Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Del PVM kodo patikrinimo zinau, kad privalai tikrinti.

O ar tai keicia ka nors, mano atveju ?

Jei noriu grazintis PVM uz sias prekes, ar yra skirtumas, ar jos pas mane sandelyje, ar as jas pardaviau su 0 PVM ?

Nes grazintis prasyma noriu pildyti dabar, o si pardavima deklaruosiu tik Kovo FR0600 deklaracijoje.

 

 

 

Neturi jokios reikšmės. Tik VMI prieš PVM grąžinimą prašys pateikti dokumentus mokestinam patikrinimui.

Kokių norės, nurodys patys. Dažniausiai tai pirkimo ir pardavimo dokumentą bei jų registrai.

 

 

 

 

 

Laikotarpi pildau 11 menesio, nors pati PVM mokejau Vasari ? Ar mano atveju pildau vasari ?

 

Nurodote tą laikotarpį, kurio laikotarpio FR0600 deklaracijoje buvo deklaruota importo PVM suma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturi jokios reikšmės. Tik VMI prieš PVM grąžinimą prašys pateikti dokumentus mokestinam patikrinimui.

Kokių norės, nurodys patys. Dažniausiai tai pirkimo ir pardavimo dokumentą bei jų registrai.

 

Dekui !

 

Norėjau paklausti, ar ne PVM mokėtojai, gali susigražinti sumokėtą importo PVM ir muitą? Ačiū už atsakymą iš karto :)

 

Negali.

Muito negali susigrazinti ir PVM moketojai. TIk PVM galima susigrazinti

Redagavo killa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau paklausti, ar ne PVM mokėtojai, gali susigražinti sumokėtą importo PVM ir muitą? Ačiū už atsakymą iš karto :)

 

Negali. Beje muito mokesčių niekas niekam negrąžina.

Tik PVM tuo atveju, jei yra jo susidariusi sąlyginė permoka, įvertinus kitų mokesčių mokėjimus. Tai taikoma tik PVM mokėtojams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negali. Beje muito mokesčių niekas niekam negrąžina.

Tik PVM tuo atveju, jei yra jo susidariusi sąlyginė permoka, įvertinus kitų mokesčių mokėjimus. Tai taikoma tik PVM mokėtojams.

Atsiprašau, kad labai primityvius klausimus uždavinėju, bet: kokie yra privalumai būti PVM mokėtoju be to, kad galima susigrąžinti importuojamų prekių PVM? Kada patartumėte tapti PVM mokėtju?

 

Ačiū labai už atsakymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprašau, kad labai primityvius klausimus uždavinėju, bet: kokie yra privalumai būti PVM mokėtoju be to, kad galima susigrąžinti importuojamų prekių PVM? Kada patartumėte tapti PVM mokėtju?

 

Ačiū labai už atsakymus

 

Aiškiai išskirtų privalumų nėra.

Kaip ir trūkumų. Apie PVM mokėtoju buvimo naudą yra vertinama kiekvienu konkrečiu atveju.

Pvz. importo PVM išeitų susigrąžinti tik tada, jei atsivežus prekes, jas parduodate į kitas ES valstybes, jei parduodate prekes Lietuvoje, jums nuo parduodamų prekių reiktų apskaičiuoti PVM.

PVM mokėtoju tampama arba savanoriškai arba privalomai, kai pardavimo pajamos per 12 mėn. pasiekia 155 tūkst.Lt arba nuperkate prekių iš ES PVM mokėtojų už 35 tūkst.Lt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aiškiai išskirtų privalumų nėra.

Kaip ir trūkumų. Apie PVM mokėtoju buvimo naudą yra vertinama kiekvienu konkrečiu atveju.

Pvz. importo PVM išeitų susigrąžinti tik tada, jei atsivežus prekes, jas parduodate į kitas ES valstybes, jei parduodate prekes Lietuvoje, jums nuo parduodamų prekių reiktų apskaičiuoti PVM.

PVM mokėtoju tampama arba savanoriškai arba privalomai, kai pardavimo pajamos per 12 mėn. pasiekia 155 tūkst.Lt arba nuperkate prekių iš ES PVM mokėtojų už 35 tūkst.Lt.

 

 

Zyzuole nezinau ar teisingai, bet kaip suprantu FR0781 nepildoma EDS sistemoje,nes jos ten nerandu.

Abby form filler formato sios formos taip pat nera

 

Radau excel forma, uzpildziau, sugeneravau pdf faila,ji pasirasiau mobiliu parasu ir issiunciau per www.vmi.lt/lt/?itemId=10121777

 

Ar teisingai padariau ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

skaičiau visus šios temos pranešimus bet kai kurie yra praeitų metų todėl paklausių tų pačių klausimų nes gali būti pasikeitusi informacija.

 

Noriu steigti MB turiu tokius klausimus:

 

1) Noriu steigti bendriją bučiau bendrijos steigėjas ir vadovas (pagal civilinę paslaugų sutartį). Gal jau yra laisvai platinama civilinės paslaugų sutarties pavizdys?

2) Ar kiekvieną kartą išmokant vadovui atlyginimą reikia pasirašyti civilinę paslaugų sutartį kurioje būtų parašyta už kokius darbus koks atlygis bus išmokėtas? O jei ji vieną kartą pasirašoma kad periodiškai kas 2 mėnesius bus mokamas X dydžio atlyginimas tačiau vėliau matau kad nėra pajamų išmokėti po 2 mėn X dydžio atlyginimo kas tada? Kokią sutartį patartumėte sudaryti kad neprašaučiau nes nesu garantuotas kad MB turės pastovias pajamas?

3) Jei steigsiu bendriją ir nurodysiu buveinės adresą tėvo namus jis būtinai turi turėti e-parašą? Kas jei neturi gal yra kitų alternatyvų?

4) Jei sugalvočiau pats kaip bendrijos narys ir vadovas išsimokėti atlygį ne kaip pagal paslaugų sutartį o kaip avansinius dividendus: a) ar taip imanoma? b) ar reikia ruošti tarpines ataskaitas VMI ir kokios jos turi būti? Ar užteks metu gale sudėti išmokėtus avansinius dividendus ir pateikti ataskaitą VMI?

5) Kadangi dirbu kitoje įmonėje todėl nereikės mokėti sodrai nes už mane moka mokesčius PSD, VSD todėl kaip patartumėte išsimokėti atlygi nes mano vizija ir norai būtų tokie: Gaunu vieną mėnesį pajamų už 3000Lt atskaitau pelno mokestį 5% ir po to pasirinktinai likusią sumą išsimokų kaip avansinius dividendus arba kaip vadovo atlyginimą (kaip patartumėte daryti)?

 

Situacija tokia: Pajamos neprognozuojamos gali būti vieną mėnesį pajamų 3000Lt kitus du mėnesius 0Lt sekanti vėl 1000Lt ir taip miksuotai visus metus. Kokiu būdų patartumėte išsimokėtį pinigus saviems poreikiams?

Redagavo rogerthat
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar viena labai idomu klausima turiu manau bus visiems aktualus.

 

Kazkas minejo jog nuo 2014m bendrijos nariai privales moketi mokescius nuo MMA nepriklausomai nuo to ar jie issiema lesu asmeniniams poreikiams. Dabar klausimas toks:

 

O kas jei as esu vienas bendrijos narys ir vadovas ir esu pasirases civiline paslaugu sutarti gaunu atlyginima ir moku 15% GPM ? Tai tada prisides ir nuo MMA mokesciai (net jei neissimoki lesu asmeniniams poreikiams) ir dar nuo atlyginimo pagal civiline paslaugu sutarti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, girdėjau, kad reikia užpildžius viska internete (įkuriant MB) dar kažkokia forma i VMI pateikti? kokia tai būtų forma ?

 

FR0791

 

http://www.vmi.lt/lt/?itemId=10938019

 

Tik ją reikės pateikti jau kai bus įregistruota MB.

Pati VMI įregistravus įmonę, įmonės registracijos adresu atsiunčia laišką dėl šios formos pateikimo. Maždaug po savaitės po įmonės registracijos patvirtinimo Registrų centre.

 

Ir dar viena labai idomu klausima turiu manau bus visiems aktualus.

 

Kazkas minejo jog nuo 2014m bendrijos nariai privales moketi mokescius nuo MMA nepriklausomai nuo to ar jie issiema lesu asmeniniams poreikiams. Dabar klausimas toks:

 

O kas jei as esu vienas bendrijos narys ir vadovas ir esu pasirases civiline paslaugu sutarti gaunu atlyginima ir moku 15% GPM ? Tai tada prisides ir nuo MMA mokesciai (net jei neissimoki lesu asmeniniams poreikiams) ir dar nuo atlyginimo pagal civiline paslaugu sutarti?

 

Taip. Nes tai dvi skirtingos išmokos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

skaičiau visus šios temos pranešimus bet kai kurie yra praeitų metų todėl paklausių tų pačių klausimų nes gali būti pasikeitusi informacija.

 

Noriu steigti MB turiu tokius klausimus:

 

1) Noriu steigti bendriją bučiau bendrijos steigėjas ir vadovas (pagal civilinę paslaugų sutartį). Gal jau yra laisvai platinama civilinės paslaugų sutarties pavizdys?

2) Ar kiekvieną kartą išmokant vadovui atlyginimą reikia pasirašyti civilinę paslaugų sutartį kurioje būtų parašyta už kokius darbus koks atlygis bus išmokėtas? O jei ji vieną kartą pasirašoma kad periodiškai kas 2 mėnesius bus mokamas X dydžio atlyginimas tačiau vėliau matau kad nėra pajamų išmokėti po 2 mėn X dydžio atlyginimo kas tada? Kokią sutartį patartumėte sudaryti kad neprašaučiau nes nesu garantuotas kad MB turės pastovias pajamas?

3) Jei steigsiu bendriją ir nurodysiu buveinės adresą tėvo namus jis būtinai turi turėti e-parašą? Kas jei neturi gal yra kitų alternatyvų?

4) Jei sugalvočiau pats kaip bendrijos narys ir vadovas išsimokėti atlygį ne kaip pagal paslaugų sutartį o kaip avansinius dividendus: a) ar taip imanoma? b) ar reikia ruošti tarpines ataskaitas VMI ir kokios jos turi būti? Ar užteks metu gale sudėti išmokėtus avansinius dividendus ir pateikti ataskaitą VMI?

5) Kadangi dirbu kitoje įmonėje todėl nereikės mokėti sodrai nes už mane moka mokesčius PSD, VSD todėl kaip patartumėte išsimokėti atlygi nes mano vizija ir norai būtų tokie: Gaunu vieną mėnesį pajamų už 3000Lt atskaitau pelno mokestį 5% ir po to pasirinktinai likusią sumą išsimokų kaip avansinius dividendus arba kaip vadovo atlyginimą (kaip patartumėte daryti)?

 

Situacija tokia: Pajamos neprognozuojamos gali būti vieną mėnesį pajamų 3000Lt kitus du mėnesius 0Lt sekanti vėl 1000Lt ir taip miksuotai visus metus. Kokiu būdų patartumėte išsimokėtį pinigus saviems poreikiams?

 

1. Kol kas neteko matyti.

2. Mokėjimo sąlygos turi būti aptartos paslaugų sutartyje. Tai viena iš esminių sutarties sąlygų.

3. Jei steigsite el. būdu, tai sutikimas dėl buveinės adreso, turi būti pasirašytas el. parašu. Neišpildant šios sąlygos įmonė steigiama tradiciniu būdu, per notarą. Taigi variantai arba viskas su el. parašu arba tradicinis būdas. Kombinuoto būdo kol kas nėra. Ir kitas dalykas, jei jūsų tėvas su mama gyvena santuokoje, reiškia sutikimą dėl adreso turės pateikti abu.

4. Avansiniai dividendai. MBĮ 24 str. bei jo išmokėjimo sąlygos bendrijos nuostatuose.

Išmokant tarpinius dividendus tarpinės ataskaitos privalomos ir jas reikia teikti registrų centrui tokia pat tvarka kaip ir metines. Išmokėtus dividendus jūs kaip fizinis asmuo deklaruosite VMI formoje GPM308 iki gegužės 1 d. , o įmonė pateiks deklaraciją FR471 iki vasario 1 d. Tik įvertinkite riziką: dividendų per metus negali būti išmokėta daugiau nei yra metinio bendrijos pelno.

5. Tai galite mokėtis ir vadovo algą ir dividendus. 2014 m. teks mokėti ir PSD ir VSD nepriklausomai nuo to ar kur nors kitus esate draustas.

 

Dėl savų poreikių: veskite įmonės apskaitą. Liks pinigų apmokėjus veiklos išlaidas, vadovo algą ir pan. išsiimsite.

 

zyzuole tada turiu kita klausima:

 

Ziurint i ateiti, geriau steigti MB be vadovo kad veliau nereiketu moketi situ dvigubu mokesciu vienam asmeniui man kaip vadovui ir kaip bendrijos nariui?

 

Jūsų apsisprendimo reikalas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zyzuole labai dėkui už greitą pagalbą, turiu dar vieną tikiuosi paskutinį klausimą:

Skaičiau šioje temoje kažkas minėjo apie versli lietuva teikiama paramą berods apie 6000Lt neatlygintinų pinigų verslo pradžiai ir konsultacijos apie 50h įvairia forma (el. būdų, gyvai, telefonu). Kaip ją gauti? Reikia verslo plano ar kažkokios kitos sąlygos yra? Nes kažkas čia rašė nueini į jų organizuojamą seminarą pasiklausai gauni kuponą ir su juo kuri MB ir gauni paramą. Tai kaip iš tiesu čia yra?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar butina MB tureti stampa?

 

Pasirinkimo reikalas. Prievolė turėti ar neturėti antspaudo yra numatoma nuostatuose.

 

Tik pas mus yra toks nerašytas paprotys: įmonė solidžiau atrodo turinti antspaudą.

Bet kaip jau ir sakiau, tai apsisprendimo reikalas.

 

Zyzuole labai dėkui už greitą pagalbą, turiu dar vieną tikiuosi paskutinį klausimą:

Skaičiau šioje temoje kažkas minėjo apie versli lietuva teikiama paramą berods apie 6000Lt neatlygintinų pinigų verslo pradžiai ir konsultacijos apie 50h įvairia forma (el. būdų, gyvai, telefonu). Kaip ją gauti? Reikia verslo plano ar kažkokios kitos sąlygos yra? Nes kažkas čia rašė nueini į jų organizuojamą seminarą pasiklausai gauni kuponą ir su juo kuri MB ir gauni paramą. Tai kaip iš tiesu čia yra?

 

Pasiklauskite čia:

 

http://www.verslilietuva.lt/lt/verslo-pradzia/renginiu-ciklas-versli-lietuva/verslo-pradzios-krepseliai/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimas:

 

Kai nuo 2014 metų įsigalios įstatymas kad bendrijos nariai turės mokėti už save VSD, PSD ir GPM įmokas nuo MMA kadangi busiu MB narys ir vadovas ar galėsiu pasidaryti jog dirbu 0.25 etato ir mokėti mokesčius tik nuo 250 Lt (MMA / 4) ? Nes šiaip dabar dirbu kitoje įmonėje 0.75 etato, o man MB reikalinga tik rinkti pajamas iš klientų už savo atliekamą darbą kuris yra man hobis kadangi negaliu numatyti pajamų todėl noriu apsidrausti jog jei bus pajamos lygios 0 Lt ir reikės mokėti atlyginimą sau ir mokėti mokesčius nuo MMA tai būtų gerai apsirašyti jog dirbu tik 0.25 etato mažiau reikės mokesčių mokėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimas:

 

Kai nuo 2014 metų įsigalios įstatymas kad bendrijos nariai turės mokėti už save VSD, PSD ir GPM įmokas nuo MMA kadangi busiu MB narys ir vadovas ar galėsiu pasidaryti jog dirbu 0.25 etato ir mokėti mokesčius tik nuo 250 Lt (MMA / 4) ? Nes šiaip dabar dirbu kitoje įmonėje 0.75 etato, o man MB reikalinga tik rinkti pajamas iš klientų už savo atliekamą darbą kuris yra man hobis kadangi negaliu numatyti pajamų todėl noriu apsidrausti jog jei bus pajamos lygios 0 Lt ir reikės mokėti atlyginimą sau ir mokėti mokesčius nuo MMA tai būtų gerai apsirašyti jog dirbu tik 0.25 etato mažiau reikės mokesčių mokėti.

Kiek suprantu imokos nuo MMA ir yra skaiciuojamos nuo MMA, nesvarbu ar 0,25 ar visu etatu dirbi. Nuo MMA bus moka ir tada jei netgi neturi MB etatinio darbuotjo, pvz.: tik nari.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas klausimas:

 

Kai nuo 2014 metų įsigalios įstatymas kad bendrijos nariai turės mokėti už save VSD, PSD ir GPM įmokas nuo MMA kadangi busiu MB narys ir vadovas ar galėsiu pasidaryti jog dirbu 0.25 etato ir mokėti mokesčius tik nuo 250 Lt (MMA / 4) ? Nes šiaip dabar dirbu kitoje įmonėje 0.75 etato, o man MB reikalinga tik rinkti pajamas iš klientų už savo atliekamą darbą kuris yra man hobis kadangi negaliu numatyti pajamų todėl noriu apsidrausti jog jei bus pajamos lygios 0 Lt ir reikės mokėti atlyginimą sau ir mokėti mokesčius nuo MMA tai būtų gerai apsirašyti jog dirbu tik 0.25 etato mažiau reikės mokesčių mokėti.

 

MB narys turės mokesčius mokėti 2014 nuo visos minimalios algos nepriklausomai nuo jokių kitų aplinkybių.

 

7 straipsnis. Pajamos, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos

2. Šio įstatymo 4 straipsnio 3 dalyje nurodytų asmenų socialinio draudimo įmokos skaičiuojamos taip:

1) individualios įmonės savininko, mažosios bendrijos nario, taip pat ūkinės bendrijos tikrojo nario socialinio draudimo įmokų bazę sudaro individualios įmonės, mažosios bendrijos ar ūkinės bendrijos Fondo valdybos su Valstybine mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos nustatyta tvarka deklaruoto ir su Fondo valdybos teritoriniu skyriumi bei teritorine valstybine mokesčių inspekcija suderinto dydžio lėšų suma, kuri kalendoriniais metais išsiimama individualios įmonės savininko, mažosios bendrijos nario ar ūkinės bendrijos tikrojo nario asmeniniams poreikiams ir kuri kalendorinių metų mėnesį negali būti mažesnė kaip minimalioji mėnesinė alga. Šios nuostatos netaikomos, jeigu individuali įmonė, mažoji bendrija ar ūkinė bendrija veiklos laikinai nevykdo ir yra tai deklaravusi Mokesčių administravimo įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka;

 

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=440892

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Šios nuostatos netaikomos, jeigu individuali įmonė, mažoji bendrija ar ūkinė bendrija veiklos laikinai nevykdo ir yra tai deklaravusi Mokesčių administravimo įstatymo ir jo įgyvendinamųjų teisės aktų nustatyta tvarka

 

tai vis dėlto yra galimybė pristabdyti laikinai veiklą? Jei taip tai nėra taip blogai (atsiprašau jei atrodys tai savaime suprantama tiesiog nebuvau susidūręs su tokiais dalykais). Tai jei matau kad nėra pajamų, užsakymų ir galimai nebus tam tikrą laikotarpį, aš savo ruoštu galiu pristabdyti veiklą ir nemokėti tu mokesčių nes tikrai nebus iš ko jų mokėti?

 

Ir niekas nedraudžia pristabdyti ir iki kito užsakymo vėl pradėti veiklą? Nes gal juokingai atrodys ir klausimas ar nepradės dėl ko nors kabinėtis inspekcijos kad vieną mėnesį pristabdyta veikla kitą mėnesį atnaujinama dar kitą vėl pristabdyta sekančius 2 mėnesius vėl atnaujinama veikla ir taip pastoviai jei nėra užsakymų? Gal atrodo kaip vaikų darželis bet ką daryti žmogui jei nėra aiškiaregys ir nenumato iš anksto metus į priekį užsakymų ir pajamų..

 

Daug laiko ir pastangų reikalaujantis šis pristabdymo ir atnaujinimo procesas?

Redagavo rogerthat
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Veiklos sustabdymas:

1. atgauti visas skolas ir sumokėti visas skolas;

2. neturėti skolų biudžetui;

3. nevykdyti jokių ūkinių operacijų;

4. pateikti visas deklaracijas ir ataskaitas iki veiklos sustabdymo datos;

5. savininkų sprendimas stabdyti veiklą;

6. sprendimo patekimas VMI ir prašymas atleisti nuo tolimesnio deklaracijų teikimo.

Veikla turi būti stabdoma iki savininkų sprendime numatytos datos.

 

Veiklos atnaujinimas:

1. pradedama veikti, kai pasibaigia numatytas laikinas veiklos sustabdymo laikotarpis.

2. norint veiklą atnaujinti anksčiau numatytos datos, reikia apie tai pranešti VMI per 5 d.d. nuo veiklos atnaujinimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Noriu trumpai išsiaiškinti dėl mažosios bendrijos. Šiuo metu veiklą vykdau pagal individualios veiklos pažymą ir tai mane tenkina, bet paskutiniu metu susidomėjau MB. Ar tiesa, kad įkūrus MB ir esant tik vienam jos vadovui galima išsiversti su 15% mokestine našta (jei esi studentas ir PSD įmokas už tave mokas universitetas ar esi darbuotojas ir tai daro darbdavys).

 

Prielaidos, kodėl taip pasirodė:

1) Vadovui mokamas atlyginimas pagal civilinę paslaugų sutartį:

http://i.imgur.com/eMEy03y.png

Kuo ši sutartis yra ypatinga? Ar galima rasti jos sąlygas kažkur dokumentuotas?

 

2) Jei vadovui visas pelnas išmokamas kaip atlyginimas, pelno mokesčio mokėti nereikia?

http://i.imgur.com/5jr6HZh.png

 

Tokiu atveju tokia forma yra net efektyvesnė už individualią veiklią, kur mokestinė naštą priklausomai nuo veiklos yra ~16% arba 23%. Čia, pagal mano samprotavimą, dalį įmonės gautų pajamų (pvz. 1000 Lt) išleidus (pvz. 500 Lt), pelnas mažėja, išmokama mažiau (500 Lt) ir apmokestinama tik 15% (500*0,15=75 Lt, lieka 425 Lt).

 

Jei tai būtų individuali veikla ir išlaidų dėl paprastumo neskaičiuoti, gautųsi:

http://img138.imageshack.us/img138/5591/1b4ee0fcb82947408ee3dc0.png

Čia faktinės išlaidos irgi 500 Lt, mokesčiams sumokama 166,25 Lt, lieka ~333 Lt

 

Kiek tiesos yra mano paskaičiavime? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...