Pereiti prie turinio

krienaz

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    296
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
  2. Patinka
    krienaz gavo reakciją nuo RENALDASJ sqlite3 slaptazodzio hash'inimas   
    INSERT INTO User(epost, hash_slaptazodis, vardas) VALUES ('[email protected]', MD5('user123'), 'Marius');
     
    O, už kampo matau beišlendant dar vieną citybee platformą :)
  3. Patinka
    krienaz sureagavo į Sicario Darbo biržos niuansas.   
    Tegu išsiima individualią veiklą susijusią su specialybe ir tiesiog su ja nieko nedaro, biržai tinka toks "atidirbimas"
  4. Patinka
    krienaz sureagavo į Allis Pelnas iš puslapio utopija ar realybė?   
    O tu nepastebėjai kad ten kažką reklamuoja, ieško klientų, pardavinėja, referalina. Tutorialai tik dėmėsiui pritraukti.
  5. Patinka
    krienaz sureagavo į biz Patikėję Pauliaus Aršausko pasakomis prarado tūkstančius, jo veikla sudomino ir teisėsaugą   
    Tai kai sugalvoji pats kelti tai turi nuo kompiuterio nueit. Arba dirbi prie kompo, arba keli.
    Jei Arminas keltu tai irgi turbut tais momentais kai kelia nebutu prie kompo.
  6. Patinka
    krienaz sureagavo į tomaxsas local server spratinimas. Programines irangos spratumo pagreitinimas.   
    o tai kokie kompai kur programa sukasi?
  7. Patinka
    krienaz sureagavo į Tmaster Profinode com - kaip kovojat   
    nagais ir dantimis
  8. Patinka
    krienaz sureagavo į ellypse DELFI rašo apie dar vieną uždarbietį   
    o jezau,sukrutinau.Atsiprasau,kad sukrutinau
  9. Patinka
    krienaz sureagavo į simasj .lt domenų sąrašas   
    Kitą kartą naudok tokį SQL:
     

    select count(*) from `domains` group by `registration_status`
     
    ;)
     
    Aš manau ne man vienam, bet daugeliui smalsu - kokio senumo tai sąrašas ir kaip sudarytas? Iš kokių šaltinių atnaujini informaciją?
  10. Patinka
    krienaz sureagavo į Auksinis Smulkaus verslo plėtra griaunančių technologijų epochoje   
    Mano klaidos, kurias pastebėjau - noras viską daryti pačiam, pasitikėjimo kitais trūkumas, nemokėjimas išaiškinti kitiems savo idėjas ir vizijas (gal ir bijojau kiek, kad pasisavins idėjas ar palaikys bepročiu), išsimėtymas po kelias veiklas... todėl nebespėjau visko aprėpti, klientams atsakydavau trumpai, todėl ėmėsi daugiau rastis ne itin patenkintų mano konsultacijomis... tinklapis ir forumas užbuksavo (nors veikia), nes nebuvo laiko ir jėgų užsiimti, samdyt specams gailėjau babkių ir žinojau, kad vis tiek norėsiu toliau pats tobulinti, tai suardysiu programerių darbą... daug laiko ir jėgų pareikalauja samdomas darbas, iš buvusių veiklų nedarau beveik nieko, tik kartais pasirodau, kad manęs nepamirštų. Reklamos beveik jokios dabar sau nedarau, gal svarbiausia dėl to, kad negaišintų manęs su tuščiais klausimais ir savo reklamomis. Bandymai kooperuotis, susirast partnerį verslui nedavė nieko apčiuopiamo - žmonės nori čia ir dabar kad eitų pinigai, nori iš karto normalios algos, verslu netiki, gal jiems reik parodyt Ferrari iš karto, tada susidomėtų? Buvo sumanymas nuomotis erdvę HUB'e, bet kad su partneriais nepaėjo, tai pigiau namie dirbti su savo projektais... dabar semiuosi žinių ir stengiuosi tobulėti pats. Kai turėsiu, ką parodyt, veikiantį ir išdirbtą iki galo pavyzdį konkretų savo veiklos, tada bus laikas parodyt potencialiems partneriams, gal net šiaip žmonėms, pamatyti jų reakciją ir t.t. Kitus mokyti visai dabar praėjo noras - kai bus susidomėjimas, tada gal ir parodysiu, pamokinsiu, dabar ne laikas tam.
  11. Patinka
    krienaz gavo reakciją nuo Mindaugs Kaip naudotis lynda.com nemokamai   
    Kam mokitis jaigu givenimąs visko išmokis?
  12. Patinka
    krienaz sureagavo į Thirdsoul Pigikaina.lt - elektroninė parduotuvė?   
    Domenas, pigi kaina... Kaip kaina gali buti pigi... Na cia mano pastebejimas.
  13. Patinka
    krienaz gavo reakciją nuo SofteriZ Duomenų išpostinimas   
    https://jsfiddle.net/wxc4eL8f/
  14. Patinka
    krienaz gavo reakciją nuo Mindaugs Kaip naudotis lynda.com nemokamai   
    Kam mokitis jaigu givenimąs visko išmokis?
  15. Patinka
    krienaz sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  16. Patinka
    krienaz sureagavo į martisxxl Kaip naudotis lynda.com nemokamai   
    Sveiki, užtikau būdą, kaip užsiregistruoti lynda.com nemokamai bei gauti prieigą prie visų jų kursų, tad pasidalinsiu.
     


     
    1. Eikite į http://www.fakenamegenerator.com, spauskit advanced options, ten spauskite Switch to Region, pasirinkite Virginia. Spauskit generate. Prie el-pašto spauskite Click here to activate it! Ir turėkite kažkur įsijungę tą langą, nes į paštą atsiųs prisijungimo duomenis.
     
    2. Eikite į https://www.dclibrary.org/catalog/account/application , ten suveskite visus sugeneruotus duomenis (el-paštą irgi). Spauskit Request library card.
     
    3. Palaukite 5-10min.
     
    4. Eikite į 1 žingsnyje minėtą langą, ten turėjo atsiųsti prisijungimo duomenis. (ID ir PIN). Juos užsirašykite.
     
    5. Eikite į Lynda.com , spauskite Sign in. Atsidariusiame lange spauskite Sign in with your organization portal . Į langą įrašykite dclibrary.org, spauskite Continue. Įveskite savo ID ir PIN. Pabaikite registraciją.
     
    6. Viskas, dabar galite naudotis visomis lynda.com pamokomis :)
     

    Sėkmės!
  17. Patinka
    krienaz sureagavo į icecolder BTC saugyklos. Reikia patarimo.   
    Man atrodo tuoj apsivemsiu nuo to, kas vyksta paskutiniu laiku su BTC internetinem piniginem. Per du metus laiko tiek visko neatsitiko kiek per paskutini menesi. Nebezinau ar man cia taip sekasi ar cia skaitosi viskas normalei. Per menesi laiko prarasti, o tiksliau ivairiausiais budais paciu piniginiu pavogti keli simtai eur.
     
    Jau rasiau apie tai, kaip spectrocoin puikiai issivarte palankiai susikloscius aplinkybem ir neatidave 110 eur. Kitos pinigines pries 3 savaites buvau nuleistas dar ant poros simtu net ne del pinigines kaltes, o todel kad per ju isduota kortele issigrynindavau btc ir pasirodo wavecrest isduodamos korteles net ir verifikuotos, turi lubas, kurias pasiekus uzblokuojamos- mano verifikuota kortele buvo tiesiog uzblokuota be jokiu paaiskinimu. Rasiau ir i ja isdavusia pinigine, ir i wavecrest supporta, ir gavau tik nerislu atsakyma, kad atblokuota nebus ir jokiu kodel. Kadangi grininamos sumos budavo visada plius minus tuo paciu laiku ir visada lygiai tokios pat, greit sumeciau viska ir gavosi toks idomus skaiciukas- lygiai 20k per metus. Kortelej liko uzrakinti apie 200 eur. Dokai svarus, siunciau ir papildomai ID kortele ir pasa, niekas negelbeja. O siandien gavau spyri dar ir is trecios btc pinigines (wirexapp)- bandziau persiust btc, suvedziau adresa ir ivedziau suma. Uz 120 eur ekvivalenta paskaiciavo 38 eur blockchain fee, kas yra visiskas kliedesys. Paspaudziau cancel, puslapis persikrove, nuo balanso tiesiog dingo net ne 38, o 51 eur, transakcijos net iraso sarase nera. Va taip va.. Sitie visada buvo ir bus pilni bugu ir jie su jais nekariauja, todel net zinau kad neatgausiu to nurasyto fee. Paslepti mokesciai visose piniginese irgi da#keiksmažodis# negyvai- mano megstama btc pinigine kur mokesciai buvo labai pakenciami, perdirbo kazka ir dabar mokesciai irgi tapo kazkoks kosmosas.
     
    Zodziu po visu situ is eiles sekusiu nesamoniu noreciau rast kokinors buda laikyt SAUGIAI btc taip kad piniginei uzplaukus savo purvinu nagu ant btc balanso negaletu uzdet, taip pat naudojamas budas neturetu turet tokiu debilisku mokesciu kaip kaikuriose piniginese, taip pat kad VISI su transakcija susije mokesciai butu MATOMI ir ne toki debiliski ir paslepti kaip daugumoj piniginiu. Ir reikalingas budas dar ir kazkaip laikas nuo laiko issigrynint dali pinigu.
     
    Pasidalinkit patirtim tie kurie darot daugiau transakciju ir prilaikot didesnes sumas- kokiom hardware/software piniginem naudojates ir kaip susimazinat pavedimo mokescius ir kaip issikeshinat su maziausiais transakciju mokesciais. Pasamprotavimai ka reikejo daryt su tuo kas jau buvo praeity- neidomus. Domina mintys kaip elgtis ateity. Help. Dekuj is anksto.
  18. Patinka
    krienaz sureagavo į lottomanjack Computta - nauja programėlė bitcoin-ams gauti   
    Jeigu negalima, tai negalima. Tiesioginė nuoroda, specialiai tems kurie skaito, kad žinios nieko nekainuoja ir nori viską gauti už diką.Tegul komisinius gauna Computta, o ne žmogus, bet tokiu atvejų pagalbos ir paaiškinimu kreipkitės irgi pas Computtą.
     
    Mano kompiuteris senas ir negalingas. Bet jeigu jis dirbtu visu pajėgumu, tai šiai dienai jo uždarbis sudarytu
     

     
    Savo kompiuterio potencialu uždarbi jus pamatysite diegiant programėlę
  19. Patinka
    krienaz sureagavo į lottomanjack Computta - nauja programėlė bitcoin-ams gauti   
    Neseniai buvo sukurta programėlė Computta, analogas programėlės NiceHash.
     
    Šios programėlės tikslas naudojant laisvus kompiuterio(ių) resursus pasirinkti pelningiausią algoritmą tam, kad kasti crypto monetas. Šias monetas po to automatiškai keičiami į bitcoin. Uždirbus 10 mBTC jus galite uždirbtus pinigus išvesti į savo bitcoin piniginę.
     
    Programėle nemokama. Taigi, kiekvienas dabar gali pabandyti kasti bitcoin. Jums tik reikia
     

    Užsiregistruoti tinklapyje Computta
    Atsiusti ir įdegti programėle Computta
    Nustatyti programėlės parametrus, kad netrukdytu jūsų darbui ir pradėti uždirbti bitcoin-us

     
    Taip atrodo pati programėlė

     
    Jeigu reikės pagalbos, klauskite, padėsiu.
  20. Patinka
    krienaz gavo reakciją nuo vidzinas REVOLUT patirtys   
    http://i1073.photobucket.com/albums/w384/martynas_123/Screenshot_2017-08-04-11-23-37_zpsgziommry.png
    http://i1073.photobucket.com/albums/w384/martynas_123/Screenshot_2017-08-04-11-26-31_zpsdeguszzv.png
     
    Su LT banko sistema jie nėra sukūrę patikimos ir išdirbtos sąsajos, ne tik aš vienas skundžiuos. O šiaip labai džiaugiuos, kad asmeniškai tau viskas visur veikia. Laikyk kardaną taip ir toliau :)
  21. Patinka
    krienaz sureagavo į Tmaster REVOLUT patirtys   
    Tigi ir tau asmeniskai euras yra dinges kol surmulio nepakelei, tad greicau viska gryninkimes ir kiskim euriukus i kojines
  22. Patinka
    krienaz sureagavo į RobertBorkowski Žmonių pritraukimas į puslapį iš Facebook grupių   
    Būtina suprasti kad vykdant tarpinkavimo veiklą visada reikia tureti dideli rezervą pinigų nenumatiems atvejams. Tarkim gauni vogtus pinigus, arba dingsta viena iš pusių, tarkim pardavejas neišiunčia prekes, pasako kad issiunte ir ieškok galų. Aš patiriu apie 3-5 proc apyvartines sumos nuostolių dėl nenumatytų atveju. Mano atveju tai apie 120 eurų per menesį. Pagalvok ar gali tai sau leisti.
     
    Paskutinis pavyzdis:
    Nusipirkau fara. Zmogus uz ja sumokejo, suderinau siuntima, paaiskejo kad lempa neoriginali. Grazinau pinigus kad nebuciau vagis, norejau siųsti atgal farą bet pardavejas nebuvo linkes gražinti man pinigų nes sake kad išpakuotos nepriims atgal. Teko parduoti per skelbimus už pusė kainos. Priskaičiavus siuntimus, bendras nuostolis 60 eurų + 2 sugaištos valandos.
  23. Patinka
    krienaz sureagavo į vycius2003 Šimtatūkstantinis protestas Maskvoje   
    o man gaila sausio 13 zuvusiu zmoniu, o apie sausio 13 byla isvis patyliu, jau 25 metus valkioja, tiria, nera nei nuteistuju nei kaltu, teisybe sako, sausio 13 byla istirs tada , kai nebeliks gyvu liudininku bei tu kurie prisidejo prie kraujo praliejimo.
  24. Patinka
    krienaz sureagavo į biz Lunch box - verslo idėja   
    Jau kelismetus vis pagalvoju, kodel gamintojai neisleidzia kazko panasaus kaip karinisdavinys, bet paprasrtiems zmonems, turistams, iskylautojams ir tt..
  25. Patinka
    krienaz sureagavo į ronner Verslas su Google Adsense!   
    Ar tikrai buvo būtina parašyt? Niekad į ją nekreipiau dėmesio, o dabar jaučiu, kad šaiposi, lyg žinodama koks mažas mano balansas prisijungus :/
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...