Pereiti prie turinio

Rinkodaros priemonės turint maža biudžetą: Nuo ko pradėti?[


Rekomenduojami pranešimai

Rinkodaros priemonės turint maža biudžetą: Nuo ko pradėti?

 

Kiekvienas verslo atstovas tikisi, kad jo sukurta įmonė ir taps žinoma, o teikiamos paslaugos ar parduodama produkcija – ypač norima ir pageidaujama rinkos pirkėjų. Deja, greitas žinomumo didinimas priveda prie didelių investicijų, kurių naujos ar mažos įmonės deja, bet neturi. Tačiau ar be didelių investicijų galima sukurti gerą įspūdį būsimiems vartotojams ir taip padidinti savo vardo žinomumą?

Žinoma taip, tačiau tam reikia sumanomu bei ryžtu ir žinoma šiek tiek investicijų.

 

 

 

Grįžkite į pagrindus

 

Daugumos įmonės naudojami, tradiciniai, marketingo sprendimai, kaip: tušinukų, bloknotų, vėliavėlių, maišelių ir panašios atributikos gamyba iš dalies yra pinigų švaistymas, kadangi šie vadinamieji suvenyrai labai retai „užsibūna“ pas vartotojos ir didžiųjų kompanijų praktika rodo, jog neverta skirti didelių investicijų į šias marketingo priemones.

Jeigu Jūs esate pradėjęs verslą, visų pirma apsirūpinkite savo, kaip įmonės atstovo įvaizdžiu: lipdukai ant automobilio, išradinga vizitinė kortelė, įmonės logotipas, tinklapis ir priklausomai nuo verslo srities: kokybiška ir patraukli reklaminė medžiaga (skrajutės, plakatai ir t.t.).

 

Taip pat būtina apsirūpinti savo įvaizdžiu socialinėje aplinkoje, susikurti Facebook paskyrą, Twitter ir Google+ paskyras, kad galėtumėte plėsti savo įmonės ir produkcijos/paslaugų žinomumą virtualioje erdvėje naudojant kiek įmanoma mažiau finansinių resursų.

 

 

 

Socialinis statusas

 

Socialinis statusas – šį terminą galima suprasti įvairiomis prasmėmis ir skirtingi teoretikai jį apibūdina šiek tiek skirtingai. Tačiau šiame kontekste, socialinis statusas – tai yra Jūsų, kaip įmonės, patrauklumas ir įdomumas žmonėms, tiek realybėje, tiek virtualioje erdvėje.

Todėl Jums nederėtų laukti, kol žmonės pradės ieškoti Jūsų socialinių tinklų paskyrų, Jūs patys turite imtis iniciatyvos. Pradėkite filtruoti žmones, kurie yra Jūsų rinkoje ir naudojasi socialiniais tinklais, pradėkite juos sekti, sekite tarkime jų Twitter paskyrą, išsiaiškinkite kokie jų pomėgiai ir pan. Susidarykite bendrą, galimų klientų, paveikslą.

Būkite aktyvus savo socialiniuose, bendraukite su savo klientais, išgirskite Jų nuomone, reaguokite į nusiskundimus ir pagyras.

 

 

 

Kaip galima parengti reklamos kampaniją turint mažą biudžetą virtualioje erdvėje?

 

Visų pirma reikėtų „užsiauginti“ fanų ir followers savo virtualiose paskiruose. Tai užims ilgą laiką, todėl turite aktyviai dalyvauti virtualioje erdvėje. Kai manysite, jog turite pakankamai susidomėjusių žmonių, parengti reklaminės kompanijos bukletus, dizainą, virtualius kuponus ir juos paleisti šiose paskyrose. Aktyviai priminti visiems, jog akcija pas mus vyksta ir vyks iki tam tikro termino, bei pabrėžti kokią naudą gaus Jūsų klientas. Įsteigti prizą žmonėms, kurie pasidalins Jūsų akcijos naujiena ir t.t.

 

 

 

Naikinkite įkalčius

 

Senai visiems ne paslaptis, jog bloga žinia pasiekia visų ausis ir akis greičiau, nei gera. Tad privaloma sekti atsiliepimus apie Jūsų įmone. Jeigu galima – naikinti juos, jeigu nėra galimybės į juos reaguoti, stengtis susisieksi su nepatenkintu klientu ir ištaisyti savo padarytą klaidą, su viltimi, jog šis klientas sekančiame pranešime Jus pagirs, kaip rūpestinga kompanija.

 

 

 

Sukurkite kokybišką klientų aptarnavimo centrą

 

Jeigu neturite pinigų brangioms investicijoms į reklamą – pasinaudokite šiuo patarimu. Sukurkite gerą, darbo valandomis ar visą parą veikiantį klientų aptarnavimo centrą. Rūpinkitės savo klientais. Leiskite Jiems skųstis, dalintis įspūdžiais, atsakykite į opiausias arba mažavertes problemas. Tegul jis žino, jog pirmiausias Jums rūpi ne pinigai, o kliento gerovė.

 

 

 

BrainStorm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu tik paplot už pastangas, bet sorry, su keletu sakinių labai nesutinku.

Apie reklamos būdus, tai jau čia kiekvienam skirtingai, Facebook puslapis gal veikia gerai kebabinei, bet įmonei, kuri užsiima dokumentų tvarkymu ar kažkuo į tą pusę, tai tušinukai bus žymiai arčiau jos veiklos srities, tad tikrai negalima tuo apsiribot.

Visiškai nesutinku su "įkalčių naikinimu". Profesionali įmonė priims kritiką, išklausys klientą, padarys iš to išvadas ir dar pririš jį prie savęs ištaisydami klaidą pavyzdingai. O trindamas informaciją tik sukelsį pyktį ir iš lūpų į lūpas buvę klientai perneš tik negeras emocijas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

G10, manau tik neprotaujantis žmogus pagalvotų, kad šios priemonės tinka ABSOLIUČIAI visoms verslo šakoms.

 

Įkalčių naikinimas internete yra ganėtinai brangus malonumas, Lietuvoje žinau ne vieną garsią įmonę, kuri besirūpindama savo įvaizdžiu naikina visus blogus atsiliepimus. Jeigu bloga nuomonė jau yra internete - reiškia ji senai pernešta iš lūpų į lūpas ir bus kleidžiama toliau. Tačiau čia priklauso nuo verslo šakos, ar toks atoveiksmis turi didelę įtaką ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
  • po 8 mėnesių...

Straipsnyje minima reklama ant automobilio - tikrai efektyvus ir pigus būdas didinti naujos įmonės žinomumą.

 

Tam sukurtas tinklapis www.autoreklama.net

 

Jame įmonės gali rasti vairuotojus, sutinkančius savo automobilius apklijuoti įmonę reprezentuojančiais reklaminiais lipdukais.

 

Nauda verslui - reklama

Nauda vairuotojui - papildomos pajamos

 

 

Daugiau info:

www.autoreklama.net

http://www.facebook.com/autoreklama.net

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...