Pereiti prie turinio

Apsuku ribotuvas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Gal kas busite susidure su tokia problema. Regitroj nepraejau TA , nes neveikia sukio ( apsuku ) ribotuvas , Klausimas : ar ji kazkaip reikia nustatyti per kompa , ar tai yra kazkokia detale , kuria galima mechaniskai pakeist ? Automobilis butu vw golf 4

aciu uz atsakymus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip regitroj nustatė, kad ribotuvas neveikia? ar suko variklį tol, kol rodyklei nebuvo daugiau kur lenktis? :o Ir nuo kada ribotuvas-kažkokia problema, dėl kurios negali eksploatuoti auto?

beje, ribotuvas nustatomas per kompą(na bent dauguma atveju, kito būdo nežinau :) ).

Redagavo ZaibaZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip regitroj nustatė, kad ribotuvas neveikia? ar suko variklį tol, kol rodyklei nebuvo daugiau kur lenktis? :o Ir nuo kada ribotuvas-kažkokia problema, dėl kurios negali eksploatuoti auto?

beje, ribotuvas nustatomas per kompą(na bent dauguma atveju, kito būdo nežinau :) ).

 

Ribotuvai taip pat dedami į kolektorius, į kuro padavimo sistemas, tai gali būti mechaninė dalis, pvz sumažintas pralaidumas tam tikroje vietoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ribotuvai taip pat dedami į kolektorius, į kuro padavimo sistemas, tai gali būti mechaninė dalis, pvz sumažintas pralaidumas tam tikroje vietoje.

 

tai jau labiau galią ribos, bet nuo sūkių kėlimo neapribos, ar ne taip? Aš tai pavadinčiau restriktorium(restrictor, not limiter).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai jau labiau galią ribos, bet nuo sūkių kėlimo neapribos, ar ne taip? Aš tai pavadinčiau restriktorium(restrictor, not limiter).

 

Na čia iš motociklizmo praktikos, kai reikalingi atitinkamos galios motociklai, kad tiktų teisėms, draudimams ir t.t. :)

Bet pagalvojau, kad automobilis nuo motociklo gal menkai skiriasi, bet praktiškai nesu susidūręs su kažkokiais auto ribotuvais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. Gal kas busite susidure su tokia problema. Regitroj nepraejau TA , nes neveikia sukio ( apsuku ) ribotuvas , Klausimas : ar ji kazkaip reikia nustatyti per kompa , ar tai yra kazkokia detale , kuria galima mechaniskai pakeist ? Automobilis butu vw golf 4

aciu uz atsakymus

Pasakysiu, kaip mes su pusbriku padarem :D buvo tokia pati beda, taciau ja issprendem labai paprastai, po gazo pedalo pakisom medine kaladele ir ja nudazem juodai kad nesimatytu :D Prisiminus net paciam juokinga :D Beja ta karta TA praejom :D

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip regitroj nustatė, kad ribotuvas neveikia? ar suko variklį tol, kol rodyklei nebuvo daugiau kur lenktis? :o Ir nuo kada ribotuvas-kažkokia problema, dėl kurios negali eksploatuoti auto?

beje, ribotuvas nustatomas per kompą(na bent dauguma atveju, kito būdo nežinau :) ).

siaip kiek zinau programiskai tas dalykas gan lengvai padaromas (kas moka ir turi hardware). klausimas ar pas tave tas ribojimas isvis nuprogramuotas, ar kazkokia mechanine dalis kuri uz tai atsakinga uzlinkusi.

 

kad ribotuvas neveikia jie turbut mato pagal savo elektronikos prietaisa. kai variau as maciau kad jie katalogus turi, tai kiekvienoj masinoj zino iki kiek rpm ribojama. jeigu pas tave ten ribotuvas turetu stovet prie 4850rpm, o per prijungta prietaiso mato kad tavo variklis 5k suka, tada reiskia neveikia (na arba padidintas :D).

 

siaip toki klausima svarsciau, jeigu butu galimybe pries varant TA priprogramuot ribotuva ties 3.5k rpm (kad nedroztu jie ten masinos, sveika tikrai nera...), tai kazin praleistu ar ne :D. dar automatiskai ir ismetimas butu mazesnis, jei rpm mazesni, velgi lengviau praeit jeigu katalizatoriu nera :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip regitroj nustatė, kad ribotuvas neveikia? ar suko variklį tol, kol rodyklei nebuvo daugiau kur lenktis? :o Ir nuo kada ribotuvas-kažkokia problema, dėl kurios negali eksploatuoti auto?

beje, ribotuvas nustatomas per kompą(na bent dauguma atveju, kito būdo nežinau :) ).

 

taip isvaziavom i lauka pajunge prie dusles aparata , atsisedo ir spustelejo , galvojau variklis isleks is masinos :) Pasikviete ir paaiskino kad nesuveikia sukiu ribotuvas ir automatiskai dumingumas didelis . Na ka bandysiu ryt i servisa varyt , tik bijau kad neapgaudinetu , kadangi ant masinu as kaip blondine , todel ir ieskau daugiau info , kad kazka zinociau bent apie ribotuva :)

 

tai man rodos ant 4 gal net varžtas yra po pedalu, galima pareguliuot

http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mEoFmybs21oWot_P4VwbueA.jpg

 

reikes paziuret :)

 

 

kad ribotuvas neveikia jie turbut mato pagal savo elektronikos prietaisa. kai variau as maciau kad jie katalogus turi, tai kiekvienoj masinoj zino iki kiek rpm ribojama. jeigu pas tave ten ribotuvas turetu stovet prie 4850rpm, o per prijungta prietaiso mato kad tavo variklis 5k suka, tada reiskia neveikia (na arba padidintas :D).

 

 

na man asmeniskai nera reikalo didintis apsukas , vazineju pakankamai ramiai . Pries pora metu TA pravariau is pirmo karti ir be problemu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip toki klausima svarsciau, jeigu butu galimybe pries varant TA priprogramuot ribotuva ties 3.5k rpm (kad nedroztu jie ten masinos, sveika tikrai nera...), tai kazin praleistu ar ne :D. dar automatiskai ir ismetimas butu mazesnis, jei rpm mazesni, velgi lengviau praeit jeigu katalizatoriu nera :D

Ir nepraleistų, nes neatitiktų gamintojo nustatytos normos (kurią žiūri pagal savo katalogus).

 

Nesuprantu, kokie pas jumis varikliai, kad bijot, jog užsilenks nuo tokio apsukų sukėlimo kartą į du metus? Profilaktiškai prapūsti jį retkarčiais kaip tik į naudą (aišku, gal ne iki ribotuvo, bet arti jo) išjudinti, kad suodžius išpūstų lauk, ypač jei pastoviai ramiai važinėjama ir dar kone visad tik miesto sąlygomis. Po to išlenda tokie į užmiesti ir pilasi suodžiai ir smarvė prieš akis :|

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir nepraleistų, nes neatitiktų gamintojo nustatytos normos (kurią žiūri pagal savo katalogus).

 

Nesuprantu, kokie pas jumis varikliai, kad bijot, jog užsilenks nuo tokio apsukų sukėlimo kartą į du metus? Profilaktiškai prapūsti jį retkarčiais kaip tik į naudą (aišku, gal ne iki ribotuvo, bet arti jo) išjudinti, kad suodžius išpūstų lauk, ypač jei pastoviai ramiai važinėjama ir dar kone visad tik miesto sąlygomis. Po to išlenda tokie į užmiesti ir pilasi suodžiai ir smarvė prieš akis :|

pas mane DPF filtras yra, kai reikia pats persijungia i deginimo cikla ir sudegina tuos suodzius. gaza mink kiek nori ir kada nori, jokio dumelio. :) kitose masinose galima pedala uzmint kelyje, o ne ant laisvu abarotu. cia gal geriau fizikai paaiskins, kodel negerai ant laisvu apsuku duoti tiek RPM. elementariai, pabandyk dvirati be lenciugo pamint labai greitai, kazin ar smagu :D

 

as nesakau kad variklis uzlinks, bet tiesiog tokie dalykai turi reiksmes variklio ilgaamziskumui, nenustatysi kiek, bet turi... :) ypatingai renault dyzeliukai megsta indeklus prasukt :D

 

aisku vienas dalykas ten gerai, kad salto variklio jie negazuoja, ten prietaisas netgi rodo ar pakanka temperaturos variklio.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane DPF filtras yra, kai reikia pats persijungia i deginimo cikla ir sudegina tuos suodzius. gaza mink kiek nori ir kada nori, jokio dumelio. :) kitose masinose galima pedala uzmint kelyje, o ne ant laisvu abarotu. cia gal geriau fizikai paaiskins, kodel negerai ant laisvu apsuku duoti tiek RPM. elementariai, pabandyk dvirati be lenciugo pamint labai greitai, kazin ar smagu :D

 

as nesakau kad variklis uzlinks, bet tiesiog tokie dalykai turi reiksmes variklio ilgaamziskumui, nenustatysi kiek, bet turi... :) ypatingai renault dyzeliukai megsta indeklus prasukt :D

 

aisku vienas dalykas ten gerai, kad salto variklio jie negazuoja, ten prietaisas netgi rodo ar pakanka temperaturos variklio.

 

va būtent, kai fizikai pradeda aiškinti kodėl negerai gazuoti ant laisvų, tada ir gaunasi visokie gandai.

Čia turėtų inžinierius labiau paaiškinti, kodėl negerai tai būtų daryti, bet asmeniškai aš tai kur kas drąsiau į ribotuvą daužau ant laisvų, negu važiuodamas. Žinoma, ne šaltą reikia gazuot ir ne lavoną

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va būtent, kai fizikai pradeda aiškinti kodėl negerai gazuoti ant laisvų, tada ir gaunasi visokie gandai.

Čia turėtų inžinierius labiau paaiškinti, kodėl negerai tai būtų daryti, bet asmeniškai aš tai kur kas drąsiau į ribotuvą daužau ant laisvų, negu važiuodamas. Žinoma, ne šaltą reikia gazuot ir ne lavoną

ir koks tolkas? prie sankryzos draga provokuot ar kad aplinkiniai demesi atkreiptu ir galvotu kas cia per **? :D dazniausiai tokie su lavonais ir gazuoja, o va zmones su normaliom masinom tai pasaugo.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir koks tolkas? prie sankryzos draga provokuot ar kad aplinkiniai demesi atkreiptu ir galvotu kas cia per **? :D dazniausiai tokie su lavonais ir gazuoja, o va zmones su normaliom masinom tai pasaugo.

 

o tai koks tolkas tada ant apkrovos iki ribotuvo varyt? Nežinau iš kokio kaimo esi, kad sankryžose jūs gazuojat ir taip dėmesį aplinkinių traukiat, ar čia taip panas einančias į mokyklą kabinat? :D

kadangi jau OT įsivažiavo, tai paklausiu, kas tau yra normali mašina? Per kurią čia vietą yra mašinos saugojimas naudoti pagal gamintojo nustatytus apribojimus? Išvis, vairuoji ar bent esi bandęs?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o tai koks tolkas tada ant apkrovos iki ribotuvo varyt? Nežinau iš kokio kaimo esi, kad sankryžose jūs gazuojat ir taip dėmesį aplinkinių traukiat, ar čia taip panas einančias į mokyklą kabinat? :D

kadangi jau OT įsivažiavo, tai paklausiu, kas tau yra normali mašina? Per kurią čia vietą yra mašinos saugojimas naudoti pagal gamintojo nustatytus apribojimus? Išvis, vairuoji ar bent esi bandęs?

atsakant i paskutini klausima, tai vairuoju jau beveik 5 metus, ir beveik esu isitikines kad geresne masina negu tavo...

 

as apie gazavima is savo puses isvis nesakiau, cia tu sakei kad megsti ant laisvu ribotuva pakalent. neatsimeni?

 

apie tolka to dalyko tiek ant laisvu, tiek ant apkrovos, isvis niekas nekalbejo... pats tik gyreisi kad megsti :))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsakant i paskutini klausima, tai vairuoju jau beveik 5 metus, ir beveik esu isitikines kad geresne masina negu tavo...

 

as apie gazavima is savo puses isvis nesakiau, cia tu sakei kad megsti ant laisvu ribotuva pakalent. neatsimeni?

 

apie tolka to dalyko tiek ant laisvu, tiek ant apkrovos, isvis niekas nekalbejo... pats tik gyreisi kad megsti :))

nu gerai, vairuoji, bet apie mašinos gerumą nieko nepasakei, apie jos saugojimą taip pat. Kažkodėl abejoju tavo kompetencija šioje srityje.

 

apie tolką pats rašei.

 

ką aš mėgstu nerašiau tikrai nieko, paskaityk ką PATS paryškinai cituodamas mane. Dėl gyrimosi išvis neturiu komentarų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apvaziavau vakar puse dainavos rajono ( veiksmas vyksta kaune ) , aisku is karto niekas paimti negali , paklausinejus apie ribotuva konkreciai taip pat niekas atsakyti negalejo , galbut per kompa reikia reguliuoti , galbut prie variklio keicias kazkokia detale , zodziu reikia zureti . Siandien nuvariau i servisa Dizrida ir palikau , ziuresim ka sakys.

Taciau gryzus sugalvojau pasiskaityti apie juos , tai komentarai/atsiliepimai nekokie , tikiuosi neapgaus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atsakant i paskutini klausima, tai vairuoju jau beveik 5 metus, ir beveik esu isitikines kad geresne masina negu tavo...

 

as apie gazavima is savo puses isvis nesakiau, cia tu sakei kad megsti ant laisvu ribotuva pakalent. neatsimeni?

 

apie tolka to dalyko tiek ant laisvu, tiek ant apkrovos, isvis niekas nekalbejo... pats tik gyreisi kad megsti :))

 

 

Na as manyciau, kad vairuoji tikrai nekokia, nudeveta ir dar jauciu prancuziska masina, kur ten mini reno indeklus. Ir dar aisku dyzelis. Tai ar cia masina? Kiek simtu tukstanciu ji turi buti prasukta, kiek kartu turi buti perrinktas variklis, kad bijotum 1 karta per du metus pasukti iki ribotuvo. As tik galiu pasakyti, turbut tepalu isvis nekeiti, dirzu taip pat, niekada turbut nesuki daugiau 3k rpm, kas yra nesveikia ypatingai dyzeliui, tai tokia sena gelda, kuria reikia taip saugoti, tai tikrai ji ir nepasiektu to ribotuvo, nes butu uzsikise ir apsinese nuo drozimo 5 pavara mieste.

Jeigu nekyla noras paduot varikliui apsuku, nes tai yra levas dyzelis, tai kokia cia masina, tai tik transporto priemone ir tiek.

 

Neisizeiskit, cia tik seip sakau, kad tas testas regitroi skirtas seniems dyzeliams, katrie jau pavarge ir sukelia labai daug tarsos, dyzelis jums ne dujos. Reliai to testo bijo kaip jau sakiau, tik paskutines geldos ir tie, kurie nepriziuri savo auto, vazineja per mazom apsukom.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as manyciau, kad vairuoji tikrai nekokia, nudeveta ir dar jauciu prancuziska masina, kur ten mini reno indeklus. Ir dar aisku dyzelis. Tai ar cia masina? Kiek simtu tukstanciu ji turi buti prasukta, kiek kartu turi buti perrinktas variklis, kad bijotum 1 karta per du metus pasukti iki ribotuvo. As tik galiu pasakyti, turbut tepalu isvis nekeiti, dirzu taip pat, niekada turbut nesuki daugiau 3k rpm, kas yra nesveikia ypatingai dyzeliui, tai tokia sena gelda, kuria reikia taip saugoti, tai tikrai ji ir nepasiektu to ribotuvo, nes butu uzsikise ir apsinese nuo drozimo 5 pavara mieste.

Jeigu nekyla noras paduot varikliui apsuku, nes tai yra levas dyzelis, tai kokia cia masina, tai tik transporto priemone ir tiek.

 

Neisizeiskit, cia tik seip sakau, kad tas testas regitroi skirtas seniems dyzeliams, katrie jau pavarge ir sukelia labai daug tarsos, dyzelis jums ne dujos. Reliai to testo bijo kaip jau sakiau, tik paskutines geldos ir tie, kurie nepriziuri savo auto, vazineja per mazom apsukom.

Bundis visazinis apsireiske! kaip visada su savo kliedesiais. nuo kada regitra tech apziuras atlieka? :blink: kai tokia pieva parasai, tai pats save demaskuoji kad nei kart gyvenime nesi atlikes tech apziuros ir dar kazka sneki...

 

jei nezinai nesakyk, vairuoju vokiska masina, nesenesne nei 5 metai... :) tame ir reikalas, kad masina turbut perdaug priziuriu. aisku tau gal negaila savo geldos 20 metu senumo drozt, vistiek i savartyna laikas :)

 

pasikartosiu, kad variklis uzlinks as tai maziausiai bijau, bet tiesiog, pasakiau kad tai turi didesni ar mazesni poveiki variklio ilgaamziskumui ir tiek, o jei tu interpretuoji savo pasauly, tai cia jau tavo bedos.

 

p.s. tas testas daromas visoms masinoms, nepriklausomai jin sena ar nauja... tai prie ko cia 'skirtas seniems dyzeliams' ?

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bundis visazinis apsireiske! kaip visada su savo kliedesiais. nuo kada regitra tech apziuras atlieka? :blink: kai tokia pieva parasai, tai pats save demaskuoji kad nei kart gyvenime nesi atlikes tech apziuros ir dar kazka sneki...

 

jei nezinai nesakyk, vairuoju vokiska masina, nesenesne nei 5 metai... :) tame ir reikalas, kad masina turbut perdaug priziuriu. aisku tau gal negaila savo geldos 20 metu senumo drozt, vistiek i savartyna laikas :)

 

pasikartosiu, kad variklis uzlinks as tai maziausiai bijau, bet tiesiog, pasakiau kad tai turi didesni ar mazesni poveiki variklio ilgaamziskumui ir tiek, o jei tu interpretuoji savo pasauly, tai cia jau tavo bedos.

 

Dekui, kad saugai masina, kai jai bus 20 metu, jau bus pasikeite keli seimininkai ir ji vis dar vaziuos ir as pagaliau pirma karta siai masinai redlaina padauzysiu :lol: Va cia tai rupestingumas, as sakyciau net ne masina, o rupinimasis kitais zmonemis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekui, kad saugai masina, kai jai bus 20 metu, jau bus pasikeite keli seimininkai ir ji vis dar vaziuos ir as pagaliau pirma karta siai masinai redlaina padauzysiu :lol: Va cia tai rupestingumas, as sakyciau net ne masina, o rupinimasis kitais zmonemis.

jeigu tau zjb su tarskancia, barskancia auto vaziuot su mintim kad parduosi tai nereiskia kad visi tokie :D yra skirtumas kur atsisedi i normalia, gyva masina ir kur atsisedi i nujota, nors metai, variklis tas pats, trauka, komfortas skiriasi... viena priziureta, kita - ne. bet kur tau toki dalyka paaiskinsi, ne visiem lemta suprast...

 

vienam poste pats raso kad nepriziuriu, tepalu, dirzu nekeiciu, o kitas postas priesingas :D ple vriednas esi :D

 

tiesiog esme tame turbut, kad savo masinos neturi, o jei ir turi ja pirkai, tvarkai ne is savo pinigu, todel ir negaila. arba kaip ir minejau, tokia ten ir masina.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jeigu tau zjb su tarskancia, barskancia auto vaziuot su mintim kad parduosi tai nereiskia kad visi tokie :D yra skirtumas kur atsisedi i normalia, gyva masina ir kur atsisedi i nujota, nors metai, variklis tas pats, trauka, komfortas skiriasi... viena priziureta, kita - ne.

Gal nereikia hiperbolizacijos - tas paspaudimas ant laisvų iki ribotuvo kartą į porą metų gal nepadarys tokio drastiško poveikio? :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...