Pereiti prie turinio

Pelninga e-parduotuvė


Rekomenduojami pranešimai

Pelninga e-parduotuvė

Ši verslo idėja siūlo pradėti prekyba sąsagomis internetu.

 

Idėja: Įkurkite internetinį puslapį iš kurio pardavinėsite rankovių sąsagas internetu. Siūlykite sąsagas ne tik vyrams, bet ir moterims.

 

Kaip tai veikia: Parduodant sąsagas internetu pirmiausiai reikės sukurti puslapį kuris bus patogus vartotojui, jis turi matyti sąsagų paveikslėlius su aprašymais bei kainomis. Kuo paprastesnis ir graţesnis bus puslapis, tuo daugiau pritrauksite pirkėjų. Kaip jau minėta anksčiau sąsagos populiarios ne tik tarp vyrų, jos sparčiai populiarėja ir moterų tarpe, taigi nepamirškite ir jų. Norėdami sulaukti kuo daugiau pirkėjų turėsite pasiūlyti išties platų sąsagų pasirinkimą, tam kad kiekvienas galėtų išsirinkti kaţką patinkančio, taipogi siūlykite pirkėjams ir nemokamų dovanų, tokių, kaip sąsagų dėţutė ar skudurėlis sąsagoms valyti. Pirkėjo akyse tai pridės vertės pirkiniui ir jis jausis tarsi tikrai būtų įsigijęs tai uţ gera kainą. Sąsagos gali būti pačio įvairiausio stiliaus, nuo klasikinio iki modernaus su įtaisytais laikrodţiais ar kompasais. Turimų sąsagų nuotraukas sudėkite į puslapį ir pasistenkite jas aprašyti kuo vaizdingiau, tam kad sudominti potencialų pirkėją.

Sąsagas nesunkiai įsigysite iš Kinijos gamintojų kurie jums pasiūlys begalę įvairiausių variantų uţ itin maţą kainą. Bizniui įsibėgėjus galėsite kurti ir savo dizainus, kuriuos tiekėjai su malonumu pagamins ir pristatys.

 

Pelnas: Metalinės sąsagos perkant tiesiogiai iš gamintojų kainuoja vos kelis litus, pristatymas taipogi yra gana pigus, nes sąsagos yra maţa ir lengva prekė, kurią labai paprasta transportuoti. Turimas sąsagas galite pardavinėti nuo 30 ar 40 litų, taip pritrauksite didelio susidomėjimo, nes parduotuvėse jos kainuoja ţymiai brangiau. Taigi sąsagų komplektą įsigiję uţ kelis litus ir pardavę uţ keliasdešimt uţsidirbsite tikrai gerus pinigus. Tokiai pigiai prekei galite taikyti 600%-800% antkainius ir ji vistiek išliks pakankamai pigi galutiniam vartotojui.

 

Sėkmės istorija: “Galvok apie smulkius produktus“ su tokia mintimi Mike Cayali pradėjo savo internetinį verslą. Mike„as gyveno maţame name ir turėjo maţai pinigų, jis taipogi dirbo parduotuvėje ir galvojo apie nuosavą verslą kurį galėtų valdyti laisvalaikiu ir neatsitraukiant nuo pagrindinio darbo. Taigi vieną dieną naršydamas eBay internetinių aukcionų puslapyje jis pastebėjo sąsagų aukcioną. Detaliau apţiūrėjęs aukcioną Mike„as pastebėjo, kad sąsagos susilaukė didelio pirkėjų susidomėjimo, tada jis ir nusprendė koks bus jo verslas.

Pasitaręs su ţmona Mike„as investavo $500 uţ kuriuos nusipirko 100 porų sąsagų, kurias pardavė eBay aukcione ir pasidvigubino savo pradinį įnašą. Po kiek laiko Mike„as susikūrė savo internetinį puslapį, kur pardavinėjo tiktais sąsagas. Mike„as per metus vidutiniškai uţsidirba $500000 pardavinėdamas sąsagas. Jis pasakoja kodėl tai labai pelningas verslas – “We wound up with six regular vendors based in China, Hong Kong, and India that provide us with a product line that we buy for between $1 and $6 a pair and sell for $15 to $55 a pair“, “ As for shipping, about 90% of our orders can be mailed first-class with two stamps in a .13-cent padded envelope“.

Čia rasite aprašomos idėjos veikiantį ir sėkmingą puslapį: http://www.cuff-daddy.com/

www.pelningasverslas.lt

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip? Kokia esmė šio pranešimo?

 

kad tavo biznis nera unikalus, ir kad jau yra kas tuo uzsiema Lietuvoje, be to lietuvos rinka tam yra per maza, kad milionas uzdirbti ant sasagu, kaip tavo herojus amerikoje! kiek tu i menesi 100 komplektu parduosi max ju? ar tu manai, kad cia toks dalykas kuri zmones perka pora kartu i menesi?as vienas pirkau ir tai tik vestuvems, daugiau ju man nereikes, voliojasi kazkur!Amerikoje, kai kas antras biznierius tai ir perka jas urmu :)

Redagavo klientas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vat tavo dydziausia klaida, kad taip manai

 

Vienareikšmiškai, jis teisus. Yra žymiai svarbiau idėjos pateikimas, nei pati idėja. Nes dažniausiai visos idėjos nėra unikalios, bet sugebėsi žmonėms pateikti - jie pirks tai. Marketinge yra toks dalykas pozicionavimas. Tai reiškia, kad turite surasti kur tu geriausias ir tai reikia pateikti žmonėms.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienareikšmiškai, jis teisus. Yra žymiai svarbiau idėjos pateikimas, nei pati idėja. Nes dažniausiai visos idėjos nėra unikalios, bet sugebėsi žmonėms pateikti - jie pirks tai. Marketinge yra toks dalykas pozicionavimas. Tai reiškia, kad turite surasti kur tu geriausias ir tai reikia pateikti žmonėms.

Tik nenusisnekek. Jei man to daikto nereikia, tai gali ji pateikineti kaip nori. Gal net i namus man atnesti as jo nepriksiu.

 

O klientas teisybe raso tai ne toks dalykas kurio tau pastoviai reikia. Nu kiek tu ju pirksi per gyvenima? 2-3 kompelektus??

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik nenusisnekek. Jei man to daikto nereikia, tai gali ji pateikineti kaip nori. Gal net i namus man atnesti as jo nepriksiu.

 

Visiskai nesupratai. Pica i namus, ideja neunikali, bet jei pateiksi gerai tai ta pica pirks butent is taves. Niekas apie nereikalingus dalykus nekalba, sako, kad nera butina unikali ideja. 100 nauju verslu ir tik 1 ju bus kazkokia unikali ideja, like 99 bus neunikalios idejos ir kaip jiems seksis priklausys butent nuo pateikimo.

Redagavo biz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiskai nesupratai. Pica i namus, ideja neunikali, bet jei pateiksi gerai tai ta pica pirks butent is taves. Niekas apie nereikalingus dalykus nekalba, sako, kad nera butina unikali ideja. 100 nauju verslu ir tik 1 ju bus kazkokia unikali ideja, like 99 bus neunikalios idejos ir kaip jiems seksis priklausys butent nuo pateikimo.

Matai mes esam abudu teisus. Tu sneki apie daznai naudojamas prekes, o as sneku apie tokias kuriu neperki daznai arba isvis jos nereikalingos. Kai sneka eina apie pirmo butinumo prekes (maistas, rubai, higienos prekes ir t.t.) taip tada tu teisus, pateikimas yra pats svarbiausias. Bet kuomet ideja nera unikali ir prekes nera butinos pateikimas nieko nepakeis ;) Kaip sakiau jei zmogui to nereikia tai jis tos prekes ir nepirks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidalinsiu savo pastebėjimais:

 

1. Tema yra blogai suformuluota.

Temoje pateiktas pavyzdys, jog būtent pardavinėjat sąsagas gali gerai užsidirbti. Čia yra visiškas briedas. Sąsagos, kurias nešioja vyrai bei moterys - Lietuvoje deja bet neturi didelės paklausos. Kodėl? Pas mus nėra įprasta į marškinius segtis sąsagas, o juolab į paprastus jų ir neįsisegti, reikėtų turėsi savo spintoje specialiai tam skirtų marškinių. Ir kiek iš mūsų juos turime? Pas 5-6 vyras?

 

2. Straipsnis nėra apie būtent pelningą parduotuvę, o tiesiog paviršutiniškas paaiškinimas, kaip galima pradėti savo verslą internete.

a. Susirask prekę, kuri nereikalautų žvėriškų investicijų, tačiau turėtų atitinkamą paklausą.

b. Investuok sumą, kuri nesugniuždys tavęs, jeigu verslas nepasiseks.

c. Rask terpę arba rinką, kur tas produktas yra paklausus.

d. Reinvestuok.

e. Tapk nepriklausomas.

 

Ne tik su sąsagom galima "užsukti" gerą verslą. Juolab šis verslininkas yra iš Amerikos, kurioje net ir menkiausia idėja susilaukia susidomėjimo, kadangi rinka yra žvėriškai didelė, vartojimas yra taip pat labai didelis, tad nėra ko stebėtis.

Pabandyk pradėti tokį verslą Lietuvoje tai galbūt pavyks užsidirbti ant kavos. Kodėl? Pastebėjau, jog daug vyrų mėgsta sąsagas rinktis specializuotoje parduotuvėje: kostiumų parduotuvė, marškinių parduotuvę, juvelyrinių prekių parduotuvės. Priežastis labai paprasta - taip lengviau pritaikyti naują aksesuarą prie savo stiliaus ir toks pirkimas yra malonesnis - kadangi tu tą daiktą gali apčiupinėti, prisidėti, įsisegti pirmam bandymui ir t.t.

Kas yra sąsagų pirkėjai - tai vyrai nuo 30-40metų. Kadangi ar daug jaunimo Jūs matote kasdien su šiuo prabangos aksesuaru?

 

Manau temos autorius pats nelabai suprato straipsnio idėjos ir tiesiog negalvojąs ją nukopijavo ir tiek.

 

RomasJa, aš nematau, straipsnyje, kur būtų išskirtas pateikimo svarba?

Nuėjus į pardavėjo tinklapį, jame nematau absoliučiai jokios idėjos, kuri priverstų mane pagalvoti apie pirkimą.

e-Shop'as yra ant tiek paprastas , kad jame pasiliks tik žmogus, kuriam iš tiesų reikia tokio produkto.

Vienintelis pliusas - didelis pasirinkimas. O tai irgi gali nubaidyti potencialių pirkėją, kadangi per didelis apsirinkimas kai kuriais atvejais daro neigiamą įtaką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai mes esam abudu teisus. Tu sneki apie daznai naudojamas prekes, o as sneku apie tokias kuriu neperki daznai arba isvis jos nereikalingos. Kai sneka eina apie pirmo butinumo prekes (maistas, rubai, higienos prekes ir t.t.) taip tada tu teisus, pateikimas yra pats svarbiausias. Bet kuomet ideja nera unikali ir prekes nera butinos pateikimas nieko nepakeis ;) Kaip sakiau jei zmogui to nereikia tai jis tos prekes ir nepirks.

 

Iš dalies tu teisus, bet iš dalies ir ne. Pirmo būtinumo prekės ir taip visiems aišku, kad jų visiems reikia ir čia jau nieko nepakeisi. Tačiau dėl kitų prekių vis dėlto yra svarbu pateikimas. Ir niekam nereikalinga prekė per tam tikrą laiką gali tapti labai svarbia daugumai žmonių, tik svarbu kaip pardavėjas sugebės tai pateikti pirkėjui. Šiais laikais (nors ir žiauriai gal skambės), bet pirkėjo poreikius dažniausiai apsprendžia pardavėjas, tačiau tam išleidžiami labai dideli pinigai marketingui.

Šiuo atveju, kai temos autorius tikrai neturi reikiamų investicijų tai ir pakeisti prikėjo nuomonę būtų labai sunku, tačiau kalbant bendrai, nereikėtų būti tokiu kategorišku šiuo klausimu. Nes jei viską gerai apgalvotum, tai rastum tikrai ne vieną pavyzdį, kas tarkim prieš 5 ar 10 metų buvo nereikalinga žmogui, o dabar tapo labai svarbia gyvenimo dalimi, nors ir puikiai galėtų išiversti ir be šio produkto :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš dalies tu teisus, bet iš dalies ir ne. Pirmo būtinumo prekės ir taip visiems aišku, kad jų visiems reikia ir čia jau nieko nepakeisi. Tačiau dėl kitų prekių vis dėlto yra svarbu pateikimas. Ir niekam nereikalinga prekė per tam tikrą laiką gali tapti labai svarbia daugumai žmonių, tik svarbu kaip pardavėjas sugebės tai pateikti pirkėjui. Šiais laikais (nors ir žiauriai gal skambės), bet pirkėjo poreikius dažniausiai apsprendžia pardavėjas, tačiau tam išleidžiami labai dideli pinigai marketingui.

Šiuo atveju, kai temos autorius tikrai neturi reikiamų investicijų tai ir pakeisti prikėjo nuomonę būtų labai sunku, tačiau kalbant bendrai, nereikėtų būti tokiu kategorišku šiuo klausimu. Nes jei viską gerai apgalvotum, tai rastum tikrai ne vieną pavyzdį, kas tarkim prieš 5 ar 10 metų buvo nereikalinga žmogui, o dabar tapo labai svarbia gyvenimo dalimi, nors ir puikiai galėtų išiversti ir be šio produkto :)

Pilnai su tavim sutinku ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...