Pereiti prie turinio

Įmonės laiškai keliauja į Spam arba išvis nepasiekia klientų


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

kodėl laiškai sinčiami iš įmonės pašto tiek bendradarbiams tiek ir klientams nueina į Spamą, o vartotojų, turinčių įmonės pašto dėžutes išvis nepasiekia? Kaip reikia išspręsti šitą problemą? Skambinau ir į hostingo paslaugų įmonę ir interneto tiekėjams, bet jokio sprendimo.

Redagavo Fox777
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip tai padaryti?

 

0. Susitvarkyti mail serverį, kad mail serverio pavadinimas būtų serverio IP reversas.

1. Turėti tvarkingus mailo headerius

2. SPF Score'as turi būti tvarkingas

3. DKIM/DomainKeys tavo serverio "parašas"

4. Serverio IP negali būti įtrauktas į jokius blacklistus.

 

ir t.t

 

 

Persiųsk laišką į GMAIL'o dėžutę ir patikrink mailo informaciją ten kur šone galima pasirinkti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip toks sprendimas, kad laiškai neeitų į spam: laiškus siunčiame iš vieno domeno ir peradresuojame į kitą savo domeną, per kurį laiškus gauna vartotojai ir jie mato pirminį mūsų adresą.

 

Ar tai galima įgyvendinti ir ar sistema nesupras, kad čia tas pats "asmuo"?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...