Pereiti prie turinio

Vilniuje naikinami autobusų ir troleibusų maršrutai


Rekomenduojami pranešimai

Na ką, abonentas vėl mestelėjo dovanėlę. delfyje aptikau straipsnį, kad žadama panaikinti 10 autobusų bei 8troleibusų maršrutus, likusius peržiūrės, dalyje mažins transporto priemonių. Kaip pavyzdys nuo 24 iki 12, ty per pusę sumažės 19-ojo trūliuko pajėgumai, taigi studenčiokai dvigubai ilgiau lauks. Panaikins ir 45 autobusą. Taigi iš saulėtekio akropolį tikriausiai pėsčiomis šturmuosime. Nors kam bendriau jo reikia. Jei esi studentas ir gyveni bendrabutyje, tai mero logika remiantis ir taip neturi pinigų kuriuos galėtum PCC leisti. Taipogi dings ir 14 maršrutas. vargšai fizikai pas medikes patogiai nebevažinės. Yra ir pliusų-žada "padaryti" 6 greituosiu maršrutus. Tik nežinia kas tai yra ir su kuo tai bus valgoma. Faktas, kad daug maršrutų bus apkarpyta, dar daugiau išvis pradings nuo žemėlapio. Tačiau ar gausime vietoj jų ką nors naujo? Gal, kada nors vėliau. O ar to reikia? Mums, eiliniams gyventojams, tikrai ne.

Nepykit už padriką rašliavą paskutinę metų dieną. Tiesiog apėmė pyktis begalinis, kai pamačiau ką žada Vilniuj padaryti... Į viską pažvelgiau paprasto studento akimis. Tačiau paskaičius komentarus, supratau, kad daugelis žmonių turės keliauti miestu iki trijų kartų ilgiau, o kiti apskritai liks atkirsti nuo miesto, kai panaikina 3 maršrutus ir palieka ketvirtąjį, važiuojantį kartą per valandą. na žodžiu, spręskit patys :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jau ir taip paprastesniems lietuvos darbininkams, studentams tie gyvenimeliai nera lengvi, o cia dar ir tokio elementaraus atributo kaip viesasis transportas nebesuteiks..Nebera zodziu jau konkreciai ant kiek gali issidirbineti. Skaiciau kazkada, kad valstybei viesasis transportas kainuoja milziniskus pinigus, kad bilietu kainos nei trecdalio neatperka patiriamu islaidu kasmet. Zinoma, meras ant savo stalo mato padetas statistikas, skaicius ir jam visus nelygumus reikia islyginti,bet kas gi isijaus i kito zmogaus kasdienybe ir apmastys zingsnius jiems palankia linkme..Stumia zmones jau konkreciai i aklaviete.

Redagavo Trintukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Delfio straipsnyje minima, kad "planuojama" ir dažnai minima "Delfi turimais duomenimis" (t.y. dar nieko oficialaus nėra), o tu savo temos pavadinime teigi, kad bus naikinama. Taip ir gimsta pletkai ir eilinis forumietis vos tik pamatęs tavo temą pradės kaip visada viską keikti, net nepaskaitęs straipsnio... :rolleyes:

O jei į temą, tai jeigu daro, ką nors keičia, nemanau, kad daro jog būtų žmonėms tik blogiau, vis dėlto nesėdi ten kokia pradinukai ir nesudarinėja tų naujų maršrutų ir pan. Arba per daug naivus esu. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabandysių apžvelgti viską iš savo perspektyvos. Maršrutų, kuriais nesinaudoju nekomentuosiu, tad lieka tik man aktualūs.

 

  • 5 „Žirmūnai-Stotis" - Dalinai pritariu tokiam sprendimui. Iš Žirmūnų viršaus važiuoja į stotį važiavo 5 ir 20 troleibusai. Panaikinus 5 troleibusą, didelių nuostolių neturėtų būti, nes 5 ir 6 troleibusų trasos ~75+ % yra tokios pačios - tik prieš "Lietuvos: kino teatrą 6 troleibusas kyla viršun. Tad lieka 3-5 stotelės, kurias 5 troleibuso keleiviai galės įveikti kitais troleibusais/autobusais. Kadangi pats iš Žirmūnų su 5 važinėju dažniausiai iki "Tauragnų" stotelės, arba retais atvejais iki "Lietuvos " kino teatro, tai man labai didelio nuostolio nebus. Tik žinoma, jei 6 maršruto troleibusai važinės tankiau.
  • 11 „Antakalnis-Kalvarijų g.-Karoliniškės-Pašilaičiai" - Kaip VU studijuojantis, ir gyvenantis užmiestyje, labai nepritariu šiai idėjai. Nors man maršrutas realiai naudingas tik nuo "Antakalnio žiedo" iki "Pramogų arenos" stotelės, tačiau kai iš universiteto važiuojant nei 10 troleibusas, nei 45 autobusas dažnai nevažiuoja, kartais padeda nusigavimas iki žiedo, ir įsėdimas į 11 troleibusą.
  • 2 „Šeškinė-Centras-Oro uostas" - kadangi pats TVOU paslaugomis nelabai naudojuosi, o kai naudojusiu, turiu kas paveža su mašina, tai man "da lampački" kas bus su šiuo reisu. Tačiau pagalvojus, kad iš oro uosto važiavo tik 2 maršrutai, kažkaip keistoka darosi, kai pusę jų panaikina.
  • 26 „Stotis-Pylimo g.-Santariškės" - DURDOMAS. Kai nevažiuoja kiti autobusai, visada važiuoja 26. Kerta miestą nuo vieno jo galo, iki kito. Puikiai tinka nuvažiuoti iš centro iki tolimesnių šiaurinių miesto rajonų, neskaitant, kad autobusai dažniausiai būna sausakimši, o vasarą net ir prailginti būna pilni.
  • 30 „Pilaitė-Konstitucijos pr.-Kalvarijų g.-Saulėtekis - BAM! VU/VGTU studentai dar kartą buvo nuskriausti. Tiek pro Antakalnį, tiek pro Konstitucijos prospektą praveždavo, tiek į gan tolimą Pilatę užvažiuodavo, o čia - nereikia!
  • 45 „Pašilaičiai-Saulėtekis" - Puikiai "lasickui" pastebėjo - "ate, ate, Akropoli, Oze". Jau nekalbant apie tolėliau nuo Univero gyvenančius studentus. Juk rytais 45-i autobusai pilnut pilnutėliai! Jeigu valdžia galvoja, kad Saulėtekį ir Pašilaičius puikiai jungia 19 - tas troleibusas, tai jiems reiktų galvas išsiplauti..
  • 48 „Šeškinė-Pašilaičiai-Santariškės" - dalinai pritariu šio maršruto panaikinimui. Labai dažnai važiuoja pustuštis, dalį maršruto kertasi su 55-tu autobusu. Kas liečia Baltupio gatvę nuo "Ateities" žiedo, tai ten puikiai "tvarkosi" 26A autobusas.
  • 55„Grigiškės-Greitosios pagalbos ligoninė-Laisvės pr.-Fabijoniškės-Santariškės" - Pilnai užtenka 55A (Santariškės - GPL) autobuso. Kam toms Grigiškėms Vilniaus miesto autobusas, jei jos net ne Vilniuje randasi? Nepasiteisino - reiškias nereikia.
  • ,Dar vienas pastebėjimas: - 30 „Pilaitė-Konstitucijos pr.-Kalvarijų g.-Saulėtekis" ; 47 „Pilaitė-Žvėrynas-Konstitucijos pr.-Centras" ; 54 „Pilaitė-Lazdynai-Stotis " - štoli Pilaitei užteks tik 75 autbuso? (neskaitant 1-o mikriuko, kuris, greičiausiai parinktas kaip alternatyva 54 autobusui)

Kad ir kaip bebūtų, tikiuosi čia tik DELFI'o gandai, o jei ne - viskas daryta su mintimi, kad tas Metro pagaliau atsiras :) Nors žiūrint į žemėlapį, panašu, jog taip ir bus - tik klausimas kada?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, kol nera tikslios informacijos kaip ka keis, manau net neverta diskutuot. Is tuscio i kiaura pilstymas. Nemanau, kad tiesiog panaikintu ir viskas. Neisivaizduoju kaip Justiniskese zmones reaguotu jei atkirstu 45-a autika, 8-a trulika pilnai ir dar per puse sumazintu 19u reisus. Cia gi nesamone gryniausia. 45-i visada pilni studentu budavo piko metu kiek pamenu is savo laiku. Dauguma gi is Pasilaiciu, Justu, Seskines taip varo i sauleteki. Jei atkirstu 45-a, liktu 19-as trulikas, kuris daro dideli lanka ir jau ir taip buna pilnas, nes tai pagrindinis marsrutas nuo Fabijoniskiu, per virsulus ir justus susisiekiant su centru, antakalniu, sauletekiu. 19-o svarba dar labiau padides jei 8-a trulika panaikins. Kitaip tariant nesamones cia yra ir kazkas aisku tikrai yra sugalvota. Kitais minetais marsrutais retai naudodavausi, bet vien sitie yra gyslos susisiekiant su kitais rajonais is Justu, Fabu ir Pasilaiciu.

 

Taip kad linkiu pries naujuosius metus negadinti sau nuotaikos skaitant delfio rasliavas :D Vilnius visada buvo nuostabus miestas turint omeny viesaji transporta. Kol nepagyvenau kitur niekad neivertinau to, kad salies sostinej galima pigiai nusigaut nuo vieno krasto miesto iki kito per 40-50minuciu. Nemanau, kad jie nores tokios etiketes atsikratyti, turint omeny koks didelis procentas zmoniu Vilniuje naudojasi viesuoju transportu. O "abonentas" mano nuomone yra kieciausias meras koki esame tureje :>

Redagavo Slepua
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perskaitė paprastas studentas straipsnį ir jau eina vėjų kelti. Kada žiniasklaida rašo visišką tiesą? Ką jau kalbėti apie tai, kad niekas dar net nėra patvirtinta.

 

Kas dėl greitųjų maršrutų.. Tai jie, jeigu schema teisinga, pradžioje veiks beveik kaip tramvajai. Stos ne visose stotelėse, važiuos didesniu greičiu negu troleibusai. Jie bus kaip miesto arterijos, prie kurių privežimą organizuos troleibusai ir autobusai. Vienas iš tų greitųjų eis ir pro mano namus (Laisvės pr.). Kaip matau, jis nestos mano stotelėje, tačiau aš vistiek esu tuo patenkintas, nes mano kelionė sutrumpės (iki Kauno g.). Panaši situacija ir daugeliui kitų gyventojų. Persėdimų reikės padaryti daugiau, tačiau bendras kelionės laikas trumpės.

Redagavo Creatium
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

oho naudingas dalykas kai stoja kas penktoj stotelej. idomu kaip per kamsti jis greit pavaziuos.

 

Tai yra labai naudingas dalykas. Kai man reikia pravažiuoti visą miestą, tai kelionė trumpės ženkliai. Su kamščiais kiek sunkiau, bet ten, kur jie būna, tai VT praktiškai nevažiuoja (o jeigu važiuoja ten, kur kamščiai, tai kamščiai ten nebeilgai bus).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...