Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

net nebudamas geru programuotoju mokykloje, galima tapti geru specialistu universitete/kolegijoje. reikia turėti tik noro, o kaip žinau iš savo patirties, žmonės, kurie turėjo gana mažą vidurkį turi labai didelį norą studijuoti..

Aš to ir neneigiu, tiesiog jis jau dabar sako, kad yra "šioks toks programuotojas". Tai turėjo atsispindėti egzaminuose.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar neteko girdeti , kad kazkam pakeistu ta rezultata isvis :D O siaip mastant, kai neliko teksto suvokimo tai viskas tapo dar subjektyviau ir daugiau apeliaciju turetu buti patenkintos :) Na bet koks jau skirtumas :D

 

Deja, kaip tik ne. Dar negirdėjau nei vieno abituriento,kuriam būtų po apeliacijos pasikeitęs rezultatas. Matosi, kad necas nesivargina užsikrauti papildomo darbo ir iš naujo peržiūrėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš to ir neneigiu, tiesiog jis jau dabar sako, kad yra "šioks toks programuotojas". Tai turėjo atsispindėti egzaminuose.

 

Geras programuotojas nebūtinai turi mokytis vien dešimtais. Pažįstu vieną antrakursį programuotoją, kuris jau savo įmonę turi ir ten jau vos ne visus konkurentus verčia lauk, mokykloje jam buvo poch** ant pamokų, egzaminams ruošėsi likus gal tik mėnesiui laiko iki jų, o iki to laiko beveik mokyklos nelankė (turėjo ~8 vidurkį, o stojo į univerą su 15 KB, tuo egzaminus silpnokai gan išlaikė).

Vienintelė problema tavo pasakytu atveju būtų ta, kad jeigu žmogus lanko pamokas ir BANDO MOKYTIS, bet jam vistiek nieko gero nepavyksta. Va tada jau kitas reikalas - gal žmogui tikrai informatika ne prie širdies. Tiesiog ne visi mąsto vienodai, ne vienas geras programuotojas mokykloje buvo labai didelis vidutiniokas, nes tiesiog mokantis tai, ką mokykloje reikia mokytis, nedaug tesuspėtum patobulėti savo srity.

Matematika - taip, reikalinga. Bet ir tai, ne kiekvienas programuotojas sėdi prie mokyklinės matematikos ir drožia ją, nes galbūt ji nelabai jį traukia. O kad mokyklinė matematika gali netraukti programuotojo, čia nieko stebėtino. Užtat nelabai žinau universitetiniu, kuriems matematika nepatiktų, nes ten jau grynai ta matematika, kurią gali panaudoti programavime. O ką tu iš mokyklos panaudosi? Viskam turi būti NAUDA, programavime ypač. Na, o reziumė - yra žodžiai: tingiu, nenoriu. Ir tai nieko bendro su gabumais neturi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras programuotojas nebūtinai turi mokytis vien dešimtais. Pažįstu vieną antrakursį programuotoją, kuris jau savo įmonę turi ir ten jau vos ne visus konkurentus verčia lauk, mokykloje jam buvo poch** ant pamokų, egzaminams ruošėsi likus gal tik mėnesiui laiko iki jų, o iki to laiko beveik mokyklos nelankė (turėjo ~8 vidurkį, o stojo į univerą su 15 KB, tuo egzaminus silpnokai gan išlaikė).

Vienintelė problema tavo pasakytu atveju būtų ta, kad jeigu žmogus lanko pamokas ir BANDO MOKYTIS, bet jam vistiek nieko gero nepavyksta. Va tada jau kitas reikalas - gal žmogui tikrai informatika ne prie širdies. Tiesiog ne visi mąsto vienodai, ne vienas geras programuotojas mokykloje buvo labai didelis vidutiniokas, nes tiesiog mokantis tai, ką mokykloje reikia mokytis, nedaug tesuspėtum patobulėti savo srity.

Matematika - taip, reikalinga. Bet ir tai, ne kiekvienas programuotojas sėdi prie mokyklinės matematikos ir drožia ją, nes galbūt ji nelabai jį traukia. O kad mokyklinė matematika gali netraukti programuotojo, čia nieko stebėtino. Užtat nelabai žinau universitetiniu, kuriems matematika nepatiktų, nes ten jau grynai ta matematika, kurią gali panaudoti programavime. O ką tu iš mokyklos panaudosi? Viskam turi būti NAUDA, programavime ypač. Na, o reziumė - yra žodžiai: tingiu, nenoriu. Ir tai nieko bendro su gabumais neturi.

 

 

Sėkmingą IT įmonę gali sukurti ir visiškai su ta sritimi nesusijęs žmogus. Čia verslumo, vadovavimo dalykas, nesusijęs su moksliniais gabumais. Pilna to pavyzdžių.

 

Nesuprantu apie kokį čia tingėjimą kalbi. Egzamino rezultatai rodo realias žinias, kitaip nei pažymiai mokykloje. Nesu girdėjęs, kad kasnors nesistengtų gerai parašyti egzamino. Dėl mokyklinės matematikos ir informatikos naudos irgi nesutinku. Universitete šios žinios gilinamos. Kaip gali mokytis toliau, neturėdamas pagrindų? Kaip žmogus gali sakyti, kad neblogai programuoja, jei neišsprendžia mokyklinio kurso užduočių?

Redagavo Debiloidas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau, jau apie lietuvių VBE apeliacijos "rezultatus" prabilot. Pas mane irgi nieko nepakeista, bet iš kur žinoti, kad tai jau po apeliacijos? Ar turėtų būti kažkoks užrašas? Na kažkas panašaus į "mums vasara, mes nesivarginame, durnele. Pagarbiai NEC"? :huh:

Rasiau NEC direktorei, tai atrase, kad apeliaciju rezultatai jau paskelbti ;) Tai realiai juos galime paziureti rezultatai.nec.lt arba uzsiregistrave LAMA BPO svetainej isikelti atestata :) Dar ir as negirdejau , kad kazkam butu pasikeites rezultatas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sėkmingą IT įmonę gali sukurti ir visiškai su ta sritimi nesusijęs žmogus. Čia verslumo, vadovavimo dalykas, visiškai nesusijęs su moksliniais gabumais. Pilna to pavyzdžių.

 

Nesuprantu apie kokį čia tingėjimą kalbi. Egzamino rezultatai rodo realias žinias, kitaip nei pažymiai mokykloje. Nesu girdėjęs, kad kasnors nesistengtų gerai parašyti egzamino. Dėl mokyklinės matematikos ir informatikos naudos irgi nesutinku. Universitete šios žinios gilinamos. Kaip gali mokytis toliau, neturėdamas pagrindų? Kaip žmogus gali sakyti, kad neblogai programuoja, jei neišsprendžia mokyklinio kurso užduočių?

 

Čia jau reikėtų pamąstyti apie tai, kas laikoma gerai išlaikytas egzaminas, o kas - blogai. Jeigu kalbėti apie informatiką, tai aišku, nėra sunku iš to egzamino gauti ten kokį 70-80 taškų. Visiškai kitas dalykas yra tai kokią kalbą žmogus naudoja. Daug žmonių, programuodami ten kokiu php į paskalį mokykloje net nėra pažiūrėję, ateina į egzaminą greit pagrindus pervertę ir sprendžia uždavinius. Rezultatai nėra prasti, bet tokiu atveju ir ne idealiausi. Apskritai, neišlaikyti informatikos egzamino galėtų tik paskutinis kvailys.

Tikriems perliukams universitetas ne tam, kad kažko išmoktų, o tam, kad gautų diplomą. Jie viską ir dar + 150 proc. išmoksta namie. Neįsivaizduoju koks glušas žmogus turėtų būti, kad ten eitų ieškoti draugų, dalyvautų kažkur ten (ok, nukrypau nuo temos). Mokyklinė matematika ir universitetinė tikrai skirtingos. Mokyklinės matematikos pagrindai žinoma, reikalingi informatikoje, bet ne daugiau. Realiai net mokydamasis B lygiu matematiką žmogus turėtų visas žinias, reikalingas programavimui (tiesa, dar keletą skyrelių iš A lygių reikėtų pasiskolinti). Universitete viskas kitaip, oi kitaip. Informatikos žinios gal ten ir gilinamos, bet ne matematikos. Didžioji dalis matematikos visiškai nauja, nepažinta. Na tiek to, nueisi ir pamatysi.

 

Dėl verslumo tai pavyzdžių tai vargu ar rasi daug apart kokių lietuviškų šūdįmonių arba tų atvejų, kuomet founderiai du asmenys - vienas verslioras, kitas programioras koks (toks atvejis dažniausias).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia jau reikėtų pamąstyti apie tai, kas laikoma gerai išlaikytas egzaminas, o kas - blogai. Jeigu kalbėti apie informatiką, tai aišku, nėra sunku iš to egzamino gauti ten kokį 70-80 taškų. Visiškai kitas dalykas yra tai kokią kalbą žmogus naudoja. Daug žmonių, programuodami ten kokiu php į paskalį mokykloje net nėra pažiūrėję, ateina į egzaminą greit pagrindus pervertę ir sprendžia uždavinius. Rezultatai nėra prasti, bet tokiu atveju ir ne idealiausi. Apskritai, neišlaikyti informatikos egzamino galėtų tik paskutinis kvailys.

Tikriems perliukams universitetas ne tam, kad kažko išmoktų, o tam, kad gautų diplomą. Jie viską ir dar + 150 proc. išmoksta namie. Neįsivaizduoju koks glušas žmogus turėtų būti, kad ten eitų ieškoti draugų, dalyvautų kažkur ten (ok, nukrypau nuo temos). Mokyklinė matematika ir universitetinė tikrai skirtingos. Mokyklinės matematikos pagrindai žinoma, reikalingi informatikoje, bet ne daugiau. Realiai net mokydamasis B lygiu matematiką žmogus turėtų visas žinias, reikalingas programavimui (tiesa, dar keletą skyrelių iš A lygių reikėtų pasiskolinti). Universitete viskas kitaip, oi kitaip. Informatikos žinios gal ten ir gilinamos, bet ne matematikos. Didžioji dalis matematikos visiškai nauja, nepažinta. Na tiek to, nueisi ir pamatysi.

 

Dėl verslumo tai pavyzdžių tai vargu ar rasi daug apart kokių lietuviškų šūdįmonių arba tų atvejų, kuomet founderiai du asmenys - vienas verslioras, kitas programioras koks (toks atvejis dažniausias).

 

Tu pats jį laikei? :D Šiemet 18% jo neišlaikė. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu pats jį laikei? :D Šiemet 18% jo neišlaikė. :D

 

Laikiau. Klausimas: kodėl neišlaikė? Atsakymas: nes taip turėjo būti. Informatikos VBE laikymas pasiskirstė taip iš 5 žmonių rato:

*1 neišlaikęs žmogus, kurio gal ir nelaikykime kvailiu, nes pasirinko informatiką tikėdamasis, jog čia labai lengva (nors iš poelgio - kvailys).

*1 arba 2 silpni, išlaikę, bet surinkę nedaug taškų.

*1 arba 2 vidutiniokai, sulaikę ten tarkim 70-80 taškų (ką aš žinau kiek tie vidutiniokai surenka).

*na ir 1 protingas, kuriam nesunku bent 90 surinkti.

 

Aišku čia išvedžiojau tik dėl įdomumo, bet šiais metais tikrai kvailių paradas tas egzaminas buvo. Kur taip matyta kad sėdi per egzaminą ir iš abiejų pusių nužiūrinėja ką rašai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laba diena,

 

 

 

Lietuvių kalbos ir literatūros VBE apeliacijų rezultatai yra paskelbti, apeliacijų rezultatai nėra skelbiami rezultatų skelbimo sistemoje. Savo apeliacijos rezultatą galite sužinoti mokykloje.

 

 

 

Pagarbiai

 

 

 

Pavel Čuchonski

 

Nacionalinio egzaminų centro

 

Direktoriaus pavaduotojas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skirkit sąvokas geras mokinys ir geras programuotojas. Yra informatikos mokyklinė programą, pagal kurią ir sudarinėjamas egzaminas. Nori gerai išlaikyt - mokykis pagal ją, išmoksi, ko reikalauja mokykla, ir būsi geras mokinys, bet toli gražu ne geras programuotojas. O geras savo srities programuotojas gali ir prastai išlaikyt informos egzą, nes jis, kaip kažkas minėjo, net nesimokė vienos ar kitos kalbos, o yra įsigilinęs į vieną konkrečią kalbą. Taigi, reziumė: jeigu norėjai turėti gerą balą iš informatikos, turėjai mokytis pagal egzamino programą. O jei esi ant visko dėjęs, tai paskui ir būna.. "esu profas X kalboj, bet prastai išlaikiau informos egzą" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skirkit sąvokas geras mokinys ir geras programuotojas. Yra informatikos mokyklinė programą, pagal kurią ir sudarinėjamas egzaminas. Nori gerai išlaikyt - mokykis pagal ją, išmoksi, ko reikalauja mokykla, ir būsi geras mokinys, bet toli gražu ne geras programuotojas. O geras savo srities programuotojas gali ir prastai išlaikyt informos egzą, nes jis, kaip kažkas minėjo, net nesimokė vienos ar kitos kalbos, o yra įsigilinęs į vieną konkrečią kalbą. Taigi, reziumė: jeigu norėjai turėti gerą balą iš informatikos, turėjai mokytis pagal egzamino programą. O jei esi ant visko dėjęs, tai paskui ir būna.. "esu profas X kalboj, bet prastai išlaikiau informos egzą" :D

Čia paprastai būna tokia "atmaskė" kai prastai išlaiko tie kurie daug giriasi. Klasiokas phyton, java programuoja ir FPS(bet tik tiek kiek 10 kl mokė). Į IT pamokas nevaikščiojo(tiesą sakant į jokias nelabai vaikščiojo :D). Iš vbe gavo 100 prieš tai pasimokęs tik c++ bibliotekas ir kreipinius. Ir išvis gerų programuotojų 18-20 metų vienas iš kelių tūkstančių. Nebent nuo vaikystės programuoja, nes per metus kalbos neišmoksi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano lt balas irgi po apeliacijos nepasikeitė, taip pat negirdėjau, kad kam nors pakeitė :/ iš viso kitoje mano miesto mokykloje geri mokiniai gavo žemus balus, tai mokytojai susėdo ir peržiūrėjo. Gal nebuvo labai objektyvu, bet jie nusprendė, kad taškų tikrai per daug nuraukta. Tačiau po apeliacijos niekam nepakeitė. Dvi galimybės- arba nec'as nesivargino ką nors keisti, arba paprasčiausiai vieni mokytojai įsivaizdavo, kad mokyti turi kitaip ir mokiniai dėl to nukentėjo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano lt balas irgi po apeliacijos nepasikeitė, taip pat negirdėjau, kad kam nors pakeitė :/ iš viso kitoje mano miesto mokykloje geri mokiniai gavo žemus balus, tai mokytojai susėdo ir peržiūrėjo. Gal nebuvo labai objektyvu, bet jie nusprendė, kad taškų tikrai per daug nuraukta. Tačiau po apeliacijos niekam nepakeitė. Dvi galimybės- arba nec'as nesivargino ką nors keisti, arba paprasčiausiai vieni mokytojai įsivaizdavo, kad mokyti turi kitaip ir mokiniai dėl to nukentėjo...

pas mus irgi apeliacijos nieko nepakeitė :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano lt balas irgi po apeliacijos nepasikeitė, taip pat negirdėjau, kad kam nors pakeitė :/ iš viso kitoje mano miesto mokykloje geri mokiniai gavo žemus balus, tai mokytojai susėdo ir peržiūrėjo. Gal nebuvo labai objektyvu, bet jie nusprendė, kad taškų tikrai per daug nuraukta. Tačiau po apeliacijos niekam nepakeitė. Dvi galimybės- arba nec'as nesivargino ką nors keisti, arba paprasčiausiai vieni mokytojai įsivaizdavo, kad mokyti turi kitaip ir mokiniai dėl to nukentėjo...

na man neramu darosi del lietuviu kalbos :D Gal i sistema dar nesukelta, bet direktoriaus pavaduoja pranese , kad mano rezultatas nepasikeite ;) o siaip matau tendencija , kad buve pirmunai , metiniuose tureje aukstus ivertinimus, susiduria su problemomis ir gauna mazesnius nei vidutinius arba tik vidutinius ivertinimus , kai tuo tarpu 6-7 ivertinima tureje gauna bent jau ~50 :) Su manimi klaseje buvo dar dvi merginos, rasancios gerus rasinius, viena gavo +90, kita biski virs 50 ,o as 48 :D O visi kiti susirinko gan aukstus balus , dauguma 50-70 VBE :) Palyginus mano darba ir darba +90 balu, prieta isvada , kad darbai yra apylygiai, turintys nedideliu savu pliusu ir minusu, bet visumoje labai neblogi darbai :) jau butu geriau mano rasini butu sudirbe ir pasake , kad niekam tikes darbas ir butu viskas aisku ir ramu, o dabar subjektyvumas ivertintas mazdaug +-30 balu :D
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na man neramu darosi del lietuviu kalbos :D Gal i sistema dar nesukelta, bet direktoriaus pavaduoja pranese , kad mano rezultatas nepasikeite ;) o siaip matau tendencija , kad buve pirmunai , metiniuose tureje aukstus ivertinimus, susiduria su problemomis ir gauna mazesnius nei vidutinius arba tik vidutinius ivertinimus , kai tuo tarpu 6-7 ivertinima tureje gauna bent jau ~50 :) Su manimi klaseje buvo dar dvi merginos, rasancios gerus rasinius, viena gavo +90, kita biski virs 50 ,o as 48 :D O visi kiti susirinko gan aukstus balus , dauguma 50-70 VBE :) Palyginus mano darba ir darba +90 balu, prieta isvada , kad darbai yra apylygiai, turintys nedideliu savu pliusu ir minusu, bet visumoje labai neblogi darbai :) jau butu geriau mano rasini butu sudirbe ir pasake , kad niekam tikes darbas ir butu viskas aisku ir ramu, o dabar subjektyvumas ivertintas mazdaug +-30 balu :D

Pas mane klasėje situacija beveik identiška, tik kad taip atsitiko ne tik man, bet ir kitam klasiokui ir klasiokei. Ir kas svarbiausia- kaip tik lt egzas sugadina visą situaciją stojant. Vienu žodžiu- nesamonė visiška...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane klasėje situacija beveik identiška, tik kad taip atsitiko ne tik man, bet ir kitam klasiokui ir klasiokei. Ir kas svarbiausia- kaip tik lt egzas sugadina visą situaciją stojant. Vienu žodžiu- nesamonė visiška...

Na paaiskinimas tik vienas - taise gyvenimu nusivyles zmogus arba mokytojos ekspertes su savo kosmonautiskais reikalavimais :D :D na o siaip lietuviu egzas neprognozuojamas, kitus mokomuosius dalykus gali ismokti, bet rasinio parasyti , kad itiktu visiems niekada :) mano vienas pazistamas matke 95 biologija netoli 100 lietuviu 40 nepasieke, tai soke sedi :DDD
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...