Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Norėjau paklausti. Jeigu steigimo akte parašysiu, kad pavyzdžiui steigėjas iki tam tikros datos įneša 8000Lt, ar vėliau sakykim už kokio mėnesio, galėsiu įnešti savo asmeninių pinigų į juridinio asmens banko sąskaitą?

 

 

 

Tai ir įnešite iki steigimo akte numatytos datos.

 

 

Taip pat, norėjau paklausti: Kada ir kokie bendrijos pranešimai turi būti paskelbti viešai (nacionaliniame laikraštyje arba Registrų centro leidinyje)?

 

3. Apie reorganizavimo sąlygų sudarymą turi būti viešai paskelbta visų reorganizavime dalyvaujančių mažųjų bendrijų nuostatuose nurodytuose šaltiniuose tris kartus ne mažesniais kaip 30 dienų intervalais arba paskelbta vieną kartą ne vėliau kaip likus 30 dienų iki sprendimo dėl reorganizavimo priėmimo ir pranešta kiekvienos mažosios bendrijos visiems kreditoriams raštu.

 

4. Apie priimtą sprendimą pertvarkyti mažąją bendriją turi būti viešai paskelbta mažosios bendrijos nuostatuose nurodytame šaltinyje tris kartus ne mažesniais kaip 30 dienų intervalais arba paskelbta vieną kartą ir pranešta visiems mažosios bendrijos kreditoriams raštu.

 

9. Apie priimtą sprendimą likviduoti mažąją bendriją likvidatorius (likvidacinė komisija) turi viešai paskelbti mažosios bendrijos nuostatuose nurodytame šaltinyje tris kartus ne mažesniais kaip 30 dienų intervalais arba paskelbti vieną kartą ir pranešti visiems mažosios bendrijos kreditoriams raštu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau paklausti. Jeigu steigimo akte parašysiu, kad pavyzdžiui steigėjas iki tam tikros datos įneša 8000Lt, ar vėliau sakykim už kokio mėnesio, galėsiu įnešti savo asmeninių pinigų į juridinio asmens banko sąskaitą?

 

Taip pat, norėjau paklausti: Kada ir kokie bendrijos pranešimai turi būti paskelbti viešai (nacionaliniame laikraštyje arba Registrų centro leidinyje)?

 

 

Zyzuole manau atsakys geriau i si klausima. As irgi noriu suzinoti, jei tarkim as noriu inesti savo lesu i MB , kuriu reikia veiklai vykduyti. Kokia forma tai daryti ? Kaip poto tas lesas atsiimti ? Ar tai tik inasas, kuri issiemant jau busiu apmokestintas ?

 

Jei as paskolinu MB pinigu, su paskolos sutartimi, zinau, kad jei atiduodama skola bus ne anksciau nei po metu, tada atidavimas man nebus niekaip apmokestintas ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zyzuole manau atsakys geriau i si klausima. As irgi noriu suzinoti, jei tarkim as noriu inesti savo lesu i MB , kuriu reikia veiklai vykduyti. Kokia forma tai daryti ? Kaip poto tas lesas atsiimti ? Ar tai tik inasas, kuri issiemant jau busiu apmokestintas ?

 

Jei as paskolinu MB pinigu, su paskolos sutartimi, zinau, kad jei atiduodama skola bus ne anksciau nei po metu, tada atidavimas man nebus niekaip apmokestintas ?

 

Jau atsakėt į savo klausimą: paskola.

Atidavimas nebus apmokestintas, jei jūs iš paskolintų pinigų negausit pajamų, t.y. palūkanų.

O palūkanos yra apmokestinamos tik tuo atveju, jei jos gaunamos iš suteiktų paskolų, kurių terminas trumpesnis nei 366 d.

GPMĮ 17 str. 1 d. 19 p.

 

 

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=438039

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, aš su keletu klausimų kurie jau čia galbūt buvo aptarti bet nerandu tikslių atsakymų. Aš noriu įkurti MB ir dirbti vienas.

 

  • Ar vadovas gali dirbti savo MB ne jokių sutarčių?
  • Kaip dirbant be sutarties išmokėti atlyginimą(kas mėnesį)?
  • Ar gali vadovas neimti atlyginimo jei nebuvo pajamų tą mėnesį?
  • Ar reikia mokėti PSD kas mėnesį, jei dirbu kitoje įstaigoje ir jie už mane jau moka?

 

Labai ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, aš su keletu klausimų kurie jau čia galbūt buvo aptarti bet nerandu tikslių atsakymų. Aš noriu įkurti MB ir dirbti vienas.

 

[*]Ar vadovas gali dirbti savo MB ne jokių sutarčių?

 

Jei jis bendrijos narys, tada taip.

 

[*]Kaip dirbant be sutarties išmokėti atlyginimą(kas mėnesį)?

 

MB įstatymas numato išmokas asmeninėms reikmėms ir pelno išsimokėjimą.

 

[*]Ar gali vadovas neimti atlyginimo jei nebuvo pajamų tą mėnesį?

 

Taip, tai liečia bendrijos narius. Nes atlyginimas mokamas arba pagal civilinę sutartį arba pagal darbo sutartį. MB narys darbo sutarties savo bendrijoje turėti negali, o civilinė aktualu tik tada, jei yra nusprendžiama turėti vadovą, kuris dirbs pagal šią sutartį.

 

[*]Ar reikia mokėti PSD kas mėnesį, jei dirbu kitoje įstaigoje ir jie už mane jau moka?

2013 m. nereikia.

Mokėsite tik nuo asmeniniams poreikiams išimtų sumų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MB pradinis įnašas buvo ne pinigai, o technika (ilgalaikis turtas). Ar galima skaičiuoti šio ilgalaikio turto nusidėvėjimą ir nurašyti į sąnaudas? Ar tai yra leidžiami atskaitymai? Turint galvoje tai, kad ne MB pirko, o fizinis asmuo dar prieš įsteigiant MB.

 

Įnašas turtu arba pinigais tampa bendrijos nuosavybe.

Ir dalyvauja ekonominėje veikloje, t.y. padeda uždirbti pajamas, todėl tokio turto nusidėvėjimas yra leidžiami atskaitymai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat, norėjau paklausti. Kokia tvarka turi būti įnešami pinigai į Bendrijos sąskaitą numatyti steigimo akte? T.y. jeigu steigimo akte numatoma, kad narys įneš 7000Lt, kokia tvarka jie turi būti įnešami? Ar galima įnešti dalimis?

 

Inesti gali kaip nori, logiskai pagalvok, ar tave nubaus kazkas uz tai kad inesei ne vienu inasu o dviems ?

svarbu kad tu juos inesei. Gal pas tave pavedimo limitas padarytas 3500 LT ar mazesnis ?

 

svarbu turi inesti ta suma iki nurodytos datos istatuose

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu taip pat klausimą dėl inašų mokėjimo.

 

Įsteigiau MB, ir nurodžiau, kad suma bus įnešta iki X dienos. Tačiau dėl tam tikrų problemų su banku, iki tos datos neatsidariau sąskaitos, ir neinešiau įnašų, jau prabėgo savaitė.

 

Ar tai labai blogai, ar čia tiesiog tas nurodymas aktualesnis inešti įnašus iki tam tikros datos kai yra daugiau nei vienas steigėjas?

 

Nes jei esu vienas narys, tai man pačiam problemų nekyla, kad vėluoja įnašas, tačiau įdomu kas čia teisiškai gali būti ar pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi mastantys steigti MB pagalvokite apie apmokestinimo pasikeitima nuo 2014 metu. Musu valdzia kaip visada neleidzia smulkiam verslui normaliai isgyventi. Nuo kitu metu nesvarbu ar issimokesit kazka ar ne teks moketi tiek PSD tiek VSD nuo minimalios algos.

 

Pritariu.

Tikrai susimastykite, nes jeigu steigiant verslą Jums net galimas 200-300lt/mėn mokestis yra kliuvinys, kuris skamba lyg susidorojimas su Lietuvos verslu, jums net neverta pradėti(tuo labiau tik GALIMAI nuo 2014m.- žinant mūsų politikus didelė tikimybė, kad per mokesčių reformas ir pavienes reformatorių iniciatyvas viskas pasikeis- tik nežinia kieno naudai ;))

Dar turbūt neįsivaizduojate kiek bus neteisybės, sunkumų ir išlaidų ateityje, o pergyvenat dėl tokių smulkmenų...Čia ne pavienis atvejis, dėl šio apmokestinimo pasikeitimo pergyveno jau ne viena dešimtis forumiečių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar mažajai bendrijai privaloma yra turėti antspaudą? Kažkur skaičiau, kad neprivaloma, bet priėmėm praktikos atlikimui studentę ir jos fakulteto dekanė reikalauja ant sutarties antspaudo. Bendrija jo neturi ir neplanuoja turėti greitu metu. Kur turėtų būti parašyta apie tai ar antspaudas privalomas ar ne? Ačiū už atsakymą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Registrų centre rezervavau pavadinimą, po kiek laiko galiu kurti MB? :) Ačiū

 

Aš vakar taipogi per RC savitarną pateikiau prašymą laikinai įtraukti MB pavadinimą, tai naktį prašymo būklė buvo Vykdomas, o va dabar prisijungiau, matau būseną Įvykdytas, ir rodoma rezultatas Pažyma apie laikiną pavadinimo įtraukimą pusei metų, tai sekantis žingsnis MB steigimas, jei prie pavadinimo neprikibo :)

 

Edit: nelabai supratau iš tavo parašymo ar RC ar per savitarną pateikei prašymą.

Redagavo stirniskiai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar mažajai bendrijai privaloma yra turėti antspaudą? Kažkur skaičiau, kad neprivaloma, bet priėmėm praktikos atlikimui studentę ir jos fakulteto dekanė reikalauja ant sutarties antspaudo. Bendrija jo neturi ir neplanuoja turėti greitu metu. Kur turėtų būti parašyta apie tai ar antspaudas privalomas ar ne? Ačiū už atsakymą :)

 

Neprivaloma. Bent jau banke, kai atidarinėjau sąskaitą, antspaudo vietoj reikėjo rašyti "BE ANTSPAUDO" ir tiek.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neprivaloma. Bent jau banke, kai atidarinėjau sąskaitą, antspaudo vietoj reikėjo rašyti "BE ANTSPAUDO" ir tiek.

 

 

taip , neprivaloma.

o studentui praktikoje, galima taip pat pasirasyti kaip MB XX vadovas, tada rasyti be antspaudo ir pasirasyti, galima prideti kontakta, kad galetu kazkas paskambinti ir pasitikslinti. na bet spauda nera sunku pasidaryti, daug nekainuoja, jo gali prireikti pasirasant sutartis ir pan.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, norėjau paklausti apie Mažosios Bendrijos buhalteriją. Esu visiškai žalias buhalteriniuose dalykuose ir norėčiau paklausti, nuo ko pradėti tvarkyti MB buhalteriją? Ką daryti su sąskaitom faktūrom ir panašiai? Ačiū labai.

 

Nesupyk, bet pradėk ieškotis informacijos pats. Žiūriu, kad jau klausi elementarių dalykų, nori, kad visi už tave viską sukramtytų.

 

Bėl buhalterijos, ir šeip dėl MB klausimų, žiūrėk www.tax.lt forumą.

 

Sėkmės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...