Pereiti prie turinio

Problema su nauju monitorium


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki!

 

Turiu tokia gal ir dažnai pasitaikančią problemą - nusipirkau monitorių, bet jis netolygiai spalvas rodo. Į viršų matosi eina toks pageltonėjimas spalvų - lyginus baltą spalvą apačioje ekrano ir viršuje ryškiai matosi skirtumas kuris tiesiog mirtinai erzina.

 

Aišku monitorių aš grąžinau, jis buvo patikrintas oficialaus Asus serviso ir jokių defektų nerasta. Po to buvau gavęs antrą lygiai tokio pat modelio monitorių - tas pats. Pardavėjai, šiuo atveju Kilobaitas Viliuje, prekės į brangesnę su priemoka nekeis (apie pinigų grąžinimą kalba net neeina) nes ji yra pripažintas be defekto. Dabar monitorius guli pas juos salone ir jie sako ateiti atsiimti, bet aš tikrai jo taip rodančio nenoriu. Jie remiasi tuo ką jiems sako oficialus tech-centras - prekė yra negėdinga ir viskas. Tiesa, jei monitorių įjungus ant default nustatymų (kontrastas ir ryškumas 100) tai to spalvų iškrypimo nesimato beveik, aš nustatymus nuleidžiu apie 30-35 nes kitaip man per ryškus vaizdas, gal jie ir tikrino ant 100, ar tai yra normalus dalykas? Gal kas esate susidūrę su pan. situacija?

 

Kiek žinau, nesutarus dėl prekės kokybės su pardavėju reikia raštiškai jiems pateikti reikalavimus? Šitas dalykas jau labai ilgai užsitęsė, prekę užsisakiau Gruodžio pradžioje. Visi tie grąžinimai, siuntimai tikrint ir tt. ėda laiką gerai. Man gaila nervų ginčytis su jais, man tik monitoriaus reikia be tokio spalvų persiliejimo.

Redagavo Ozpa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, situacija tavo tai nepavydėtina. Su tokia bėda, nesu susikūręs, tačiau žinau kaip tikrina monitoriaus vrodomą vaizdą, delsos laiką, ir kitus su atvaizdavimu susijusius parametrus. Taigi, ten kur tu klausei ar ne ant 100% matuojama monitoriaus vaizdas, tai galiu pasakyt tiek kad monitorius turi būti testuojamas 10-90% apšvietimo ruože, nes ties kekvienu apšvietimo lygiu, galimi papildomi iškraipymai, neatitikimai. 0% ir 100% matavimams nieks nenaudoja, nes ties šiais apšvietimo lygiais prietaisuose (savotiškas liuxometras) atsiranda triukšmai, ir matavimų kartais net nepavyksta atlikti.

 

Taigi tavo monitorių tikrai turėjo ištirti pagal visus įmanomus parametrsu, o jei pripažino kad geras, tai arba tie kas testavo tiesiog taip parašė, nieko netikrinę. Arba tiesiog visuose jų modeliuose taip yra, ir nieko jau nepakeisi, jei būtent tokį pirkai.

 

Bet kokiu atveju sekmės tau!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, situacija tavo tai nepavydėtina. Su tokia bėda, nesu susikūręs, tačiau žinau kaip tikrina monitoriaus vrodomą vaizdą, delsos laiką, ir kitus su atvaizdavimu susijusius parametrus. Taigi, ten kur tu klausei ar ne ant 100% matuojama monitoriaus vaizdas, tai galiu pasakyt tiek kad monitorius turi būti testuojamas 10-90% apšvietimo ruože, nes ties kekvienu apšvietimo lygiu, galimi papildomi iškraipymai, neatitikimai. 0% ir 100% matavimams nieks nenaudoja, nes ties šiais apšvietimo lygiais prietaisuose (savotiškas liuxometras) atsiranda triukšmai, ir matavimų kartais net nepavyksta atlikti.

 

Taigi tavo monitorių tikrai turėjo ištirti pagal visus įmanomus parametrsu, o jei pripažino kad geras, tai arba tie kas testavo tiesiog taip parašė, nieko netikrinę. Arba tiesiog visuose jų modeliuose taip yra, ir nieko jau nepakeisi, jei būtent tokį pirkai.

 

Bet kokiu atveju sekmės tau!

 

Ačiū už atsakymą. Manau pirma nueisiu ant dienų kai turėsiu visą laisvą ir pakalbėsiu, gal eis pajungti vietoje ir kaip nors įtikinti prieš konfliktuojant.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū. Aš noriu į brangesnį modelį pakeisti šitą tai gal kaip nors geruoju viskas išsispręs. O kaip išsiaiškinti kas tiekėjas?

Yra 3 pagr. tiekėjai:

GNT - ALSO

Acme

ABCData (http://abcdata.lt/) - pastarieji turi šį monitorių sandėliuose, todėl tikėtina, kad jie juos tiekia Lietuvai (ditributors).

 

Tikėtina - bet nebūtinai taip yra.

 

Monitorius iš Kilobaito keliavo čia: http://www.servisaict.com/lt/partners

 

Tada jie atliko pirminį patikrinimą. Jei jiems nepasirodė sugedęs - grąžino. Jei dar kartą pas juos nusiųsi - jie siųs ekspertizei (o gal jau tą ir darė). Kiek man teko turėti reikalų su garantiniais servisais (asmeninių/darbinių), tai ten irgi ŽMONĖS dirba ir stengiasi piktavališkai nieko nedaryti :) Viskas sprendžiama kalbant, o ne pabrukus uodegą pabėgus ;)

 

Sėkmės :)

Redagavo Ramūnas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki!

 

Turiu tokia gal ir dažnai pasitaikančią problemą - nusipirkau monitorių, bet jis netolygiai spalvas rodo. Į viršų matosi eina toks pageltonėjimas spalvų - lyginus baltą spalvą apačioje ekrano ir viršuje ryškiai matosi skirtumas kuris tiesiog mirtinai erzina.

 

Aišku monitorių aš grąžinau, jis buvo patikrintas oficialaus Asus serviso ir jokių defektų nerasta. Po to buvau gavęs antrą lygiai tokio pat modelio monitorių - tas pats. Pardavėjai, šiuo atveju Kilobaitas Viliuje, prekės į brangesnę su priemoka nekeis (apie pinigų grąžinimą kalba net neeina) nes ji yra pripažintas be defekto. Dabar monitorius guli pas juos salone ir jie sako ateiti atsiimti, bet aš tikrai jo taip rodančio nenoriu. Jie remiasi tuo ką jiems sako oficialus tech-centras - prekė yra negėdinga ir viskas. Tiesa, jei monitorių įjungus ant default nustatymų (kontrastas ir ryškumas 100) tai to spalvų iškrypimo nesimato beveik, aš nustatymus nuleidžiu apie 30-35 nes kitaip man per ryškus vaizdas, gal jie ir tikrino ant 100, ar tai yra normalus dalykas? Gal kas esate susidūrę su pan. situacija?

 

Kiek žinau, nesutarus dėl prekės kokybės su pardavėju reikia raštiškai jiems pateikti reikalavimus? Šitas dalykas jau labai ilgai užsitęsė, prekę užsisakiau Gruodžio pradžioje. Visi tie grąžinimai, siuntimai tikrint ir tt. ėda laiką gerai. Man gaila nervų ginčytis su jais, man tik monitoriaus reikia be tokio spalvų persiliejimo.

Nezinau kaip Lietuvoje, bet jau bent Norvegijoje yra taip. Jeigu preke atnesi 3 kartus i draudima ir jinai vis sugesta ja pataisius, tada keiciame i nauja tokia pat preke. Pinigu grazinimas yra 30 dienu tiktai.

 

O patarimas ka daryti, tai nusinesk kompiuteri savo ir parodyk jiems vietoje kad jie savo akim isitikintu ir gali pabandyti pakelti bisky balsa jeigu bus klientu, nes tai jiems nepatinka labai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau kaip Lietuvoje, bet jau bent Norvegijoje yra taip. Jeigu preke atnesi 3 kartus i draudima ir jinai vis sugesta ja pataisius, tada keiciame i nauja tokia pat preke. Pinigu grazinimas yra 30 dienu tiktai.

 

O patarimas ka daryti, tai nusinesk kompiuteri savo ir parodyk jiems vietoje kad jie savo akim isitikintu ir gali pabandyti pakelti bisky balsa jeigu bus klientu, nes tai jiems nepatinka labai.

 

Ačiū už atsakymus, viską įdėmiai perskaičiau. Parašiau į ABCData ir dar į patį Kilobaitą paklausti kas tiekia tą monitorių jiems. Man atrodo viskas čia taip problematiška dėl mažų apyvartų. Kai pirkau PC dalimis anglijoje tai gavęs viską namie pastebėjau, kad ne idealią motininę(truko kelių portų) ir pelę pasirinkau(reikėjo PS2, o per žioplumą USB pasirinkau) tai kitą dieną nuvežus abi man vietoje per 30min(na turėjo pasikapstyt) pakeitė į reikiamus modelius ir dar su tokia šypsena mergina salone tai darė, kad aš po to visą savaitę patenkintas vaikščiojau. Tik neklauskit kodėl grįžau į lietuvą..

Redagavo Ozpa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už atsakymus, viską įdėmiai perskaičiau. Parašiau į ABCData ir dar į patį Kilobaitą paklausti kas tiekia tą monitorių jiems. Man atrodo viskas čia taip problematiška dėl mažų apyvartų. Kai pirkau PC dalimis anglijoje tai gavęs viską namie pastebėjau, kad ne idealią motininę(truko kelių portų) ir pelę pasirinkau(reikėjo PS2, o per žioplumą USB pasirinkau) tai kitą dieną nuvežus abi man vietoje per 30min(na turėjo pasikapstyt) pakeitė į reikiamus modelius ir dar su tokia šypsena mergina salone tai darė, kad aš po to visą savaitę patenkintas vaikščiojau. Tik neklauskit kodėl grįžau į lietuvą..

Norvegijoje tas pats. Sugedo pele, nunesiau po ~2 menesiu i garantini galvoju pataisys tai ne sako, grazinsim pinigus nors kaip minejau tai turi ivykti per 30 dienu kitaip negalioja. Kadangi as pats tokioje pardotuveje dirbau tai ir pasakiau jiems tai, bet jie atsake man kad jiems taip pigiau isseina kartais. Tapacia diena nusipirkau kitoje parduotuveje pelyte ir po poros savaiciu broliai ispaude mygtuka viena nunesiau ir iskarto net neapzireja per 5 min israse ir ipakavo jau nauja pelyte. Va kur skaitau normalus aptarnavimas. Lietuvoje teko keleta kartu su tai susidurti tai kol nepakeldavau balso tol jie net nereaguodavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...