Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Pirkau tam tikrą prekę iš ebay, ji gerokai vėlavo, todėl iškėliau bylą dėl pinigų grąžinimo. Kaip tyčia šiandien jau gavau siuntinį (byla dar neuždaryta), tačiau prekė pažeista.

 

Ką šiuo atveju būtų geriau daryti? Reikalauti pinigų dėl negautos prekės, prašyti atsiųsti naują ar informuoti, kad gavau, bet pažeistą? Nes kiek žinau, tektų siųsti atgal pažeidimo atveju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negauna, jei siųsta per unregistered mail.

Kiek suprantu Economy Int'l Shipping be tricking nr nesusekamas, tai tuomet dar durnesnis klausimas: tokių principu galima nurodyti, kad jokių prekių negaunu?

 

Pagal sugadintos prekės sąlygas, kurias iškėlė pardavėjas, turėčiau apmokėti pašto išlaidas siunčiant prekę atgal (kas tikriausiai būtų brangiau, nei pati prekė).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek suprantu Economy Int'l Shipping be tricking nr nesusekamas, tai tuomet dar durnesnis klausimas: tokių principu galima nurodyti, kad jokių prekių negaunu?

 

Pagal sugadintos prekės sąlygas, kurias iškėlė pardavėjas, turėčiau apmokėti pašto išlaidas siunčiant prekę atgal (kas tikriausiai būtų brangiau, nei pati prekė).

 

Buvo panaši situacija:

Siuntė galinio vaizdo kamerą. Keliavo ji pas mane daugiau nei mėnesį ir parašiau siuntėjui, permetė pinigus atgal be jokių įrodymų ir panašiai, o po dar trijų mėnesių gavau pačią kamerą :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Kiek suprantu Economy Int'l Shipping be tricking nr nesusekamas, tai tuomet dar durnesnis klausimas: tokių principu galima nurodyti, kad jokių prekių negaunu?

 

Pagal sugadintos prekės sąlygas, kurias iškėlė pardavėjas, turėčiau apmokėti pašto išlaidas siunčiant prekę atgal (kas tikriausiai būtų brangiau, nei pati prekė).

 

Kad tau tracking numerio nedavė, tai dar nereiškė, kad neregistruotu siuntė.

 

Pagrinde neregistruotu siunčia laišku ir smulkius daiktus. Nelabai ką įrodytų tokiu atveju, nebent jei turi čekį ar dar kažką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad tau tracking numerio nedavė, tai dar nereiškė, kad neregistruotu siuntė.

 

Pagrinde neregistruotu siunčia laišku ir smulkius daiktus. Nelabai ką įrodytų tokiu atveju, nebent jei turi čekį ar dar kažką.

Dėl negautos prekės gavau tokį atsakymą iš pardavėjo:

We are sorry to hear that you haven't got your order. Recently the Hong Kong Post announced that all items shipping by air are now subject to x-ray screening for regulated materials. This additional screening caused delay in shipment. Please be assured that your order has been shipped, but may arrive later because of this issue. I apologize for the delay. Because we use regular Hong Kong airmail to deliver our product, there is no tracking# offered, so we can't check the item by ourselves. But we would love to go to our logistic company have a check for you and to see where is your parcel, ok? Please don't worry we will do our best for you and be responsible for you. 10 days later if the item is still not on your side, please feel free to contact us. We would like to resend you a new one if you like . Please don't worry, ok? Please don't escalate this dispute or give us any negative feedback or neutral feedback without communication. Kind regards

 

Tai kiek supratau, savo logistikos centre jie gali patikrinti, kur mano prekė?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hongkong paštas apskritai prasčiausias su kuriuo teko susidurt, gal tik pasitaikė taip. Siuntinius siunčia ilgai, kartais net išsiųst jiems nepavyksta, grąžina siuntėjui.

O dėl sekimo, kiek matau sako, kad trackingo neturi tai nelabai ką jie ir sužinos.

Gali prašyt pinigų atgavimo, nemanau, kad nuskriausi. Mane nervai ima, iš principo nerašyčiau, kad gavau, pats esu nukentėjęs nuo jų, tačiau priklauso nuo pardavėjo, taigi čia tik sąžinės reikalas kaip pasielgsi. Gali rašyt, kad gavai ir jei prekės defektai netrukdo naudojimui, drąsiai gali prašyt dalies pinigų.

Redagavo Dyneris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai

Dėl negautos prekės gavau tokį atsakymą iš pardavėjo:

 

 

Tai kiek supratau, savo logistikos centre jie gali patikrinti, kur mano prekė?

 

Nežinau kiek tas tiesa, tiesiog po 10 dienų jiems parašyk jei nebūsi gavęs ir atsiųs tau naują.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keiti Case į "Not as described" ir siunti prekę atgal (gali paprašyt ir padengt dalį/visą siuntimo kainą ir garantuoju, kad kompensuotų) - tokia yra normali praktika

 

O ne pirkai prekę, gavai prekę (nesvarbu, kad pažeista) ir dabar dar nori pasipelnyt antrą už dyką gaunant, o pirmą pasiliekant?

 

Nesielk kaip ubagas :))

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Panasi situacija buvo- pirkau RAM, ilgai keliavo, iskeliau Case" Not received", po kurio laiko gavau preke. Parašiau kad gauta, bet neveikia. Tada pardavejas sutiko grazinti pinigus, tik as jam tureciau grazinti preke. Bet man siuntymas atgal kainotu tiek, kiek mokejau uz preke- nusiunciau jam nuoroda i post.lt ikainius. Tai grazino pinigus ir nereikalavo grazinti prekes. Man is jos jokios naudos nes neveikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...