Pereiti prie turinio

SportsDirect trūksta prekės


Rekomenduojami pranešimai

Taigi lygiai prieš savaitę gavau sportsdirect užsakymą ir iš karto pastebėjau, kad trūksta 1 prekės, ant popieriaus parašyta, kad tas drabužis yra pakuotėję... Nedelsdamas parašiau į supportą, viską ko prašo tokiu atvėju, t.y orderio numerį ir prekės numerį. Jau praėjo visa savaitė, negavau jokio atsakymo... Kaip reikėtų elgtis, nes pirmą kartą susiduriu su tokia problema ir apskritai tai buvo mano pirmasis užsakymas iš sportsiderct, jaučiuosi apgautas, pinigai sumokėti prekės nėra... Patarkit.

Redagavo xamer
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi lygiai prieš savaitę gavau sportsdirect užsakymą ir iš karto pastebėjau, kad trūksta 1 prekės, ant popieriaus parašyta, kad tas drabužis yra pakuotėję... Nedelsdamas parašiau į supportą, viską ko prašo tokiu atvėju, t.y orderio numerį ir prekės numerį. Jau praėjo visa savaitė, negavau jokio atsakymo... Kaip reikėtų elgtis, nes pirmą kartą susiduriu su tokia problema ir apskritai tai buvo mano pirmasis užsakymas iš sportsiderct, jaučiuosi apgautas, pinigai sumokėti prekės nėra... Patarkit.

Man panaši situacija buvo. Atėjo užsakymas, atvežė kurjeris, niekada žinoma netikrinu prie jo akių, ar visos prekės, nes iki tol nebuvo jokių problemų ir užsakymų gan nemažai daręs ir didesniais kiekiais, viskas būdavo idealiai. Bet va, tuomet atidariau siuntą, ten buvo visos dėžutės ir įpakavimai, o atidarius batų dėžutę - joje batų nebuvo. Pakuotė buvo perpakuota DHL (greičiausiai Lenkijoje), uždėti tie lipdukai "REPACKED BY DHL". Na irgi susisiekiau su DHL, parašiau visą situaciją. Jie atrašė, jog pateikčiau įrodymus (nuotraukas), užpildyčiau specialų blanką, kuris kaip supratau skirtas pačiam DHL, o net ne jiems. Viską turėjau padaryti per 2 dienas, o iš jų atsakymo sulaukti iki 10 dienų, jei gerai pamenu. Praėjo dvi savaitės - nėra atsakymo, tai nusprendžiau dar kartą parašyti - jokio atsakymo. Rašiau taip dar 3 kartus, bet jokio atsako, nors visos nuotraukos pateiktos, viskas užpildyta tvarkingai. Tas perpakavimas tikrai galėjo būti geras kabliukas, jog atgauti pinigus už prekę arba bent jau gauti tą prekę pakartotiniu siuntimu, bet kaip dabar supratau, jog net ir tokiu atveju, šansų beveik nėra. Vėliau susisiekiau tiesiogiai su DHL, pateikiau visus tuos pačius įrodymus. Pažadėjo išspręsti situaciją, bet jų atsakymas po savaitės buvo tiesiog kreiptis pakartotinai į pardavėją ir jie niekuo negali padėti. Nežinau, galbūt kažką blogai dariau šioje situacijoje, neskaitant to, jog nepasitikrinau iškart kurjeriui atvežus, bet panašu, jog tokiose situacijoje atgauti prekę arba pinigus labai mažai šansų. Nuo šiol kai atveža visada atsidarau siuntą prie kurjerio ir sutikrinu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man panaši situacija buvo. Atėjo užsakymas, atvežė kurjeris, niekada žinoma netikrinu prie jo akių, ar visos prekės, nes iki tol nebuvo jokių problemų ir užsakymų gan nemažai daręs ir didesniais kiekiais, viskas būdavo idealiai. Bet va, tuomet atidariau siuntą, ten buvo visos dėžutės ir įpakavimai, o atidarius batų dėžutę - joje batų nebuvo. Pakuotė buvo perpakuota DHL (greičiausiai Lenkijoje), uždėti tie lipdukai "REPACKED BY DHL". Na irgi susisiekiau su DHL, parašiau visą situaciją. Jie atrašė, jog pateikčiau įrodymus (nuotraukas), užpildyčiau specialų blanką, kuris kaip supratau skirtas pačiam DHL, o net ne jiems. Viską turėjau padaryti per 2 dienas, o iš jų atsakymo sulaukti iki 10 dienų, jei gerai pamenu. Praėjo dvi savaitės - nėra atsakymo, tai nusprendžiau dar kartą parašyti - jokio atsakymo. Rašiau taip dar 3 kartus, bet jokio atsako, nors visos nuotraukos pateiktos, viskas užpildyta tvarkingai. Tas perpakavimas tikrai galėjo būti geras kabliukas, jog atgauti pinigus už prekę arba bent jau gauti tą prekę pakartotiniu siuntimu, bet kaip dabar supratau, jog net ir tokiu atveju, šansų beveik nėra. Vėliau susisiekiau tiesiogiai su DHL, pateikiau visus tuos pačius įrodymus. Pažadėjo išspręsti situaciją, bet jų atsakymas po savaitės buvo tiesiog kreiptis pakartotinai į pardavėją ir jie niekuo negali padėti. Nežinau, galbūt kažką blogai dariau šioje situacijoje, neskaitant to, jog nepasitikrinau iškart kurjeriui atvežus, bet panašu, jog tokiose situacijoje atgauti prekę arba pinigus labai mažai šansų. Nuo šiol kai atveža visada atsidarau siuntą prie kurjerio ir sutikrinu.

O kiek laiko toks sutikrinimas užtrunka? Jei kiekvieną dėžutę atidarinėt, tai ir vakaras gali ateiti betikrinant...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kiek laiko toks sutikrinimas užtrunka? Jei kiekvieną dėžutę atidarinėt, tai ir vakaras gali ateiti betikrinant...

Na taip, jei dar prekių koks 50, tai dėl to ir tingisi tikrinti, o ir patys kurjeriai nelinkę laukti, nes jiems gi irgi laikas ribotas. Batai 45 eurus kainavo, tai šiek tiek gaila buvo tiesiog lengvai į tai numoti, todėl ir pabandžiau pasinaudoti galimybe. Bet galutiniam rezultate teko dar kartą užsisakyti tuos pačius batus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir buvau nusvilęs :) trūko prekės kurios kaina buvo ~50eu, irgi nieko neišėjo susitarti, papraščiausiai paprašė irodymų, o po to tylėjo, "penėjo" pažadais, galiausiai sako kreipkis tiesiai į pardavėją... turbūt ta dainelė dainuojama visur..

 

Nuo tada pradėjau tikrinti prekes, ypač tas kurios "repacked" kurjeriai niurzga, greičiau liepia pasirašyt, tipo jam reikia važiuot, o man vienodai, ramiai sau pakuoju prekes, tikrinu pagal sąrašą, kai viską patikrinu pasirašau ir atsisveikinu, man kurjerio problemos kaip ir neidomios, geriau jau sugaišt jo 15minučių nei man prarast 50eu... ;]

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žiūriu kalba pradėjo eiti apie kurjerius, taip geriau prieš pasirašant pasitikrint prekes... Yra buvę atvežė iš vienos kompiuterių parduotuvės prekes ir sakau duokit pasirašyt, o jis gi sako tai aš jau pasirašiau už tave.. Pala, pala sakau o tai prekės nepatikrintos ir jeigu trūks ar bus brokuota ką tada darysiu aš? Visa laimė, kad prekės buvo tvarkingos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi lygiai prieš savaitę gavau sportsdirect užsakymą ir iš karto pastebėjau, kad trūksta 1 prekės, ant popieriaus parašyta, kad tas drabužis yra pakuotėję... Nedelsdamas parašiau į supportą, viską ko prašo tokiu atvėju, t.y orderio numerį ir prekės numerį. Jau praėjo visa savaitė, negavau jokio atsakymo... Kaip reikėtų elgtis, nes pirmą kartą susiduriu su tokia problema ir apskritai tai buvo mano pirmasis užsakymas iš sportsiderct, jaučiuosi apgautas, pinigai sumokėti prekės nėra... Patarkit.

 

Kaip mokėjai?

 

Jeigu per paypal, keli claim'ą resolution centre. Jeigu per kortelę, tiesiu taikiniu į banką. Esi apdraustas VISA kompanijos. Beto, jeigu buvo verified by visa arba mastercard secure code, dar geriau. Turi su savimi atsiprintinęs visus emailus, kur bandei kontaktuot, bet jokio atsakymo negavai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip mokėjai?

 

Jeigu per paypal, keli claim'ą resolution centre. Jeigu per kortelę, tiesiu taikiniu į banką. Esi apdraustas VISA kompanijos. Beto, jeigu buvo verified by visa arba mastercard secure code, dar geriau. Turi su savimi atsiprintinęs visus emailus, kur bandei kontaktuot, bet jokio atsakymo negavai.

Atsiskaitinėjau paypalu, o emailų išsaugotu neturiu, kadangi rašiau supportui per patį website t.y užpidžiau formą, o kaip supratau tie laiškai niekur neišsisaugo, tik turiu gautą laiška, kad ale jie atsakys per 1-5 darbo dienas, o praėjo jau 7 darbo dienos...

Redagavo xamer
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man buvo labai panaši situacija, kai pirkau iš sportsdirecto pirmą kartą. Suma buvo apie 1500Lt(apsipirkinėjom šešiese). Aš mokėjau per paypal, nes dar tada nežinojau ar patikimą įmonė yra sportsdirectas. Pirmoji klaida buvo pirkimas Paypalu(galbūt mano nesigilinimas į jų DUK), nes tuomet dar nežinojau, kad perkant iš Anglijos per Paypalą, Paypalas prisideda 4%~ mokestį nuo visos sumos. Tai man papildomai atsiejo 60Lt.

Po dviejų savaičių gavau prekes. Mano brolis priimė jas iš kurjerio, ir net nepatikrinęs ar viskas vietoj, pasirašė. Grįžęs namo , atidariau dėžę ir nustebau : didžioji dalis pakuočių praplėštos. Pasigedau brangiausio daikto - bliuzono - kurio vertė apie 200Lt. Priklijuotuose dokumentuose bliuzonas buvo paminėtas. Taigi pakėliau ginčą (dispute) per paypalą , bet dar taip pat jiem parašiau žinutę. Cituoju : "Enquiry:

 

Hello !

I would like to inform you that I didn't get my ordered item : " adidas Chelsea Home Shirt 2012 2013 Ladies Colour: Reflex/Gold Size: 10 (S)" I have ordered about 40 items. The most expensive item from my order is missing... ";

 

jie atrašė :

 

Dear Kajus

As a dispute is open we cannot issue a refund.

Please close the dispute and we can process this for you.;

 

uždariau iškeltą disputą :

 

I have already closed my dispute on paypal and now i am waiting for my refund.

Best regards, Kajus

 

ir tuomet po keleto dienų sulaukiau:

 

Dear Kajus

 

Thank you for your email.

I am sorry to hear an item was missing from your order, the cost of this has now been refunded back to your account.

Please accept my apologies for the inconvenience caused.

Kind Regards,

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Taigi , grąžino pinigus (grąžinti pinigai keliavo apie savaitę į mano sąskaitą nuo paskutinio laiško gauto iš jų). Dabar sportsdirect'e apsipirkinėju nebe per paypal, o tiesiogiai su visa kortele. Pasitikiu. Viskas iki šiol tvarkoj, tik mano subjektyvia nuomone, DHL yra ta silpniausia grandis tarp mano namų ir sportsidrect'o. Paskutinį kartą apsipirkinėjant prekės atkeliavo didialiame maiše. Jis buvo keliose vietose stipriai įplyšęs. Kurjeris aiškino , kad čia transportavimo pasekmės, bet mano nuomone , jie apžiūrėjo ar nebuvo kažko labai vertingo. Ačiū Dievui , tada niekas nebuvo dingę. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man buvo labai panaši situacija, kai pirkau iš sportsdirecto pirmą kartą. Suma buvo apie 1500Lt(apsipirkinėjom šešiese). Aš mokėjau per paypal, nes dar tada nežinojau ar patikimą įmonė yra sportsdirectas. Pirmoji klaida buvo pirkimas Paypalu(galbūt mano nesigilinimas į jų DUK), nes tuomet dar nežinojau, kad perkant iš Anglijos per Paypalą, Paypalas prisideda 4%~ mokestį nuo visos sumos. Tai man papildomai atsiejo 60Lt.

Po dviejų savaičių gavau prekes. Mano brolis priimė jas iš kurjerio, ir net nepatikrinęs ar viskas vietoj, pasirašė. Grįžęs namo , atidariau dėžę ir nustebau : didžioji dalis pakuočių praplėštos. Pasigedau brangiausio daikto - bliuzono - kurio vertė apie 200Lt. Priklijuotuose dokumentuose bliuzonas buvo paminėtas. Taigi pakėliau ginčą (dispute) per paypalą , bet dar taip pat jiem parašiau žinutę. Cituoju : "Enquiry:

 

Hello !

I would like to inform you that I didn't get my ordered item : " adidas Chelsea Home Shirt 2012 2013 Ladies Colour: Reflex/Gold Size: 10 (S)" I have ordered about 40 items. The most expensive item from my order is missing... ";

 

jie atrašė :

 

Dear Kajus

As a dispute is open we cannot issue a refund.

Please close the dispute and we can process this for you.;

 

uždariau iškeltą disputą :

 

I have already closed my dispute on paypal and now i am waiting for my refund.

Best regards, Kajus

 

ir tuomet po keleto dienų sulaukiau:

 

Dear Kajus

 

Thank you for your email.

I am sorry to hear an item was missing from your order, the cost of this has now been refunded back to your account.

Please accept my apologies for the inconvenience caused.

Kind Regards,

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Taigi , grąžino pinigus (grąžinti pinigai keliavo apie savaitę į mano sąskaitą nuo paskutinio laiško gauto iš jų). Dabar sportsdirect'e apsipirkinėju nebe per paypal, o tiesiogiai su visa kortele. Pasitikiu. Viskas iki šiol tvarkoj, tik mano subjektyvia nuomone, DHL yra ta silpniausia grandis tarp mano namų ir sportsidrect'o. Paskutinį kartą apsipirkinėjant prekės atkeliavo didialiame maiše. Jis buvo keliose vietose stipriai įplyšęs. Kurjeris aiškino , kad čia transportavimo pasekmės, bet mano nuomone , jie apžiūrėjo ar nebuvo kažko labai vertingo. Ačiū Dievui , tada niekas nebuvo dingę. :)

 

Tame ir problema, jog dabar jie atrašo tik patį pirmą kartą, greičiausiai paspaudžia roboto sugeneruotą žinutę išsiųsti tam tikro vartotojo skundui, o kai vartotojas įvykdo reikalavimus, jie daugiau nebeatsako. Bent jau man taip buvo, panašu, jog ir temos autoriui tas pats. Matyt iš metų į metus naglėja SportsDirect.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paypalui claimas duotas, paprašė tracking number kur ale jiems išsiunčiau prekę atgal, parašiau į tą laukelį, kad jokio tracking neturiu nes nieko negrąžinu, parašyta kad iki 10-05 paypala išsiiaiškins... Kas keisčiausia, kad negavau nei vieno atsakymo iš sportsdirect, nors jiems siunčiau 3 laiškus...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jai prekiu truks gali nepasirasyti, nes tai gali buti taip kad ju kalte, nes ir seip teko dirbti mutinejae netoli kauno oruosto laisvajame sandeli tai ten uzmaciau lentinoje DHL sunta dezute kuri buvo aplabdita ir uzklijuota patiketa mutinei ir seip ten ipac mutinei dezes buna apgantintos:P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kartą atėjo dveji "Helly Hansen' sportiniai kostiumai be kelnių.Neatgavau nei pinigų,nei kelnes vėliau atsiuntė.Prieš savaitę trūko dviejų porų Nike kedų.Tai dar ąčiū Dievui,kad ten buvo mano kedai,o ne žmonių kurie buvo užsisakę...Pinigus bučiau iš savo kišenės grąžines,nes čia jau mano bėda,klientui "iki lempos" kas per problemos pas mane su SD,bet gali ir pagalvot,kad išvis nebuvau užsakęs...Bet įvyko stebuklas,ir kurjeris kitą dieną atvežė trūkstamus kedus :) Gaila,manęs paties nebuvo,bučiau tikrai pasidomėjęs,kad čia per siuntų skaidymas :D

Beje,kai pamačiau,kad kedų trūksta,iškart buvo parašyta SD-atsakymo jokio,nors ir nebereikia :D Taigi,su SD gana didelė loterija,ne tik dėl dydžių,bet ir be nieko gali likt.Turėjau panašią problemą su Kinais,tai buvo rimtas pavojus netekt apie 10klt,pinigai vesti buvo net ne per PP,ir pinigai kurie jau buvo nurašyti į nuostolius,per stebuklą buvo geranoriškai grąžinti(ne be kolegos pastangų) :)

Taigi tikėkit stebūklais Gerbiamieji,jų kartais būna... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 mėnesių...

As is sportsdirect pirkau 3 kartus niekad netikrinau prie kurjerio visada viska gaudavau tik karta bruokotas kelnes atsiunte bet nk nerasiau jiem. Dabar pradesiu tikrint prie kurjerio gautas prekes ir jei pamatysiu kad truksta kazko ir ta preke irasyta kad ji yra tai ka tada man daryt nepasirasinet ar ka? Jei kurjeris sakys nezinau man tokia siunta dave turbut pardei neidejo ka tada daryt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...