Pereiti prie turinio

Kaip išsirinkti golf 4 iš daugybės skelbimų?


Rekomenduojami pranešimai

Tai serviso taip niekas ir neparekomenduos?

 

Jei pats nepasitiki kuriuo, tai net neverta žinok, nes realiai kokiuose šūstruose neteko būti, jie aklesni už penktoką arba kabinėjasi dėl smulkmenų tik pasirodymui..

 

Jei yra tekę lankytis garažiuke kokiam, paklausk ar sutiktų žvilgtelt ir gal padėtų, nes servise rimtai žiūrėt tai per brangu bus, o tos tokios pažiūros - reklaminis bajeris

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Googlinau googlinau ir išgooglinau http://www.tuvlita.lt/lt/patikros_Vilniuje Kadangi ryt vykstu žiurėt Vilniaus Gariūnų turguje automobilio, tai jei jau rasiu patinkantį, bandysiu šnekėt, kad važiuot tenai :) tik įdomu kiek toji apžiūra kainuoja :)

Tuvlita yra TA apžiūra :) jie ten nieko nematys....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl nieko nematys? :)

Ką jau tau pasakys? Blogai šviesos sureguliuotos? Ar kad važiuoklėj kažkas bilda? Apie amortizatorių patikrą jų neišiemus tai išvis patyliu... Čia jaučiu rankom tikrins spausdami tavo kebulą...

 

 

P.S. pasate yra bet to dar daug ką apžiūrėti....

Redagavo Broodas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką jau tau pasakys? Blogai šviesos sureguliuotos? Ar kad važiuoklėj kažkas bilda? Apie amortizatorių patikrą jų neišiemus tai išvis patyliu... Čia jaučiu rankom tikrins spausdami tavo kebulą...

 

 

P.S. pasate yra bet to dar daug ką apžiūrėti....

O ką turėtų pasakyti normalioje patikroje ir ką dar be to pažiūrėt? Tiek aš kolkas tenutuokiu, bet mano nuomone, svarbiausia, kad važiuoklę pažiūrėtų ir dar ka svarbesnio :D visa kita, galima nebrangiai pataisyt :) o vat važiuoklė didžiausias kabliukas :)

 

Tai gal rekomenduosi, kur būtų galima tą normalią patikrą padaryt? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O ką turėtų pasakyti normalioje patikroje ir ką dar be to pažiūrėt? Tiek aš kolkas tenutuokiu, bet mano nuomone, svarbiausia, kad važiuoklę pažiūrėtų ir dar ka svarbesnio :D visa kita, galima nebrangiai pataisyt :) o vat važiuoklė didžiausias kabliukas :)

 

Tai gal rekomenduosi, kur būtų galima tą normalią patikrą padaryt? :)

Vilniaus nepažįstu, tad vietų nežinau. Šiaip pnvž ir kaune galėčiau rekomenduot. O važiuoklė mažiausias kabliukas tau bus ;) Yra tikrai labai svarbių vietų....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vilniaus nepažįstu, tad vietų nežinau. Šiaip pnvž ir kaune galėčiau rekomenduot. O važiuoklė mažiausias kabliukas tau bus ;) Yra tikrai labai svarbių vietų....

Na tai apšviesk, gi nesunku :) nes kiek teko skaitinėt, kalbėt su žmonėmis turinčiais šią mašiną, tai važiuoklė, el langų pakelėjei pagrindiniai gedimai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na čia Vilniuje tokio pažįstamo nusimanančio nelabai turiu :) Bet bandysiu šnekėt taip, kad pravažiuoju ratą, suderinam kainą ir t.t. ir kai jau noriu pirkt, nuvarom į autoservisą, jei nieko labai baisaus ir prieštaraujančio pardavėjo gražbilystei sumoku pinigus :)

 

EDIT: O kaip ten tas servisas kur lyg prie įvažiavimo į auto turgų? Visi pažįstami ir susimirksintys? :D

Redagavo Osvaldass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tai apšviesk, gi nesunku :) nes kiek teko skaitinėt, kalbėt su žmonėmis turinčiais šią mašiną, tai važiuoklė, el langų pakelėjei pagrindiniai gedimai :)

Oi oi oi kiek čia daug būtų rašyt.... Na biški parašysiu, gal tau pravers...

Techninė dalis. Dažnai pasitaikantis brangus gedimas - vairo kolonėlė. Atvažiuosi apžėt mašinos iškart žiurėk už ratų vairo kolonėlės gumos ar nedrėgnos taip pat pasižėk ar nemaža to vairo stiprintuvo skysčio ir ar jis nedrumzlinas. Tada sėsk į automobilį užsikurk jį ir staigiai vairą pasukinėk į skirtingas puses lb mažu kampu apie 10 laipsniu bet greitai ir klausykis ar nedungsi kažkur ir ar nesidaužo tartum kažkas liestusi, kai taip darai niekur neturėtum jaust atatrankos. Vairo kolonėles restauravimas nuo 700 ir į viršų nes restauruot ją kainuoja 300+ ir jos išėmimas ėdėjimas 250+. Čia vienas iš dalykų, toliau reikėtų jungtis kompą ir žirėt ką veikia turbina. Šio modeliuka overboostas 1,1-1,2 darbinis slėgis apie 0,8bar trečiu bėgiu turi begėtis be jokių nesamonių ir prie 110 neturėtu pereiti dirbti į avarinį režimą. Tokios bėdos tvarkymas prasideda nuo 10 lt ir iki turbinos geometrijos valymo kas kainuotu 300+. Jei turbina perpučia ir su ja ilgai važinėta lauk ir kitokų bėdų kaip dingstantis atifryzas dėl prapustos tarpinės. Be kompu sunkiai ką pamatysi riekėtų pažėti kuro purkštukų darbą (lyginant su kitais) kuro norma keičiasi šiaip per kompą, bet būtų geriau jei jin būtų apie 5mg/str o jei žemiau dviejų žėk ir su siurbliu bėdų bus(kas pasitaiko tikrai retai). Šiaip variklis šitas bukas sukasi jis nuo 2k apsukų ir jau reik jį laužt kad važiuotu. Stabdžių diskus pasižėk ar per visą paviršių dirba, ypač galinių ! Nes kitaip laukia suportų restauravimas. Taip pat diskų storį, kad po to nereiktų pradėt visų galų naujais keist, pažėk ar gerai veikia rankinis... Sankaba dar lb svarbi. Pas tave jau bus plaukiojantis smagratis. Žiūrėk ar gesinant nėra pašalinių garsų. Taip pat ar nėra pašalinių garsų dirbant ant laisvų apsukų o tuo labiau jei jie dingsta nuspaudus sankabą, kas simbolizuoja jos ateinančia mirtį ir piniginės paplonėjimą. Šiaip viskas prasideda nuo vibracijų 5 begiu smarkiai begėjantis apie 2k apsukų.... Aišku apie buksuojančia sankabą jau nereik pasakot :) Taip pat sankabos eigos pedalas turi būti visas o ne ant galo... Aišku su ant galo esančia sankaba gali važinėti ir mėnesi ir kelis metus čia kaip pasiseks :) Šiaip kad prie kompo pasijungtum ir tikrą diagnsotiką padarytum o ne klaidas nuskaitytum yra beveik būtina... pasižėk ar tarpai tarp arkos ir priekinių ratų (skirtingų) vienodi, kasterio kampa pasižėk. Susukus vairą iki galo užmink biški ir pasižėk ar netraška granatos(abiejų pusių) na ir dar daug daug ką galima pasižėt, bet čia atsibostu man rašyt :))) Jau apie kėbulą nebešnekant....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oi oi oi kiek čia daug būtų rašyt.... Na biški parašysiu, gal tau pravers...

Techninė dalis. Dažnai pasitaikantis brangus gedimas - vairo kolonėlė. Atvažiuosi apžėt mašinos iškart žiurėk už ratų vairo kolonėlės gumos ar nedrėgnos taip pat pasižėk ar nemaža to vairo stiprintuvo skysčio ir ar jis nedrumzlinas. Tada sėsk į automobilį užsikurk jį ir staigiai vairą pasukinėk į skirtingas puses lb mažu kampu apie 10 laipsniu bet greitai ir klausykis ar nedungsi kažkur ir ar nesidaužo tartum kažkas liestusi, kai taip darai niekur neturėtum jaust atatrankos. Vairo kolonėles restauravimas nuo 700 ir į viršų nes restauruot ją kainuoja 300+ ir jos išėmimas ėdėjimas 250+. Čia vienas iš dalykų, toliau reikėtų jungtis kompą ir žirėt ką veikia turbina. Šio modeliuka overboostas 1,1-1,2 darbinis slėgis apie 0,8bar trečiu bėgiu turi begėtis be jokių nesamonių ir prie 110 neturėtu pereiti dirbti į avarinį režimą. Tokios bėdos tvarkymas prasideda nuo 10 lt ir iki turbinos geometrijos valymo kas kainuotu 300+. Jei turbina perpučia ir su ja ilgai važinėta lauk ir kitokų bėdų kaip dingstantis atifryzas dėl prapustos tarpinės. Be kompu sunkiai ką pamatysi riekėtų pažėti kuro purkštukų darbą (lyginant su kitais) kuro norma keičiasi šiaip per kompą, bet būtų geriau jei jin būtų apie 5mg/str o jei žemiau dviejų žėk ir su siurbliu bėdų bus(kas pasitaiko tikrai retai). Šiaip variklis šitas bukas sukasi jis nuo 2k apsukų ir jau reik jį laužt kad važiuotu. Stabdžių diskus pasižėk ar per visą paviršių dirba, ypač galinių ! Nes kitaip laukia suportų restauravimas. Taip pat diskų storį, kad po to nereiktų pradėt visų galų naujais keist, pažėk ar gerai veikia rankinis... Sankaba dar lb svarbi. Pas tave jau bus plaukiojantis smagratis. Žiūrėk ar gesinant nėra pašalinių garsų. Taip pat ar nėra pašalinių garsų dirbant ant laisvų apsukų o tuo labiau jei jie dingsta nuspaudus sankabą, kas simbolizuoja jos ateinančia mirtį ir piniginės paplonėjimą. Šiaip viskas prasideda nuo vibracijų 5 begiu smarkiai begėjantis apie 2k apsukų.... Aišku apie buksuojančia sankabą jau nereik pasakot :) Taip pat sankabos eigos pedalas turi būti visas o ne ant galo... Aišku su ant galo esančia sankaba gali važinėti ir mėnesi ir kelis metus čia kaip pasiseks :) Šiaip kad prie kompo pasijungtum ir tikrą diagnsotiką padarytum o ne klaidas nuskaitytum yra beveik būtina... pasižėk ar tarpai tarp arkos ir priekinių ratų (skirtingų) vienodi, kasterio kampa pasižėk. Susukus vairą iki galo užmink biški ir pasižėk ar netraška granatos(abiejų pusių) na ir dar daug daug ką galima pasižėt, bet čia atsibostu man rašyt :))) Jau apie kėbulą nebešnekant....

 

Dėkui, kad nepatingėjai kelių minučių ;) pasipildžiau savo check listą keliais punktais (nors nevisus tavo rašytus dalykus ir supratau) :) Na pilnos patikros kaži ar išeis padaryt, bet mašina nenauja, tai bent pagrindinius dalykus reikia pasižiūrėt :)

Redagavo Osvaldass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

UP

Toks klausimėlis, o tarkim toks pat VW Passatas b5 81kw 1,9tdi universalas, kaip su juo? kuro sanaudos didesnės? Turint galvoje, kad sveria tik apie 50kg daugiau nei sedanas, bet dar yra vėjo pasipriešinimai ir t.t. tai kaip vis dėl to kuro sanaudų skirtumas sedano ir universalo?

Redagavo Osvaldass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

UP

Toks klausimėlis, o tarkim toks pat VW Passatas b5 81kw 1,9tdi universalas, kaip su juo? kuro sanaudos didesnės? Turint galvoje, kad sveria tik apie 50kg daugiau nei sedanas, bet dar yra vėjo pasipriešinimai ir t.t. tai kaip vis dėl to kuro sanaudų skirtumas sedano ir universalo?

skirtumo nejausi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

skirtumo nejausi

 

Okey, tęsiam paieškas :D Universalo mintis atmesta :)

Įdomumo dėlei, tai va - http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-passat-1-9-l-sedanas-1997-dyzelinas-2552680.html katik grįžau iš šios mašinos apžiūros. Reziumė - vairuotoja ale moteris, bet jau tokio netvarkingumo mašinos salonas... Nebuvo labai nudrožtas, bet ir tikrai ne ledinis :) Galiniai langai neveikė. Prie durelių slenksčiai nudaužyti ir pradėjusios lyst rūdys. Atsisėdus už vairo, pasigęsta traukos, manau taip netūrėtų būt, kai įjungus antrą pavarą ir užmynus dugną vos vos bėgėjamąsi. Taigi, neįtiko.

 

 

Broodai, klausyk, minėjai, kad Kaune galėtum pasiūlytį variantų :) Tai mestelk jei nesunku, nes matai penktadienį dieną ar vakare važiuosiu į Kauno automobilių turgų ir dar gal su keliais iš skelbimų susitikt :)

Redagavo Osvaldass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Okey, tęsiam paieškas :D Universalo mintis atmesta :)

Įdomumo dėlei, tai va - http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-passat-1-9-l-sedanas-1997-dyzelinas-2552680.html katik grįžau iš šios mašinos apžiūros. Reziumė - vairuotoja ale moteris, bet jau tokio netvarkingumo mašinos salonas... Nebuvo labai nudrožtas, bet ir tikrai ne ledinis :) Galiniai langai neveikė. Prie durelių slenksčiai nudaužyti ir pradėjusios lyst rūdys. Atsisėdus už vairo, pasigęsta traukos, manau taip netūrėtų būt, kai įjungus antrą pavarą ir užmynus dugną vos vos bėgėjamąsi. Taigi, neįtiko.

 

 

Broodai, klausyk, minėjai, kad Kaune galėtum pasiūlytį variantų :) Tai mestelk jei nesunku, nes matai penktadienį dieną ar vakare važiuosiu į Kauno automobilių turgų ir dar gal su keliais iš skelbimų susitikt :)

Čia http://www.vagcom.lt žmogus iš audiklubo.... Iš šito žmogaus gali ir kiti "diagnostikos" darytojai pasimokyt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Vaziuot ir ziuret gyvai, pasiemus meistra :)

 

Patarimas butu neimti tik lietuvoj vazinetu, nes daugelis parduoda su uzsleptais defektais.. :) na visokiu variantu pasitaiko..

 

Pats turiu 00 golf iv 66kw, pirkau pries metus tada aisku permokejau, kadangi man ieskojo kaimynas tiesiai is vokieciu :D bet nusipirkau "gyva"

Jei ne paslaptis, tai kiek mokejai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, taigi ieškau pirkt mašinos. Esu studentas, tad reikia ekonomiškos.

Buvo ir yra variantai golf 4 arba peugot 406 sedanas nuo 2000 metų, bet peugot kaip ir atmečiau dėl neva gediminų, tvarkymo kainų ir panašiai. Tai kaip ir nusprendžiau ieškoti golfo, kurio kriterijai:

Kaina 7000 - 11 000 Lt,

Norėtųsi hečbeko,

Žinoma, dyzelinio variklio. (Greičiausiai TDI)

 

Klausimas: Kokį geriau rinktis ir kuo jie skiriasi - 66 kw ar 81kw? Ir pagrindinis klausimas, kaip jo ieškoti internete? Nes skelbimuose jų labai nemažai ir kaina svyruoja nuo septynių iki trylikos tūkstančių, kuo jie skiriasi? Į ką atkreipti dėmesį pirminėje paieškoje, kai atmetinėjami netinkami skelbimai?

 

 

Ačiu už atsakymus :)

 

Tai ar issirinkai automobili? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai ar issirinkai automobili? :)

 

Švelniai tariant, kartoka pirmojo automobilio pirkimo patirtis :) Nusipirkau kauno turguje šitą automobilį http://www.autogidas.lt/volkswagen-passat-b5-sedanas-1998-0124210712.html

Perkant barškėjo granata priekinė. Nusipirkus keičiau abi granatas priekines, termostatą, stabžių šlangelius. Ir kažkokios kolkas neaiškios bėdos su elektronika, nes užrakinant mašiną galinės durelės užsirakina ir atsirakina abi, tai tenka rankytėm užspaust. Reziumė, sumokėjau pakankamai nemenką sumą ir gavau be signalizacijos, be žieminių ir vasarinių(nes vasarinės plikos) padangų ir keliais dar smulkiais gedimais. Ir mašinos paieškos laikotarpiu buvau atmetęs tikrai geresnių variantų dėl smulkmenų, o dėl ko šitą nusipirkau - neįsivaizduoju, tiesiog aptemo protas :D plius šiek tiek užkibau su kaunietiška varke, kai ir kitas žmogus(pardavėjo draugas) nori pirkt mašiną ir arba perki arba ne :) Bet nesigailiu kažkaip :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...