Pereiti prie turinio

VW Passat 97-03 pirkimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki forumieciai, pastaruoju metu zvalgausi automobilio. Pagrinde zvilgsnis krenta i dyzeline Audi a6 universala 2.5 apie 2000 arba Passatus universalus dyzelininius 97-03 metu.

Noreciau pasidometi i koki kilometraza net neziuret? Kaip ju varikliai?

Ar turi kokiu nors ligu? Geriau pirkt Lietuvoje ar zvalgytis tiesiai i Vokiecius?

 

Kokia kaina butu universaliausia? Ar pasata paimt uz 5-8k pagal nurodytus metus imanoma?

Redagavo second
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki forumieciai, pastaruoju metu zvalgausi automobilio. Pagrinde zvilgsnis krenta i dyzeline Audi a6 universala 2.5 apie 2000 arba Passatus universalus dyzelininius 97-03 metu.

Noreciau pasidometi i koki kilometraza net neziuret? Kaip ju varikliai?

Ar turi kokiu nors ligu? Geriau pirkt Lietuvoje ar zvalgytis tiesiai i Vokiecius?

 

Kokia kaina butu universaliausia? Ar pasata paimt uz 5-8k pagal nurodytus metus imanoma?

Viskas imanoma,uz tokius pinigus ir paiimsi dyzeli iki 8k :),bet pataarimas neziurek audines 2.5 motoru, prasti atsiliepimai, mieste ima 12 saliarkos, jei dar automatine triptronikas, tvarkymas nemazai kainuoja,

Jau geriau ieskok 1,9 TDI.

Ieskok Passato 1,9 Tdi 81kw, passatu vaziuokles tvarkomos,bet jeigu priziuresi masina bus gerai.

Pats turiu passata,bet benza turu.

Manau ziurek masinas kurios jau buutu parvarytos.

Nes dyzeli sunku nupirkti tokiu metu,nenuvarytos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nupirkti tikrai yra įmanoma. Ligų passato yra visokiausių, prieš pirkdamas pirma nuvaryk į kokį servisą, kad gerai ištikrintu visą mašiną, padarytų butinai pilną diagnostiką, o ne tik klaidas nuskaitytų ir turėtum nupirkti tvarkingą passatą tuomet.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai čia nuo autoserviso priklauso,bet ir tie servisai neviska pamato

 

I ridas net nežiurek nes turgui dauguma atsuktos,juk vazineja ten tokie veikejai su motoroleriais ir ant tralo tau ta spidometra atsuks,šiaip pasatui užtenka vairuotojo duris pakilnot ir bus aišku kokia rida,jei kliba tai vadinasi jau bus virš 300000tukst prasukes.

 

bent aš tai iš lietuvio nepirkčiau,nes greičiausiai jau bus atsikandes to pasato važiuoklės,kura pila kad tik kur pigiau,ir detales dauguma deda pigiausias kitaiskas.Ir atsimink niekas o ypač lietuviai geros mašinos ir pigiai neparduoda!

 

ir išvis bėgčiau aš nuo to pasato ir audinės kuo toliau,nes normaliai važinėjant kas puse metu remontuot važiuokle tai mano akim žiauru.

 

Jau tikrai geriau golf 4 1.9tdi 81kw važiuosi ir vargo nematysi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamiršk passatą pliusą nuo 00 galo už tokius pinigus. Prieš pora sav. nupirktas universalas, 98 66kw, 300k km. Iš išorės gražus, vidus sunešiotas, plikas, bet su ratais. Darbinis arklys.Iki savotiško ledo 1 k lt reik, nes dafiga smulkių sūdų patvarkyt reik. Tiek, kad tokią auto gali pats tvarkytis ir laužyt. Kitas nupirktas prieš savaitę su atliktais servisais, klima, borto kompas, šiektiek važiuoklė bilda priekį, bet nieko rimto,sedanas 99m, 81kw 8500lt. Golfai skelbimuose lavonai, išneša juos iškart, ir jų kaina ne 8k lt. Reali kaina pasato normalesnio nuo 8 k lt. Variklį rinktis 81kw, nes pasatas su 66kw sunkiai važiuoja, po miesta gana, bet nedaugiau. 81kw ekonomiškesnis ir paprastesnis negu 85kw. 85kw turi daugiau NM, bet realiai pats važinėjau su pd 85kw, nepasakyčiau, kad labai didelis skirtumas. plius jis lepesnis kurui. I anuos bileką pilt galima.Dėl važiuoklės - nėra čia taip, hujovai, kaip visi šneka. Jeigu nerinksi visų duobių iš eilės ir bus netaivanis sudėtas viskas yra ok. Yra ir pastiprintų detalių. Man, asmeniškai, priekinių granatų gumos gan dažnai plyšdavo. Variklio resursas didelis, ridos vistiek visų +-300 k km. Maniškis buvo virš 500, nu ir ką, važiavo ir dabar dar važiuoja be jokių variklio problemų.

Redagavo Pirmokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo 2.5 TDI bėk kuo toliau, nes jų kuro sąnaudos milžiniškos, varikliai visiškai nepatvarūs, labai tepaluojasi ir visokios kitokios bėdos jiem kyla, o remontas jų taip pat labai brangus. Už tokią sumą nenupirksi B5+ , tai teks apsiribot B5. Jei nori dyzelio, tai tik 1.9 TDI. Idealiausias variantas būtų 81kw, nes 85kw jau ėjo vadinamas "pampadūzas" tai jo ir remontas brangesnis bus. Ir žiūrėk mechaninę pavarų dėžę, nes automotas pasiims daugiau kuro ir nėra labai tos dėžės patvarios :) Ir dar atsimink, kad passato važiuoklė nelabai Lietuvos keliams pritaikyta, tai pasiruošk pinigų ir važiuoklei remontuot :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ka jus turit galvoj, kai snekat apie passatu ir audi vaziuokles gedimus? Ar jus kiekviena smulku bildejima ar garsesni vaziavima per duobes taisot? As asmeniskai del vaziuokles ne karto nebuves servise. Aisku, tai ner gerai, bet gal nebutina taisyt kiekvieno suduko, jei jis vaziuot netrukdo ir negresia auto sugriuvimu kelyje...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Lacrimalis, ziurint kokia auto, jei 5 serijos civicas, tai papildomas bildesys nelabai ka ir priduos, kai visa masina barska vaziuojant per duobes, o jei kas is prabangesniu masinu, tarkim MB E serijos, tai tas barskesys jau labai erzina ir vistiek ateis ta diena, kai reiks kapitalinio remonto tavo vaziuoklei, nes isejus viena detale vis del to perduoda didesne apkrova kitoms, taip iseina ir kitos greiciau. Tad taupant ne visada sutaupai. Kai zmones pasneka, auto turi tau tarnauti, o ne tu jei, tai mano poziuriu, kad ji man tarnauti, turi ir ja rupintis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš porą savaičių įsigytas Passat'as B5.5 1.9l TDI, 96kw, 2002m. galo. Iš vokiečių, tai tokias kainas pamiršk. Na bet nesakau, paimtas su puikia komplektacija. Trūkumų kaip ir nebuvo, na smulkmenos. O visur kiek buvom apžiūrėti, tai ridos atsuktos, kitaip ir būti negali, o už tokią kainą imk Golf'ą. Ekonomiška ir už tą kainą išeis kažkas neblogo. :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai skiriasi ką imsi. B5 passat'ą iki 10k paimt gali, B5.5(nuo 2001 einantį) nuo 14-15k pradėt žiūrėt reikia(na čia dyzeliai). O ir nusipirkus tokį dar sukišt reiks papildomai 1-2k dirželių ir t.t. keitmams.

O dėl pakabų tai nesuprantu ką jūs čia verkiat - normalios tos pakabos jai susitvarkai. Išpustas burbulas čia, ir žmonės po biški tai pradeda suprast(tik aišku mūsų keliai su duobėm kas metrą tai nepadeda joms..).

Redagavo Loderunner
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

96kw kaprizingas kurui, bet šiaip geras variklis ,lengvai pasičipuoja iki 110kw. Gal kiek kuro sanaudos daugokos. nuo 2.5 v6 begt.

Dabar kaip tik dairausi B 5+, estijoje ziuriu, tai tas pats kas ir Lietuvoje, be 13k~ nera i kaz ziuret.

 

Beto, persidarant angla, paciam verta vazinet, nereik bijot, kad laidai bus blogai perdeti ir problemu gali but?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Passatas ne ta mašina, kurią verta perdarinėti, nebent už dyką tu ją gauni. Nu o kokybė priklauso kokie šūdarankiai perdarinės, komplektas turbūt 2-2.5k lt. O dėl kainų tai nesutinku, dabar labai strigę visi pardavimai. Draugelis pardavinėjo pliusą universalą nenudrožtą, bet ir neledinį 02 vidurio, universalas, ne tusčią, 96kw. Prašė 13,5k, sulaukė galbūt 3-4 skambučių per mėn. Ant galeko atidavė už 11.5k lt.

Redagavo Pirmokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...