delphi. Kitaip sakant - kuo populiaresnė kalba, tuo lengviau ir greičiau vyksta pats mokymasis.

 

Tad siūlau tiesiog mesti tą Delhi ir pasiimt kokią nors kitą populiaresnę kalbą, priklausomai nuo skonio: C++, Java, C#... Tada pradėti mokytis pačią kalbą, nelendant į 3D/2D grafikos mišką. Procedūrinis programavimas, objektinis programavimas, paprastesni dizaino šablonai. Tai įsisavinus galima pradėti dirbti ir su grafika. Vėlgi, pagal skonį reiktų pasirinkti ar nori kasptytis nuo pačio "dugno" - DirectX/OpenGL arba imti jau paruoštą aukšesnio lygio biblioteką ar variklį (Unity, UDK). Taip paeiliu viską mokytis būtų tikrai greičiau nei iškart pulti kurti žaidimo be pakankamo bendro pasiruošimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, Delphi galima sukurti ne mažiau nei kokia C++, tačiau viskas galų gale susiveda į bendruomenę ir palaikymą. Tarkim, beprogramuojant iškilus kokiai problemai žymiai lengviau rasi atsakymą Javai nei Delphi. Kitaip sakant - kuo populiaresnė kalba, tuo lengviau ir greičiau vyksta pats mokymasis.

 

Tad siūlau tiesiog mesti tą Delhi ir pasiimt kokią nors kitą populiaresnę kalbą, priklausomai nuo skonio: C++, Java, C#... Tada pradėti mokytis pačią kalbą, nelendant į 3D/2D grafikos mišką. Procedūrinis programavimas, objektinis programavimas, paprastesni dizaino šablonai. Tai įsisavinus galima pradėti dirbti ir su grafika. Vėlgi, pagal skonį reiktų pasirinkti ar nori kasptytis nuo pačio "dugno" - DirectX/OpenGL arba imti jau paruoštą aukšesnio lygio biblioteką ar variklį (Unity, UDK). Taip paeiliu viską mokytis būtų tikrai greičiau nei iškart pulti kurti žaidimo be pakankamo bendro pasiruošimo.

 

Supratau, dėkui, jog patari. Čia laikina su tuo delphiu, esu labai dėkingas, jog dar yra žmonių kurie supranta ir padeda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...