Pereiti prie turinio

Bėganti kiaulė - mano kuriamas žaidimas Android OS


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Balandžio 11 naktį pagaliau paleistas "žaidžiamumo ilginimo" atnaujinimas su: lygių laikais, belekiek įvairios statistikos, geriausių laikų lentelėmis ir pasiekimais (achievements?). Taip pat įkeltas naujas soundtrackas, naujas lygis, sutvarkytas lygių pasirinkimo langas ir belekiek visko, ko nebeatsimenu. Išbandykit ir ką manot pasakykit: https://play.google....ottyapps.pigrun

 

Toliau programoje: turinio atnaujinimas (lygiai, dialogai, išbandymų lygiai, galbūt upgreidų parduotuvė), o artimiausias planas būtų parašyt lietuvišką aprašymą Google Play.

 

"Run Pig Run" - dvimatis bėgimo žaidimas, kuriame žaidėjas gali kontroliuoti tik vertikalų judėjimą (šuoliais bei laipiojimu) ir greitį (pirsčiojimu nuo surenkamų "powerups"). Pagrindinis personažas (mielas, bet pirslus paršas) turi išvengti priešų (bitės, ežiai) bei kliūčių (pjūklai, riedantys rąstai, vilkduobės, minos) ir pasiekti lygio pabaigą (prie istorijos dar dirbu)

 

Google Play: https://play.google....ottyapps.pigrun

 

 

http://i.imgur.com/nMznond.gif

 

1969246_1433789906865797_209836614_n.png

 

Žaidimo video (tradicinis gameplay):

 

Žaidimo video (flappy bird iššūkis):

 

 

Kažkada atrodė taip:

 

 

1947974_1433788376865950_2024803006_n.jpg

 

 

Jei turit kokių klausimų, tai mielai atsakysiu - apie šitą žaidimą kalbėt yra turbūt mėgstamiausias dalykas :) Tuo tarpu, lauksiu atsiliepimų iš jūsų!

 

-

Aurimas

 

 

---

Sena įžanga:

vakar Google Play po kelių metų pertraukos pasiekė didelis mano kuriamo žaidimo "Run Pig Run" atnaujinimas. Ieškau žmonių, kuriem būtų įdomu jį išmėginti ir labai laukiu atsiliepimų, kad ir kokie jie būtų. Galbūt atsiras keli, kurie prisimins mano paršą iš anksčiau, kai prieš kelis metus džiaugiausi kažką padaręs, bet tada užslinko demotyvacijos debesis ir ilgam "numušė" į šoną. Mano draugai jau dabar besišaipydami šį žaidimą vadina mano gyvenimo projektu, taigi bandau susiimt, pabaigt ir galbūt pradėt kažką naujo, nes, tiesą sakant, būt indie žaidimų kūrėju skamba visai patraukliai.

 

Redagavo Aurimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liuks, graziai bezda :)

 

Dėkui, man pačiam labiausiai patinka visi jos vartaliojimaisi (užkliuvus, užlipus ant kliūties, šokant žemyn belipant, po "dive" veiksmo nusileidus). Turbūt vieni smagesnių momentų buvo tas animacijas pamatyt "gyvas" pirmą kartą.

 

Dar pamenu pirminę šio žaidimo versiją, nors ir su begalė klaidų buvusi bet gan linksma pasirodė, o dabartinė kur kas gražesnė bei priimtinesnė :) Sveikinu atlikus jau dabar gerą darbą!

 

Labai jėga, kad atsiranda prisimenančių :) Dabar klaidų mažesnė begalė ir turėtų vis su laiku mažėt, nors dar planuoju "pridėt" papildomų dalykų, kurie ir klaidas papildo.

 

galvojau kazkas originalaus, bet tada pamaciau run cow run zaidima ir nuliudau

 

Na, kai pradėjau jau buvo keli šimtai bėgimo žaidimų, dabar jau keli tūkstančiai ko gero, net neskaičiuojant 3d "juostinių". Idėja buvo paimt paprastesnį žanrą pirmam žaidimui ir pamėgint padaryt "geriau". Kiek man tas "geriau" pavyko nesu tikras, bet išbandęs esu ne vieną dešimtį "konkurentų" ir, nors nesu objektyvus šiuo klausimu, radau vos kelis, kur žaidimo tėkmė (game flow) man panašiai patiktų. "Run cow run" gameplay man gerokai "meh", tiesą sakant. Labiau pasąmoningai lygiavausi į "Canabalt" arba tais laikais dar 2D "Temple run" (jis buvo vienas nedaugelio, kuris nežudydavo žaidimo personažo už atsitrenkimą į sieną, o leisdavo jam lipt... bet aš buvau tai sugalvojęs anksčiau, nei išbandžiau patį "Temple run"! TIKRAI!).

Redagavo Aurimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien tikrai išbandysiu,pasiūlysiu draugams,o vėliau ir parašysiu kas PATIKO/NEPATIKO. ^_^

 

Super, lauksiu komentarų :)

 

Manau kad žaidimo herojui trūksta kokio catchy vardo, o ir pavadinimas toks neužkabinantis. Pats žaidimas gal ir nieko vaikams, pats tokių neprisiverčiu žaisti

 

Negaliu ginčytis dėl pavadinimo (vardas gal ne taip svarbu, Pinky gali būt), tikrai labai paprastas ir greičiausiai nukentės nuo to parsisiuntimai, nes man rodos yra ir kitas "run pig run" ir "pig run" ir dar belekiek panašių... Prieš du metus nebuvo tiek :(

 

Dizaina pats piešiai ar kaip? Papasakok plačiau apie kūrimo procesa jeigu gali, su kuo kūrei ir panašiai

 

Viską, išskyrus muziką, kurią outsource'inu draugui, pats. Dizainas pačiam buvo savoiška klaida, nes piešt ranka aš nemoku visiškai, o Illustratorium arba Inkscape net ir paprastą paršo "veidą" valandas užtrunka sudėliot. Bet norėjau pats. Sakiau "Pirmam žaidimui - viską pats" :) Kažkiek pramokau, bet kitam projektui jau turiu porą susidomėjusių iliustratorių.

 

 

Kūrimo procesas buvo ilgas ir sunkus (bet čia man, geresniam programeriui būtų paprasčiau): neskaičiau jokių knygų, nesirinkau jokių varikliukų, pradėjau nuo kažkokio tutorialo, kuriame buvo aprašyta kaip pasidaryt žaidimo ciklą, kad jau kažkas ekrane judėtų, susiėdžiau bet kiek nervų (tikrai reikėjo naudot varikliuką...), bet kažką sulipdžiau, o tada jau viską po truputį kroviau ant viršaus, ką rasdavau internete. Na, ir susikrovė kažkas žaidžiamo :) Geras jausmas turėjo būt - taip seniai buvo, kad nepamenu.

 

IDE: Eclipse

Kalba: Java

Technologija: SurfaceView ir Canvas

 

---

 

Kitose naujienose - iki 7 ryto dariau atnaujinimą ir nei tada, nei pamiegojęs negaliu įkelt jo į Google Play. Jokio normalaus klaidos pranešimo, visas naršykles išbandžiau, etc. Tiesiog. Taip ir žyla plaukai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš manau, kad žaidimas tikrai padoriai atrodo, paprastas toks, nors ir vaikiškas, bet daugelį žmonių iš neturėjimo ką veikt įtraukti galintis tikrai :) Asmeniškai aš pažaidžiau gal tik 10 minučių ir padariau išvadą, kad šiaip gražus žaidimukas, bet ne mano skonio :)

Btw, nenuleisk rankų, kibkis į darbus ir toliau, tikiuosi iš to kas nors išsirutulios.

Redagavo TheLaitas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš manau, kad žaidimas tikrai padoriai atrodo, paprastas toks, nors ir vaikiškas, bet daugelį žmonių iš neturėjimo ką veikt įtraukti galintis tikrai :) Asmeniškai aš pažaidžiau gal tik 10 minučių ir padariau išvadą, kad šiaip gražus žaidimukas, bet ne mano skonio :)

Btw, nenuleisk rankų, kibkis į darbus ir toliau, tikiuosi iš to kas nors išsirutulios.

 

Dėkui, aš į "casual" kategoriją ir taikiausi, kad be įsipareigojimo galėtų žmonės pabėgiot. Per 10 minučių visus bėgimo lygius įveikt galima ;) Su iššūkiais jau sudėtingiau. Prie to "flap pig flap" lygio pats nemažai prasėdėjau, kol pereit išmokau. Pridėjus statistikas ir achievement'us su leaderboardais turėtų truputį ilgesniam laikui kabint žaidėjus.

 

Nenuleidžiu, dirbu, tikiuosi. Kol kas truputį liūdnai atrodo naujos versijos išinstaliavimo procentas - neužkabina 60% žmonių, bet gal tai dėl to, kad dauguma yra paprašyti išmėgint, tai pažiūri ir ištrina. Po kelių savaičių geriau matysis rezultatas, o iki tol dar daug reikia padaryt.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai pamaciau kaip parsiukas skraido manau reiktu parsiukui apsiausto kaip supermeno mazdaug.

 

Yra idėja būtent tokio "upgrade'o" (nėra dar sistemos jiem, bet ateity) - supermeno skraistė, kuri suteiktų esamam pipiro "powerup'ui" daugiau galios, atitinkamą animaciją ir, aišku, laikiną nemirtingumą.

Redagavo Aurimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Yra idėja būtent tokio "upgrade'o" (nėra dar sistemos jiem, bet ateity) - supermeno skraistė, kuri suteiktų esamam pipiro "powerup'ui" daugiau galios, atitinkamą animaciją ir, aišku, laikiną nemirtingumą.

būtų cool, jeigu dar su supermeno skraiste galėtum eit kiaurai tų pakibusių ore žemės salelių(nežinau kaip kitaip pavadint). :)

 

o šiaip viskas lyg ir ok su žaidimų: gražus, smagus, bet kažko tikrai trūksta, kol kas jis nėra įtraukiantis ir nežinau ar leaderboard'ai kažkuom padėtų.

čia keletas mano pastebėjimų:

-pritūpimų realiai nei kart nenaudojau, nes gi šokinėt žymiai smagiau. :D

-dar manau galėtų būti renkami kažkokie taškai-awardai, o ne tik gilės. pvz: už ilgiausią išsilaikymą ore arba koks award'as už daugiausią surinktų gilių kiekį tam tikram kambaryje, arba už ilgiausią nueitą atstumą atsitūpus, arba už daugiausiai kliudytų bičių kiekį. esmė, kad būtų kažkokių kitokių tikslų, o ne tik perbėgt lygį, nes dabar bent jau kol kas tai be didelių pastangų, jeigu neįkrenti į duobę, gali perbėgt tuos lygius.

-man atrodo, kad ta "kambarių sistema"(tie messy level's ir t.t.) nieko gero neduoda, iš esmės jie visi vienodi galima sakyt. labai kažko naujo iš to ateity manau nesugalvosi ir neišpausi, lygiai tik vienodės, nes žaidimas toks kažkokių įgūdžių kaip ir nereikalaujantis ir pereit juos manau bus easy(bent jau aš tai tikrai susidariau įspūdį, kad dabar maždaug yra "same shit-different level" su visais leveliais). bent jau man tai žymiai smagiau būtų žaist kažkokius challenge'us. šiaip dabar kas yra žaidime, tai iš tų visų lygių manau užtektų vieno messy lygio ir tų challengų. nes kad pradėt žaist tokį žaidimą, tai nemanau, kad reik kažkokių įvedimų į žaidimą palaipsniui(tą prasme lygiai be bičių ir tik paskui kituose lygiuose jos atsiranda). o dėl challenge'u, tai pvz galėtų būti tokie:

-nubėgt kuo didesnį atstumą neatsitrenkus į bitę.

-nubėgti kuo didesnį atstumą šokinėjant per duobes ir išgėrus kuo daugiau alaus(kuo daugiau alaus išgeri pakeliui, tuo labiau vaizdas juda arba siaurėja žemės ant kurių užšokt turi, arba paršiukas griūvinėja, arba paršiukas reaguoja į paspaudimus lečiau, nu kažkas blogiau darosi žodžiu nuo alaus :D )

http://www.part.lt/img/9851b8c501c78f73bf4a207ad86743f3484.png

-peršokti kuo daugiau duobių.

-užlipti kuo aukščiau į žemę(kaip dabar lipa paršiukas į žemę, kai atsitrenkia į ją). esmė, kad būtų iš dviejų pusių žemė ir ten bitės skraidytų ir trukdytų užlipt.

http://www.part.lt/img/b8f7879a5656c8bbaabada1a5c6de2de719.png

 

 

žodžiu man atrodo, kad žaidimas būtų kur kas įdomesnis, jeigu būtų ne daugiau lygių(kurie yra labai panašūs iš esmės), o daugiau įvairių challenge'ų. :)

 

 

bet šiaip, tikrai pagirtinas darbas visom prasmėm. stebėsiu žaidimo progresą tikrai ir jeigu ką sugalvosiu būtinai rašysiu čia. sėkmės ateity.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Damn, jeigu būtų tokie apdovanojimai, tai tikrai gautum prizą už geriausią mano kiaulei kada nors parašytą "atsiliepimą". Pasistengsiu pataikyt į daugiau mažiau viską atsakyt, nes minčių tikrai neblogų pažėrei, bet yra daug "bet" ir "deja".

 

* supermeno skraistė - vienas iš planuojamu powerup'ų-upgrade'ų (veiktų panašiai kaip pipiras, bet suteiktų nepažeidžiamumą ir mažesnį paršo "aukštį"). Galbūt būtų galima daryti ir kontroliuojama skrydį, bet kiekvienas toks pažaidimas controls'ais kerta per žaidimo valdymo "aiškumą". Rizikinga.

 

* kad kažko trūksta nesiginčysiu, bet, mano nuomone, kaip tokio žanro žaidime, tai yra pakankamai "veiklos". Ne visi konkurentai tiek laisvės žaidėjui duoda tikrai. Įtraukimui GAL padėtų geresnis story line'as (tiem, kam jis rūpi), tvarkingesni ir apgalvoti lygiai, papildomi "upgrade'ai". Dar yra tie visi dienos challenge'ai, slapti "collectables" ir panašūs dalykai, kur manipuliuoja kabliu vartotojams profesionaliai padarytuose mobiliuose žaidimuose, bet vienam truputį per daug visko ten daryt papildomai. Galbūt ateity.

 

* pritūpimai turi naudos (nuo lygio priklauso): priešai pradeda judėt vėliau, jeigu prie jų "priropoji", kartais naudinga pralyst pro kur nors, mano mėgstamas "triukas" yra lipant siena po kuria yra tunelis daryt saltuką atgal ir dive'int žemyn ;>

 

* kaip tik dabar darau statistiką (daryt tai labai nuobodu ir daug painiavos), kurioje bus registruojamas geriausias laikas, aukščiausias šuolis, didžiausias pasiektas greitis, daugiausia surinktų gilių, daugiausia nupersta bičių, ilgiausias išsilaikymas ore, surinktas gilių kiekis, populiariausia "mirties" priežastis. Ir viskas bus ir atskirai kiekvienam lygiui ir bendra statistika. Jau šis tas panašaus į galimą kabliuką.

 

* dėl lygių sudėtingumo ir vienodumo, tai čia gana glaudžiai susiję su pačių lygių konstrukcija. Nėra problematiška sudėliot ką nors tokio, kad nesigirtum lengvai ir paprastai perėjęs :} Problema yra, kaip tai padaryt įdomiai. Lygius pasirinkau todėl, kad man pačiam nepatinka begalinių lygių idėja. Čia jau asmeninis kaprizas - geriau sunkus lygis, kurį žaidėjas gali įveikt įgavęs pakankamai patirties, nei amžinas bėgimas per random kliūtis, kuris galiausiai nužudo pakėlęs greitį iki neįmanomo. Bus ir hardcore mode (instant-death) rimtesniems. O, šiaip, tai yra kas pirmų lygių neįveikia per kelis kartus arba kai kurių "messy" iš viso net ir ilgiau žaidę... Plius, jau turiu užsakymą "padaryt lygių be duobių, nes vaikams patinka tiesiog šokinėt su paršiuku" :)) Įvairi paklausa. Aprašysiu lygių editoriaus naudojimą, gal atsiras kas nors įdomaus iš bendruomeninių resursų.

 

* nepaisant to, kad nemėgstu nesibaigiančių lygių, turiu minčių apie survival iššūkį. Bet čia ateičiai.

 

* šiaip neblogos iššūkių idėjos, galbūt ir panaudosiu kelias kada nors :) šokinėjimą nuo-sienos-ant-sienos kažkada norėjau daryt, bet čia jau mano varikliukas riboja tokius dalykus. Ir apie neigiamus alaus efektus buvo minčių :) Nemažai prigalvota per tuos kelis metus visko... kokiems 5 žaidimams pakaktų. Į viena per daug prikraut, kad ir kaip norėtųsi, nėra labai gerai. Mobilių žaidimų mėgėjai nelaiko tiek dėmesio, kad išbandytų viską...

 

Dar yra idėjų ir apie bosus ir vandens kliūtį/plaukimo lygius ir skraidymą ant bičių ir pan..

 

Bet pagrindinis planas: pagaliau pabaigt ŠIAIS metais. Nes yra minčių apie kitus žaidimus ir apie tai, kad tikru gamedev'u visai įdomiau būtų būt, nei tai, ką dabar gyvenime veikiu. Multiplayerį kada nors pamėgint norėčiau, yra nebloga idėja mobiliom veiksmo lenktynėm, tik galvos gali nepakakt. Bet kiaulę privalu padaryt iki galo prieš ką kitą pradedant :)

 

Tai dar kartą dėkui už parašymą, žiūrėsiu, ką pavyks padaryt :) Daugiau tokių komentarų!

būtų cool, jeigu dar su supermeno skraiste galėtum eit kiaurai tų pakibusių ore žemės salelių(nežinau kaip kitaip pavadint). :)

 

o šiaip viskas lyg ir ok su žaidimų: gražus, smagus, bet kažko tikrai trūksta, kol kas jis nėra įtraukiantis ir nežinau ar leaderboard'ai kažkuom padėtų.

čia keletas mano pastebėjimų:

-pritūpimų realiai nei kart nenaudojau, nes gi šokinėt žymiai smagiau. :D

-dar manau galėtų būti renkami kažkokie taškai-awardai, o ne tik gilės. pvz: už ilgiausią išsilaikymą ore arba koks award'as už daugiausią surinktų gilių kiekį tam tikram kambaryje, arba už ilgiausią nueitą atstumą atsitūpus, arba už daugiausiai kliudytų bičių kiekį. esmė, kad būtų kažkokių kitokių tikslų, o ne tik perbėgt lygį, nes dabar bent jau kol kas tai be didelių pastangų, jeigu neįkrenti į duobę, gali perbėgt tuos lygius.

-man atrodo, kad ta "kambarių sistema"(tie messy level's ir t.t.) nieko gero neduoda, iš esmės jie visi vienodi galima sakyt. labai kažko naujo iš to ateity manau nesugalvosi ir neišpausi, lygiai tik vienodės, nes žaidimas toks kažkokių įgūdžių kaip ir nereikalaujantis ir pereit juos manau bus easy(bent jau aš tai tikrai susidariau įspūdį, kad dabar maždaug yra "same shit-different level" su visais leveliais). bent jau man tai žymiai smagiau būtų žaist kažkokius challenge'us. šiaip dabar kas yra žaidime, tai iš tų visų lygių manau užtektų vieno messy lygio ir tų challengų. nes kad pradėt žaist tokį žaidimą, tai nemanau, kad reik kažkokių įvedimų į žaidimą palaipsniui(tą prasme lygiai be bičių ir tik paskui kituose lygiuose jos atsiranda). o dėl challenge'u, tai pvz galėtų būti tokie:

-nubėgt kuo didesnį atstumą neatsitrenkus į bitę.

-nubėgti kuo didesnį atstumą šokinėjant per duobes ir išgėrus kuo daugiau alaus(kuo daugiau alaus išgeri pakeliui, tuo labiau vaizdas juda arba siaurėja žemės ant kurių užšokt turi, arba paršiukas griūvinėja, arba paršiukas reaguoja į paspaudimus lečiau, nu kažkas blogiau darosi žodžiu nuo alaus :D )

http://www.part.lt/img/9851b8c501c78f73bf4a207ad86743f3484.png

-peršokti kuo daugiau duobių.

-užlipti kuo aukščiau į žemę(kaip dabar lipa paršiukas į žemę, kai atsitrenkia į ją). esmė, kad būtų iš dviejų pusių žemė ir ten bitės skraidytų ir trukdytų užlipt.

http://www.part.lt/img/b8f7879a5656c8bbaabada1a5c6de2de719.png

 

 

žodžiu man atrodo, kad žaidimas būtų kur kas įdomesnis, jeigu būtų ne daugiau lygių(kurie yra labai panašūs iš esmės), o daugiau įvairių challenge'ų. :)

 

 

bet šiaip, tikrai pagirtinas darbas visom prasmėm. stebėsiu žaidimo progresą tikrai ir jeigu ką sugalvosiu būtinai rašysiu čia. sėkmės ateity.

Redagavo Aurimas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...