Pereiti prie turinio

Greitai važiuojant pradeda pūst šaltą orą


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Bandžiau ieškot forume/google nelabai radau, nebežinau kur kreiptis.. servisas tegu lieka blogiausiam atvejui...

 

Problema trumpai tokia, jog važiuojant iki 100km/h automobilio pečiukas veikia puikiai, t.y. šildo/šaldo pagal nustatytus parametrus.

Bet va viršijus 100km/h ir nustatymų nekeičiant, jaučiasi, kaip oras iš ortakių vis vėsta vėsta... kol tampa apyligiai toks koks lauke, ta prasme ispūdis lyg pečiukas nustoja dirbti. BET numetus greiti iki ~100km/h oras vėl sušyla, ir pučia pagal nustatyta parametrą...

 

Keista problema, bet gal žinote nuo ko pradėt ieškot šaknų?

Auto - E39 530d 2000 metų sedanas

 

P.S. važinėjant mieste mašinoje nors ir pirtį darykis, jokios problemos, bet va trasoje neimanoma važiuot greičiau negu 100km/h nes prišalsi prie vairo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Butu ezys tai nepustu oro.

Klysti

o tai kai trūksta antifryzo kaip tik ne dar labiau ten viskas kaista?

Aš nežinau, tik spėju, menkos mano žinios ta tema

Variklis kaista, bet ne pučiamas oras. Veikimo principas, kaip verdančio katilo, ne katilas skleidžia šilumą, o verdantis vanduo, šiuo atveju antifryzas

Redagavo KarolisV93
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Koks tikslas? Variklis, kaip sakė temos autoriaus, šyla tolygiai ir pasiekia darbinę temperatūrą, kol greitis <100km/h pučia gerai.

 

simptomai tokie, kaip termostatas visą laiką atidarytas, tai ir pasiūliau, o dėl temperatūros, tai irgi nebūtinai gerai gali rodyti ar daviklis stovi palankioj vietoj, reik labiau analizuoti.

 

Temos autorius gali dar pabandyti uždengti dalį(pvz pusę) raiatoriaus ir tada pabandyti greičiau pavažiuoti(100kmh+) ir žiūrėti kas darysis, žinoma, stebint temp, kad neužkiltų per daug, jei padėjo, tai bus termostatas, jei ne, vis tiek gali būt termostatas arba taip kas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as buciau irgi uz termostata, nes greitai vaziuojant oro srautas pereina per radiatoriu ir vesina antifriza. o termostatas, kai temp. mazdaug iki 87-90 laipsniu turi dar but pilnai uzsidares,tik kai virsija ~90 laipsniu, tada pradeda atsidarineti. Tali but kad termostatas pilnai neuzsidaro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš esmės gali būt skirtingų atvejų prieš termostato kapituliavimą, tai kaip ir Jūsų variantas gali būt teisingas.

 

O bet tačiau, kiek pasitaikydavo ar tekę matyt, jeigu termostatas pilnai neužsidaro, prie šių dienos temperatūros variklis nepasiekia darbinės temperatūros, dėl kaip ir paminėjot - oro srauto per radiatorių, kuris vėsina antifryzą.

 

Dar vienas momentas - EGR termostatas.

Redagavo KarolisV93
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...