Pereiti prie turinio

Automobilis už ~8500LT


Rekomenduojami pranešimai

o kiek sankabą kainuoja pakeist, neatskleisi? :)

 

700 Lt + darbas. Bent 156'ai tiek kainuoja. Tik ją keist nematau prasmės. Ta pati sankaba eina į 77kw, 81kw, 85kw, 93kw, 103kw ir 110kw variklius. Todėl rezervą turi nemenką. 2.4 JTD sankabos kiek nelaiko, o 1.9 problemų neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

700 Lt + darbas. Bent 156'ai tiek kainuoja. Tik ją keist nematau prasmės. Ta pati sankaba eina į 77kw, 81kw, 85kw, 93kw, 103kw ir 110kw variklius. Todėl rezervą turi nemenką. 2.4 JTD sankabos kiek nelaiko, o 1.9 problemų neturi.

Sita...zinai zmogau, matau pats turi Alfa is tavo kalbu, bet siulyti ja kitam ir agituoti kokia ji stebuklinga, gal nereikia ok? Zmogui reikia paprastos, ekonomiskos masinos, o ka tu siulai, bedu maisa Alfa, nes pats turi.Dizaino prasme viskas aukstam lygy, bet kas liecia eksploatacija tai kuda ######.Ir dar, zinau trejeta buvusiu alfistu, netoli 10m taip pat kaip tu gyde visiems kokia tai stebuklinga masina, o tik dabar atskleide kad pinigus ede kaip antra boba ir nelinketu alfu net priesui. Tai kas cia italiska dvasia isbleso? :D Tie zmones gal ir zinai, buve Alfa klubo nariai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nori ekonomijos ir patikimumo>>Toyota Yaris

Sutinku, tik klausimėlis ar tikrai labai gera bus už tokią sumą ;). Ypač jei žiūrima į 1.4 D-4D variantą. Pats vairavau 1.3 VVTi su automatine dėže, smagi mašina mieste, tiesa, ekonomiškumas smarkiai priklauso nuo pedalo paspaudimo :unsure:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias relanium

Sutinku, tik klausimėlis ar tikrai labai gera bus už tokią sumą ;). Ypač jei žiūrima į 1.4 D-4D variantą. Pats vairavau 1.3 VVTi su automatine dėže, smagi mašina mieste, tiesa, ekonomiškumas smarkiai priklauso nuo pedalo paspaudimo :unsure:

 

Normalu kad ekonomiskumas priklauso nuo "tapkes sunkumo" , bet paemus bendru mastu, pigiai tikrai eitu vaziuoti. Tikrai sie modeliai patikimi, o ir elementarus remonto kastai ne kazka kainuos, kadangi ekonomine klase, + parkingui miesto centre akiratis bei galimybes prasiplecia, draudimas pigus. Jeigu dar pigiau dyzeliuko kur susireguliuotum, isvis kaip dykai.

 

Uz tokia suma, tikrai galima gero stovio, dyzeliniu varikliu si auto paimti. Bet velgi, reikia ieskoti, ir nepulti pirkti pirmo ar antro pasitaikusio, na nebent tikrai super geras stovis. Norint teisingai nupirkti auto, reikia ieskoti pastoviai, nesvarbu uz kokia suma ieskoma nupirkti kazka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Normalu kad ekonomiskumas priklauso nuo "tapkes sunkumo" , bet paemus bendru mastu, pigiai tikrai eitu vaziuoti. Tikrai sie modeliai patikimi, o ir elementarus remonto kastai ne kazka kainuos, kadangi ekonomine klase, + parkingui miesto centre akiratis bei galimybes prasiplecia, draudimas pigus. Jeigu dar pigiau dyzeliuko kur susireguliuotum, isvis kaip dykai.

 

Uz tokia suma, tikrai galima gero stovio, dyzeliniu varikliu si auto paimti. Bet velgi, reikia ieskoti, ir nepulti pirkti pirmo ar antro pasitaikusio, na nebent tikrai super geras stovis. Norint teisingai nupirkti auto, reikia ieskoti pastoviai, nesvarbu uz kokia suma ieskoma nupirkti kazka.

Dėl remontų tai šios mašinėlės kaip ir daugumą Toyotų labai kantrios. Mūsiškei, kai rida pasiekė 140k km, jau pradėjo šiek tiek galinio tilto atraminis guolis kaukti (važiuojant atrodo, kad tas garsas nuo kelio), tiesa nestipriai. Buvo minėta, jog yra savotiški penki to "kaukimo" lygiai kiek dar su ta problemėle galima važiuoti, jei paties neerzina, pas mus gal dar tik trečias buvo :). Šiaip guolis naujas autorizuotam servise apie 900Lt kainuoja. Na, bet dabar laikys dar ne ką trumpiau, tuo labiau, kad nėra daug su ja važinėjama, o ji nemažai visokių kelių ir vairavimo ypatumų mačiusi.

Dar kažkada buvo duslintuvas kiek pakiuręs, tai garsas duslesnis atsirado, bet čia vienkartis nuvažiavimo pas duslintuvų meistrus reikalas :). Daugiau kažkokių problemų kaip ir nėra su ja buvę.

Žiauriausiai, pamenu, kai tik nusipirkom ją - pažiūriu į borto kompo rodomą sąnaudų vidurkį, o jis švyst - lygiai 10,0l/100km :blink: O vairavo moteris :lol:.

Dyzeliuką turi vienas draugas, tiesa pas jį Yaris Verso, ten masė sunkesnė ir retai kada važinėja nepakrautas. Padroždamas sutelpa mieste į 5,5-6 litrus :).

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sita...zinai zmogau, matau pats turi Alfa is tavo kalbu, bet siulyti ja kitam ir agituoti kokia ji stebuklinga, gal nereikia ok? Zmogui reikia paprastos, ekonomiskos masinos, o ka tu siulai, bedu maisa Alfa, nes pats turi.Dizaino prasme viskas aukstam lygy, bet kas liecia eksploatacija tai kuda ######.Ir dar, zinau trejeta buvusiu alfistu, netoli 10m taip pat kaip tu gyde visiems kokia tai stebuklinga masina, o tik dabar atskleide kad pinigus ede kaip antra boba ir nelinketu alfu net priesui. Tai kas cia italiska dvasia isbleso? :D Tie zmones gal ir zinai, buve Alfa klubo nariai ;)

Pats turiu Alfa, teko ir sankabą keist ir važiuoklę tvarkyt ir kitų smulkmenų buvo. Jei bučiau pirkęs sankabą pirmoj pasitaikiusioj parduotuvėj tai būtų kainavę 500-800 Lt, o kai susiradau parduotuvę prekiaujančia tik italų dalimis, sumokėjau vos 350 Lt, nes manau daug kas mėgsta išpūsti detalių kainas, o žmonės prisiklausę pasakų kiek daug viskas kainuoja moka ir net neįtaria, kad gali būt pigiau.

Šiaip viskas priklauso nuo auto būklės, už tą pačią kainą gali nusipirkti suvargusį 4 golfą arba naujasnę ir žymiai geresnio stovio Alfa 147. Į ką bus didesnis pinigų kišimas?

 

Arba aš dar lyginu kitaip. Imkim 2002 m. 147 ir 2002 m. golf'ą, Alfa tokių metų kainuos 8 000- 9 000 Lt, o golfas normalaus stovio 11 000- 12 000 Lt, skirtumas apie 3 000 Lt, tai net ir perkant brangesnes detales negreit pasieks golfo kainą, o ir tą patį golfą reikia remontuoti ir ne visada dalys pigesnės, jei bus su plaukiojančia sankaba tai nauja kainuoja 2 000 Lt. Naujasnių ir VW ir Audi dalys nėra tokios pigios kaip buvo kažkada anksčiau, antrų golfų laikais.

 

Manau Alfų labai geras kainos ir kokybės santykis, plius labai patogūs salonai ir išskirtinis dizainas. Minusas, kad gerai tol kol važinėji, kai sugalvoji parduoti gali praeiti daug laiko kol kažkas nupirks arba teks atiduoti labai pigiai, kai tuo tarpu VW nupirks iškarto. Yra ir savų pliusų ir minusų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sita...zinai zmogau, matau pats turi Alfa is tavo kalbu, bet siulyti ja kitam ir agituoti kokia ji stebuklinga, gal nereikia ok? Zmogui reikia paprastos, ekonomiskos masinos, o ka tu siulai, bedu maisa Alfa, nes pats turi.Dizaino prasme viskas aukstam lygy, bet kas liecia eksploatacija tai kuda ######.Ir dar, zinau trejeta buvusiu alfistu, netoli 10m taip pat kaip tu gyde visiems kokia tai stebuklinga masina, o tik dabar atskleide kad pinigus ede kaip antra boba ir nelinketu alfu net priesui. Tai kas cia italiska dvasia isbleso? :D Tie zmones gal ir zinai, buve Alfa klubo nariai ;)

 

Nu žinai žmogau, matau pats tik vokietyje sėdėjęs, bet nafik siūlyt tą vokietį kitam it stebuklingą mašina kuri negenda, ok?

 

Man patinka, kai žmogus prisiklauso kairiarankių garažinių, kuriems būna atvežama Alfa (nebūtinai ji, gali ir prancūzas, japonas būti) ir iš kart prasideda stumimas, kad o vajėzus genda pastoviai, remontuot neįmanoma, detalių kainos iš lempos rautos ir dar padaugintos iš dviejų, kad įtikimiau atrodytų. Ar jūs ant tiek nemąstantys, kad tikit kiekvienu žodžiu? Iš tavo viso sapaliojimo nei vieno argumento neradau, kodėl eksplotacija pas ją brangi...

Man įdomu būtų ne tiek sužinoti kas "suėdė" pinigus, bet pamatyti tą tavo bobą kuri "ėda" pinigus.

 

Aš tau tiesiai šviesiai išdėsčiau visus pliusus ir minusus, kas kaip genda ir t. t. O tu toliau savo viena bobutė sakė. Argumentuok!

 

Kas dėl nepatenkintų buvusių alfistų - pilnai sutinku. Tokių pilna, nes nusiperka 2001 metų mašiną už 3-5 tūkstančius, arba dar "geresni" iš perekūpo pasiima 5x kaina tą patį lavoną ir keikiasi tvarkydami. Bet čia jau kaltint reik ne markę, o protą savo. Jei tiksliau - jo nebūvimą. Pamąstymui peno dar duosiu: atspėk kokio amžiaus žmonės perka ir vairuoja Alfa Romeo. Jei teisingai atspėsi suprasi, kodėl jos tokios būklės atkeliauja į Lietuvą. Tiesiai šviesiai pasakysiu: dabar iš esančių skelbimų 10 mašinų iš 100 yra ne visiškai užmušti lavonai. Kiti jau nebeverti dėmesio, arba reikalauja daug išlaidų. Ir dar, labai nustebtum pasidomėjęs ir sužinojęs tvarkingos Alfos kainą užsienyje.

 

Kas dėl eksplotacijos ir detalių kainos, išdėsčiau viską praeitame savo pranešime. Automobilis šeimoje jau 4 metai, Lietuvoje pravažiuota ~120k km, todėl čia ne "viena bobutė sakė" pasakos.

 

Temos tikslas patarti automobilį už ~8500 Lt, aš savo variantą pateikiau, parašiau kainas ir bendrą vaizdą apie automobilio eksplotacijos privalumus ir trūkumus. Nu net norėdamas neradau savo įraše kažką apie stebuklingumą... O tu tik sugebėjai parašyti niekam neįdomią, budulišką nuomonę, paremtą "viena bobutė sakė" pasakomis.

 

Skolingas alaus už sugaištą laiką ;)

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu žinai žmogau, matau pats tik vokietyje sėdėjęs, bet nafik siūlyt tą vokietį kitam it stebuklingą mašina kuri negenda, ok?

 

Man patinka, kai žmogus prisiklauso kairiarankių garažinių, kuriems būna atvežama Alfa (nebūtinai ji, gali ir prancūzas, japonas būti) ir iš kart prasideda stumimas, kad o vajėzus genda pastoviai, remontuot neįmanoma, detalių kainos iš lempos rautos ir dar padaugintos iš dviejų, kad įtikimiau atrodytų. Ar jūs ant tiek nemąstantys, kad tikit kiekvienu žodžiu? Iš tavo viso sapaliojimo nei vieno argumento neradau, kodėl eksplotacija pas ją brangi...

Man įdomu būtų ne tiek sužinoti kas "suėdė" pinigus, bet pamatyti tą tavo bobą kuri "ėda" pinigus.

 

Aš tau tiesiai šviesiai išdėsčiau visus pliusus ir minusus, kas kaip genda ir t. t. O tu toliau savo viena bobutė sakė. Argumentuok!

 

Kas dėl nepatenkintų buvusių alfistų - pilnai sutinku. Tokių pilna, nes nusiperka 2001 metų mašiną už 3-5 tūkstančius, arba dar "geresni" iš perekūpo pasiima 5x kaina tą patį lavoną ir keikiasi tvarkydami. Bet čia jau kaltint reik ne markę, o protą savo. Jei tiksliau - jo nebūvimą. Pamąstymui peno dar duosiu: atspėk kokio amžiaus žmonės perka ir vairuoja Alfa Romeo. Jei teisingai atspėsi suprasi, kodėl jos tokios būklės atkeliauja į Lietuvą. Tiesiai šviesiai pasakysiu: dabar iš esančių skelbimų 10 mašinų iš 100 yra ne visiškai užmušti lavonai. Kiti jau nebeverti dėmesio, arba reikalauja daug išlaidų. Ir dar, labai nustebtum pasidomėjęs ir sužinojęs tvarkingos Alfos kainą užsienyje.

 

Kas dėl eksplotacijos ir detalių kainos, išdėsčiau viską praeitame savo pranešime. Automobilis šeimoje jau 4 metai, Lietuvoje pravažiuota ~120k km, todėl čia ne "viena bobutė sakė" pasakos.

 

Temos tikslas patarti automobilį už ~8500 Lt, aš savo variantą pateikiau, parašiau kainas ir bendrą vaizdą apie automobilio eksplotacijos privalumus ir trūkumus. Nu net norėdamas neradau savo įraše kažką apie stebuklingumą... O tu tik sugebėjai parašyti niekam neįdomią, budulišką nuomonę, paremtą "viena bobutė sakė" pasakomis.

 

Skolingas alaus už sugaištą laiką ;)

Antra, matau tau dar tik 18 metu, tad kazin ar protinga vadinti ,, viena bobute sake '' buvusiu alfistu ispazinti :D Pavazinek su alfom dar 10m tada isklausysiu tavo nuomone ;) Be to cia ne sapaliojimas, o konstatuotas faktas, kad buve anksciau alfistai prisipazino klyde ir skleide migla apie alfu patikimuma, o vakarais tyliai uzsidare garazuose tvarke :D Ir be to neimk taip i sirdi, as suprantu kad pas tave seimoj yra alfa, ir tu nori sau isiteigti kad ji nuostabiausia pasaulyje - prasau ;) tik nereikia taip visur jos kisti, nes kiek pastebejau visose su auto susijusiose temose tu ta savo alfa kisi :lol:

Kaip temos autoriui, perkant masina uz salyginai nedidelius pinigus, jam tik alfos betruksta, dar gal koki chrysleri pasiulysi? Ir siaip pas mane vokiskos masinos i krauja dar neiauge, nors vazineju su vokiska, bet audziu minti apie alfa GT Coupe, nes gal ismeginti ko nelabai megsta dauguma ir siaip ,,pas1p1sti'' su ja bus smagu :D O temos autoriui tik vokieti ar japona mazos kubaturos ziureti, gal net benzina su salyga kad dujas detis, net volvo su tikrai ne maziausiomis remontu kainomis 5 galvom lenkia alfa ;)

Dar karta, nesikarsciuok taip, viskas bus gerai ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nei karščiuojuosi, nei ką. Bet alaus tai vistiek skolingas :D

 

O argumentų kaip nebuvo, tai ir dabar nerandu :(

 

O siūlau aš jas visur, nes nematau, kodėl jos nereikėtų siūlyti... Ką aš kaltas, kad visi susidarę klaidingą nuomonę?

Be to šeimoj ne vien Alfa, yra ir Pasatas B5. Bet jo tai tikrai niekam nesiūlau. Po B3 važiavimo kokybė ta pati, o remonto išlaidos vos ne 4 kartus didesnės.

Būtų 10 metų ankščiau ši tema - siūlyčiau B3. Nu neužmušamas darbinis arklys. Vien tik geriausi atsiliepimai. Bet nebe tie metai, kad su B3 važinėtum.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

manau tikrai daugiau kriterių turėtum paskayti, o ir taip manau, kad sunku bus patarti.

aš pvz. Sakyčiau Volvo, Audi, BMW šitas firmas žiūrėčiau, kodėl? nes man patinka :)

 

su tais kriterijais..

kai judi link reikalo, viskas pasikeičia pažiūrėjus į kainas ir pasiūlos kokybę..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nei karščiuojuosi, nei ką. Bet alaus tai vistiek skolingas :D

 

O argumentų kaip nebuvo, tai ir dabar nerandu :(

 

O siūlau aš jas visur, nes nematau, kodėl jos nereikėtų siūlyti... Ką aš kaltas, kad visi susidarę klaidingą nuomonę?

Be to šeimoj ne vien Alfa, yra ir Pasatas B5. Bet jo tai tikrai niekam nesiūlau. Po B3 važiavimo kokybė ta pati, o remonto išlaidos vos ne 4 kartus didesnės.

Būtų 10 metų ankščiau ši tema - siūlyčiau B3. Nu neužmušamas darbinis arklys. Vien tik geriausi atsiliepimai. Bet nebe tie metai, kad su B3 važinėtum.

nu pasatus b3 ir b5 sutapatinti tai kazinau, kur sedi uz kuilio vairo o kur uz b5 ir jei pilnai tvarkinga ta aliumine vaziuokle, ji tikrai puikiai atlieka savo darba ir vaziuoja maloniai. O kad b5 patikimi tai tikrai nesaukciau, nes uz kiek lietuviai juos perka tai labiau tiktu pasakymas labiausiai nudrozti. Tiesa, yra vokietijoj b5 pasatuoklis su 70k originalia rida, bet kaina tokia kad neapsimoka vezti, nes lietuviuj iseis du pasatai lietuvoje buve registruoti. O masina net kvepia naujumu dar, stovi metus laiko, o prusas ir neatiduoda. O ir siaip masinos kuo naujesnes, tuo daugiau prieziuros reikalauja, daugiau elektronikos, vairuotojo patogumui, vairavimo kokybei ir visa tai susideda i nemenka debesi pinigu ir galvos skausma, jei masina buvo perkama ne pagal galimybes :) Reziume: alfa visa ta galvos skausma tesia nuo gamybos pradzios :D

 

PS: tu man skolingas italiska pica, as tau vokisko alaus :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu pasatus b3 ir b5 sutapatinti tai kazinau, kur sedi uz kuilio vairo o kur uz b5 ir jei pilnai tvarkinga ta aliumine vaziuokle, ji tikrai puikiai atlieka savo darba ir vaziuoja maloniai. O kad b5 patikimi tai tikrai nesaukciau, nes uz kiek lietuviai juos perka tai labiau tiktu pasakymas labiausiai nudrozti. Tiesa, yra vokietijoj b5 pasatuoklis su 70k originalia rida, bet kaina tokia kad neapsimoka vezti, nes lietuviuj iseis du pasatai lietuvoje buve registruoti. O masina net kvepia naujumu dar, stovi metus laiko, o prusas ir neatiduoda. O ir siaip masinos kuo naujesnes, tuo daugiau prieziuros reikalauja, daugiau elektronikos, vairuotojo patogumui, vairavimo kokybei ir visa tai susideda i nemenka debesi pinigu ir galvos skausma, jei masina buvo perkama ne pagal galimybes :) Reziume: alfa visa ta galvos skausma tesia nuo gamybos pradzios :D

 

PS: tu man skolingas italiska pica, as tau vokisko alaus :D

 

Nu jei tikro vokiško atveši, tai tada tinka :D

 

Nepatiko palyginimas? Gerai: 156 2.4 JTD vs Audi A6 2.5 TDI. Daugiau reikia? :D

Treneris turi, iš salono paimta draugo, kuris jam ją pardavė. Pravažiavus 200k km, o originalių detalių nelabai belikę po kapotu.

Variklio diržų keitimo kainos: Alfos naudai.

Variklių patikimumas: ai, žinau, kad žiedų valdovam skaudu kalbėti apie šį variklį, tai nesiplėsiu. Alfa laimi.

Važiuoklės tvarkymas: Audi brangiau, bet ji rečiau byra. Lygiosios.

Elektronika: ir ten, ir ten grybą pjauna - lygiosios.

Detalių kainos: jei lyginsim originalų kainas - vėl gi lygiosios. Tik Alfų detalių sunkiau gauti, nes jų yra žymiai mažiau.

Važiavimo malonumas: čia kiekvienas pagal save gali spręsti. Vieniem už Golfą geresnių nėra, kitiem BMW galas varomas nepatinka. Asmeniškai laukiu Alfos naujo modelio, kur pagaliau grįš į senas vėžias: galu varoma bus. Aišku jei Fiat'as nieko nesušiks.

Dizainas: nesiginčijama. Bet laimėtojas aiškus :D

 

Tai va... Bet už šitą palyginimą atsakyti 100% negaliu, tik girdėjau kaip buvo :)

 

Visos mašinos nuo ~2005 genda vienodai, o detalių kaina priklauso nuo ženkliuko, nors tas pats š visur. Taip, kad jei perki naują mašiną - pirk pagal spalvą, nes realiai gausi tą patį tik kitam įpakavime. Dėl šito sutariam kaip matau.

 

Anyway, nėra ko čia diskutuoti tuščiai, kam reikės patys pasidomės, pravažiuos ir supras ar jis nori būti pilka masė, ar nori kažkokio išskirtinumo už +/- panašią kainą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jei tikro vokiško atveši, tai tada tinka :D

 

Nepatiko palyginimas? Gerai: 156 2.4 JTD vs Audi A6 2.5 TDI. Daugiau reikia? :D

Treneris turi, iš salono paimta draugo, kuris jam ją pardavė. Pravažiavus 200k km, o originalių detalių nelabai belikę po kapotu.

Variklio diržų keitimo kainos: Alfos naudai.

Variklių patikimumas: ai, žinau, kad žiedų valdovam skaudu kalbėti apie šį variklį, tai nesiplėsiu. Alfa laimi.

Važiuoklės tvarkymas: Audi brangiau, bet ji rečiau byra. Lygiosios.

Elektronika: ir ten, ir ten grybą pjauna - lygiosios.

Detalių kainos: jei lyginsim originalų kainas - vėl gi lygiosios. Tik Alfų detalių sunkiau gauti, nes jų yra žymiai mažiau.

Važiavimo malonumas: čia kiekvienas pagal save gali spręsti. Vieniem už Golfą geresnių nėra, kitiem BMW galas varomas nepatinka. Asmeniškai laukiu Alfos naujo modelio, kur pagaliau grįš į senas vėžias: galu varoma bus. Aišku jei Fiat'as nieko nesušiks.

Dizainas: nesiginčijama. Bet laimėtojas aiškus :D

 

Tai va... Bet už šitą palyginimą atsakyti 100% negaliu, tik girdėjau kaip buvo :)

 

Visos mašinos nuo ~2005 genda vienodai, o detalių kaina priklauso nuo ženkliuko, nors tas pats š visur. Taip, kad jei perki naują mašiną - pirk pagal spalvą, nes realiai gausi tą patį tik kitam įpakavime. Dėl šito sutariam kaip matau.

 

Anyway, nėra ko čia diskutuoti tuščiai, kam reikės patys pasidomės, pravažiuos ir supras ar jis nori būti pilka masė, ar nori kažkokio išskirtinumo už +/- panašią kainą.

alfa aplamai jei kur laimi tai TIK dizaino prasme, aplamai gero variklio nera nei vieno pagamine. Taip pat kodel lygini senaji audi 2.5, lygink naujaji 2.5 arba 1.9tdi,ar bmw 2.5TD ar 3,0d jei taip pries vokiecius, tai kurio resursas geresnis? Dirzus audei ar b5 passatui kad pakeisti kainuoja sutinku, ten yra reikalu nes reikia visa prieki nuardyt, bet kiek tu kartu juos keisi? kas puse metu? :D Elektronika, nu dar negirdejau kad kam nors vienodai audi,vw,mb,toyota,lexus puliuotu labiau uz alfa. O kas del daliu, tai nuvaziuok i srota tai ne tik kad negausi ir teks imt bobutes paskola kad uzsakyt nauja originalia detale uz puse masinos vertes. O kad nori buti isskirtinis ir nebut pilka mase tai puiku, bet uz tai reikia moketi. O kad sakai kitam uz golfa geresnes masinos nera, sneka tie kurie neturi pinigu geresnei, bet braukia asara matydami mb banana riedant gatve ir rekia - elektronika grybauja, salonas ga1dys, kuro ima nezmoniskai, mano golfas gerEU! :D Taip kad argumentai ne is oro kuo puikiausiai matosi ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

alfa aplamai jei kur laimi tai TIK dizaino prasme, aplamai gero variklio nera nei vieno pagamine. Taip pat kodel lygini senaji audi 2.5, lygink naujaji 2.5 arba 1.9tdi,ar bmw 2.5TD ar 3,0d jei taip pries vokiecius, tai kurio resursas geresnis? Dirzus audei ar b5 passatui kad pakeisti kainuoja sutinku, ten yra reikalu nes reikia visa prieki nuardyt, bet kiek tu kartu juos keisi? kas puse metu? :D Elektronika, nu dar negirdejau kad kam nors vienodai audi,vw,mb,toyota,lexus puliuotu labiau uz alfa. O kas del daliu, tai nuvaziuok i srota tai ne tik kad negausi ir teks imt bobutes paskola kad uzsakyt nauja originalia detale uz puse masinos vertes. O kad nori buti isskirtinis ir nebut pilka mase tai puiku, bet uz tai reikia moketi. O kad sakai kitam uz golfa geresnes masinos nera, sneka tie kurie neturi pinigu geresnei, bet braukia asara matydami mb banana riedant gatve ir rekia - elektronika grybauja, salonas ga1dys, kuro ima nezmoniskai, mano golfas gerEU! :D Taip kad argumentai ne is oro kuo puikiausiai matosi ;)

 

Nu nu... Fiat JTD(m) varikliai pagal patikimumą kur kas aukščiau stovi, nei TDI CR. Čia net nesidomintis automobiliais žino.

O variklius lyginau tų pačių metų, taip, kad nereikia čia :)

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nu... Fiat JTD(m) varikliai pagal patikimumą kur kas aukščiau stovi, nei TDI CR. Čia net nesidomintis automobiliais žino.

O variklius lyginau tų pačių metų, taip, kad nereikia čia :)

Kuo jau tas JTD patikimesnis? Jis gi irgi yra jau Common Rail variklis:

JTD, an initialism for uniJet Turbo Diesel, is Fiat Group's term for its current common rail turbodiesel engine range

Wiki.

 

Kad žmonės prisiperka lavoninių tautovežių su >500k km rida ir dar kažkas pradeda lyginti su mašinom perpus mažiau mačiusiom, tai mažų mažiausiai nelygu kalbėti apie patvarumą ir ilgaamžiškumą :).

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teip teip.... Alfos geriausios mašinos :))))

 

Sakiau taip?

 

Kuo jau tas JTD patikimesnis? Jis gi irgi yra jau Common Rail variklis:

 

Wiki.

 

Kad žmonės prisiperka lavoninių tautovežių su >500k km rida ir dar kažkas pradeda lyginti su mašinom perpus mažiau mačiusiom, tai mažų mažiausiai nelygu kalbėti apie patvarumą ir ilgaamžiškumą :).

 

Jei nežinojai Alfa Romeo pirmieji įdėjo CR variklį į serijinį automobilį. Vokiečiai berods tik 7 metus atsiliko. Nieko tokio :)

Įdomu kodėl visi taip vengia TDI? Ar nebevengia jau?

 

Jau nebekalbu apie variklio "gyvumą".

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nežinojai Alfa Romeo pirmieji įdėjo CR variklį į serijinį automobilį. Vokiečiai berods tik 7 metus atsiliko. Nieko tokio :)

Įdomu kodėl visi taip vengia TDI? Ar nebevengia jau?

Žinojau, bet klausiu kuo konkrečiai jis patikimesnis, t.y. kas konkrečiai jį DARO patikimesnių nei tie vokiški atsilikėliai? :)

O ir bendrai, tai vėl, cituoju tą "nepatikimą" wiki, kad nesisklaidytų erezijos :):

The first passenger car that used the common rail system was the 1997 model Alfa Romeo 156 2.4 JTD,[4] and later on that same year Mercedes-Benz C 220 CDI.

Šaltinis.

 

Šiaip aš už Common Rail variklius, bet, deja, nei už JTD, nei tuo labiau už TėDėI.

 

O tai nuo kada pirmtakai automatiškai kažkuo geresni? Tik dėl to, kad "inovatyvūs"? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinojau, bet klausiu kuo konkrečiai jis patikimesnis, t.y. kas konkrečiai jį DARO patikimesnių nei tie vokiški atsilikėliai? :)

O ir bendrai, tai vėl, cituoju tą "nepatikimą" wiki, kad nesisklaidytų erezijos :):

Šaltinis.

Šiaip aš už Common Rail variklius, bet, deja, nei už JTD, nei tuo labiau už TėDėI.

O tai nuo kada pirmtakai automatiškai kažkuo geresni? Tik dėl to, kad "inovatyvūs"? :)

 

Kalbėjau apie TDI, ne apie CDI. Pats kaltas, netiksliai išsireiškiau :)

 

Jį patikimesniu daro statistika. Nerandu dabar to puslapio, bet esmė, kad sąrašas atrodo taip:

1. HDI

2. JTD

3. dCi

4. TDI

 

toliau nesidomėjau. Bet esmė aiški, ITALIŠKAS motoras stovi aukščiau, nei VOKIŠKAS blink.gif Netikit, ane? Kaip čia makaronai geresnį variklį pagamino nei Arijai? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbėjau apie TDI, ne apie CDI. Pats kaltas, netiksliai išsireiškiau :)

 

Jį patikimesniu daro statistika. Nerandu dabar to puslapio, bet esmė, kad sąrašas atrodo taip:

1. HDI

2. JTD

3. dCi

4. TDI

 

toliau nesidomėjau. Bet esmė aiški, ITALIŠKAS motoras stovi aukščiau, nei VOKIŠKAS blink.gif Netikit, ane? Kaip čia makaronai geresnį variklį pagamino nei Arijai? :D

atsiprasau bet nematau saltinio nes dabar gaunas taip kad minedas geriau uz dzordana,pateik saltini kuom teigi savo faktus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsiprasau bet nematau saltinio nes dabar gaunas taip kad minedas geriau uz dzordana,pateik saltini kuom teigi savo faktus

 

Nerandu, sakiau jau. Kažkur dingęs puslapis.

Meluot nėra dėl ko.

Ir čia statistika CR variklių. Tarp paprastų, tai net statistikos nereikia - TDI vienvaldis lyderis.

 

Ir realiai iki kokių 2000 vw gamino mašinas, o dabar gėda vadint vokiška mašina. Kokybės nelabai rasi. Bent kiek teko važinėt/sėdėt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...