Pereiti prie turinio

Praktikos egzaminas Regitroje


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Kovo 13 laikau praktinį egzaminą Telšiuose, pats nesu vietinis ten iš mažesnio miestelio. Būsiu iš viso padaręs 4-5 pravažiavimus ten. Atrodo jaučiuosi pasiruošęs egzaminui. Su tėvais M raide nemažą laiką važinėjau, tai vairavimo baimės neturiu. Į ką reiktų labiau atkreipti dėmesį laikant egzaminą. Gal kas nesenai laikėt ten ir turit patirties būtų malonu, kad pasidalintumėte :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Kovo 13 laikau praktinį egzaminą Telšiuose, pats nesu vietinis ten iš mažesnio miestelio. Būsiu iš viso padaręs 4-5 pravažiavimus ten. Atrodo jaučiuosi pasiruošęs egzaminui. Su tėvais M raide nemažą laiką važinėjau, tai vairavimo baimės neturiu. Į ką reiktų labiau atkreipti dėmesį laikant egzaminą. Gal kas nesenai laikėt ten ir turit patirties būtų malonu, kad pasidalintumėte :)

Bazarink su instruktorium kai eisi link automobilio, nes jei nebus bazaro, bus nesmagu sedėt.

Nepamiršk aikštelėj nusileist/pasikelt veidrodėlių.

Šviesos!

Dairykis į veidrodėlius kas kokias 7 sekundes.

 

O daugiau kaip ir viskas turėtų būti gerai. Sėkmės :)

 

P.S. O dėl to ekonomiškumo gali net nesukt galvos.

Redagavo philips112
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su tuo ekonomišku važiavimu tai paprasta kaip 2x2..

 

1 šaiba pajudant

2 tipo kai pajuda mašina per savo ilgį (bet jungi prie 20 ir nesuki galvos)

3 prie 30

4 prie 40

5 prie 50

 

važiuoji mieste kur srautas kokia 3 šaiba tai jeigu artėji prie perėjos ar kur ir nesi tikras ar reikės stoti tai net neišjungi pavaros, tik atleidi gazą ir riedi, jei viskas ok toliau spaudi, nereikės sankabos mindyti. Važiuoji link šviesaforo ir matai, kad nespėsi tai išjungi bėgį ir riedi ant laisvo, prie stopo sustoji, va tau ir ekonomiškas vairavimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su tuo ekonomišku važiavimu tai paprasta kaip 2x2..

 

1 šaiba pajudant

2 tipo kai pajuda mašina per savo ilgį (bet jungi prie 20 ir nesuki galvos)

3 prie 30

4 prie 40

5 prie 50

 

važiuoji mieste kur srautas kokia 3 šaiba tai jeigu artėji prie perėjos ar kur ir nesi tikras ar reikės stoti tai net neišjungi pavaros, tik atleidi gazą ir riedi, jei viskas ok toliau spaudi, nereikės sankabos mindyti. Važiuoji link šviesaforo ir matai, kad nespėsi tai išjungi bėgį ir riedi ant laisvo, prie stopo sustoji, va tau ir ekonomiškas vairavimas.

nu cia jau nusisnekejai, ant 50 vaziuojant 4 pavara musi ir viskas, penktos visiskai nereikia :D jei 4 musi prie 40, tai tau masina prades trukciot siek tiek pristabdzius, o ir iki 50 tau kol pakils ketvirta pavara vaziuojant:D cia tau ne bezninas

Redagavo simascom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su tuo ekonomišku važiavimu tai paprasta kaip 2x2..

 

1 šaiba pajudant

2 tipo kai pajuda mašina per savo ilgį (bet jungi prie 20 ir nesuki galvos)

3 prie 30

4 prie 40

5 prie 50

 

važiuoji mieste kur srautas kokia 3 šaiba tai jeigu artėji prie perėjos ar kur ir nesi tikras ar reikės stoti tai net neišjungi pavaros, tik atleidi gazą ir riedi, jei viskas ok toliau spaudi, nereikės sankabos mindyti. Važiuoji link šviesaforo ir matai, kad nespėsi tai išjungi bėgį ir riedi ant laisvo, prie stopo sustoji, va tau ir ekonomiškas vairavimas.

 

Kiek pamenu Regitroj griežtai draudžia tokius baerius kaip riedėjimas ant laisvos pavaros, o autoriui patarčiau svarbiausia nesijaudint, nes jei pradėsi jaudintis prasidės klaidos. O šiaip tokiam mieste kaip telšiai nemanau, kad turėtų būti sunku išlaikyti, mažas miestas, eismo nedaug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal tu nejuokink 5 saiba 50 vaziuojant... juokdarys

nueik dabar į vairavimo mokyklą ir paprašyk ekonomiško vairavimo bilietuko kokio ir paklausk kaip su juo yra. Pats prieš kelias savaites į regitrą ėjau laikyti ir dėl šito detaliai išsiklausinėjau, iš lempos nesakyčiau "juokdarį"

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su tuo ekonomišku važiavimu tai paprasta kaip 2x2..

 

1 šaiba pajudant

2 tipo kai pajuda mašina per savo ilgį (bet jungi prie 20 ir nesuki galvos)

3 prie 30

4 prie 40

5 prie 50

 

važiuoji mieste kur srautas kokia 3 šaiba tai jeigu artėji prie perėjos ar kur ir nesi tikras ar reikės stoti tai net neišjungi pavaros, tik atleidi gazą ir riedi, jei viskas ok toliau spaudi, nereikės sankabos mindyti. Važiuoji link šviesaforo ir matai, kad nespėsi tai išjungi bėgį ir riedi ant laisvo, prie stopo sustoji, va tau ir ekonomiškas vairavimas.

 

Kiek pamenu Regitroj griežtai draudžia tokius baerius kaip riedėjimas ant laisvos pavaros, ir su tuo 4 prie 40, 5 prie 50 visiškai nusišnekėjai :D, o autoriui patarčiau svarbiausia nesijaudint, nes jei pradėsi jaudintis prasidės klaidos. O šiaip tokiam mieste kaip telšiai nemanau, kad turėtų būti sunku išlaikyti, mažas miestas, eismo nedaug.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek pamenu Regitroj griežtai draudžia tokius baerius kaip riedėjimas ant laisvos pavaros, o autoriui patarčiau svarbiausia nesijaudint, nes jei pradėsi jaudintis prasidės klaidos. O šiaip tokiam mieste kaip telšiai nemanau, kad turėtų būti sunku išlaikyti, mažas miestas, eismo nedaug.

dabar viskas kitaip, nuo sausio 1 tau nieko nesakys dėl tų riedėjimų ant laisvo.

 

gudročiai paskaitykit čia:

 

http://www.balsas.lt/naujiena/717119/nuo-2014-m-bus-tikrinami-ekologisko-vairavimo-igudziai-ir-teorines-zinios

 

Pirmoji pavara, kaip moko ekonomiško vairavimo mokykla, automobilis turi tik pajudėti iš vietos, o, pasiekus 10 km/h greitį, turėtų būti perjungiama antroji pavara, kuria automobilis įsibėgėti turėtų ne daugiau kaip iki 20 km/h. Automobiliui pasiekus 50 – 60 km/h greitį, rekomenduojama perjungti jau penktąją pavarą, jei tai leidžia automobilio techninės charakteristikos.

 

dar dabar aišku sakysit, kad balsas.lt nesąmones rašo ir taip negali būti, tai apslankykite regitroje ir perjunkite trečią šaibą 6 kartus prie 30-40kmh ir paklauskit ar egzaminas išlaikytas.

Redagavo gio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar viskas kitaip, nuo sausio 1 tau nieko nesakys dėl tų riedėjimų ant laisvo.

 

gudročiai paskaitykit čia:

 

http://www.balsas.lt/naujiena/717119/nuo-2014-m-bus-tikrinami-ekologisko-vairavimo-igudziai-ir-teorines-zinios

 

 

 

dar dabar aišku sakysit, kad balsas.lt nesąmones rašo ir taip negali būti, tai apslankykite regitroje ir perjunkite trečią šaibą 6 kartus prie 30-40kmh ir paklauskit ar egzaminas išlaikytas.

 

Nesamones ta regitra daro. Aš visiškai neperprantu to eco vairavimo, juk jeigu aš turiu litų pilti dideliui kiekiui kuro tai ir važiuoju kaip noriu, o jei ne tai ir važiuoju ekonomiškai, dabar važiuojant 50 penktą pavarą jungt tai totali pieva :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nueik dabar į vairavimo mokyklą ir paprašyk ekonomiško vairavimo bilietuko kokio ir paklausk kaip su juo yra. Pats prieš kelias savaites į regitrą ėjau laikyti ir dėl šito detaliai išsiklausinėjau, iš lempos nesakyčiau "juokdarį"

 

Na as dabar mokinuosi vairavimo mokykloj ir galiu pasakyt , kad nusisnekejai del tu pavaru, del riedejimo taip dabar privaloma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal tu maziau nusisnekek prie 50 km/h 5 pavara jis vaziuos...Tik tegul autorius neklauso tokiu nesamoniu ,vaziuok kiekvienu begiu iki 2k-2.3k apsuku ir viskas bus gerai.1 pavara iki 20 km/h ,2 pavara iki ~35 km/h,3 pavara iki ~45-50 km/h ir 4 paziuojant pastoviai 50-55km/h

sakau gudročiau skaityk čia http://www.balsas.lt/naujiena/717119/nuo-2014-m-bus-tikrinami-ekologisko-vairavimo-igudziai-ir-teorines-zinios

 

Nesamones ta regitra daro. Aš visiškai neperprantu to eco vairavimo, juk jeigu aš turiu litų pilti dideliui kiekiui kuro tai ir važiuoju kaip noriu, o jei ne tai ir važiuoju ekonomiškai, dabar važiuojant 50 penktą pavarą jungt tai totali pieva :D

nu tai niekas neliepia už savo kurą su savo mašina taip važinėti, aš su teisėm taip tikrai nevažinėisu, bet kai reik tai niekur nedingsi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesamones ta regitra daro. Aš visiškai neperprantu to eco vairavimo, juk jeigu aš turiu litų pilti dideliui kiekiui kuro tai ir važiuoju kaip noriu, o jei ne tai ir važiuoju ekonomiškai, dabar važiuojant 50 penktą pavarą jungt tai totali pieva :D

Nereikia junkt 5, uztenka 3, jei ant lygaus kelio jei matai kad nereikes stabdyt, musi 4

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as dabar mokinuosi vairavimo mokykloj ir galiu pasakyt , kad nusisnekejai del tu pavaru, del riedejimo taip dabar privaloma.

tai nueik ryt į mokyklą ir paklausk, jeigu pasakys kad netiesa tai gal pereik į kitur, nes garantuoju, kad jei nesilaikysi ekologiško važiavimo regitroje tau žymės kaip nekritines klaidas.

 

įstatymas yra įstatymas, o kad toks priimtas daviau nuorodą paskaityt, surasčiau ir KET kur nors apie tai, bet nežinau kur ieškoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as dabar mokinuosi vairavimo mokykloj ir galiu pasakyt , kad nusisnekejai del tu pavaru, del riedejimo taip dabar privaloma.

 

Čia rimtas baeris, kad dabar su laisva pavara riedėti ne tik galima bet ir privaloma? Aš kai laikiau tai buvo kaip ir draudžiamas dalykas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad 4 pavarą prie 40 jungia, tai teisingai. Tai yra ekonominis rėžimas, tačiau prie 50, 5 pavaros jungti nereikia :)

prie 40 nereikia dar must 4, dyzelinis variklis normaliai i prieki juda nuo 1.5k apsuku, o tu jei ant 40 vaziuojant isimusi 4 pavara, tai tau vos dariedes ta masina iki 50

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Automobiliui pasiekus 50 – 60 km/h greitį, rekomenduojama perjungti jau penktąją pavarą, jei tai leidžia automobilio techninės charakteristikos.

Iskur tu gali zinoti ar jos leidzia,jei pirma karta sedi tokiam automobili,tai nera privaloma.Pats neperseniausiai laikiausi ,vaziavau normaliai ,ne pagal situs tavo standartus, ir islaikiau be jokiu klaidu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie 40 nereikia dar must 4, dyzelinis variklis normaliai i prieki juda nuo 1.5k apsuku, o tu jei ant 40 vaziuojant isimusi 4 pavara, tai tau vos dariedes ta masina iki 50

nenusišnekėk, jeigu regitroj mašinos 2010 gamybos tai gal, bet tokių nėra. ir taisyklės yra taisyklės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie 40 nereikia dar must 4, dyzelinis variklis normaliai i prieki juda nuo 1.5k apsuku, o tu jei ant 40 vaziuojant isimusi 4 pavara, tai tau vos dariedes ta masina iki 50

 

Jeigu tai nauja mašina - sutinku. Pas mane patį pilnametė mašina, ir ant 45 jau verkia prašoma perjungti į 4 pavarą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iskur tu gali zinoti ar jos leidzia,jei pirma karta sedi tokiam automobili,tai nera privaloma.Pats neperseniausiai laikiausi ,vaziavau normaliai ,ne pagal situs tavo standartus, ir islaikiau be jokiu klaidu.

nes regitrose ne tokios mašinos, kad neleistų, o šiaip tai niekas netrukdo paklausti. juk kai įsėdi klausia ar neturi klausimų, tai ir išsiklausinėji viską, nėra kur skubėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...