Pereiti prie turinio

Rekomenduokite automobilį.


Rekomenduojami pranešimai

Reikia nusipirkti automobilį. Maksimaliai jam skirti galiu 8000 litų. Bus skirtas ilgoms kelionėms (esu studentas, kelionė namo ir atgal išeina apie 700km) bei bagažui vežti (bagažinės talpa svarbi).

Labai praverstų jūsų rekomendacijos ir atsiliepimai.

 

Man svarbu, kad automobilis būtų ekonomiškas, patikimas ir patogus. Labai norisi, kad automobilis turėtų klimato kontrolę (ar bent kondicionierių), gerą garso izoliaciją (nevargintų), pliusas būtų, jei turėtų trip kompiuterį bei būtų sedanas (tačiau universalo nebijau). Labiau žvalgausi į dyzelinius variklius, tačiau jei bagažinė didelė, tai ir dujų nebijau. Noriu, kad automobilis būtų Lietuvoje neeksplotuotas.

 

Po kol kas didžiulį dėmesį kreipiau ford mondeo mk3 dyzeliams, tačiau prisiskaičiau siaubingų istorijų, kad varikliai yra silpnoji jų pusė (ypač tdci varikliai, mat purkštukai yra koduotuoti). Sankaba jų taip pat nėra patvari (pakeitimas gali atsieiti net 2000lt!). Klausinėjaus apie mk3 UK mondeo owners club forume, net patys to klubo nariai man mondeo nerekomendavo.

 

Taip pat norėjau paklausti kaip su japoniškais automobiliais? Mane labai gąsdina jų dalių kainos (ar nėra labai brangios?) ir apskritai, nelabai skelbimuose randu japoniškų automobilių už tokią kainą.

 

Laukiu jūsų pasiūlymų :)

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

japonišku nerandi nes jie yra brangesni. Dėl dalių kainų tai siūlau jomis nesidomėt. jei nusipirksi nenuvarytą toyota apie dalis galėsi pamiršti. Važinėju jau su 3 toyota ir nesvarbu ar mašina 10 metų senumo ar kelių dienų autoservisus esu pamiršęs.

 

 

Kuo teko džiaugtis

Toyota Corola 1988 200tūskt - pardaviau į afriką, nebuvo mačius autoserviso. tiesiog keisdavau dalis kurios susidevi.

Ford mondeo 1995 benzas ~200tūkst byrėjo nemazai, bet gan pigiai varkyt išeidavo

Peugeot 206cc 2003 - prancūziska vadinas vien servise teko apbuvot. kiekvienais metais ~1500lt į šudelius visokius.

Toyota picnic 2001 + dujos pravažiavau ~300tūkst. Puikus auto

Toyota Auris 2013 na su šitu nieko blogo ir negali būt.

 

Tad trumpai tariant siūlau imt toyota su dujom (nors jei užsieniu vazinesi tai tik lenkuose tikrai zn akd yra dujos, kaip kitur nzn)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, esu buvęs pavežiotas su Toyota Avensis dyzeliu. Jaučiasi trauka gera, niekas nebraška, rida jau beveik 200tūkst. km, o ir patogi bei tyliai dirba. Problema tame, kad jos brangios. Gal yra dar atsiliepimų dėl Opel Vectra B? Kaip su vectra B sėdynės kontrole? Teko sėdėti naujesnėje Astroje, tai sėdėjau kaip kibiro dugne. Mano ūgis nedidelis (170cm) ir man sėdynės kontrolė yra labai svarbi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, esu buvęs pavežiotas su Toyota Avensis dyzeliu. Jaučiasi trauka gera, niekas nebraška, rida jau beveik 200tūkst. km, o ir patogi bei tyliai dirba. Problema tame, kad jos brangios. Gal yra dar atsiliepimų dėl Opel Vectra B? Kaip su vectra B sėdynės kontrole? Teko sėdėti naujesnėje Astroje, tai sėdėjau kaip kibiro dugne. Mano ūgis nedidelis (170cm) ir man sėdynės kontrolė yra labai svarbi.

 

Na tik nereikia...

Jeigu tu kalbi apie naujesnę Astrą H, tai tikrai nėra jau prasta ta sėdynės kontrolė. Jeigu nesusireguliuoji tinkamai, tai manau, kad čia jau ne automobilio problema.

Pažįstu ne vieną žmogų, kurio ūgis nesiekia 170cm ir jie važinėja su Astra G (97-04m.), taigi čia jau problemų ieškok ne automobilyje, o savyje. Pastebėjimas toks, kad jeigu jau sėdi visuose auto kaip kibiro dugne, tai žiūrėkis kokią Yaris, Lupo ar pnš., tada automobilis bus tavo dydžio ir būsi patenkintas, tik vargu ar daiktų daug prisidėsi.

Redagavo KasperaviciusR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na tik nereikia...

Jeigu tu kalbi apie naujesnę Astrą H, tai tikrai nėra jau prasta ta sėdynės kontrolė. Jeigu nesusireguliuoji tinkamai, tai manau, kad čia jau ne automobilio problema.

Pažįstu ne vieną žmogų, kurio ūgis nesiekia 170cm ir jie važinėja su Astra G (97-04m.), taigi čia jau problemų ieškok ne automobilyje, o savyje. Pastebėjimas toks, kad jeigu jau sėdi visuose auto kaip kibiro dugne, tai žiūrėkis kokią Yaris, Lupo ar pnš., tada automobilis bus tavo dydžio ir būsi patenkintas, tik vargu ar daiktų daug prisidėsi.

 

Kalbu apie šią astrą http://encarsglobe.c...el-astra-13.jpg , o ne 94m :) Daugiau neteko už vairo opelyje sėdėt, todėl ir baiminuos. Reikės nuvažiuot į turgų ir sėst už vairo :) Bus geriausias variantas žinoma.

Dėl japoniškų: avensis universalas 2001 metų nebent įperkamas man yra (bet jų ridos labai didelės). Vectra B reikės pasidomėti plačiau :)

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl japoniškų: avensis universalas 2001 metų nebent iperkamas man yra (bet jų ridos labai didelės).

Pats vairuoju tokį Avensį universalą su D-4D motoru. Labai patenkintas, ko tik norėtųsi, tai kondicionieriaus, pas mane jo nėra :). Rida neseniai perkopė 267k km, niekas nebyra. Daug Europos mačiusi, niekad nenuvylė ir nepadarė jokių siurprizų, šeimoj turim jau 9 metus šią mašiną. Garso izoliacija būtent manajam nėra įspūdinga, bet esu įpratęs prie to dyzelio garso, manęs nevargina ir toliau kur nors važiuojant, trauka adekvati (81kW, 250Nm prie 2000-2400rpm), vietos bagažinėj irgi sočiai.

Perkant tokio amžiaus ir tokios ridos Avensį jau galima nesibaiminti dėl jų D-4D smagračių bėdos (kuri, deja, pasitaiko ir kituose Common Rail motorus turinčiose mašinose iš tų laikų), nes tas smagratis jau bus keistas kažkur prie 100k-150k km originalios ridos ribose. Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, gali kažkiek valgyti tepalą, maniškė paima apie litrą 10W40 kas 10k km. Jei neduodama reguliariai "prasipūsti" (pavažiuoti kad ir pusę minutės ant aukštų sūkių), ar šiaip pastoviai visiškai ramiai važiuojant, tai gali per tą laiką katalizatorius užsikišti, per TA bus ir atitinkami rodmenys taršos (maniškės - 0,29, katalizatorius kaip naujos mašinos :)). Rankinį stabdį reikia reguliariai naudoti, tačiau jei mašina stovės kokią savaitę nejudinama, geriau jo neužtraukti - pasitaiko, kad trosas "užgnybia" galinius ratus (kitose mašinose dažniausiai jis supūva ir sutrūkinėja, o čia atvirkščiai nutinka).

O šiaip nieko rimto nenutiko. Brangiausias remontas ir buvo tas smagračio keitimas, praktiškai kai ją įsigijom, neužilgo ir buvo pakeistas. Toliau vien kas dyla ir sensta - stabdžių kaladėlės, rankinis, stabdžių diskai (greitu metu keisiu, nes jau 7 metus kaip nekeisti, kartais staigiau pastabdžius papurto iš dešinės pusės), pakaitinimo žvakės (viena vis dar veikia nuo naujos, niekad nekeista), artimosios lemputės (šios irgi bent kartą į metus nugęsta), geros padangos, 10W40 tepalai - Castrol arba Liqui Moly, kartais papildau su tepalu, kuriam yra molibdeno. Dar reguliariai, kai gaunu, įpilu į baką purkštukų valiklio (Toyota Injector Cleaner arba Wurth).

Žodžiu, rekomenduoju, jei mašinos amžius nėra svarbesnis už jos techninį stovį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kelinta tema per pastarasias dienas?:))))

 

kas del mondeo, tai visisku veju prisiklausei. matai blogai, nes purkstukai "koduoti" wtf? pareina tie purkstukai, kartu su siurbliu (siurblys pradeda mest metalo drozles). dazniausiai uztenka pakeisti siurbli ir isplauti purkstukus. vaziuoji toliau. siurblys 500-600 litu.

sankaba, irgi veju prisiklausiai... pareina smagratis jom. smagratis siu dienu kainom 600 litu. dar kokius 300 sumokesi servesi... is kur 2 tukst? na nebent originalu smagrati pirksi, is ford gamintojo.

purkstukai turi savo koda, taciau ju pakeitimo atveju priprogramuot gali juos tau bet kokiam garaziuke, kas turi kiniska "Autocom" diagnostika. nereika i ford atstovybe vaziuot.

 

kas dar, tai uz 8tukst normaliai vaziuojancio mondeo su tdci motoru net nenupirksi. nupirktum tik ta TDDi. sitas problemu su purkstukais ir siubliu neturi, taciau yra silpnesnis, variklis dirba garsiai kaip traktoriaus. purkstukai paprasti.

 

 

tdci siurblys pareina ties 180-200tukst.

 

pats vairuoju mondeo, 2.2 tdci, cipuota. cipas jau virs metu laiko. jokiu problemu nei su sankaba, nei su purkstukais. rekomenduoju. kodel kiti nerekomenduoja, nezinau.

gal del to, kad bedu turejo, o remontuot nemokejo? teko netgi matyt tokiu atveju, kad vietoj siurblio keite purkstukus ir siurblys naujus purkstukus uzkiso. juos plove, vel uzkiso. na tada per kelis kartus suede ir purkstukus. na tada jo, remontas belenkaip brangus:))

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats vairuoju tokį Avensį universalą su D-4D motoru. Labai patenkintas, ko tik norėtųsi, tai kondicionieriaus, pas mane jo nėra :). Rida neseniai perkopė 267k km, niekas nebyra. Daug Europos mačiusi, niekad nenuvylė ir nepadarė jokių siurprizų, šeimoj turim jau 9 metus šią mašiną. Garso izoliacija būtent manajam nėra įspūdinga, bet esu įpratęs prie to dyzelio garso, manęs nevargina ir toliau kur nors važiuojant, trauka adekvati (81kW, 250Nm prie 2000-2400rpm), vietos bagažinėj irgi sočiai.

Perkant tokio amžiaus ir tokios ridos Avensį jau galima nesibaiminti dėl jų D-4D smagračių bėdos (kuri, deja, pasitaiko ir kituose Common Rail motorus turinčiose mašinose iš tų laikų), nes tas smagratis jau bus keistas kažkur prie 100k-150k km originalios ridos ribose. Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, gali kažkiek valgyti tepalą, maniškė paima apie litrą 10W40 kas 10k km. Jei neduodama reguliariai "prasipūsti" (pavažiuoti kad ir pusę minutės ant aukštų sūkių), ar šiaip pastoviai visiškai ramiai važiuojant, tai gali per tą laiką katalizatorius užsikišti, per TA bus ir atitinkami rodmenys taršos (maniškės - 0,29, katalizatorius kaip naujos mašinos :)). Rankinį stabdį reikia reguliariai naudoti, tačiau jei mašina stovės kokią savaitę nejudinama, geriau jo neužtraukti - pasitaiko, kad trosas "užgnybia" galinius ratus (kitose mašinose dažniausiai jis supūva ir sutrūkinėja, o čia atvirkščiai nutinka).

O šiaip nieko rimto nenutiko. Brangiausias remontas ir buvo tas smagračio keitimas, praktiškai kai ją įsigijom, neužilgo ir buvo pakeistas. Toliau vien kas dyla ir sensta - stabdžių kaladėlės, rankinis, stabdžių diskai (greitu metu keisiu, nes jau 7 metus kaip nekeisti, kartais staigiau pastabdžius papurto iš dešinės pusės), pakaitinimo žvakės (viena vis dar veikia nuo naujos, niekad nekeista), artimosios lemputės (šios irgi bent kartą į metus nugęsta), geros padangos, 10W40 tepalai - Castrol arba Liqui Moly, kartais papildau su tepalu, kuriam yra molibdeno. Dar reguliariai, kai gaunu, įpilu į baką purkštukų valiklio (Toyota Injector Cleaner arba Wurth).

Žodžiu, rekomenduoju, jei mašinos amžius nėra svarbesnis už jos techninį stovį.

 

Ačiū tau už išsamų aprašymą, būtinai reikės pasižvalgyti, tačiau po kol kas atrodo, kad jų nėra labai daug... :)

Gal dar būtų atsiliepimų apie laguna 2?

Redagavo Mariius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbu apie šią astrą http://encarsglobe.c...el-astra-13.jpg , o ne 94m :) Daugiau neteko už vairo opelyje sėdėt, todėl ir baiminuos. Reikės nuvažiuot į turgų ir sėst už vairo :) Bus geriausias variantas žinoma.

Dėl japoniškų: avensis universalas 2001 metų nebent įperkamas man yra (bet jų ridos labai didelės). Vectra B reikės pasidomėti plačiau :)

Tai tu parodyk kur randi 2004 astra uz 8k litu?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

avensis sakyčiau visai neblogas pasirinkimas...bet sunku kažką rasti ekonomiškiau už patikimiau už gerą 1,9 tdi VAG variklį,taigi pasirinkimas tikrai didelis,kita kalba jei nenori žiūrėti į visų pamėgtus "tautos automobilius",iš japonų kaip ir nelabai ką be avensio ir yra pasiūlyt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

avensis sakyčiau visai neblogas pasirinkimas...bet sunku kažką rasti ekonomiškiau už patikimiau už gerą 1,9 tdi VAG variklį,taigi pasirinkimas tikrai didelis,kita kalba jei nenori žiūrėti į visų pamėgtus "tautos automobilius",iš japonų kaip ir nelabai ką be avensio ir yra pasiūlyt...

 

Kaip tai nėra? 2.2 bliūdą jau paimt gali, dar prisidėjęs biški ir akordą kūpą trilitrį :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.autogidas.lt/volkswagen-golf-iv-tdi-highline-universalas-2000-0124889662.html

 

6 pavaros, trasoj tilpsi į 5 litrus. Bagažinės neužpildysi. Pats eksploatuoju, jeigu lavono nepaimsi, tai važiuos ir nusibos. Detalių ant kiekvieno kampo.

 

http://www.autogidas.lt/opel-vectra-b-dti-elegance-sedanas-2002-0125121276.html

 

sunku su turima suma gerą nupirkti,

 

http://www.autogidas.lt/audi-a6-c4-tdi-sedanas-1995-0124997429.html

 

1,9 TDI, darbinis arklys, patogi, ekonomiška, erdvi, talpi, bet sunku jau tokių gerų variantų rasti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

peugot 307 universalą, draugė trasoje su hečbeku su 10L įsuko 278km, nors aš netikiu, kad taip gerai jai išėjo, manau trasoje bus 4-4.5. Aš kalbu apie 1.4hdi, gal net 1.6hdi geriau

Tiesa. Trasoj 90km/h važiuojant gaunas apie 4.5l. Teko autostradoj 90km/h paskui fūrą važiuot tai apie 3.7 buvo. Tiesa, pas mane 2.0hdi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tai nėra? 2.2 bliūdą jau paimt gali, dar prisidėjęs biški ir akordą kūpą trilitrį :D

jei būtum paskaitęs nuo pradžių tai pamatytum ,kad žmogus ieško ekonomiškos ir talpios auto...taip kad acordas kupė čia visai ne į temą, dabar labai gal atsilikęs pasirodysiu ,bet kas tas BLIŪDAS su 2.2 varikliu...? :)

Redagavo Jazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar aišku, :) irgi nei talpumo nei ekonomiškumo...

visgi mano siūlymas būtų ...

http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-sedanas-2001-dyzelinas-3006342.html

 

Nu pažiūrėk:

 

Man svarbu, kad automobilis būtų ekonomiškas, patikimas ir patogus. Labai norisi, kad automobilis turėtų klimato kontrolę (ar bent kondicionierių), gerą garso izoliaciją (nevargintų), pliusas būtų, jei turėtų trip kompiuterį bei būtų sedanas (tačiau universalo nebijau). Labiau žvalgausi į dyzelinius variklius, tačiau jei bagažinė didelė, tai ir dujų nebijau.

 

Tiek bliūdas, tiek akordas atitinka dvi pagrindines sąlygas iš trijų - patikimas ir patogus automobilis. Abu su kondicionieriais, garso izoliacija irgi ne kaip civike. Komforto - per akis. Talpos salone gal ir nėra daug, bet juk ne taksi automobilį renkasi? :) O bagažinėje vietos per akis. Jei labai gąsdina kuro sąnaudos - dedasi dujas ir vargo nemato. Aišku, vistiek nebus pats ekonomiškiausias variantas - tačiau bus kurkas smagiau vairuoti tokį automobilį, nei pensininkų mėgiamą toyotą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu pažiūrėk:

 

 

 

Tiek bliūdas, tiek akordas atitinka dvi pagrindines sąlygas iš trijų - patikimas ir patogus automobilis. Abu su kondicionieriais, garso izoliacija irgi ne kaip civike. Komforto - per akis. Talpos salone gal ir nėra daug, bet juk ne taksi automobilį renkasi? :) O bagažinėje vietos per akis. Jei labai gąsdina kuro sąnaudos - dedasi dujas ir vargo nemato. Aišku, vistiek nebus pats ekonomiškiausias variantas - tačiau bus kurkas smagiau vairuoti tokį automobilį, nei pensininkų mėgiamą toyotą.

Įsidedi dujas ir bagažinėj vietos nebėra. Arba meti lauk atsarginį ratą, o po to kelyje pradūręs kukuoji ir bandai žaisti su flakonėliais ir guminiais lopais (vos ne kaip su dviračiu).

Jei tau tik pensininkai už Toyotų vairo vaidenasi, tai ką tau ir bepasakyti. Mano aplinkoj tai tokių nematyti, o amžius Toyotistų įvairus - nuo 19 m. iki ~55m. Čia mašinos tiems, kas nori patikimos, praktiškos ir ekonomiškos (tiek kuro sąnaudų, tiek išlaikymo) atžvilgiu. O ne vaidinti lenktyninkus mieste tarp sankryžų. Tuo labiau, kad tavo minėtų Hondų pakabos gerokai kietesnės nei Avensio. Bent jau man nereikia lėtintis per gulinčius policininkus ;).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu pažiūrėk:

 

 

 

Tiek bliūdas, tiek akordas atitinka dvi pagrindines sąlygas iš trijų - patikimas ir patogus automobilis. Abu su kondicionieriais, garso izoliacija irgi ne kaip civike. Komforto - per akis. Talpos salone gal ir nėra daug, bet juk ne taksi automobilį renkasi? :) O bagažinėje vietos per akis. Jei labai gąsdina kuro sąnaudos - dedasi dujas ir vargo nemato. Aišku, vistiek nebus pats ekonomiškiausias variantas - tačiau bus kurkas smagiau vairuoti tokį automobilį, nei pensininkų mėgiamą toyotą.

na nelabai čia mane įtikintų tokie tavo argumentai jei aš pats rinkčiaus auto...aišku skonio reikalas ką rinktis ,bet manau avensis ,nors ir tikrai kaip tu sakai mašina yra pensininkų ,bet atitinka pilnai visus žmogaus norus,o kupė yra kupė ,dar ir dujoms idėt kiek reiktų išleist...ir šiaip jas visada sunkiau parduot nes tai kupė,nepraktiška mašina

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įsidedi dujas ir bagažinėj vietos nebėra. Arba meti lauk atsarginį ratą, o po to kelyje pradūręs kukuoji ir bandai žaisti su flakonėliais ir guminiais lopais (vos ne kaip su dviračiu).

Jei tau tik pensininkai už Toyotų vairo vaidenasi, tai ką tau ir bepasakyti. Mano aplinkoj tai tokių nematyti, o amžius Toyotistų įvairus - nuo 19 m. iki ~55m. Čia mašinos tiems, kas nori patikimos, praktiškos ir ekonomiškos (tiek kuro sąnaudų, tiek išlaikymo) atžvilgiu. O ne vaidinti lenktyninkus mieste tarp sankryžų. Tuo labiau, kad tavo minėtų Hondų pakabos gerokai kietesnės nei Avensio. Bent jau man nereikia lėtintis per gulinčius policininkus ;).

 

Tai nereik dėt dešros dujų baliono ir bus tos vietos. O jei pergyveni, kad be atsarginio rato būsi, tai pasakyk.. tau kiekvienoj kelionėje nuleidžia ratą? :D Aš kiek važinėju pats, kiek jaunesnis važinėdavau su tėvais, kiek važinėju su draugais, ir išvis kiek kilometrų esu praleidęs automobilyje - nu neikart nebuvo taip, kad padanga prakiurtų :) O jei jau ir prakiurs kartą per kelis metus - jokios problemos neturėsiu supurkšt gumos tos, pakol užsidėsiu kitą padangą :) (koks skirtumas ar guma ar zapaskė, jei padangą vistiek keisti reiks?)

 

Na, o dėl lėtinimo prieš gulinčius mentus, problemos irgi nėra - vistiek visi lėtina prieš juos, nesvarbu ar vairuotų hondą ar toyotą. Ar klystu? Galbūt džiaugdamasis, kad tavo Avensio pakaba minkštesnė nei Hondos, dar paspaudi gazą prieš gulintį mentą? :)

 

na nelabai čia mane įtikintų tokie tavo argumentai jei aš pats rinkčiaus auto...aišku skonio reikalas ką rinktis ,bet manau avensis ,nors ir tikrai kaip tu sakai mašina yra pensininkų ,bet atitinka pilnai visus žmogaus norus,o kupė yra kupė ,dar ir dujoms idėt kiek reiktų išleist...ir šiaip jas visada sunkiau parduot nes tai kupė,nepraktiška mašina

 

Sutinku su viskuo, ką pasakei, bet.. aš manau, kad kiekvienas turi pasidžiaugti vairavimu, o ne nuo pat pirmų dienų sėsti į praktišką universalą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, o dėl lėtinimo prieš gulinčius mentus, problemos irgi nėra - vistiek visi lėtina prieš juos, nesvarbu ar vairuotų hondą ar toyotą. Ar klystu? Galbūt džiaugdamasis, kad tavo Avensio pakaba minkštesnė nei Hondos, dar paspaudi gazą prieš gulintį mentą? :)

 

Sutinku su viskuo, ką pasakei, bet.. aš manau, kad kiekvienas turi pasidžiaugti vairavimu, o ne nuo pat pirmų dienų sėsti į praktišką universalą :)

Nenusikalbėk. Yra kas lėtina, yra kas ne. Man nereikia lėtinti, žinoma, jei niekas nelūkuriuoja prie perėjos. Kaip važiuoju pagal leistiną greitį, taip ir pravažiuoju. Nebedarom offtopic dabar :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai nereik dėt dešros dujų baliono ir bus tos vietos. O jei pergyveni, kad be atsarginio rato būsi, tai pasakyk.. tau kiekvienoj kelionėje nuleidžia ratą? :D Aš kiek važinėju pats, kiek jaunesnis važinėdavau su tėvais, kiek važinėju su draugais, ir išvis kiek kilometrų esu praleidęs automobilyje - nu neikart nebuvo taip, kad padanga prakiurtų :) O jei jau ir prakiurs kartą per kelis metus - jokios problemos neturėsiu supurkšt gumos tos, pakol užsidėsiu kitą padangą :) (koks skirtumas ar guma ar zapaskė, jei padangą vistiek keisti reiks?)

 

Na, o dėl lėtinimo prieš gulinčius mentus, problemos irgi nėra - vistiek visi lėtina prieš juos, nesvarbu ar vairuotų hondą ar toyotą. Ar klystu? Galbūt džiaugdamasis, kad tavo Avensio pakaba minkštesnė nei Hondos, dar paspaudi gazą prieš gulintį mentą? :)

 

 

 

Sutinku su viskuo, ką pasakei, bet.. aš manau, kad kiekvienas turi pasidžiaugti vairavimu, o ne nuo pat pirmų dienų sėsti į praktišką universalą :)

galima į praktišką sedaną sėsti...:),o pasidžiaugti vairavimu aišku smagu,bet gal smagiau kokiam kartodrome...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...