Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Bandysiu užpildyt forma kažkokia "Replacement for Defective Items" tik nežinau ką reiškia "Defective SKU*" ir "If DOA, photo of the packaging (only required if DOA): " kas tas DOA. O geriau rašyt kad neveikia ta webkamera ar kaip ištikrujų yra kad vaizdas išsiliejas, neryškus?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandysiu užpildyt forma kažkokia "Replacement for Defective Items" tik nežinau ką reiškia "Defective SKU*" ir "If DOA, photo of the packaging (only required if DOA): " kas tas DOA. O geriau rašyt kad neveikia ta webkamera ar kaip ištikrujų yra kad vaizdas išsiliejas, neryškus?

DOA - Dead or Alive (toks lyg ir neveikiantis prietaisas :) ) Šiaip padaryk nuotrauką su ta kamera (per kokį PC softą) ir nusiųsk jiem, geriau supras problemą. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sudomino, čia su jais net gali bizniuką prasukt, kiek esu matęs panašių daiktų visi žymei brangiau ;) , užsisakykit kas nors, pažiurėsim ar atsiūs ar ne. :)

siuncia jie jau senai as jau koky 500 kartu is cia pirkau

P.s. autorius tema gal paskaityk pries rasydamas

Redagavo piotras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau atrodo, jiems atrodo, vieniems atrodo, o kaip iš tiesų yra, reikia pažiūrėti svetainėje ir tada sakyti.;) O svetainėje rašo:

 

To protect customers' privacy (see Why should I buy via Paypal, above), DX only accepts PayPal payment methods. With PayPal, you may pay via Credit Card, Debit Card, and Bank Accounts via EFT. These are all automatically performed by PayPal. You do not need to do any extra work. The checkout process is familiar and industrial standard.

 

http://help.dealextreme.com/Frequently%20Asked%20Questions.ashx#What_payment_methods_do_you_accept_14

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai jau antra kartą atšaukiau užsakymą, nes labai jau ilgai pakuoją. Matomai kažko neturi ir laukia. Kadangi man laukimo variantas nepriimtinamas todėl po savaites atšaukiu. Šykart iš anksto po 4d dienų bandžiau supporto užklausti kokios prekės neturi iš mano sąrašo, per 3d nesugebėjo atsakyti tai ir atšaukiau išvis užsakymą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas nors pirkot čia mp3? Ieškau paprasto mp3 4gb ar daugiau, su FM. Daug čia pas kinus yra, užtat sunku išsirinkt. Kainos juokingos, bet vis tiek noriu išsirinkt kiek patvaresnį daiktą, kad nors pusmetį ar metus laikytų. Kažko super neieškau, man tik radijo ir muzikos, įrašų klausymui užteks. Padėkit... :((

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki

uzsisakiau preke sausio 18d, uz 175lt, is focalprice.com nu ir dar negaunu, kada tiketis gauti, ir kur galeciau pasiziureti siuntos numeri nes isomu kur tas mano siuntinys dabar yra. ir kaip manote ar uz tokia suma siunta registruotu siuncia ar kokiu kitu pastu? tai va buciau labai dekingas uz atsakyma dekui is ansksto

Redagavo foxas63
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavau brokuota daikta is DX, uzpildziau forma del pakeitimo. Gavau atsakyma kad galiu pasirinkt atgaut pinigus ar kad is naujo atsiustu preke. Pasirinikau pinigus ir gavau toki emeila: (galit paaiskint kaip cia atgaut tuos pinigus, nes nelabai susigaudau)

 

Dear customer,

Thanks for your support with DX. we have kept14.71 of defective 37XXXX as store credits ,if you want to use ,pls follow the steps below:

1) You make an order on our website and fulfill the payment.

2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.

3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.

And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.

 

PS:

Store credit

http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx

you may contact us if you have any further questions.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi taip atrodo, kaip kad Arnas rašė. Šiaip man būna problemų su kitom parduotuvėm kinų, kad būna brokuotos ar pan., tai jie niekada neatiduoda pinigų į sąskaitą (kaip kad, kaip supratau, tu norėtum), bet tą kainą leidžia panaudoti kitam užsakymui. Jiems taip naudingiau, kadangi jeigu nori susigrąžint pinigus, turi užsisakyti kažką iš jų ir jie nelabai pajaučia nuostolį, nes vis tiek vyksta pirkimas iš jų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki

uzsisakiau preke sausio 18d, uz 175lt, is focalprice.com nu ir dar negaunu, kada tiketis gauti, ir kur galeciau pasiziureti siuntos numeri nes isomu kur tas mano siuntinys dabar yra. ir kaip manote ar uz tokia suma siunta registruotu siuncia ar kokiu kitu pastu? tai va buciau labai dekingas uz atsakyma dekui is ansksto

 

siunciant uz tokia suma is FP automatiskai pridedamas nemokamas registruotas siuntimas. siuntos numeri rasi iejas i ta orderi, virs uzsakytu prekiu sarasiuko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man irgi taip atrodo, kaip kad Arnas rašė. Šiaip man būna problemų su kitom parduotuvėm kinų, kad būna brokuotos ar pan., tai jie niekada neatiduoda pinigų į sąskaitą (kaip kad, kaip supratau, tu norėtum), bet tą kainą leidžia panaudoti kitam užsakymui. Jiems taip naudingiau, kadangi jeigu nori susigrąžint pinigus, turi užsisakyti kažką iš jų ir jie nelabai pajaučia nuostolį, nes vis tiek vyksta pirkimas iš jų.

 

Tai man dabar perkant nauja daikta reikia ji nupirkt per paypal sumoket ir dada jiems parasyt kad man nemokamai ji atsiustu? Šitų punktų nelabai suprantu:

 

1) You make an order on our website and fulfill the payment.

2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.

3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.

And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.

 

PS:

Store credit

http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai man dabar perkant nauja daikta reikia ji nupirkt per paypal sumoket ir dada jiems parasyt kad man nemokamai ji atsiustu? Šitų punktų nelabai suprantu:

 

1) You make an order on our website and fulfill the payment.

2) You contact us and tell us the new order ID and the old order ID where your store credits were coming. Meanwhile you may tell us which items that you would like us to add to the new order.

3) We will add the items for free and arrange the shipment for you.

And if necessary we can also refund you the amount of your credits in the new order.

 

PS:

Store credit

http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx

 

Nusiperki kažką iš jų, apmoki, tada susisieki su jais, parašai naujo užsakymo ID, seno užsakymo ID. Jie tau išsiųs daiktą iš naujo užsakymo už tavo sumokėtą kainą ir pridės iš seno užsakymo tavo užsakytą daiktą tipo nemokamai (juk sumokėjai anksciau :) ). Arba gali rasyt ne seno uzsakymo ID, o bet koki kita item'a, kuri noretum gaut uz ta kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...