Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Noriu tiesiog perspėti, kad jeigu įsigijote ten prekę ir norėsite ją pakeisti, gali tekti su jais pabendrauti šiek tiek daugiau. (na, galbūt geriau pasakius sulaukti niekam tikusių pažadų). Jokių screen'ų neturiu, tiesiog noriu pasakyti, kad geriau vengti šios parduotuvės.

 

Taigi istorija prasidėjo nuo to, kad Kalėdoms ieškojau telefono ir taip, kaina pas juos buvo pati mažiausia (444.00). Kadangi Kalėdos buvo ne už kalnų, rašiau jiems į "live" pagalbą, ar turi būtent juodos spalvos Nokia lumia 520. Atsakė, kad jį gaus rytoj ir TIKRAI pristatys iki Kalėdų, o dabar liepė užsakyti baltą telefoną (juodo prekyboje nebuvo) ir komentaruose parašyti, jog noriu juodo. Buvo pasakyta, kad viskas bus sutvarkyta. Na, pralaukiau telefono, o tas, kuris turėjo jį gauti liko be dovanos. Telefoną gavau kitą darbo dieną:

 

Jau tą pačią dieną Jiems rašiau dėl iškilusių problemų: telefonas buvo BALTOS spalvos, ant nugarėlės buvo užlipintas lipdukas (galbūt jie būna ir ant kitų telefonų, tačiau suabejočiau), o apie įpakavimą nešneku, tiesiai ant pakuotės su lipnia juostele buvo prilipinti dokumentai. Ačiū Dievui telefonas veikė, tačiau reikėjo būtent juodos spalvos, o pristatymo laikas jau buvo nebesvarbus. Po ilgų derybų (į vieną klausimą jie atsako po pusvalandžio ir tikrai nesumeluosiu, nes buvo taip, kad laukiau ir valandą) įvykdėm keitimą ir jie atsiuntė kurjerį. Na, jis pasiėmė siuntą atgal, o aš iki šiol laukiu dokumento, kurį turiu pasirašyti dėl keitimo. Dėl jo šiandien rašiau jau ketvirtą kartą, ir kiekvieną kartą buvo žadama, kad jį atsiųs el. paštu. Šiandien žadėjo atsiųsti per 10 minučių ir spėkite, jo nėra (beje, šiandien operatorius netgi atsijungė nuo pokalbio) :D

 

Viskas išsisprendė.

Redagavo Lemo1270611
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Eiline reklama daroma...

 

Kurioj vietoj tu čia matai reklamą? Tai jau ne pirmas šaltinis įspėjantis mane apie rde problemas su įsipareigojimais laiku pristatyti prekę, dėl ko skubiai prireikus dovanos ar tiesiog įsigyti kažkokį daiktą aš tiesiog renkuosi kitais parduotuves. Reiškia, kad jie dėl to praranda klientą (ir tikėtina ne mane vieną), tad nepavadinčiau to reklama.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...
  • po 4 mėnesių...

pas juos aptarnavimas klaikus net truksta zodziu. parasai laiska tai atraso kita diena arba net po 2 dienu. zaidimas ir tiek. preke uzsisskai prie kos parasyta kad sandely yra ir turetu pristatyt max per 4 d.d o po tu 4 dienu klausi ju kur preke tai atraso kad dabar neturi ir laukia kol jiem atsius. tai kur cia normalus aptarnavimas. tuo labiau kai padarai uzsakyma jie paskambina ir patvirtina bet nepasako nei kad neturi dabar ir net nepranesa kada bus. zodziu pabandziau viena karta, laiko sugaisino suerzino ir daugiau nebepirksiu is ju ir kitiem tik blogus atsiliepimus sakysiu. tokiu aptarnavimu jie tikrai nepritrauks klientu. didelis minusas jiem.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...